USA: 22-v Gabrielle Petito katosi, löytyi kuolleena - poikaystävä vaikenee eikä kerro sijaintiaan

Ulkomailla tapahtuneet selvitetyt tai vielä selvittämättömät henkirikokset
Marlena
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: Ma Syys 20, 2021 10:16 am

Re: USA: 22-vuotias Gabrielle Petito kateissa - poikaystävä vaikenee eikä kerro sijaintiaan

Viesti Kirjoittaja Marlena »

PuujalKavidzi kirjoitti:
Ma Syys 20, 2021 12:15 pm
Marlena kirjoitti:
Ma Syys 20, 2021 11:48 am
https://youtu.be/hnMbpMj6P0s

Tämä videomateriaali ollut ilmeisesti tärkeä vihje ja mahdollisti etsintöjen suuntaamisen tuolle alueelle, mistä tyttö löytyi.
Ja lisätietona, että video on kuvattu 27.8. klo 18-18:30 välillä.

https://www.youtube.com/watch?v=jl6nnNfMaJs

Tällä videolla lisäanalyysi, jonka mukaan kuvaajan lähestyessä Gabbyn pakua takaovet menevät kiinni, takaoven edustalla on sandaalit sekä se että kuskin tai pelkääjän paikalla ei istu kukaan.

https://cdn.discordapp.com/attachments/ ... cation.jpg

Tuossa vielä kuva auton sijainnista kartalla sekä ruumiin löytöpaikka noin 300 metrin päästä.
Tuon linkittämäni videon kommentteja selatessa moni tuntuu olevan hyvinkin varma siitä, että videolla on nähtävissä hahmo auton vasemmalla puolella olevalla pellolla. Itse yritin samaa havaintoa tehdä, mutta ainakaan kovin selkeää ihmishahmoa en millään nähnyt. Sandaalin bongasin kyllä :D

Hermione
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5039
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 6:38 pm

Re: USA: 22-vuotias Gabrielle Petito kateissa - poikaystävä vaikenee eikä kerro sijaintiaan

Viesti Kirjoittaja Hermione »

poikani kirjoitti:
Ma Syys 20, 2021 10:09 am
incendio kirjoitti:
Ma Syys 20, 2021 9:45 am
Ja nimenomaan kuten bob sanoi: tuo poliisien video, jossa tyttö itkee ja pyytelee anteeksi ja Brian naureskelee ja hengailee tyynenä on kuin viimeinen naula arkkuun. Rankka tilanne vanhemmille tietää että tytön viimeiset päivät olivat täynnä stressiä ja surua.
Sinulta jäi ilmeisen tietoisesti huomaamatta, että tämä sittemmin henkensä menettänyt nainenhan siinä on aivan sekopäinen ja käyttäytynyt väkivaltaisesti. Olen nähnyt tämän niin monta kertaa. Sitten kun virkavalta on paikalla, nainen tuhertelee itkua, kun tietää, että nyt tuli stoppi.
Katsoin juuri tuon bodycam tallenteen. Ikävää tytön ja omaisten kannalta, että se julkaistiin. Tarvitsiko koko maailman saada tietää että Gabby sairasti OCD:ta. Kyllä tallenteesta tosiaan kävi ilmi että oli melko epävakaa persoona kyseessä.

Tämä on todella surullinen tapaus, oli tapahtunut mitä hyvänsä.

URSA
James Bond (David Niven)
Viestit: 11302
Liittynyt: Pe Loka 25, 2013 6:57 pm

Re: USA: 22-vuotias Gabrielle Petito kateissa - poikaystävä vaikenee eikä kerro sijaintiaan

Viesti Kirjoittaja URSA »

Pidän Petiton itsemurhaa tapahtumasarjan mahdollisena selityksenä. Täytyy muistaa pariskunnan molemmilla osapuolilla olevan lääkitystä edellyttäviä ongelmia. En hämmästyisi vaikka Petito olisi sanonut poikaystävälleen lähtevänsä yksin kotiin bussilla tms. ja poikaystävä olisi tajunnut katoamisen vasta samaan aikaan muiden kanssa. Laundrylla riittää joka tapauksessa selitettävää, ellei löydy Petiton omin käsin kirjoittamaa itsemurhaviestiä.

Onneksi ruumis löytyi näinkin nopeasti. Totuus on ehkä selvitettävissä. Mikäli kuolinsyy on kuitenkin sellainen, joka voisi selittyä itsemurhalla, oikeudenkäynti tulee olemaan vähintään mielenkiintoinen.

Tosiaan Petitolla oli syytäkin pyydellä anteeksi bodycam videolla, koska hän oli aiheuttanut melkein ulosajon hyökätessään poikaystävän kimppuun tämän ajaessa. En saa Laundrysta murhaajaviboja videolta. Hän ei ole mikään söpö poikaystävä, mutta vaikuttaa suhtautuvan riitelyyn normaalina ohimenevänä riitana, kun Petito vaikuttaa järkyttyneeltä omasta väkivaltaisuudestaan.

Tapaus on surullinen ja sen saama valtava julkisuus on myös omalla tavallaan surullista. Laundry saattaa pakoilla sekä jopa olla itsetuhoinen, koska hänet on julkisuudessa leimattu jo kolmen naisen murhaajaksi.

bob
Poliisikoira Rex
Viestit: 267
Liittynyt: La Touko 09, 2015 3:56 pm

Re: USA: 22-vuotias Gabrielle Petito kateissa - poikaystävä vaikenee eikä kerro sijaintiaan

Viesti Kirjoittaja bob »

Joo no toi video on ehkä vähän jo ylianalysoitu, näkyy jo haamuja piileskelemässä auton takana ym. YT-kommenteissa lähdetäänkin jo sitten ihan komeasti laukalle. Sen oven sulkeutumisen mä vielä jotenkin voin ostaa, mutta sekin on sellanen, että jos joku todistelisi sen olevan pelkkä heijastus, niin ei sitäkään kyllä mitenkään kumota voisi. Olisko siellä sitten ollut juuri kuristus menossa vai oliko jo ihan raato rötkösellään? Voihan se olla, että ovi laitettiin hätäseen kiinni, koska oli intiimi sovintoseksikohtaus juur lopuillaan? Sandaalit siinä auton takana voi olla ihan mitä tahansa, vaikka yli ajettu kilpikonna. Ekana mä pitäisin niitä harmaita epäselviä muotoja ja värejä siinä harmaassa maassa pelkkinä laattakivinä ja jos ei joku ihan suoraan tikulla silmään tököttäisi, että tossa kato ny kato sandaalit, niin eipä niitä sandaaleiksi kukaan ymmärtäisi. Yksi selittää jopa, että ovat kooltaan niin pienet, että täytyy olla Gabbyn, toinen taas tietää, että Brian niitä on matkalla aiemminkin käyttänyt. Mulla on vaikeuksia löytää koko sandalleita… Tai sitten mulla on näkökin jo pettämässä. Ja siellä pellolla menee mustiin pukeutunut mies lapion kanssa? Ihanko nyt vittu. Siinä kohdassa, jossa pitäis se nimenomainen miesoletettu näkyä, saa tiirata ihan tosissaan nähdäkseen edes koko peltoa, josta näkyy sellainen metrin kaistale puiden oksien välistä. Siellä sitten menee mukamas mies mustissaan lapio kädessä (oisko ollut vähän käytetty 90-luvun Fiskars?), kas kun ei vielä näy, että sillä on naarmu nenässä ja tosi ikävä kihomato-ongelma.

Joku analysoi, että auto on outoon paikkaan jätetty, jos siellä on tapettu tyttö kyydissä. Mun mielestä toi on just niin tyypillinen puskaparkki kuin ikinä vaan olla voi. Ei ihan tien laidassa, josta näkisi suoran ikkunasta sisään eikä toisaalta missään umpipusikossa puolipiilossa, joka sekin herättäisi ehkä halua käydä katsomassa, että onko siellä kaikki ookoo. Jos mä tappaisin jonkun ja se olis mun autossa, niin ruumista kadottaessa jättäisin just tollaseen huomaamattomaan parkkiin. Riippuu tietysti onko se tapettu toi yksi vittuileva satakiloinen lähikaupan kassamuija vai lasten luokkakaverin pieni hento äiti. Sen mammutin haluais ehkä ajaa suoraan johonkin Grand Canyonin näköalapaikalle ja käydä siitä nopsaan maisemat tsekkaamassa. Kevyemmän nyt kantaa illan pimetessä sen 300 metriä varmaan helpommin.

Jotain hyvää tästäkin jenkkien hurjasta innosta kotikameroida kaikki mahdollinen. Tän avulla tais tyttö lopulta kuitenkin löytyä, ei ollut sitten kovin pitkälle ruumis ajautunut – oli sitten syy mikä hyvänsä. Onhan tässä vielä periaatteessa kaikki mahdollista, käärmeen puremasta kalliolta putoamiseen, itsetuhoisuudesta lesbomurhaajien rituaaliteloitukseen. Itse uskon, että murhaaja on Feliciano.

Ja onhan se tyttö aika lailla pihalla siinä videolla, ei siitä mihinkään pääse. Mutta silti se säälittää niin helkkaristi. Jotenkin ton oloista hajalla olevaa kilttiä hentoa söpöä tahtois vaan mennä auttamaan. Nyt kun tietää, että pari päivää/viikkoa tais tota itkua kestää ja sitten tuli loppu, niin en voi mitään – ahistaa. Ja en näe siinä laskelmoitua poliisien mielistelyä. Pikemminkin hillitön stressi, pelko ja jännitys siinä purkautuu hysteerisenä itkuhymyilynä. Onhan hän itse saattanut olla juuri se, joka kaiken matkavitutuksen on saanutkin aikaan, mutta sekään ei oikein muuta mitään. Totakin oon miettinyt, että noin epätasapainoinen tyttöystävä ton kokoisessa Transitissa tollasella matkalla… saattaishan siinä omatkin hermot olla turhan kovalla koetuksella… mutta silti, edelleen tekis mieli istahtaa tohon aikakoneeseen ja mennä auttamaan neiti pois tosta stressistä. Joku lopullinen ratkaisu peukalo kurkkuun tai kivellä päähän tai vastaavaa ei oikein oo perusteltu miltään kantilta. Eniten vituttaa jos kaiken tän on aiheuttanut sairaus, joka on jätetty hoitamatta ja jota se kaikkein läheisin ihminen ei ole osannut käsitellä muuten kuin ottamalla nirrin vek. Mutta kuten sanottu, kaikki on vielä auki, nyt vaan se jantteri nippuun sieltä Floridan suolta niin saadaan meikäuteliaat tyydytettyä.

amelien
Lauri Hanhivaara
Viestit: 132
Liittynyt: Ma Elo 29, 2011 12:30 pm

Re: USA: 22-vuotias Gabrielle Petito kateissa - poikaystävä vaikenee eikä kerro sijaintiaan

Viesti Kirjoittaja amelien »

Gabbyn viimein ig kuva on päivätty siis 26.8, eli samalle päivälle kun video on kuvattu. Kuvasta puuttuu sijainti, jota Gabby on käyttänyt 96/98 instakuvassaan.
Selvää on myös se, ettei Gabby ole mitä todennäköisimmin ollut kirjoittamassa *No service in Yosemite"-viestiä. Eli selvää lienee, että viesti on poikkiksen lähettämä. Voi miten surullinen loppu reppureissulle.

Ja pakun takana on aivan 100% selvästi ja varmasti varvassandaalit :)
bob kirjoitti:
Ma Syys 20, 2021 4:42 pm
Joo no toi video on ehkä vähän jo ylianalysoitu, näkyy jo haamuja piileskelemässä auton takana ym. YT-kommenteissa lähdetäänkin jo sitten ihan komeasti laukalle. Sen oven sulkeutumisen mä vielä jotenkin voin ostaa, mutta sekin on sellanen, että jos joku todistelisi sen olevan pelkkä heijastus, niin ei sitäkään kyllä mitenkään kumota voisi. Olisko siellä sitten ollut juuri kuristus menossa vai oliko jo ihan raato rötkösellään? Voihan se olla, että ovi laitettiin hätäseen kiinni, koska oli intiimi sovintoseksikohtaus juur lopuillaan? Sandaalit siinä auton takana voi olla ihan mitä tahansa, vaikka yli ajettu kilpikonna. Ekana mä pitäisin niitä harmaita epäselviä muotoja ja värejä siinä harmaassa maassa pelkkinä laattakivinä ja jos ei joku ihan suoraan tikulla silmään tököttäisi, että tossa kato ny kato sandaalit, niin eipä niitä sandaaleiksi kukaan ymmärtäisi. Yksi selittää jopa, että ovat kooltaan niin pienet, että täytyy olla Gabbyn, toinen taas tietää, että Brian niitä on matkalla aiemminkin käyttänyt. Mulla on vaikeuksia löytää koko sandalleita… Tai sitten mulla on näkökin jo pettämässä. Ja siellä pellolla menee mustiin pukeutunut mies lapion kanssa? Ihanko nyt vittu. Siinä kohdassa, jossa pitäis se nimenomainen miesoletettu näkyä, saa tiirata ihan tosissaan nähdäkseen edes koko peltoa, josta näkyy sellainen metrin kaistale puiden oksien välistä. Siellä sitten menee mukamas mies mustissaan lapio kädessä (oisko ollut vähän käytetty 90-luvun Fiskars?), kas kun ei vielä näy, että sillä on naarmu nenässä ja tosi ikävä kihomato-ongelma.

Joku analysoi, että auto on outoon paikkaan jätetty, jos siellä on tapettu tyttö kyydissä. Mun mielestä toi on just niin tyypillinen puskaparkki kuin ikinä vaan olla voi. Ei ihan tien laidassa, josta näkisi suoran ikkunasta sisään eikä toisaalta missään umpipusikossa puolipiilossa, joka sekin herättäisi ehkä halua käydä katsomassa, että onko siellä kaikki ookoo. Jos mä tappaisin jonkun ja se olis mun autossa, niin ruumista kadottaessa jättäisin just tollaseen huomaamattomaan parkkiin. Riippuu tietysti onko se tapettu toi yksi vittuileva satakiloinen lähikaupan kassamuija vai lasten luokkakaverin pieni hento äiti. Sen mammutin haluais ehkä ajaa suoraan johonkin Grand Canyonin näköalapaikalle ja käydä siitä nopsaan maisemat tsekkaamassa. Kevyemmän nyt kantaa illan pimetessä sen 300 metriä varmaan helpommin.

Jotain hyvää tästäkin jenkkien hurjasta innosta kotikameroida kaikki mahdollinen. Tän avulla tais tyttö lopulta kuitenkin löytyä, ei ollut sitten kovin pitkälle ruumis ajautunut – oli sitten syy mikä hyvänsä. Onhan tässä vielä periaatteessa kaikki mahdollista, käärmeen puremasta kalliolta putoamiseen, itsetuhoisuudesta lesbomurhaajien rituaaliteloitukseen. Itse uskon, että murhaaja on Feliciano.

Ja onhan se tyttö aika lailla pihalla siinä videolla, ei siitä mihinkään pääse. Mutta silti se säälittää niin helkkaristi. Jotenkin ton oloista hajalla olevaa kilttiä hentoa söpöä tahtois vaan mennä auttamaan. Nyt kun tietää, että pari päivää/viikkoa tais tota itkua kestää ja sitten tuli loppu, niin en voi mitään – ahistaa. Ja en näe siinä laskelmoitua poliisien mielistelyä. Pikemminkin hillitön stressi, pelko ja jännitys siinä purkautuu hysteerisenä itkuhymyilynä. Onhan hän itse saattanut olla juuri se, joka kaiken matkavitutuksen on saanutkin aikaan, mutta sekään ei oikein muuta mitään. Totakin oon miettinyt, että noin epätasapainoinen tyttöystävä ton kokoisessa Transitissa tollasella matkalla… saattaishan siinä omatkin hermot olla turhan kovalla koetuksella… mutta silti, edelleen tekis mieli istahtaa tohon aikakoneeseen ja mennä auttamaan neiti pois tosta stressistä. Joku lopullinen ratkaisu peukalo kurkkuun tai kivellä päähän tai vastaavaa ei oikein oo perusteltu miltään kantilta. Eniten vituttaa jos kaiken tän on aiheuttanut sairaus, joka on jätetty hoitamatta ja jota se kaikkein läheisin ihminen ei ole osannut käsitellä muuten kuin ottamalla nirrin vek. Mutta kuten sanottu, kaikki on vielä auki, nyt vaan se jantteri nippuun sieltä Floridan suolta niin saadaan meikäuteliaat tyydytettyä.
Tärkeintä on matka, ei määränpää.

AnnV
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 101
Liittynyt: Su Syys 19, 2021 8:53 pm

Re: USA: 22-vuotias Gabrielle Petito kateissa - poikaystävä vaikenee eikä kerro sijaintiaan

Viesti Kirjoittaja AnnV »

Hei kaikille!
Tutustuin tähän foorumiin 2015 Nela Utkinan -tapauksen myötä. Olen seurannut tätä siitä asti, mutta vasta nyt loin tunnukset.
Mielenkiintoisia spekulaatioita tämänkin tiimoilta. Omani on ”tylsästi” se, että pariskunnan riitely on eskaloitunut niin, että Gabby on menehtynyt ja Brian löytynee oman käden kautta menehtyneenä.

amelien
Lauri Hanhivaara
Viestit: 132
Liittynyt: Ma Elo 29, 2011 12:30 pm

Re: USA: 22-vuotias Gabrielle Petito kateissa - poikaystävä vaikenee eikä kerro sijaintiaan

Viesti Kirjoittaja amelien »

Vielä noista sandaaleista; maassa olevat sandaalit näyttäisi minusta samoilta, jotka Brianilla on jalassaan body cam-videossa.
Tärkeintä on matka, ei määränpää.

PuujalKavidzi
Jack Taylor
Viestit: 17
Liittynyt: Ma Joulu 28, 2020 10:02 pm

Re: USA: 22-vuotias Gabrielle Petito kateissa - poikaystävä vaikenee eikä kerro sijaintiaan

Viesti Kirjoittaja PuujalKavidzi »

amelien kirjoitti:
Ma Syys 20, 2021 5:24 pm
Gabbyn viimein ig kuva on päivätty siis 26.8, eli samalle päivälle kun video on kuvattu. Kuvasta puuttuu sijainti, jota Gabby on käyttänyt 96/98 instakuvassaan.
Selvää on myös se, ettei Gabby ole mitä todennäköisimmin ollut kirjoittamassa *No service in Yosemite"-viestiä. Eli selvää lienee, että viesti on poikkiksen lähettämä. Voi miten surullinen loppu reppureissulle.

Ja pakun takana on aivan 100% selvästi ja varmasti varvassandaalit :)

Video on kylläkin kuvattu 27.8. kuten tuossa aiemmin kirjoitin. :)

amelien
Lauri Hanhivaara
Viestit: 132
Liittynyt: Ma Elo 29, 2011 12:30 pm

Re: USA: 22-vuotias Gabrielle Petito kateissa - poikaystävä vaikenee eikä kerro sijaintiaan

Viesti Kirjoittaja amelien »

PuujalKavidzi kirjoitti:
Ma Syys 20, 2021 5:42 pm
amelien kirjoitti:
Ma Syys 20, 2021 5:24 pm
Gabbyn viimein ig kuva on päivätty siis 26.8, eli samalle päivälle kun video on kuvattu. Kuvasta puuttuu sijainti, jota Gabby on käyttänyt 96/98 instakuvassaan.
Selvää on myös se, ettei Gabby ole mitä todennäköisimmin ollut kirjoittamassa *No service in Yosemite"-viestiä. Eli selvää lienee, että viesti on poikkiksen lähettämä. Voi miten surullinen loppu reppureissulle.

Ja pakun takana on aivan 100% selvästi ja varmasti varvassandaalit :)

Video on kylläkin kuvattu 27.8. kuten tuossa aiemmin kirjoitin. :)
Sry, en lukenut sitä. Olin näkevinäni tuon 26. päivän jollain Youtube-videolla. My bad. :)
Tärkeintä on matka, ei määränpää.

Avatar
Kalistinpää
Hetty Wainthropp
Viestit: 473
Liittynyt: Su Elo 21, 2011 8:16 pm

Re: USA: 22-vuotias Gabrielle Petito kateissa - poikaystävä vaikenee eikä kerro sijaintiaan

Viesti Kirjoittaja Kalistinpää »

Tuosta voi halutessaan seurata livenä jenkkien mediashowta.
FBI ratsaa Brianin vanhempien taloa

https://m.youtube.com/watch?v=RmMLQSWrUfE
- Oderint dum metuant -

PuujalKavidzi
Jack Taylor
Viestit: 17
Liittynyt: Ma Joulu 28, 2020 10:02 pm

Re: USA: 22-vuotias Gabrielle Petito kateissa - poikaystävä vaikenee eikä kerro sijaintiaan

Viesti Kirjoittaja PuujalKavidzi »

Itsekään en tuolla videolla näe muuta konkreettista kuin sen, että takaovi kyllä ehdottomasti näyttää menevän kiinni. Siinä on joku kyllä kytännyt liikennettä, tuskin sattumalta ovi menee kiinni heti auton lähestyessä. Onkohan Gabby ollut jo tässä vaiheessa kuollut ja Brian lymyili siellä ja odotteli iltaa, jolloin kantaisi ruumiin piiloon?

Kaksi päivää myöhemmin, eli 29.8., ja noin 28 km päässä tuon auton sijainnista luoteeseen (Colter Bayssa) Brian on tiettävästi liftannut erään pariskunnan kyytiin ja ollut matkalla ilmeisesti Jacksonin suuntaan, joka on Colter Baysta n. 65 km etelään päin. Kuitenkin jo 12 km matkanteon jälkeen Jackson Damin kohdalla Brian on yhtäkkiä kiirehtinyt ulos autosta. Kyytiä tarjonneen pariskunnan mukaan Brian on kertonut vaeltaneensa useamman päivän ilman kihlattuansa, ja oli nyt ilmeisesti matkalla takaisin kihlattunsa luokse.

Onko Brianin alkuperäinen suunnitelma ollut jättää ruumis ja auto alkuperäiselle paikalleen ja liftata kotiin? Onko hän yhtäkkiä tullut toisiin ajatuksiin ja päättänyt muuttaa suunnitelmaa? Onko mahdollisesti autoon jäänyt jotakin todistusaineistoa, jonka hän yhtäkkiä muisti ja halusi palata tuhoamaan, sekä ottaa samalla auto mukaan ja ajaa vähin äänin kotiin?

Vai voisiko myös olla, että Brian puhui totta, ja oli ollut erossa Gabbysta useamman päivän (esim. riidan tai jopa eron päätteeksi) ja halusi nyt todella palata Gabbyn luokse, vain löytääkseen auton ilman Gabbya. Hän ei ole sitten saanut Gabbyyn yhteyttä ja päättänyt palata autolla kotiin. Ehkä Gabby on lähettänyt jonkinlaisen tekstiviestin tai videon Brianille ja kertonut päättävänsä päivänsä tai uhkaillut asialla? Ehkä Brian on jopa löytänyt Gabbyn ruumiin tuolta auton luota ja pelästynyt. Ehkä sitten omantunnon ja syyllisyyden tuskissaan sekä kauhuissaan palannut kotiinsa vähin äänin? Ehkä ensin jopa yrittänyt piilottaa itsemurhan tehneen Gabbyn ruumista, koska pelännyt, että kukaan ei uskoisi Briania ja tämä tuomittaisiin murhasta vankilaan? Ehkä Brian on epäsuorasti syyllinen Gabbyn kohtaloon? Olisiko Gabby uhannut vahingoittaa itseään ja Brian on sanonut, että "siitä vain" tai jopa yllyttänyt tekoon?

Mielenkiinnolla odottelemme huomista ruumiinavausta, jolloin saamme ehkä varmistuksen, onko kyseessä ollut itsemurha vaiko tappo/murha. Ellei ruumis sitten ole niin huonossa kunnossa, ettei varmuutta saada.

AnnV
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 101
Liittynyt: Su Syys 19, 2021 8:53 pm

Re: USA: 22-vuotias Gabrielle Petito kateissa - poikaystävä vaikenee eikä kerro sijaintiaan

Viesti Kirjoittaja AnnV »

En vaan millään käsitä MIKSI Brian olisi salannut tyttöystävänsä itsemurhan 🤔 Mielestäni aika selvä juttu tämä! Överiksi mennyt parisuhderiita, molemminpuolista fyysistä pahoinpitelyä, jonka seurauksena Gabby menehtyi. Brian palannut ensin sekavana/paniikissa kotiin ja lähtenyt sitten pakoon sitä kaikkea. Veikkaanpa, että on päättänyt jo päivänsä ja se mitä heidän välillään tapahtui, jää mysteeriksi... En ymmärrä miksi tuo pakun ovien sulkeutuminen tai sandaalit on nyt merkityksellistä? Sehän todistaa ainoastaan sen, että ainakin toinen heistä oli hengissä ja autolla videon kuvaamispäivänä.

URSA
James Bond (David Niven)
Viestit: 11302
Liittynyt: Pe Loka 25, 2013 6:57 pm

Re: USA: 22-vuotias Gabrielle Petito kateissa - poikaystävä vaikenee eikä kerro sijaintiaan

Viesti Kirjoittaja URSA »

Siinä vaiheessa kun huomaa olevansa median mukaan epäiltynä kolmen naisen murhista, ei ehkä koe olevan apua siitä, jos yrittää selittää luulleensa tyttöystävän lähteneen kotiin eri matkaa ja luikkineensa itse kotiin häpeissään ja masentuneena erosta. Mutta kaipa tämä on se perinteinen tapoksi yltynyt riita, jossa heikompi osapuoli jää matkan varrelle kuolleena. Jotenkin vain tuntuu että jutussa on jotain mutkikkaampaa.

Sandaalivideo ja liveseuranta todistavat mikä valtava kiinnostuksenkohde ja mediatapahtuma tapaus on USA:ssa. Oikeudenkäynti ehkä uutisoidaan Suomessakin, jos Laundry saadaan elävänä oikeussaliin asti.

*********
WTF?
Käänne kadonneen Gabby Petiton tapauksessa – poliisi teki kotietsinnän puolison kotiin, jota pidetään nyt rikospaikkana

MTV Uutiset JULKAISTU 4 MINUUTTIA SITTEN

Yhdysvalloissa poliisi uskoo löytäneensä kadonneen Gabby Petiton ruumiin Wyomingin osavaltiossa sunnuntaina.

Petiton puoliso, Brian Laundrie, on yhä kateissa.

Laundrien kotiin tehtiin maanantaina kotietsintä poliisin toimesta ja viranomaiset pitävät taloa nyt rikospaikkana. Katso video kotietsinnästä yläpuolelta!

Puoliso palasi kotiosavaltioon Floridaan aiemmin tässä kuussa yksin sen jälkeen, kun pariskunta oli ollut yhdessä matkalla kansallispuistoissa kuukausien ajan.

Mies on kieltäytynyt puhumasta viranomaisille ja on edelleen kateissa. Poliisi ei ole vielä vahvistanut, oliko Wyomingista löytynyt ruumis Petiton.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kaa ... #gs.b8ykms
No miten ihmeessä se koti voi olla nyt rikospaikka?

Onko sieltäkin löytynyt ruumis? Onko Laundry oikeasti sittenkin sarjamurhaaja? :shock:

AnnV
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 101
Liittynyt: Su Syys 19, 2021 8:53 pm

Re: USA: 22-vuotias Gabrielle Petito kateissa - poikaystävä vaikenee eikä kerro sijaintiaan

Viesti Kirjoittaja AnnV »

Olisi kyllä mielenkiintoista kuulla miestä. Luulenpa, ettei häntä enää kuulla… Surullinen juttu jo nyt ja vielä surullisempaa omaisille, jos tapahtumat jäävät kysymysmerkiksi. Gabbyn kuolinsyy kyllä selvinnee, mutta tapahtumat kuolemaa edeltävästi tuskin koskaan. Ellen sitten ole väärässä ja Brian löytyisikin hengissä…

Hermione
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5039
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 6:38 pm

Re: USA: 22-vuotias Gabrielle Petito kateissa - poikaystävä vaikenee eikä kerro sijaintiaan

Viesti Kirjoittaja Hermione »

URSA kirjoitti:
Ma Syys 20, 2021 7:49 pm

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kaa ... #gs.b8ykms
No miten ihmeessä se koti voi olla nyt rikospaikka?

Onko sieltäkin löytynyt ruumis? Onko Laundry oikeasti sittenkin sarjamurhaaja? :shock:
Jos ruumiskoira on merkannut jonkun paikan puolison kotona, niin silloin asunnossa on ollut kuollut ihminen. Koira tunnistaa kuolleen henkilön olinpaikan vaikka ruumis olisi poistettu ja paikka siivottu.

Vastaa Viestiin