Kadonnut ilmeisesti omasta tahdostaan, Kalle Löfgren

Spekulointia kadonneista henkilöistä.
sape1
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Ti Syys 20, 2016 12:01 am

Kadonnut ilmeisesti omasta tahdostaan, Kalle Löfgren

Viesti Kirjoittaja sape1 »

Morjens kaikille.

Ihan ensiksi sanon että modet voivat poistaa aiheen mikäli tämä foorumi ole oikea paikka tällaiselle, tai siirtää toiseen ketjuun.

Eli Kalle Löfgren on kadonnut ilmeisesti omasta tahdostaan noin 2005 paikkeilla.
Tarkoituksena EI OLE mitenkään löytää häntä, vaan kysyn täältä onko kukaan saanut hänestä havaintoa viimeisen 10 vuoden aikana?

Kallesta ei ole mitään havantoa, tai kukaan ei hänestä tunnu tietävän.

Olisin onnellinen jos jokukaan tietäisi hänestä, mitä hän on hommaillut tai onko hän ylipäätään hengissäkään enää.

Korostan vielä ettei tarkoituksena ole kaivaa häntä mitenkään esiin tai löytää häntä,mikäli hän on kadonnut omasta tahdostaan. Kunnioitan hänen päätöstään.

Minua kiinostaa lähinnä se, että onko mies enää hengissäkään, tai mitä hänelle kuuluu, tai kuulunut viimevuosina.

Kaikki vihjeet ovat tervetulleita, myös vanhatkin.

Jottei aihe menisi huuteluksi, niin toivon että mahdolliset vinkit laitetaan minulle yksityiviesteinä!

Kiitos ja anteeksi.
JustBlack
Armas Tammelin
Viestit: 74
Liittynyt: Su Elo 21, 2016 5:32 pm

Re: Kadonnut ilmeisesti omasta tahdostaan, Kalle Löfgren

Viesti Kirjoittaja JustBlack »

Kannattaisi varmaan antaa vähän tarkempia tuntomerkkejä. Ikähaarukkaa ja suuntaa missä päin on elellyt ennen katoamistaan ja ehkä jotain muutakin. Äkkivilkaisulla facebookistakin löytyy monta saman nimistä.
sape1
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Ti Syys 20, 2016 12:01 am

Re: Kadonnut ilmeisesti omasta tahdostaan, Kalle Löfgren

Viesti Kirjoittaja sape1 »

JustBlack kirjoitti:Kannattaisi varmaan antaa vähän tarkempia tuntomerkkejä. Ikähaarukkaa ja suuntaa missä päin on elellyt ennen katoamistaan ja ehkä jotain muutakin. Äkkivilkaisulla facebookistakin löytyy monta saman nimistä.

Kiitos vastauksesta Just Black.

Olen hieman varovainen muuta tietoa annettaessa, mutta jotain voin kertoa.
Eli ikä kadonneesta on noin 40v.
Aiemmin oleskellut Hämeen alueella, mutta nykyisin voi olla missäpäin tahansa.

Mahdollisesti voi myös käyttää "Uosukainen" sukunimeä.

Pituus n.170-180cm.
Hiusten väri on ruskeahkot.

Somesta ei kadonnutta löydy eikä liioin muualtakaan netistä tms.
Tay77
Theo Kojak
Viestit: 1164
Liittynyt: Su Tammi 24, 2010 12:01 am

Re: Kadonnut ilmeisesti omasta tahdostaan, Kalle Löfgren

Viesti Kirjoittaja Tay77 »

Ei millään pahalla, herätti vaan mielessäni muutaman kysymyksen...

Onko henkilö kateissa siis pelkästään sinulta/entisiltä kavereiltaan/tietyiltä sukulaisiltaan tms? Vai onko hän kadonnut ihan "virallisestikin" (esim. katoamisilmoitus tehty, ei yhtäkkiä enää ilmestynyt työpaikalleen, ei ole käynyt asunnollaan, poliisi etsinyt julkisuudessa tms)?

Tänne ei toki tarvitsekaan kertoa tapauksesta tarkemmin.
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

gou övei, gou övei juu agli hipi, juu smel of narkotiks
sape1
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Ti Syys 20, 2016 12:01 am

Re: Kadonnut ilmeisesti omasta tahdostaan, Kalle Löfgren

Viesti Kirjoittaja sape1 »

Tay77 kirjoitti:Ei millään pahalla, herätti vaan mielessäni muutaman kysymyksen...

Onko henkilö kateissa siis pelkästään sinulta/entisiltä kavereiltaan/tietyiltä sukulaisiltaan tms? Vai onko hän kadonnut ihan "virallisestikin" (esim. katoamisilmoitus tehty, ei yhtäkkiä enää ilmestynyt työpaikalleen, ei ole käynyt asunnollaan, poliisi etsinyt julkisuudessa tms)?

Tänne ei toki tarvitsekaan kertoa tapauksesta tarkemmin.
No sanotaanko sillain että tapaukseen ei liity mitään dramatiikkaa ja hän on kateissa sukulaisista sekä lähiomaisista tai ylipäätään jotka hänet tuntevat.
Kavereista ei ole mitään tietoa.


Katoamisesta on jo n.10 vuotta aikaa, joten kaikkia juttuja en edes muista ja näiden vuosien aikana on hänelle voinut tapahtua hyvää kuin pahaakin.
Ilmeisesti hänellä ei ole ollut tai olemassa mitääni vakitusta työtön tai asuntoa.

Tämän enempää en valitettavasti kerro.
Avatar
Kissankello
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1401
Liittynyt: To Loka 23, 2014 8:46 pm

Re: Kadonnut ilmeisesti omasta tahdostaan, Kalle Löfgren

Viesti Kirjoittaja Kissankello »

Tuntematta kyseistä henkilöä, jo nämä muutamatkin viestit herättävät ajatuksen, että kertoisiko kukaan, vaikka tietäisikin henkilöstä jotain? Kukapa tietää, mitkä ovat kyselijän intressit. Vaikka joku tietäisikin henkilöstä, niin miksi antaa tietoa jollekulle, jonka motiiveista ei tiedä mitään? Jos henkilö on hengissä, ja hänen kanssaan tekemisissä olevat tietävät hänen kadonneen tarkoituksella ja ovat hänen kanssaan hyvissä väleissä, niin miksi ihmeessä antaa tietoa epämääräisiin nettikyselyihin? Kyselijähän voi olla heitä, joiden kanssa kadonnut ei halua olla tekemisissä.
"Before you embark on a journey of revenge, dig two graves."
- Confucius (Chinese philosopher & reformer, 551 BC - 479 BC)
tötterö
Rico Tubbs
Viestit: 1209
Liittynyt: Pe Elo 30, 2013 9:11 am

Re: Kadonnut ilmeisesti omasta tahdostaan, Kalle Löfgren

Viesti Kirjoittaja tötterö »

Miksi kadota täysin suvultaan?
sape1
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Ti Syys 20, 2016 12:01 am

Re: Kadonnut ilmeisesti omasta tahdostaan, Kalle Löfgren

Viesti Kirjoittaja sape1 »

Kissankello kirjoitti:Tuntematta kyseistä henkilöä, jo nämä muutamatkin viestit herättävät ajatuksen, että kertoisiko kukaan, vaikka tietäisikin henkilöstä jotain? Kukapa tietää, mitkä ovat kyselijän intressit. Vaikka joku tietäisikin henkilöstä, niin miksi antaa tietoa jollekulle, jonka motiiveista ei tiedä mitään? Jos henkilö on hengissä, ja hänen kanssaan tekemisissä olevat tietävät hänen kadonneen tarkoituksella ja ovat hänen kanssaan hyvissä väleissä, niin miksi ihmeessä antaa tietoa epämääräisiin nettikyselyihin? Kyselijähän voi olla heitä, joiden kanssa kadonnut ei halua olla tekemisissä.


Ihan hyvä pointti tämäkin.
Varmasti lukijoita ihmetyttää kun aihe on salamyhkäistä luettavaa, mutta on aika hankala kirjoittaa tänne kun pitää miettiä joka sana erikseen ottaen huomioon kadonneen ja oman yksityissuojan.

Mietin tuossa yön yli mitä voin vielä kertoa, jotta pääpointti asiasta selviäisi.
Tämä menee jo aika lähelle yksityissuojaani mutta koen silti että tämä voin kertoa.

Eli kadonnut on minun sisarpuoleni. En ole koskaan ollut tietoinen hänestä.

Sain tämän asian vasta n.5 vuotta sitten tietoon, ja olen ruvennut selvittämään omia sukutietojani, koska tässä iässä ne asiat rupeavat mietityttää.
En halua ajatella vanhankodissa että olisipa pitänyt ja olisipa tehnyt..

Ja viestiketjun alusta voi lukea lisää, josta jokainen voi päätellä asioita kadonneen osalta, ja ilmeisesti hän on myös ollut aikoinaan virkavallan kanssa tekemisissä.

Modet voivat poistaa tämän jos kokevat ettei kirjoitukseni sovi sääntöihin.

Ps: ja eka postauksessa olen kertonu mitä voi kertoa ja mitä ei.
gettiz
Lauri Hanhivaara
Viestit: 130
Liittynyt: To Loka 29, 2009 1:32 pm
Paikkakunta: Under the sea

Re: Kadonnut ilmeisesti omasta tahdostaan, Kalle Löfgren

Viesti Kirjoittaja gettiz »

Jos hän on ihan virallisesti sukua sinulle, saat hänen ajantasaiset tiedot Maistraatista kysymällä itsellesi sukuselvitystä. Siinä näkyy vanhemmat, sisarukset jne ihan syntymäaikoineen ja osoitteineen. Jos henkilö on kuollut, siinä näkyy kuolinpäivä ja -paikka.
Kyä näi o!
Muppe
Rico Tubbs
Viestit: 1230
Liittynyt: Ma Elo 24, 2015 9:35 pm

Re: Kadonnut ilmeisesti omasta tahdostaan, Kalle Löfgren

Viesti Kirjoittaja Muppe »

gettiz kirjoitti:Jos hän on ihan virallisesti sukua sinulle, saat hänen ajantasaiset tiedot Maistraatista kysymällä itsellesi sukuselvitystä. Siinä näkyy vanhemmat, sisarukset jne ihan syntymäaikoineen ja osoitteineen. Jos henkilö on kuollut, siinä näkyy kuolinpäivä ja -paikka.
Et saa jos kyseinen henkilö on laittanut tietojen luovutuskiellon,kaveri on laittanut sen vaikka 1997 niin siihen loppu tonkimiset sukulaisillakin,sen voi laittaa näppärästi ilmaiseksi netissä,edes kelakaan ei saatietoja silloin mm. väestörekisteri otteita.Ainostaan poliisi saa tietoja,mutta silloinkin vain ääritapauksessa,todella vakavassa asiassa.

Terv. kaiken kaikilta suojannut. Mulla ei päivity tiedot edes kelan sivulle jonne ne päivittyy automaattisesti väestörekisterin mukaan,mulla on siellä edelleen vuoden 2002 osoite vaikka olen muuttanut sen jälkeen noin 10 kertaa ja hakenut aina asumistuenkin+päivärahat ja aina saanutkin,ei koskaan mitään ongelmaa,mutta suoja estää edes heitä saamasta minusta mitään tietoja mitä en itse heille kerro vaikka rahaa sieltä saanki kokoajan,jopa vankilassa oloajankin.
Olen kuitenkin väestörekisteriin+postiin ilmoittanut muuton aina normaalisti.

Äitini on tehnyt sukuselvitystä yli 10 vuotta ja minusta ei ole muuta tietoa kuin syntymäaika ja kenen poika,kaikki muut tiedot on kadonneet/poistettu,tiedä sitten johtuiko se tuosta luovutuskiellosta ettei minusta tule mitään tietoja minnekään. mm. nimenmuutokseni toistakymmentä vuotta sitten ei näy missään sukuselvitystä tehdessä eli kukaan sukulainen ei tiedä millä nimellä olen maailmalla ollut jo viime vuosituhannelta asti jos ronkkivat.Puff hän on poissa.

Paskat,voin paremmin kuin koskaan aiemmin :D
Lopetti tietojen kirjoittelun kokonaan foorumille 13.3.2019.
Jäseninä suuri määrä idiootteja joilla ei ole foorumille mitään järkevää kirjoitettavaa tai tietoa asioista vaan ovat paikalla vain todistamassa ja vannomassa omaa tyhmyyttään.
rupattelija
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: Ma Maalis 11, 2024 3:37 pm

Re: Kadonnut ilmeisesti omasta tahdostaan, Kalle Löfgren

Viesti Kirjoittaja rupattelija »

Aloittajalle on lähetetty yksityisviesti, josko se tavoittaisi hänet, jotta voidaan vaihtaa tietoja yksityisesti. :?:
Tessu
Christopher Lorenzo
Viestit: 1592
Liittynyt: La Tammi 05, 2013 2:51 am

Re: Kadonnut ilmeisesti omasta tahdostaan, Kalle Löfgren

Viesti Kirjoittaja Tessu »

Totta kai jos on tietojen luovutuskielto ei niitä kukaan muu kuin poliisi saa vakavissa jutuissa.
Sama salaisessa puhelin numerossakin ei saa tietoja
Pirkko Ala-Hippuli
Remington Steele
Viestit: 242
Liittynyt: To Loka 17, 2019 9:18 pm

Re: Kadonnut ilmeisesti omasta tahdostaan, Kalle Löfgren

Viesti Kirjoittaja Pirkko Ala-Hippuli »

sape1 kirjoitti: Su Syys 25, 2016 11:06 am
Kissankello kirjoitti:Tuntematta kyseistä henkilöä, jo nämä muutamatkin viestit herättävät ajatuksen, että kertoisiko kukaan, vaikka tietäisikin henkilöstä jotain? Kukapa tietää, mitkä ovat kyselijän intressit. Vaikka joku tietäisikin henkilöstä, niin miksi antaa tietoa jollekulle, jonka motiiveista ei tiedä mitään? Jos henkilö on hengissä, ja hänen kanssaan tekemisissä olevat tietävät hänen kadonneen tarkoituksella ja ovat hänen kanssaan hyvissä väleissä, niin miksi ihmeessä antaa tietoa epämääräisiin nettikyselyihin? Kyselijähän voi olla heitä, joiden kanssa kadonnut ei halua olla tekemisissä.


Ihan hyvä pointti tämäkin.
Varmasti lukijoita ihmetyttää kun aihe on salamyhkäistä luettavaa, mutta on aika hankala kirjoittaa tänne kun pitää miettiä joka sana erikseen ottaen huomioon kadonneen ja oman yksityissuojan.

Mietin tuossa yön yli mitä voin vielä kertoa, jotta pääpointti asiasta selviäisi.
Tämä menee jo aika lähelle yksityissuojaani mutta koen silti että tämä voin kertoa.

Eli kadonnut on minun sisarpuoleni. En ole koskaan ollut tietoinen hänestä.

Sain tämän asian vasta n.5 vuotta sitten tietoon, ja olen ruvennut selvittämään omia sukutietojani, koska tässä iässä ne asiat rupeavat mietityttää.
En halua ajatella vanhankodissa että olisipa pitänyt ja olisipa tehnyt..

Ja viestiketjun alusta voi lukea lisää, josta jokainen voi päätellä asioita kadonneen osalta, ja ilmeisesti hän on myös ollut aikoinaan virkavallan kanssa tekemisissä.

Modet voivat poistaa tämän jos kokevat ettei kirjoitukseni sovi sääntöihin.

Ps: ja eka postauksessa olen kertonu mitä voi kertoa ja mitä ei.
Onko hän siis nainen?
Vastaa Viestiin