Kadonnut Armas Enroth 1986, Turku

Spekulointia kadonneista henkilöistä.
Ruusu
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 11
Liittynyt: Ke Heinä 29, 2015 2:58 pm

Kadonnut Armas Enroth 1986, Turku

Viesti Kirjoittaja Ruusu »

Armas Enroth katosi Turussa syksyllä 1986, hän oli kadotessaan 36-vuotias. Hän oli lähdössä autoseurueen kanssa, jotka ilmeisesti olivat myös romaneja Turun kauppatorilta, kohti Armaksen kotia Jäkärlää. Armas kävi yksin tarkistamassa asunnon ja sille tielle hän jäi. Armaksen kohdalla epäillään murhaa ja ruumista ei ole vielä tänä päivänä löytynyt. Armasta kuvailtiin kiltiksi ja reiluksi kaveriksi. Armas on edelleen Väestörekisterikeskuksen mukaan elossa ja hänellä on osoite.
Agatha C.
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 100
Liittynyt: Pe Maalis 20, 2015 9:40 pm

Re: Kadonnut Armas Enroth 1986, Turku

Viesti Kirjoittaja Agatha C. »

Eikai voi olla sama mies? Luulisi jo julistettu kuolleeksi. Tai sitten on löytynyt ja kulkee täysissä sielun ja ruumiin voimissa tänä päivänäkin.
Roy Orbison
Nikke Knakkertton
Viestit: 174
Liittynyt: Ma Kesä 29, 2015 5:47 pm

Re: Kadonnut Armas Enroth 1986, Turku

Viesti Kirjoittaja Roy Orbison »

Armas on nimestä päätellen myös mustalainen? Suomessa on näitten kulttuuririkastuttajien taholta kadonnut melkoinen määrä ihmisiä.Sairasta porukkaa.
Ruusu
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 11
Liittynyt: Ke Heinä 29, 2015 2:58 pm

Re: Kadonnut Armas Enroth 1986, Turku

Viesti Kirjoittaja Ruusu »

Armasta ei voi julistaa kuolleeksi, kun oli niin nuori kadotessaan. Joten minun tyttären roolissa tulisi hakea häntä kuolleeksi. Ja kyllä Armas oli romani, mutta liikkui enimmäkseen valkolaisten seurassa.
Ruusu
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 11
Liittynyt: Ke Heinä 29, 2015 2:58 pm

Re: Kadonnut Armas Enroth 1986, Turku

Viesti Kirjoittaja Ruusu »

Ja kumpa olisikin löytynyt, mutta pahinta pelkään:( minulla ei paljon muistoja isästä ole, olin niin nuori kun hän katosi:(
Roy Orbison
Nikke Knakkertton
Viestit: 174
Liittynyt: Ma Kesä 29, 2015 5:47 pm

Re: Kadonnut Armas Enroth 1986, Turku

Viesti Kirjoittaja Roy Orbison »

Sääli kun ei Armasta ole löytynyt.Jos kyseessä on henkirikos olisi aika jo löytyä ,että saa tekijät vastuuseen.Pahalta kuiteskin näyttää.Olisiko kuvaa laittaa tänne?Siitä voi olla apua jos joku tietää jotakin.Varmasti tuntuu pahalta kun omainen katoaa,voin kuvitella sen epätietoisuuden.Nuori vielä.
Ruusu
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 11
Liittynyt: Ke Heinä 29, 2015 2:58 pm

Re: Kadonnut Armas Enroth 1986, Turku

Viesti Kirjoittaja Ruusu »

Tällä hetkellä minulla on vain Armaksen rippikuva kännykässäni. Mutta kaikki ketkä hänet tuntee, tunnistaa hänet kyllä siitä.
Liitteet
Armas Enroth
Armas Enroth
image.jpg (67.18 KiB) Katsottu 12133 kertaa
Ruusu
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 11
Liittynyt: Ke Heinä 29, 2015 2:58 pm

Re: Kadonnut Armas Enroth 1986, Turku

Viesti Kirjoittaja Ruusu »

Päivämäärä on tuo, koska olen ottanut kuvan hyllyltäni olevasta kuvasta.
Destiny
Adrian Monk
Viestit: 2582
Liittynyt: La Huhti 14, 2012 2:11 pm

Re: Kadonnut Armas Enroth 1986, Turku

Viesti Kirjoittaja Destiny »

Miksi epäillään joutuneen henkirikoksen uhriksi?
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1785
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: Kadonnut Armas Enroth 1986, Turku

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Ruusu kirjoitti:Armasta ei voi julistaa kuolleeksi, kun oli niin nuori kadotessaan. Joten minun tyttären roolissa tulisi hakea häntä kuolleeksi. Ja kyllä Armas oli romani, mutta liikkui enimmäkseen valkolaisten seurassa.
Ei kadonneen kuoliaaksi julistaminen ikää katso. Onhan kadonneita lapsiakin julistettu kuolleeksi. Vai mitä tarkoitit?
Ruusu
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 11
Liittynyt: Ke Heinä 29, 2015 2:58 pm

Re: Kadonnut Armas Enroth 1986, Turku

Viesti Kirjoittaja Ruusu »

Minun täytyy tehdä ensin selvitys siitä, koska ruumista ei ole löydetty. Eli tavallaan hakea kuolleeksi.
Ruusu
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 11
Liittynyt: Ke Heinä 29, 2015 2:58 pm

Re: Kadonnut Armas Enroth 1986, Turku

Viesti Kirjoittaja Ruusu »

Niin minulle sinkin annettiin ohjeet, kun tapaus on niin epäselvä
Ruusu
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 11
Liittynyt: Ke Heinä 29, 2015 2:58 pm

Re: Kadonnut Armas Enroth 1986, Turku

Viesti Kirjoittaja Ruusu »

Destiny kirjoitti:Miksi epäillään joutuneen henkirikoksen uhriksi?
Koska Armas lähti joukkion kanssa kohti kotiaan ja Armas halusi ensin yksin mennä tarkistamaan kotinsa. Koska hän oli antanut avaimensa joillekin henkilöille. Autoseurue odotti ja Armasta ei enää koskaan nähty asuntoonsa menon jälkeen. Olen kuullut huhuja mihin ruumis olisi piilotettu, erään tehtaan rakenteisiin. Joten sieltä häntä ei enää tulla löytämään. Ymmärsin, että seurueen tarkoitus oli lähteä hakemaan lisää viinaa ja mitä sitten tapahtui on mysteeri! Isäni saatettiin siis tappaa viinapullon takia:(
Roy Orbison
Nikke Knakkertton
Viestit: 174
Liittynyt: Ma Kesä 29, 2015 5:47 pm

Re: Kadonnut Armas Enroth 1986, Turku

Viesti Kirjoittaja Roy Orbison »

Hyvä kun olet tuonnut isäsi katoamisen tänne.Jospa asia nytkähtäis eteenpäin.Varmaankin isäsi on kuollut,siitä pahoitteluni.Kuvasta täytyy sanoa,että komea nuorimies.Onko tällä autossa olevalla (jotka odottivat)porukalla jotakin tekemistä katoamisen kanssa?Vai oliko asunnossa joku odottamassa?Miten uskot asian menneen?
Täysi Purenta
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1481
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2010 11:05 am

Re: Kadonnut Armas Enroth 1986, Turku

Viesti Kirjoittaja Täysi Purenta »

Älä luovu toivosta Ruusu! Rakennusten rakenteista on ennenkin haeskeltu ihmisjäänteitä, joskus jopa menestyksellä.
Jos tekijät ovat yhä elossa, on aina toiveita että juttu otettaisiin uudestaan tutkintaan tai että joku tahtoisi vanha synnin pois tunnoltaan ja tunnustaisi. Hukkaan jääneen kadonneen tapaukessa omaiset ovat suuressa roolissa sen suhteen, että tapaus pidetään siviilien ja viranomaisten muistissa.
Vastaa Viestiin