Antti Hanhivaaran katoaminen Ivalossa v. 2006

Spekulointia kadonneista henkilöistä.
Avatar
Kaarma
Martin Riggs
Viestit: 631
Liittynyt: Ti Touko 11, 2021 10:55 pm
Paikkakunta: kuu

Re: Antti Hanhivaaran katoaminen Ivalossa v. 2006

Viesti Kirjoittaja Kaarma »

Ghost hunting kirjoitti: Ti Helmi 14, 2023 4:31 am Jaa, että rahalla ja tuolla Lapissa!!?? Sitten sitä pätäkkää pitää löytyä aika paljon. 8)
No totta! Jos joskus olen oman elämäni Roope Ankka, pistän ison siivun kadonneiden, erityisesti Antin etsintään.

Jos jollain on kuvia seudulta, ottaisin niitä mielelläni vastaan.
Lukaisin vähän Reino Savukosken kirjaa, olipa muutama kadonnut löytynyt kepeämmin unien avulla.
Tunnisti paikat unistaan, ja tutki kyseiset kohdat.
Ovelaa.
Kaikki me ollaan hulluja ja jotka muuta väittävät ovat vain tyhmiä.
maniacc
Nikke Knakkertton
Viestit: 167
Liittynyt: Ke Joulu 02, 2020 7:23 pm

Re: Antti Hanhivaaran katoaminen Ivalossa v. 2006

Viesti Kirjoittaja maniacc »

Selvännäkijä on nähnyt että kaikki tää on takanapäin vuoden 2023 lopussa. Mutta näki myös, että suuri osa syyllisiä olisi jo kiinni (tai ainakin selvillä?) 2022 kuluessa. Vaan ei ole kuulunut mitään, tosin poliisi tuskin tiedottaakaan kaikesta. Mutta saas nähä osuuko höpöhöpöeukon/ukkelin horinat taaskaan kohdilleen, että tän vuoden loputtua olis Antin kohtalo selvillä...
0uts1der
Agentti Scully
Viestit: 659
Liittynyt: Ma Tammi 10, 2022 2:12 pm

Re: Antti Hanhivaaran katoaminen Ivalossa v. 2006

Viesti Kirjoittaja 0uts1der »

Jotain tuollaista saattaisi olla. Selittäisi vaikenemiset. Poliisikin, eritoten kyläpoliisi saadaan sanomaan ettei huumeet liity. Itse pidän kyllä todennäköisempänä että kyllä liittyy.

viewtopic.php?p=1398384#p1398384
Vildeee
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Su Marras 17, 2019 11:32 pm

Re: Antti Hanhivaaran katoaminen Ivalossa v. 2006

Viesti Kirjoittaja Vildeee »

maniacc kirjoitti: Ke Helmi 15, 2023 12:47 am Selvännäkijä on nähnyt että kaikki tää on takanapäin vuoden 2023 lopussa. Mutta näki myös, että suuri osa syyllisiä olisi jo kiinni (tai ainakin selvillä?) 2022 kuluessa. Vaan ei ole kuulunut mitään, tosin poliisi tuskin tiedottaakaan kaikesta. Mutta saas nähä osuuko höpöhöpöeukon/ukkelin horinat taaskaan kohdilleen, että tän vuoden loputtua olis Antin kohtalo selvillä...
Aika heikosti on osuneet nuo ennustukset..🤔
Hellu-88
Scooby-Doo
Viestit: 20
Liittynyt: Pe Helmi 17, 2023 11:58 am

Re: Antti Hanhivaaran katoaminen Ivalossa v. 2006

Viesti Kirjoittaja Hellu-88 »

Siis mikä tää ennustaja oikein niiku on, oon sen lukenu et on jotain unia nähny mitä Antille tehty... Sitte toinen mitä ite oon ihmetellyt et mitä sille Antin koiralle tapahtu tai missä se on ollu tai kuka siitä on huolta pitäny jne yms? :roll:
Vildeee
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Su Marras 17, 2019 11:32 pm

Re: Antti Hanhivaaran katoaminen Ivalossa v. 2006

Viesti Kirjoittaja Vildeee »

Hellu-88 kirjoitti: Pe Helmi 17, 2023 1:09 pm Siis mikä tää ennustaja oikein niiku on, oon sen lukenu et on jotain unia nähny mitä Antille tehty... Sitte toinen mitä ite oon ihmetellyt et mitä sille Antin koiralle tapahtu tai missä se on ollu tai kuka siitä on huolta pitäny jne yms? :roll:
Täältä ne ennustukset löytyy kun kahlailet läpi..
0uts1der
Agentti Scully
Viestit: 659
Liittynyt: Ma Tammi 10, 2022 2:12 pm

Re: Antti Hanhivaaran katoaminen Ivalossa v. 2006

Viesti Kirjoittaja 0uts1der »

Vildeee kirjoitti: Pe Helmi 17, 2023 5:40 pm
Hellu-88 kirjoitti: Pe Helmi 17, 2023 1:09 pm Siis mikä tää ennustaja oikein niiku on, oon sen lukenu et on jotain unia nähny mitä Antille tehty... Sitte toinen mitä ite oon ihmetellyt et mitä sille Antin koiralle tapahtu tai missä se on ollu tai kuka siitä on huolta pitäny jne yms? :roll:
Täältä ne ennustukset löytyy kun kahlailet läpi..
Itse en oikein helpolla usko ennustuksiin, mutta tietysti sellaisissa tapauksissa, joissa ennustuksen tekijällä on todella paljon tietoa asiasta, sen käsittelystä, mahdollisesta etenemisestä, niin tietysti jotain lopputulosta voi ennustaa.

Epäilen, että tässä Antin tapauksessa ei ole tapahtumassa mitään, sen verran pessimisti olen, ja pessimisti ei pety.

Mitä taas tulee ns. "näkijöihin", kun sellaisiakin on tässä Antin tapauksessa esiintynyt, nettikirjoitteluissa.
En minä usko "näkijöihinkään". Mutta jos joku tietää, on jotain nähnyt, tai kuullut tapahtuneesta asioita, niin niistähän voi kirjoittaa "näkijänä".

"Siinä näkijä missä tekijä" lienee usein totta, niin varmaan Antin tapauksessakin.

Toivoa täytyy, että joku näkijä rohkaistuu joskus.
Hellu-88
Scooby-Doo
Viestit: 20
Liittynyt: Pe Helmi 17, 2023 11:58 am

Re: Antti Hanhivaaran katoaminen Ivalossa v. 2006

Viesti Kirjoittaja Hellu-88 »

Vildeee kirjoitti: Pe Helmi 17, 2023 5:40 pm
Hellu-88 kirjoitti: Pe Helmi 17, 2023 1:09 pm Siis mikä tää ennustaja oikein niiku on, oon sen lukenu et on jotain unia nähny mitä Antille tehty... Sitte toinen mitä ite oon ihmetellyt et mitä sille Antin koiralle tapahtu tai missä se on ollu tai kuka siitä on huolta pitäny jne yms? :roll:
Täältä ne ennustukset löytyy kun kahlailet läpi..
Siis joo oon lukenu koko kahleet mutta mietin vaan tota ennustajaa et mikä jutun juju on ja ku ei oo noi ennusteet pitäny paikkansa!?🤔
Hellu-88
Scooby-Doo
Viestit: 20
Liittynyt: Pe Helmi 17, 2023 11:58 am

Re: Antti Hanhivaaran katoaminen Ivalossa v. 2006

Viesti Kirjoittaja Hellu-88 »

0uts1der kirjoitti: Pe Helmi 17, 2023 6:30 pm
Vildeee kirjoitti: Pe Helmi 17, 2023 5:40 pm
Hellu-88 kirjoitti: Pe Helmi 17, 2023 1:09 pm Siis mikä tää ennustaja oikein niiku on, oon sen lukenu et on jotain unia nähny mitä Antille tehty... Sitte toinen mitä ite oon ihmetellyt et mitä sille Antin koiralle tapahtu tai missä se on ollu tai kuka siitä on huolta pitäny jne yms? :roll:
Täältä ne ennustukset löytyy kun kahlailet läpi..
Itse en oikein helpolla usko ennustuksiin, mutta tietysti sellaisissa tapauksissa, joissa ennustuksen tekijällä on todella paljon tietoa asiasta, sen käsittelystä, mahdollisesta etenemisestä, niin tietysti jotain lopputulosta voi ennustaa.

Epäilen, että tässä Antin tapauksessa ei ole tapahtumassa mitään, sen verran pessimisti olen, ja pessimisti ei pety.

Mitä taas tulee ns. "näkijöihin", kun sellaisiakin on tässä Antin tapauksessa esiintynyt, nettikirjoitteluissa.
En minä usko "näkijöihinkään". Mutta jos joku tietää, on jotain nähnyt, tai kuullut tapahtuneesta asioita, niin niistähän voi kirjoittaa "näkijänä".

"Siinä näkijä missä tekijä" lienee usein totta, niin varmaan Antin tapauksessakin.

Toivoa täytyy, että joku näkijä rohkaistuu joskus.
No miten ottaa ja itse en nyt ihan ensimmäisenä usko näkijän juttuihin... Jos ei sitte ihan oikeasti oo totta mitö näkee jne.

Musta tuntuu siltä ettei töö Anton kohtalo ikinä ratkea ja se jää ihan pimentoo eikö kukaan halua sitö tutkia tai ottaa uudestaan käsittelyyn
0uts1der
Agentti Scully
Viestit: 659
Liittynyt: Ma Tammi 10, 2022 2:12 pm

Re: Antti Hanhivaaran katoaminen Ivalossa v. 2006

Viesti Kirjoittaja 0uts1der »

Siinä veneessä Inarinjärvi 2012 videossa on 3 kossia, veljekset ja yksi muu, näiden isä on ollut metsuri. Eli kaksi eri metsuria. Ovatkohan samat, jotka näkivät Antin "kävelevän metsään"?
sebvet
Sabrina Duncan
Viestit: 357
Liittynyt: Ma Marras 25, 2013 6:08 pm

Re: Antti Hanhivaaran katoaminen Ivalossa v. 2006

Viesti Kirjoittaja sebvet »

0uts1der kirjoitti: Ma Tammi 23, 2023 2:27 pm Tuo etelänreissujen tarkoitusperä kyllä väistämättä tuo huumejutut mieleen. Onhan siellä Ivalossa jotain huumeaktiviteettia ollut kun 2007 alussa poliisi paljasti huumeringin.

Sitten vähän muuta tuosta Antin katoamisesta.
Miksi J etsi Antin puhelinta Antin autosta seuraavana päivänä? Olisi kait Antti puhelimensa pitänyt mukanaan mikäli hän olisi omin jaloin ja omin "neuvoin" metsään mennyt. Epäilen.

Entäpä poliisin tekemät "hätäpaikannukset", miksi ne "ei antaneet mitään"?
Kait ne jotain ovat antaneet, esimerkiksi minkä tukiasemien alueella puhelin on ollut 13.-14. lokakuuta. Ehkä se Antin puhelin on jätetty pois matkalta Ivalo-Karigasniemi-Angeli. Ehkä Antti itsekään ei ole tuolla matkalla ollut. Epäilen.

Miksi poliisilla ei ollut motiivia tutkia tapausta rikosepäilynä, koska kaikki se tieto mikä poliisilla on ollut, mökkimurrot ja siihen liittyvä "jälkipuinti", panisi kyllä normaali ajatuksenjuoksulla varustetun ihmisen epäilemään. Epäilen.
Joo siis tuo huumerinki koostui muutamasta pilven polttajasta eli käyttörikoksesta ja poliisi muistaakseni ratsas noin kymmenisen kämppää ja saldona oli joku 10grammaa ite kasvatettua kukkaa ja pari rikkinäistä bongia eli tommosta uutista ei olis missään kaupungissa edes juurikaan julkaistu kun melko merkityksetöntä.
Avatar
Kaarma
Martin Riggs
Viestit: 631
Liittynyt: Ti Touko 11, 2021 10:55 pm
Paikkakunta: kuu

Re: Antti Hanhivaaran katoaminen Ivalossa v. 2006

Viesti Kirjoittaja Kaarma »

Olisiko jollakulla antaa infoa karigasniemellä toimineista teurastamosta?
Kaikki me ollaan hulluja ja jotka muuta väittävät ovat vain tyhmiä.
Hellu-88
Scooby-Doo
Viestit: 20
Liittynyt: Pe Helmi 17, 2023 11:58 am

Re: Antti Hanhivaaran katoaminen Ivalossa v. 2006

Viesti Kirjoittaja Hellu-88 »

Lumiporo Oy
Toimitusjohtaja
Asko Länsman

Onkohan Arto Länsmannille sukua?
Avatar
Kaarma
Martin Riggs
Viestit: 631
Liittynyt: Ti Touko 11, 2021 10:55 pm
Paikkakunta: kuu

Re: Antti Hanhivaaran katoaminen Ivalossa v. 2006

Viesti Kirjoittaja Kaarma »

Hellu-88 kirjoitti: Ke Helmi 22, 2023 9:58 pm Lumiporo Oy
Toimitusjohtaja
Asko Länsman

Onkohan Arto Länsmannille sukua?
Jos liha maistuisi, voisin vaikka tilata.ihan tyylikkäät sivut.
Nellim+sevettijärvi jostain syystä kiinnostaisi.
En pääse yli ajatuksesta, että Jani ois kitkusena yrittänyt maastopyöräänsä myydä Antille, ja suutuspäissään pistänyt kylmäksi jossakin ex muijansa asunnon liepeillä.no, musta ei oo kuin ajatusta ajatuksen perään.

Toivottavasti se Janin lapsen äiti yhtään osaisi ajatella äitinä vaikkapa Antin äidin ja Antin siskon tuskaa.hän voisi tiedollaan auttaa ja paljon.
Lähin katko taitaa olla Oulussa.
Kaikki me ollaan hulluja ja jotka muuta väittävät ovat vain tyhmiä.
Hellu-88
Scooby-Doo
Viestit: 20
Liittynyt: Pe Helmi 17, 2023 11:58 am

Re: Antti Hanhivaaran katoaminen Ivalossa v. 2006

Viesti Kirjoittaja Hellu-88 »

Niin sitä luulin että äiti ihminen ymmärtäisi sen tuskan... Oman lapsen menettäminen on aika kova pala. Tiedän itsekkii miltä se tuntuu ku menettää oman lapsen.

Onkohan ne muuten etsijät saanu mtn uutta tietoo? Välillä oon käyny lukemassa noita ylilaudan juttuja. Mut sieläkii vaa sitä samaa perus juttua on jne yms.
Vastaa Viestiin