Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Zorro7
Jack Bauer
Viestit: 984
Liittynyt: La Helmi 05, 2022 7:14 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Zorro7 »

No jos tähän leikkiin lähdetään niin omaan silmään näyttää että baaritiskillä Rasmukselta vaaditaan jotain aika tiukkaan sävyyn.
Onko se sitten rahaa vai jotain muuta. Aika negatiivinen ilmapiiri välittyy enkä taida ainut olla joka sen kuvista näkee?
Speku

Monster
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1395
Liittynyt: Pe Kesä 08, 2018 2:12 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Monster »

Sipi kirjoitti:
Ti Kesä 06, 2023 11:48 am
... käydystä keskustelusta on ainoastaan Härsilän kertoma. Jos hän onkin saanut jonkin reaktion Rasmuksessa (kuten nyt mielestäni on melko selvää, provosointimielessähän hän Rasmusta lähestyi, siitä nyt ei liene epäselvää..?)
Mihin perustuu oletus, ettei tuosta ympärillä olevasta porukasta kukaan ole kuullut keskustelua, ja minulle ainakin on epäselvää mistä on lähtöisin oletus, että Härsilä olisi nimenomaan lähestynyt Rasmusta tarkoituksenaan provosoida?

Maximium
Hetty Wainthropp
Viestit: 485
Liittynyt: Pe Syys 06, 2019 6:17 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Maximium »

Zorro7 kirjoitti:
Ti Kesä 06, 2023 6:12 pm
No jos tähän leikkiin lähdetään niin omaan silmään näyttää että baaritiskillä Rasmukselta vaaditaan jotain aika tiukkaan sävyyn.
Onko se sitten rahaa vai jotain muuta. Aika negatiivinen ilmapiiri välittyy enkä taida ainut olla joka sen kuvista näkee?
Speku
Ainut järkevä kirjotus tästä asiasta.

Monster
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1395
Liittynyt: Pe Kesä 08, 2018 2:12 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Monster »

Upponalle kirjoitti:
Ti Kesä 06, 2023 1:27 pm
Tessu kirjoitti:
Ti Kesä 06, 2023 1:12 pm
Empä tuolla somessa ole ittekkään,olin mutta lastenleikit mulla jo ohi,Suomen suurin lastentarha tuo face on
Rasmuksen katoaminen ei ole lastenleikkiä. Jos somessa olo vähäkään auttaisi asiassa, niin kuka vitussa ei liittyisi uudelleen?

Some ei kiinnosta näköjään äitiä. Kuitenkin Ylen haastattelussa "kadonneen pojan äiti" otsikolla poseeraa Simpsiöllä tissivako esillä.
Some, etenkin fb on luotu ihmisille jotka haluavat kertoa valokuvin muille ihmisille että on syönyt pihvin ravintolassa, ja onnitella sekä saada muilta onnitteluja syntymäpäiviään.

Meille, joilla on oikeasti elämässä muutakin tekemistä, on muutakin tekemistä kuin fb päivittäminen suurin piirtein jokaisesta paskalla käymisestään.

Tietysti sitten on vielä olemassa tietty ryhmä syrjäytyneitä runkkareitakin, joiden kiinnostus on lähinnä tissivaoissa.

Monster
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1395
Liittynyt: Pe Kesä 08, 2018 2:12 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Monster »

HKV kirjoitti:
Ti Kesä 06, 2023 5:11 pm
Kovin hiljaa omaiset äiti/isä olleet mediassa?? Omalla kohdalla rummuttaisin julkisuuteen täydellä teholla tutkinnan tehokkuutta,juuri vauhtia toiseen poliisi piiriin yms. Tuntuu että jää unholaan kun poliisit nyt kahden päivän etsinnän teki että kansalaiset ovat tyytyväisiä.
Kovin hiljaa? Onko yhdenkään muun kadonneen kohdalla ollut näin paljon omaiset julkisuudessa?

Monster
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1395
Liittynyt: Pe Kesä 08, 2018 2:12 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Monster »

LPT kirjoitti:
Ti Kesä 06, 2023 5:13 pm
Molo kirjoitti:
Ti Kesä 06, 2023 4:39 pm
Järkyttää, että yritetään rinnastaa 16-vuotiasta melkein 17-vuotias jo ja pitäis osata löytää kotiin kapakasta omin jaloin?
Anteeksi kuinka?
Missähän iässä olisi sitten oletettavaa että osaa itse kotiinsa? 18? 25? 30? 45?

Monster
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1395
Liittynyt: Pe Kesä 08, 2018 2:12 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Monster »

Zorro7 kirjoitti:
Ti Kesä 06, 2023 6:12 pm
No jos tähän leikkiin lähdetään niin omaan silmään näyttää että baaritiskillä Rasmukselta vaaditaan jotain aika tiukkaan sävyyn.
Onko se sitten rahaa vai jotain muuta. Aika negatiivinen ilmapiiri välittyy enkä taida ainut olla joka sen kuvista näkee?
Speku
Persettä? Kuivana. Ja heti.

Näin minä sen näen.

Maximium
Hetty Wainthropp
Viestit: 485
Liittynyt: Pe Syys 06, 2019 6:17 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Maximium »

Monster kirjoitti:
Ti Kesä 06, 2023 6:28 pm
HKV kirjoitti:
Ti Kesä 06, 2023 5:11 pm
Kovin hiljaa omaiset äiti/isä olleet mediassa?? Omalla kohdalla rummuttaisin julkisuuteen täydellä teholla tutkinnan tehokkuutta,juuri vauhtia toiseen poliisi piiriin yms. Tuntuu että jää unholaan kun poliisit nyt kahden päivän etsinnän teki että kansalaiset ovat tyytyväisiä.
Kovin hiljaa? Onko yhdenkään muun kadonneen kohdalla ollut näin paljon omaiset julkisuudessa?
On ollu ja vielä paljon enemmän kun tässä.Että kirittävää on.

Upponalle
Poliisikoira Rex
Viestit: 256
Liittynyt: Su Joulu 18, 2022 4:31 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Upponalle »

Monster kirjoitti:
Ti Kesä 06, 2023 6:22 pm
Upponalle kirjoitti:
Ti Kesä 06, 2023 1:27 pm
Tessu kirjoitti:
Ti Kesä 06, 2023 1:12 pm
Empä tuolla somessa ole ittekkään,olin mutta lastenleikit mulla jo ohi,Suomen suurin lastentarha tuo face on
Rasmuksen katoaminen ei ole lastenleikkiä. Jos somessa olo vähäkään auttaisi asiassa, niin kuka vitussa ei liittyisi uudelleen?

Some ei kiinnosta näköjään äitiä. Kuitenkin Ylen haastattelussa "kadonneen pojan äiti" otsikolla poseeraa Simpsiöllä tissivako esillä.
Some, etenkin fb on luotu ihmisille jotka haluavat kertoa valokuvin muille ihmisille että on syönyt pihvin ravintolassa, ja onnitella sekä saada muilta onnitteluja syntymäpäiviään.

Meille, joilla on oikeasti elämässä muutakin tekemistä, on muutakin tekemistä kuin fb päivittäminen suurin piirtein jokaisesta paskalla käymisestään.

Tietysti sitten on vielä olemassa tietty ryhmä syrjäytyneitä runkkareitakin, joiden kiinnostus on lähinnä tissivaoissa.
Kenen kaikkien valtakirjoilla kirjoitat me-muodossa? Ei senpuoleen, en ole minäkään "me" missään somessa, ikinä ollutkaan.
Facessahan tämä RK:kin jakelee Rasmus-uutisia perheen puolesta. Että silleenkin voisi läheiset käyttää facea ihan itse.

Oletko koskaan törmännyt siihen tosiasiaan, että myös firmoilla on fb-sivut, kirjoituksesta päätellen et.
Ykssilmäästä ja ja karkeaa tekstiä sinulta taas kerran.

Monster
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1395
Liittynyt: Pe Kesä 08, 2018 2:12 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Monster »

Maximium kirjoitti:
Ti Kesä 06, 2023 6:21 pm
Zorro7 kirjoitti:
Ti Kesä 06, 2023 6:12 pm
No jos tähän leikkiin lähdetään niin omaan silmään näyttää että baaritiskillä Rasmukselta vaaditaan jotain aika tiukkaan sävyyn.
Onko se sitten rahaa vai jotain muuta. Aika negatiivinen ilmapiiri välittyy enkä taida ainut olla joka sen kuvista näkee?
Speku
Ainut järkevä kirjotus tästä asiasta.
Ja tämä kaikki hämyisestä kännykällä ruudulta napatusta still-kuvasta, josta ei edes varmaksi erota kuvan henkilöitä?

Ennemmin lyön rahani Ekku the Näkijän lokkiparven puolesta.

Maximium
Hetty Wainthropp
Viestit: 485
Liittynyt: Pe Syys 06, 2019 6:17 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Maximium »

Monster kirjoitti:
Ti Kesä 06, 2023 6:38 pm
Ennemmin lyön rahani Ekku the Näkijän lokkiparven puolesta.
Senkus lyöt.Ei se ketää kiinnosta mihkä rahat tuhlaat.

Lainaustornia lyhennetty
-NILS-

Monster
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1395
Liittynyt: Pe Kesä 08, 2018 2:12 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Monster »

Maximium kirjoitti:
Ti Kesä 06, 2023 6:37 pm
Monster kirjoitti:
Ti Kesä 06, 2023 6:28 pm
HKV kirjoitti:
Ti Kesä 06, 2023 5:11 pm
Kovin hiljaa omaiset äiti/isä olleet mediassa?? Omalla kohdalla rummuttaisin julkisuuteen täydellä teholla tutkinnan tehokkuutta,juuri vauhtia toiseen poliisi piiriin yms. Tuntuu että jää unholaan kun poliisit nyt kahden päivän etsinnän teki että kansalaiset ovat tyytyväisiä.
Kovin hiljaa? Onko yhdenkään muun kadonneen kohdalla ollut näin paljon omaiset julkisuudessa?
On ollu ja vielä paljon enemmän kun tässä.Että kirittävää on.
Ja sitten nimiä pöytään.

Zorro7
Jack Bauer
Viestit: 984
Liittynyt: La Helmi 05, 2022 7:14 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Zorro7 »

Monster kirjoitti:
Ti Kesä 06, 2023 6:34 pm
Zorro7 kirjoitti:
Ti Kesä 06, 2023 6:12 pm
No jos tähän leikkiin lähdetään niin omaan silmään näyttää että baaritiskillä Rasmukselta vaaditaan jotain aika tiukkaan sävyyn.
Onko se sitten rahaa vai jotain muuta. Aika negatiivinen ilmapiiri välittyy enkä taida ainut olla joka sen kuvista näkee?
Speku
Persettä? Kuivana. Ja heti.

Näin minä sen näen.
No itse mietin enemmänkin että nallekarkit eivät ole menneet tasan. Rasmus sai ehkä muutaman ylimääräisen ja muille tuli paha mieli.
Ei vaan. Useampia mahdollisuuksia mistä on kyse mutta joku miehiä ei miellytä..
Speku

Monster
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1395
Liittynyt: Pe Kesä 08, 2018 2:12 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Monster »

Maximium kirjoitti:
Ti Kesä 06, 2023 6:42 pm
Monster kirjoitti:
Ti Kesä 06, 2023 6:40 pm
Maximium kirjoitti:
Ti Kesä 06, 2023 6:37 pm


On ollu ja vielä paljon enemmän kun tässä.Että kirittävää on.
Ja sitten nimiä pöytään.
Sunhan pitäs tietää itse se asia varsin hyvin
Sinä esitit väitteen, ei kai se minun tehtävä ole esittää todisteita sinun puolestasi.

Kerro nyt joku kadonnut joista on esim. äiti ollut enemmän esillä medioissa??

Avatar
K9Wifey
Agentti Scully
Viestit: 683
Liittynyt: Pe Loka 02, 2020 11:20 am

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja K9Wifey »

Monster kirjoitti:
Ti Kesä 06, 2023 6:47 pm

Kerro nyt joku kadonnut joista on esim. äiti ollut enemmän esillä medioissa??
Kysymys ei ollu mulle, mutta ekana näistä äideistä mieleen tulee Riina Mäkinen, Milla Aronen, Saku Inomaa - Antti Hanhivaaran sisar.

Jenkeissä (?) erityisen suosittua laittaa heti pystyyn FB-sivut, jakaa flyereitä, antaa haastatteluja medioissa ja vedota ihmisiin. Järjestää etsintöjä ja painattaa myös paitoja, lippiksiä ja tarroja kadonneen kuvalla. Kai nää toimenpiteet on joissain tapauksissa auttaneetkin.
It's mind over matter. I don't mind and you don't matter!

Vastaa Viestiin