Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
NeitiEtsivätär
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 117
Liittynyt: Su Maalis 24, 2013 4:48 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja NeitiEtsivätär »

Pumpulissa kirjoitti:
Ma Joulu 05, 2022 10:32 pm
URSULÅ kirjoitti:
Ma Joulu 05, 2022 10:26 pm
Tä äön näin Kuopiossa torilla tämän näköisen kaverin. Otin yhteyden ja lupasivat tarkistaa asiaa. Saa nähdä kuinka käy? Todella paha tilanne kyllä nyt, todella pahalta näyttää nyt kyllä.
Mikä esti ottamasta kuvaa?
Tuo vähän hankaloittaa tutkimusta ja etsintää kun tyyliin 2/3 tuon ikäisistä näyttää Rasmukselta. (Hiukset ja vaatetus)

Lainauksesta poistettu fantaasiaa
-NILS-

AAPELINEN
Remington Steele
Viestit: 243
Liittynyt: La Heinä 11, 2020 3:51 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja AAPELINEN »

Minäkin tiedän millainen sää on ensi viikolla mutta kerron sen vasta jouluna ettei telekkarin sääennusteet sekoitu...

ristweiler
Sofia Karppi
Viestit: 423
Liittynyt: Ma Loka 19, 2015 2:29 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja ristweiler »

Maanasukas kirjoitti:
Ma Joulu 05, 2022 11:17 pm
https://selvanakija.blogspot.com/2022/1 ... ymaki.html

”Olen ollut muutamissa kymmenissä katoamistapauksessa ja tämä Rasmuksen asia on niistä helpoin. Asian ratkaisi niin tavallinen looginen katsantokanta, lisättynä kahden Meedion yhteistyön tuloksena. Tapaus on siis ratkaistu. Perästä kuuluu.”

Sillä lailla. Lisäsin lainauksen jälkikäteen sääntöjen vuoksi.
Voi nyt yhden kerran. Sanoin jo aiemmin ja sanon taas; olisi hiljaa.

Ja tässä niillekin, jotka eivät viitsi huomioklikkejä Ekulle laittaa.

"maanantai 5. joulukuuta 2022
Rasmus......Ekku Mattila ja Arja Myllymäki. Kaikki kunnia enkeljoukoille.

 5/12-2022.

Ekku Mattila.

Nasiiri.

Clairvoyant.

¤¤¤

Iltaa kansalaaseet. Tässä on mennyt muutama päivä todella nopiaa jo sen Rasmus Takaluoman etsinnän takia ja muutoonkin, joten liiat pulinat pois ja asiaan: 

Olimme siis Seinäjokisen Meedio-Arja Myllymäen kanssa 3/12 Lapualla. Kävimme ensin Lapuan hovin edessä ja "katsoimme" mitä näkyy. Sen pihastahan Rasmus katosi ns kuin tuhka tuuleen. Lapuan joen rantaan on Lapuan Hovin edestä noin 390 metriä. Rantaan johtavan katujen matkalla laskimme noin 30 kameraa näkyvissä , molemmilla puolin yhteensä ja varmasti useita piilossa. Jos Rasmus olisi baarin edestä lähtenyt kohti rantaa niin takuulla olisi kuviin ns päässyt. Kävimme tietysti rannassa siinä kohtaa jossa Rasmus "olisi" tippunut jokeen, mutta ihan mahdoton ajatus.

Nimittäin: Joen penkalta on matkaa itse joenrantaan noin 25 metriä ja siinä tilanteessa olisi Rasmuksen pitänyt kahlata hetteikössä päästäkseen virran kohtaan. Ei käy. Lisäksi meistä molemmat, Arja Myllymäki ja minä olimme ja olemme yhä sitä mieltä ettei Rasmus ole , ainakaan siinä kohtaa jokeen mennyt, jos ollenkaan. (???????) Kävimme myöskin kahdessa muussa kohtaa, josta ei tämän enempää, kauempana Lapualta, sillä meidän ns siviiien ei saa julkisesti , panna mitään someen. Viranomaiset vaan. Saimme sellaisen "ohjeen".

Kolmanneksi taisimme selvittää Rasmuksen katoamisasian.......muttemme saa sitä tässä esille saattaa. Olemme antaneet kahdelle toimittajalle selvityksen asiasta ja vasta sitten kun ja jos Rasmuksen katoaminen selviää, saamme antaa oman "tutkimuksemme" julki. Emme sitä ennen. Ja verrata niitä keskenään.

Neljänneksi: Olen ollut muutamissa kymmenissä katoamistapauksessa ja tämä Rasmuksen asia on niistä helpoin. Asian ratkaisi niin tavallinen looginen katsantokanta, lisättynä kahden Meedion yhteistyön tuloksena. Tapaus on siis ratkaistu. Perästä kuuluu.

Ekku Mattila."

maniacc
Nikke Knakkertton
Viestit: 167
Liittynyt: Ke Joulu 02, 2020 7:23 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja maniacc »

Pitäis jo turpansa kiinni tuo huuhaa ukko. Mitään ole ikinä selvittänyt eikä tule selvittämäänkään

Ouagadougou
Hetty Wainthropp
Viestit: 469
Liittynyt: To Maalis 19, 2020 7:17 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Ouagadougou »

Inhottaa tällainen ala-arvoinen huomiohuoruus, jota tämä Ekku ja Arja harjoittavat.

Wt- sakkia.

Niittaaja
Remington Steele
Viestit: 234
Liittynyt: Pe Syys 02, 2022 4:00 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Niittaaja »

maniacc kirjoitti:
Ma Joulu 05, 2022 11:37 pm
Pitäis jo turpansa kiinni tuo huuhaa ukko. Mitään ole ikinä selvittänyt eikä tule selvittämäänkään
Löytyy paljonkin netistä juttuja ja on muuten selvittäny asiota.

Emelie DeWitt
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 115
Liittynyt: To Tammi 21, 2021 4:11 am

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Emelie DeWitt »

Epätoivoisena vanhempana varmasti itse laittaisin jonkun tonnin nuoren tilille, ja katsoisin että tapahtuuko mitään. Joissain pankeissa tulee halutessaan tekstarina tieto jos tilin saldo muuttuu, ja jäiskö vielä ylös milloin katsonut saldoa/kirjautunut nettipankkiin? Jos vanhemmat siis näkee nuoren tiliä itse

maniacc
Nikke Knakkertton
Viestit: 167
Liittynyt: Ke Joulu 02, 2020 7:23 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja maniacc »

Niittaaja kirjoitti:
Ma Joulu 05, 2022 11:48 pm
maniacc kirjoitti:
Ma Joulu 05, 2022 11:37 pm
Pitäis jo turpansa kiinni tuo huuhaa ukko. Mitään ole ikinä selvittänyt eikä tule selvittämäänkään
Löytyy paljonkin netistä juttuja ja on muuten selvittäny asiota.
Jaa itse en löytänyt mitään. Tosin yhden ufohavainnon löysin ja jotain teetä juomalla parantanut syöpänsä. Kovin luotettavalta kuulostaa, uskotaan nyt häneen.

Huomio huomio, juttu on ratkaistu. Ekku tietää

Criminal Minds
Poliisikoira Rex
Viestit: 261
Liittynyt: Pe Heinä 17, 2015 2:56 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Criminal Minds »

Emelie DeWitt kirjoitti:
Ma Joulu 05, 2022 11:51 pm
Epätoivoisena vanhempana varmasti itse laittaisin jonkun tonnin nuoren tilille, ja katsoisin että tapahtuuko mitään. Joissain pankeissa tulee halutessaan tekstarina tieto jos tilin saldo muuttuu, ja jäiskö vielä ylös milloin katsonut saldoa/kirjautunut nettipankkiin? Jos vanhemmat siis näkee nuoren tiliä itse
Niinkuin kaikilla vanhemmilla olisi varaa laittaa jokin kokeilutonni. Vaikka olisi kuinka epätoivoinen. Jos on vähävarainen, niin ei kukaan lainaakaan.

Pumpulissa
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 104
Liittynyt: La Loka 08, 2022 10:10 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Pumpulissa »

Niittaaja kirjoitti:
Ma Joulu 05, 2022 11:48 pm
maniacc kirjoitti:
Ma Joulu 05, 2022 11:37 pm
Pitäis jo turpansa kiinni tuo huuhaa ukko. Mitään ole ikinä selvittänyt eikä tule selvittämäänkään
Löytyy paljonkin netistä juttuja ja on muuten selvittäny asiota.
Laita ihmeessä linkki

stirlock_187
Neuvoja-Jack
Viestit: 584
Liittynyt: La Elo 15, 2020 8:32 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja stirlock_187 »

Niittaaja kirjoitti:
Ma Joulu 05, 2022 11:48 pm
maniacc kirjoitti:
Ma Joulu 05, 2022 11:37 pm
Pitäis jo turpansa kiinni tuo huuhaa ukko. Mitään ole ikinä selvittänyt eikä tule selvittämäänkään
Löytyy paljonkin netistä juttuja ja on muuten selvittäny asiota.
Laittaisitko tänne linkkejä liittyen selvitettyihin tapauksiin.
Kiitos.

Mutta ei tähän ketjuun.
-NILS-

maniacc
Nikke Knakkertton
Viestit: 167
Liittynyt: Ke Joulu 02, 2020 7:23 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja maniacc »

Emelie DeWitt kirjoitti:
Ma Joulu 05, 2022 11:51 pm
Epätoivoisena vanhempana varmasti itse laittaisin jonkun tonnin nuoren tilille, ja katsoisin että tapahtuuko mitään. Joissain pankeissa tulee halutessaan tekstarina tieto jos tilin saldo muuttuu, ja jäiskö vielä ylös milloin katsonut saldoa/kirjautunut nettipankkiin? Jos vanhemmat siis näkee nuoren tiliä itse
JOS NÄKEE. Mikä siinä nyt on niin uskomatonta uskoa että lapsen pankkitilin kyllä näkee. Oman/omien tiliensä lomassa. Meillä esim. kesti kauan ennenkun jaksettiin tuo asia muuttaa ja korjata. Äitini näki mun tilijutut 24 vuotiaakseni asti. Ja jos jostain kumman syystä vanhemmat ei niitä nyt näkiskään niin kyllä poliisit sen kadonneen kohdalla sen tutkii. Ja mitään siellä Rasmuksen tilillä ei ole tapahtunut. Ei minkäänlaisia lainoja, siirtoja mihinkään suuntaan. Sellaisen käsityksen sain että siellä kyllä olisi joitakin pennosia. Hyvin harva sitä käteistäkään loppuun asti jostain saa yli kolme viikkoa

Mustaherukka
Susikoski
Viestit: 30
Liittynyt: To Helmi 10, 2022 8:42 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Mustaherukka »

Criminal Minds kirjoitti:
Ma Joulu 05, 2022 11:55 pm
Emelie DeWitt kirjoitti:
Ma Joulu 05, 2022 11:51 pm
Epätoivoisena vanhempana varmasti itse laittaisin jonkun tonnin nuoren tilille, ja katsoisin että tapahtuuko mitään. Joissain pankeissa tulee halutessaan tekstarina tieto jos tilin saldo muuttuu, ja jäiskö vielä ylös milloin katsonut saldoa/kirjautunut nettipankkiin? Jos vanhemmat siis näkee nuoren tiliä itse
Niinkuin kaikilla vanhemmilla olisi varaa laittaa jokin kokeilutonni. Vaikka olisi kuinka epätoivoinen. Jos on vähävarainen, niin ei kukaan lainaakaan.
Mites se 5000e?

Ammum
Scooby-Doo
Viestit: 20
Liittynyt: To Joulu 01, 2022 12:42 am

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Ammum »

maniacc kirjoitti:
Ti Joulu 06, 2022 12:16 am
Emelie DeWitt kirjoitti:
Ma Joulu 05, 2022 11:51 pm
Epätoivoisena vanhempana varmasti itse laittaisin jonkun tonnin nuoren tilille, ja katsoisin että tapahtuuko mitään. Joissain pankeissa tulee halutessaan tekstarina tieto jos tilin saldo muuttuu, ja jäiskö vielä ylös milloin katsonut saldoa/kirjautunut nettipankkiin? Jos vanhemmat siis näkee nuoren tiliä itse
JOS NÄKEE. Mikä siinä nyt on niin uskomatonta uskoa että lapsen pankkitilin kyllä näkee. Oman/omien tiliensä lomassa. Meillä esim. kesti kauan ennenkun jaksettiin tuo asia muuttaa ja korjata. Äitini näki mun tilijutut 24 vuotiaakseni asti. Ja jos jostain kumman syystä vanhemmat ei niitä nyt näkiskään niin kyllä poliisit sen kadonneen kohdalla sen tutkii. Ja mitään siellä Rasmuksen tilillä ei ole tapahtunut. Ei minkäänlaisia lainoja, siirtoja mihinkään suuntaan. Sellaisen käsityksen sain että siellä kyllä olisi joitakin pennosia. Hyvin harva sitä käteistäkään loppuun asti jostain saa yli kolme viikkoa
Nuuskanmyyntiä käteiskaupalla.

Roopeli
Susikoski
Viestit: 44
Liittynyt: Ma Elo 21, 2017 4:21 pm

Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022

Viesti Kirjoittaja Roopeli »

Siis noiden ns. Selvännäkijän/meedion touhut ja kirjoitukset ovat todella törkeitä ja ala-arvoisia. Tuollaiset pitäis laittaa edesvastuuseen näin järkyttävän asian kanssa pelleilystä. Täysiä paskanjauhajia!!!

Vastaa Viestiin