Juha Laitinen, 37, Leppävirta 27.8.2006, ruumis löytyi 2021

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Korppi
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 96
Liittynyt: La Huhti 27, 2013 10:29 pm

Re: Kadonnut Juha Laitinen, 37v. -Leppävirta 27.08.2006

Viesti Kirjoittaja Korppi »

Käytyjen yksityisten keskustelujen, olen vetänyt omat johtopäätökseni, joista en halua julkisesti puhua.
Eilisaamu
Martin Riggs
Viestit: 627
Liittynyt: To Touko 15, 2008 11:06 pm

Re: Kadonnut Juha Laitinen, 37v. -Leppävirta 27.08.2006

Viesti Kirjoittaja Eilisaamu »

Voisi ajatella että Korpilla sama johtopäätös kuin minulla, koska itsellä myös sellainen ajatus että ei halua spekuloida aihetta...? Mutta tuo kiinnostaisi vielä että kenen kanssa käydyt yksityiskeskustelut?
Katniss
Lauri Hanhivaara
Viestit: 130
Liittynyt: Pe Huhti 12, 2013 7:19 pm

Re: Kadonnut Juha Laitinen, 37v. -Leppävirta 27.08.2006

Viesti Kirjoittaja Katniss »

No Korppi ja Eilisaamu voikin jatkaa keskustelujaan ja päätelmiään ihan varmaan privana? Näköjään teillä on paljon annettavaa toisillenne muttei mitään kenellekään muille.
Eilisaamu
Martin Riggs
Viestit: 627
Liittynyt: To Touko 15, 2008 11:06 pm

Re: Kadonnut Juha Laitinen, 37v. -Leppävirta 27.08.2006

Viesti Kirjoittaja Eilisaamu »

Luulenpa että saan ihan ite päättää mitä ajattelen ja kirjoitan ja mitä en. Ei toisten ajatuksista kannata mustasukkainen olla :roll:
Minun johtopäätös on vain arvaus.
helmipöllö
Scooby-Doo
Viestit: 20
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2012 11:05 pm

Re: Kadonnut Juha Laitinen, 37v. -Leppävirta 27.08.2006

Viesti Kirjoittaja helmipöllö »

kyllä tämä on outo tapaus, ajeltu sekä omalla autolla että taksilla. Minne ihmeeseen voi ihminen hävitä :?: onkohan kukaan käynyt tutkimassa nikkilänmäellä hevostallin takana olevaa tilaa... siellä voisi hyvinkin olla auton romu täysin näkymättömissä. Harmi kun Juvela ei enää palstaile, voisi häneltä kysyä yhtä sun toista...
elli72
Vic Mackey
Viestit: 1913
Liittynyt: Ti Elo 02, 2011 12:46 pm
Paikkakunta: Itä-Uusimaa

Re: Kadonnut Juha Laitinen, 37v. -Leppävirta 27.08.2006

Viesti Kirjoittaja elli72 »

Kyllä vesi on varmaan todennäköisin paikka tähänkin tapaukseen. Mihin muualle on voinut auton piilottaa niin ettei sitä millään löydy. Tai no tietenkin on aina mahdollista, että auto on jossakin metsässä sellaisessa paikassa ettei kukaan ole vaan siellä käynyt.

Juvelan kannalta ihan ymmärrettävää ettei täällä enää ole. Joskus se uusi elämä on pakko aloittaa, eikä jäädä loputtomiin roikkumaan vanhaan. Juvela on täällä varmasti kertonut ihan kaiken mitä haluaa kertoa.

Itse en pitäisi mitenkään ihmeellisenä sitä että on ajellut sekä omalla autolla että taksilla.
LAWoman
Christopher Lorenzo
Viestit: 1604
Liittynyt: To Maalis 11, 2010 5:36 pm
Paikkakunta: Länsirannikko

Re: Kadonnut Juha Laitinen, 37v. -Leppävirta 27.08.2006

Viesti Kirjoittaja LAWoman »

Eiköhän Juvela olisi jo aiemmin puhunut tarkemmin asiasta jos jotain olisi ollut mitä oikeasti epäillä mutta eihän hänelläkään tuntunut oleva tähän mitään ajatusta. Joten en myöskään ymmärrä mitä ajatuksia joillain voi olla, ettei niitä uskalla täällä ääneen kertoa? Etenkin jos sanoo niiden olevan vain arvailuja.
There's a killer on the road
His brain is squirmin' like a toad
Take a long holiday
Let your children play
If ya give this man a ride
Sweet memory will die
Killer on the road, yeah.
Korppi
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 96
Liittynyt: La Huhti 27, 2013 10:29 pm

Re: Kadonnut Juha Laitinen, 37v. -Leppävirta 27.08.2006

Viesti Kirjoittaja Korppi »

Eilisaamu kirjoitti:Voisi ajatella että Korpilla sama johtopäätös kuin minulla, koska itsellä myös sellainen ajatus että ei halua spekuloida aihetta...? Mutta tuo kiinnostaisi vielä että kenen kanssa käydyt yksityiskeskustelut?
Uskoisinkin näin, ja asian voi myös päätellä luettuaan ketjun 1. mm. sivut 1-3.
elli72
Vic Mackey
Viestit: 1913
Liittynyt: Ti Elo 02, 2011 12:46 pm
Paikkakunta: Itä-Uusimaa

Re: Kadonnut Juha Laitinen, 37v. -Leppävirta 27.08.2006

Viesti Kirjoittaja elli72 »

Kävin muistinvirkistämiseksi lukemassa noita ensimmäisen ketjun alkupäitä. Ja itse en kyllä pysty mitään varmaa päättelemään niiden perusteella. Yhä on mielessä ne kaksi samaa vaihtoehtoa, joko joku on tehnyt Juhalle jotakin tai vaihtoehtoisesti (ja tälle annan suuremman todennäköisyyden) Juha on tehnyt itselleen jotakin. Juhahan kuitenkin oli vihjaillut aiemmin että jos hän katoaa häntä ei löydetä.
Teme-84
Harjunpää
Viestit: 308
Liittynyt: Ti Elo 19, 2008 7:01 pm
Paikkakunta: Kokkola

Re: Kadonnut Juha Laitinen, 37v. -Leppävirta 27.08.2006

Viesti Kirjoittaja Teme-84 »

Itse, vähän "sopien" tuohon Juhan tokaisuun, olen ajatellut paljon tätä Savukosken dokumentissakin nähtyä louhosta enkä saa sitä mielestäni. Syvyyttä paikassa on ainakin ihan törkeästi, joten sinne olisi sinällään sopiva upottautua. Kun etsintävenetoimintakin on taas tuloillaan takaisin ja Savukoskikin, olikohan konsulttina, häärii taustalla niin kunpa Juhan etsinnät louhoksella voisivat joskus jatkua.
skoone
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4648
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 9:59 pm

Re: Kadonnut Juha Laitinen, 37v. -Leppävirta 27.08.2006

Viesti Kirjoittaja skoone »

Korppi kirjoitti:
Eilisaamu kirjoitti:Voisi ajatella että Korpilla sama johtopäätös kuin minulla, koska itsellä myös sellainen ajatus että ei halua spekuloida aihetta...? Mutta tuo kiinnostaisi vielä että kenen kanssa käydyt yksityiskeskustelut?
Uskoisinkin näin, ja asian voi myös päätellä luettuaan ketjun 1. mm. sivut 1-3.
Miten muuten tuo löydetty kenkä jaq jalkaterä? Sopisivatko ne Juhan tapaukseen?
Muista lähdekritiikki!
elli72
Vic Mackey
Viestit: 1913
Liittynyt: Ti Elo 02, 2011 12:46 pm
Paikkakunta: Itä-Uusimaa

Re: Kadonnut Juha Laitinen, 37v. -Leppävirta 27.08.2006

Viesti Kirjoittaja elli72 »

Kengän tyylin perusteella voisi hyvinkin ajatella että se olisi Juhan kenkä. Juha siitä ihan alunperin tuli mieleen. Mutta minkä kumman takia se kenkä löytyisi Heinolasta? Ei kai se kuitenkaan ole voinut Leppävirralta asti kulkeutua?
Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Kadonnut Juha Laitinen, 37v. -Leppävirta 27.08.2006

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Kyllä näitä tapauksia on, että ruumiita on kuljetettu pitkiäkin matkoja, joten ei se aivan mahdotonta ole, etteikö jalka olisi kauempaakin olevan henkilön. Mm. aikanaan venevartija Satu Sallisen ruumiin surmaaja kärräsi Helsingistä Kuhmoisiin ja upotti siellä järveen.
elli72
Vic Mackey
Viestit: 1913
Liittynyt: Ti Elo 02, 2011 12:46 pm
Paikkakunta: Itä-Uusimaa

Re: Kadonnut Juha Laitinen, 37v. -Leppävirta 27.08.2006

Viesti Kirjoittaja elli72 »

Siinä tapauksessa Juhan tapauksen pitäisi varmaan olla henkirikos. Ei kai se jalka muuten olisi voinut ajelehtia. Mutta tuskin tuo kenkä kuitenkaan on ihan noin montaa vuotta ollut vedessä. Joten en usko että Juhan tapauksesta voi olla kyse. Vaikkakin olisi kiva saada tämä juttu päätökseen.
Korppi
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 96
Liittynyt: La Huhti 27, 2013 10:29 pm

Re: Kadonnut Juha Laitinen, 37v. -Leppävirta 27.08.2006

Viesti Kirjoittaja Korppi »

elli72 kirjoitti:Kyllä vesi on varmaan todennäköisin paikka tähänkin tapaukseen. Mihin muualle on voinut auton piilottaa niin ettei sitä millään löydy. Tai no tietenkin on aina mahdollista, että auto on jossakin metsässä sellaisessa paikassa ettei kukaan ole vaan siellä käynyt.

Juvelan kannalta ihan ymmärrettävää ettei täällä enää ole. Joskus se uusi elämä on pakko aloittaa, eikä jäädä loputtomiin roikkumaan vanhaan. Juvela on täällä varmasti kertonut ihan kaiken mitä haluaa kertoa.

Itse en pitäisi mitenkään ihmeellisenä sitä että on ajellut sekä omalla autolla että taksilla.
Auton voi purkaa osiksi ja mitä tulee tuohon irtonaisena löydettyyn jalkaterään, niin voipi olla tai sitten tämäkin heppu
http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... &start=120, joka sopisi katoamispaikkansa ja aikansa puolesta paremmin.
Vastaa Viestiin