Kadonnut Saska Nuutinen,35v.,Vantaa 29.6.2007

Spekulointia kadonneista henkilöistä.
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Kadonnut Saska Nuutinen,35v.,Vantaa 29.6.2007

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

poepporoo kirjoitti:
Nooruska kirjoitti:^ Mun mielestä taas Elviiraisen kirjoitus viittaisi enemmän itsemurhaan.
No ehkä itsekin sitä tarkoitin, en vain uskaltanut käyttää sanaa.
Pois turha kaunosieluisuus ja puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä. 8)
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
jarmo.janis
Vic Mackey
Viestit: 1982
Liittynyt: Su Heinä 29, 2012 6:25 pm
Paikkakunta: kaakkois suomi

Re: Kadonnut Saska Nuutinen,35v.,Vantaa 29.6.2007

Viesti Kirjoittaja jarmo.janis »

Ihan sama onko tai eikö ole motiivia itsemurhalle niin sen (itsari) uskottavuutta heikentää tosiseikka siitä, ettei Saskaa olla vielä löydetty. Samaahan on pohdittu sen 1983 kadonneen Lauran (jaana) tapauksessa, mutta mihin ihminen sitten voi mennä tekemään itsarin niin ettei löydetä. Se vaihtoehto että kaivaa haudan käy siihen tappaa itsensä ja peittää haudan umpeen lienee pois suljettu. Eikä takuulla mene mihinkään ennalta tiedettyyn paikkaan jos haluaa ettei löydetä.
Niisku-neiti
Susikoski
Viestit: 47
Liittynyt: La Syys 21, 2013 4:15 pm

Re: Kadonnut Saska Nuutinen,35v.,Vantaa 29.6.2007

Viesti Kirjoittaja Niisku-neiti »

En oo itse uskonu itsarivaihtoehtoon, ku kuulin katoamisesta. Ilmeisesti nyt on voinu viimeinki ilmetä poliiseilleki jotain muuhun viittaavaa, ku viimein tuli juttu päivälehteenki.. ja tutkinta meni KRP:lle.

Toivottavasti Makke löydetään viimein, ja mahdollinen syyllinen katoamiseen saadaan kiinni..
Niisku-neiti
Susikoski
Viestit: 47
Liittynyt: La Syys 21, 2013 4:15 pm

Re: Kadonnut Saska Nuutinen,35v.,Vantaa 29.6.2007

Viesti Kirjoittaja Niisku-neiti »

Elviiranen kirjoitti:Tavarat, jotka löytyivät juhannuksen jälkeen, ovat olleet löytöpaikalla alusta lähtien. Paikka on korkeaa heinikkoa ja ryteikköä eikä edes koirien omistajat anna koiriensa mennä kyseiselle alueelle. Ei siellä kukaan ihminenkään ihan huvikseen rämmi.
Tarkoitatko aluetta joka jää lampea ympäröivän hiekkatien ja lammen väliin, eli siinä rannan puolella? Itse oon käyny siinä kalastamassa ja keräämässä karpaloita ihan tuona katoamisvuonna sekä sen jälkeen. Upottavaa suota muuten, kukaan ei mee siihen ilman hyvää syytä. Muutenkin kolunnut läpi noita rantoja, enkä ole mitään outoa havainnu. Kaveri näki joskus mustan jätesäkin lammen rannassa, mutta ei menty sitä sen kummemmin tutkimaan. Oli varmasti vain pelkkä roska.

Outoa porukkaa siinä ihan lammen tuntumassa (ja koko Päkyssä) kyllä liikkuu ja tulee juttusille. Pennuille tehty huumeratsioita, eli alan tyyppejä (myyjiä) riittää, jne.. Tähän juttuun ei kylläkään tiettävästi liity huumeet. Mutta väärään seuraan saattaa joutua äkisti (tuttuun tai vieraaseen).. on sellainen lähiö. Itelle on kyllä nuo alueen baaritki tuttuja. :roll:

Tarkentaisitko, ku tiedät tuon takin ym. löytöpaikan. :?: Onko se sittenkin tuossa Rajatorpantien varrella? Siinä ainakin on kaadettu puustoa. Naarattiinko muita lähivesistöjä?
Kyllikki S
Adrian Monk
Viestit: 2652
Liittynyt: Pe Heinä 13, 2007 1:30 am

Re: Kadonnut Saska Nuutinen,35v.,Vantaa 29.6.2007

Viesti Kirjoittaja Kyllikki S »

Niisku-neiti kirjoitti: Upottavaa suota muuten, kukaan ei mee siihen ilman hyvää syytä.
Muistan kun meitä lapsena läheisestä suosta varotettiin, että sieltä ei kukaan kotiin palaa kun suo imaisee ihmisen ja vastaan paneminen vain nopeuttaa uppoamista :shock:
Olishan sellainen paikka mitä tarkoituksenmukaisin jos itsemurhaa suunnittelee.
Ja jos nyt oikein käsitin niin jotain isompaa draamaa oli Saskan elämässä tapahtunut juuri ennen katoamista?
Elviiranen kirjoitti: Itse olen seurannut tätä tapausta hyvin läheltä jo vuosia. Tiedän myös syyt miksi tapauksesta ei ole juurikaan uutisoitu, mutta en voi niistä vielä kertoa.
Toivottavasti tuokin syy selviää (myös) meille uteliaille. Mielikuvitukseni ei nimittäin oikein riitä keksimään yhtään syytä miksi nuorehkon naisihmisen katoamisesta ei ole puhua pukahdettu missään!
Totuus
Niisku-neiti
Susikoski
Viestit: 47
Liittynyt: La Syys 21, 2013 4:15 pm

Re: Kadonnut Saska Nuutinen,35v.,Vantaa 29.6.2007

Viesti Kirjoittaja Niisku-neiti »

Kyllikki S kirjoitti:
Niisku-neiti kirjoitti: Upottavaa suota muuten, kukaan ei mee siihen ilman hyvää syytä.
Muistan kun meitä lapsena läheisestä suosta varotettiin, että sieltä ei kukaan kotiin palaa kun suo imaisee ihmisen ja vastaan paneminen vain nopeuttaa uppoamista :shock:
Olishan sellainen paikka mitä tarkoituksenmukaisin jos itsemurhaa suunnittelee.
Ja jos nyt oikein käsitin niin jotain isompaa draamaa oli Saskan elämässä tapahtunut juuri ennen katoamista?
Ei kyllä ihan sellainen suo, johon ekana tulis mieleen mennä itsetuhossa. Arvaamaton toki, eikä mikään lasten leikkipaikka, mutta ei niin vaarallinen kuitenkaan. Onnettomuuden mahdollisuushan on toki aina olemassa tuollaisessa, mutta henkensä riistoon vähän kehno idea. Ei välttämättä toimi. En oo sellaista varmaa suonsilmäkettä koskaan havainnu.

Jos katoamiseen liittyy rikos, on tekijä saanut huikean etumatkan verrattuna tutkintaan. Onko tää nyt jokin väliinputoaja? Mystinen hiljaisuus on onneksi viimein loppunut. Josko asia viimeinkin selviäisi.
Elviiranen
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 10
Liittynyt: La Syys 21, 2013 4:23 pm

Re: Kadonnut Saska Nuutinen,35v.,Vantaa 29.6.2007

Viesti Kirjoittaja Elviiranen »

Niisku-neiti kirjoitti: Tarkentaisitko, ku tiedät tuon takin ym. löytöpaikan.
Se on siinä minigolfin lähellä missä useampi kävelypolku yhdistyy/haarautuu.

Minun tietääkseni poliisi tutkii Saskan katoamista henkirikoksena.
Niisku-neiti
Susikoski
Viestit: 47
Liittynyt: La Syys 21, 2013 4:15 pm

Re: Kadonnut Saska Nuutinen,35v.,Vantaa 29.6.2007

Viesti Kirjoittaja Niisku-neiti »

Elviiranen kirjoitti:Minun tietääkseni poliisi tutkii Saskan katoamista henkirikoksena.
Tutkikohan jo ihan alun perinkin?
Elviiranen kirjoitti:Se on siinä minigolfin lähellä missä useampi kävelypolku yhdistyy/haarautuu.
Lammen vai asutuksen puolella hiekkatietä?

Joskus ulkoilutettiin koiraa Maken kanssa siinä minigolf-radan takana olevassa metsässä ja istuskeltiin siellä aikamme; yksien olusten verran. Se on siis ihan tuttua aluetta hänelle ja olisi voinut olla ajanvietto paikka muutenkin; tosin ei ehkä mikään hankalakulkuisin kohta.
reppuli
Remington Steele
Viestit: 210
Liittynyt: Ke Elo 31, 2011 12:57 am

Re: Kadonnut Saska Nuutinen,35v.,Vantaa 29.6.2007

Viesti Kirjoittaja reppuli »

Elviiranen kirjoitti:Saskalla ei kadotessaan ollut enää koiraa, eikä hän ollut enää työelämässäkään. Katoamista edelsi pidempi putki alkoholin kanssa sekä rankka riita seurustelukumppaninsa kanssa. Riidan yhteydessä Saska käyttäytyi itselleen tyypilliseen tapaan itsetuhoisesti ja joutui lopulta käymään ensiavussa paikkauttamassa itseaiheuttamansa vammat.

Lääkäristä palasi kotiin, istui hetken sohvalla silloisen kumppaninsa kanssa ja yhtäkkiä oli vain ottanut joitain tavaroitaan, kuten nyt löytyneen nahkatakin, ja poistunut asunnosta. Sen jälkeen hänestä ei ole yhtään varmaa havaintoa.
Jaa-a, perustuisikohan henkirikosepäily tähän? Meinaan tässä kohtaa saattaisi tulla mieleen sekin mahdollisuus, että kumppani valehtelee ja hänellä (tai jollaki muulla asunnossa paikalla olleella) on osuutta katoamiseen.
Pieni tytön tylleröinen tietä pitkin kulki. Saapui sinne Nukku-Matti, silmät pienet sulki. Kasvoi kuusi kukkalatva, käki siinä kukkui. Mutta tytön tylleröinen nurmikolla nukkui.
kultasiipi
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 13
Liittynyt: Ti Syys 24, 2013 11:06 am
Paikkakunta: Espoo

Re: Kadonnut Saska Nuutinen,35v.,Vantaa 29.6.2007

Viesti Kirjoittaja kultasiipi »

Itse tunsin makken nuoruudesta asti. Hän oli hyvä sydämminen ihminen, hänellä oli itsetuhoisia aikeita useasti, mutta kun hän oli ystävä, hän oli ystävä..

Hän asui alunperin Varistossa siinä kaupan ja hd-liikkeen takana. Muistan aina hänen koiransa ja lukuisat muut eläimet (marsut ja rotat) :D

Olen todella todella järkyttynyt tästä asiasta, vaikka en ole kauheesti asiasta missään "huudellut" ja se että katoamista käsitellään tai epäillään henkirikosta, ei vaan mahdu mun päähän... :(

Toivon hartaasti että makke löytyy ja saadaan haudan lepoon, että on hauta minne voisi viedä kukkia ystävälle joka oli aikoinaan ku sisko ... Kiitos Makke kaikista vuosista joina sain olla ystäväsi Olet ikuisesti RAKAS

Voimia makken veljelle ja äidille tässä suusressa tuskassa ja surussa ja epätietoisuudessa
Terveisin "Rasse"
Niisku-neiti
Susikoski
Viestit: 47
Liittynyt: La Syys 21, 2013 4:15 pm

Re: Kadonnut Saska Nuutinen,35v.,Vantaa 29.6.2007

Viesti Kirjoittaja Niisku-neiti »

kultasiipi kirjoitti:Hän oli hyvä sydämminen ihminen, hänellä oli itsetuhoisia aikeita useasti, mutta kun hän oli ystävä, hän oli ystävä..
Tuo on niin totta. Paitsi noin voimakas itsetuhoisuus oli mulle vierasta.
kultasiipi kirjoitti:Muistan aina hänen koiransa ja lukuisat muut eläimet (marsut ja rotat) :D
:D
kultasiipi kirjoitti:Olen todella todella järkyttynyt tästä asiasta, vaikka en ole kauheesti asiasta missään "huudellut" ja se että katoamista käsitellään tai epäillään henkirikosta, ei vaan mahdu mun päähän... :(
Mä en oo vaan uskonu itsemurhaan.
Elviiranen
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 10
Liittynyt: La Syys 21, 2013 4:23 pm

Re: Kadonnut Saska Nuutinen,35v.,Vantaa 29.6.2007

Viesti Kirjoittaja Elviiranen »

reppuli kirjoitti:
Jaa-a, perustuisikohan henkirikosepäily tähän? Meinaan tässä kohtaa saattaisi tulla mieleen sekin mahdollisuus, että kumppani valehtelee ja hänellä (tai jollaki muulla asunnossa paikalla olleella) on osuutta katoamiseen.
Kumppania on epäilty alusta asti, ja muistaakseni oli jopa kiinniotettuna muutaman päivän. Pariskunnan yhteiseen asuntoon tehtiin aikoinaan rikosteknistä tutkintaa, mutta sieltä ei löytynyt mitään mikä olisi viitannut tappeluun tai rikokseen. Poliisi on häntä kuullut viime aikoina useamman kerran (puhelimitse).

Tapaukseen liittyy aika monta yllättävää yhteensattumaa ja omituisuuksia, mutta en tiedä voinko niistä kertoa täällä kun poliisikaan ei niitä ole julkistanut?
Avatar
vandaali
Nikke Knakkertton
Viestit: 155
Liittynyt: To Helmi 12, 2009 4:39 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kadonnut Saska Nuutinen,35v.,Vantaa 29.6.2007

Viesti Kirjoittaja vandaali »

No miksei vois kertoa jos ei liity tutkintaan ja olet ne jostain kuullut?
Niisku-neiti
Susikoski
Viestit: 47
Liittynyt: La Syys 21, 2013 4:15 pm

Re: Kadonnut Saska Nuutinen,35v.,Vantaa 29.6.2007

Viesti Kirjoittaja Niisku-neiti »

Se, että tapausta ei ole puitu julkisesti, ei ainakaan ole vauhdittanut mysteerin selviämistä. Olisko viimeinkin aika tuoda asiat julki? 6 vuotta on jo mennyt hiljaisuudessa. Ei hyvä. Onko asiasta tietävät olleet tutkinnan suuntaankin yhtä vaitonaisia??
kultasiipi
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 13
Liittynyt: Ti Syys 24, 2013 11:06 am
Paikkakunta: Espoo

Re: Kadonnut Saska Nuutinen,35v.,Vantaa 29.6.2007

Viesti Kirjoittaja kultasiipi »

Olen edellisen kanssa samaa mieltä... Varmasti vauhdittaa ihan hirveesti jos asioista tiedetään ja on kummallisuuksia ja niitä ei ole 6v. tuotu julki???? MITÄ SALATAAN???

Naisen mysteerinen katoaminen taitaa todella pitää paikkansa jos asiaan liittyy vielä enemmän mysteerejä ja yhteensattumia jne... :( :(
Vastaa Viestiin