Kai Salomaa, 46 - katosi Karvialla kesällä 2003

Spekulointia kadonneista henkilöistä.
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17110
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Patricia C. Itämaa kirjoitti:No niin,tässä taas tullaan mieliaihealueelleni,eli kyllä se vain niin on ettei kaikkea voi selittää tuosta vain. Täysin ymmärrettävä ilmiö..olisipa taas tästäkin tarinaa kerrottavana vaan taidan joutua taas mielestänne huuhaa osastolle :lol: 8)
Et sinä sinne joudu, vaan sinä menet sinne jos sinulla on siihen alaan liittyvää asiaa. Juuri siksi on olemassa eri osastot ja säännöt, jotta viestiketju ei lähde poukkoilemaan ja pysyy siinä asiassa mihin otsikko viittaa.

Toki pientä poistumista tapahtuu liki jokaisella silloin tällöin, mutta tästä hommasta ei tulisi yhtään mitään jos kirjoittaisimme minne huvittaa, esim. henkirikos -osastolla on nyt joku Oulun ammuskelujuttu missä kukaan ei kuollut.

Kerro siitä Toini Hakkaraisen katoamisesta lisää täällä ja jos joku hävisi takapenkiltä, niin että märkä läntti vaan jäi, niin siirrä se juttu Huuhaa -osastoon.

Kai Salomaan tapauksessa nuo tyttären ja veljen tunteet tuona mainittuna iltana kuuluvat niin tänne kuin myös Huuhaa -osastoon. Mielenkiintoisia muuten nuo tuntemukset. Jokin niissä tuntuu todelta, mutta järki sanoo vastaan.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

^
Niinpä 8)
Eikös muuten olekin merkillinen juttu tuo vaistoksikin kutsuttu. Olisiko nyt niin,että sitä voisi kehittää tai sitten se on vain toisilla voimakkaampi. Nyt puhutaan tuosta tyttärestä,niin hänen isänsä oli selkeästi ennen kuolemaa jo ottanut häneen voimakkaampaa kontaktia..ehkä hän itse vaistosi myös oman kohtalonsa.

...okei minä menen nyt sinne huuhaa osastolle asumaan :roll:
Totuus on tarua ihmeellisempää
keijoannikki
Armas Tammelin
Viestit: 80
Liittynyt: Su Loka 21, 2007 1:39 pm

Viesti Kirjoittaja keijoannikki »

juu. heidi taisi olla myös salomaan tytön nimi.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5188
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Vilpittömällä mielellä laitettu linkki ei varsinaisesti minua häiritse, mutta ymmärrän jos Salomaan tytär esimerkiksi loukkaantuisi, menee hitusen yksityisyyden loukkaamisen puolelle.
Tytär on kyllä ollut rohkea ja tullut julkisuuteen kasvoineen ja puhunut avoimesti tapauksesta.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
tutkija90
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 11
Liittynyt: Su Joulu 02, 2007 7:07 pm
Paikkakunta: satakunta

Viesti Kirjoittaja tutkija90 »

onkos noista salomaan liikeistä mitään tietoa ennen auton pihasta löytymistä? :? ja tietääkö kukaan polttiko hän? :?
Kun sinulle annetaan kyky toivoa jotakin, saat aina samalla voiman toteuttaa toiveesi
Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

^
No ainakin se että jos joku toinen henkilö on tuon auton palauttanut oikeaan osoitteeseen ja vielä oikeaan paikkaan todistaa sen että hän todellakin tunsi Salomaan kohtalaisen hyvin.Eikös?
Totuus on tarua ihmeellisempää
tutkija90
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 11
Liittynyt: Su Joulu 02, 2007 7:07 pm
Paikkakunta: satakunta

Viesti Kirjoittaja tutkija90 »

näinhän se on :) harmi ettei jutusta ole tarkempia kellon aikoja :?
Kun sinulle annetaan kyky toivoa jotakin, saat aina samalla voiman toteuttaa toiveesi
Avatar
Yggdrasil
Jane Marple
Viestit: 1010
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 10:31 pm

Viesti Kirjoittaja Yggdrasil »

Imho on aika todennäköistä että auton on palauttanut paikalle KS itse, miksi kukaan ulkopuolinen varsinkin surmaan liittyvä sen tekisi?
tutkija90
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 11
Liittynyt: Su Joulu 02, 2007 7:07 pm
Paikkakunta: satakunta

Viesti Kirjoittaja tutkija90 »

niin luultavasti on... mutta onko murhaaja halunnut saada lisä aikaa sillä että salomaan auto on ollut pihassa? koska silloinhan katoamista ei ehkä epäiltäisi niin äkkiä :?
Kun sinulle annetaan kyky toivoa jotakin, saat aina samalla voiman toteuttaa toiveesi
Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Yggdrasil kirjoitti:Imho on aika todennäköistä että auton on palauttanut paikalle KS itse, miksi kukaan ulkopuolinen varsinkin surmaan liittyvä sen tekisi?
Itse olen tästä juuri toistamieltä,siksi että näyttäisi että hän on itse sen palauttanut.Harhautusta sanon minä.Eli joku joka tiesi missä hän piti autoa palautti sen. 8)
Totuus on tarua ihmeellisempää
MONDEO
Remington Steele
Viestit: 211
Liittynyt: La Loka 20, 2007 2:54 pm

Viesti Kirjoittaja MONDEO »

Patricia C. Itämaa kirjoitti:
Yggdrasil kirjoitti:Imho on aika todennäköistä että auton on palauttanut paikalle KS itse, miksi kukaan ulkopuolinen varsinkin surmaan liittyvä sen tekisi?
Itse olen tästä juuri toistamieltä,siksi että näyttäisi että hän on itse sen palauttanut.Harhautusta sanon minä.Eli joku joka tiesi missä hän piti autoa palautti sen. 8)
Tuossa voi olla järkeä Patricia. Mutta vaatii pientä "hulluutta"(suuri näetyksitulemisen riski). Ja sekin vielä kävisi järkeen että vie auton sen takia että KS olisi kädonnut omasta halustaan tai ettei puhu myöhemmin itseään pussiin(jos puhuu KS:n autolla ajamisesta jollekkin humalassa tms.) Esim. että on ajanut KS:n autoa joskus(jos tuttu) ja ollut silloin kuskina tms.

^Toivottavasti ymmärrätte mitä yritin tuossa selittää.
Laitkin ovat ihmisten laatimia. Luonnon laki on elinehto.
I´am HOT, drugs are not.
...
yamppi
Scooby-Doo
Viestit: 27
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 9:46 pm

Viesti Kirjoittaja yamppi »

Uudessa Alibissa näytti olevan joku juttu Kai Salomaasta.Onko kukaan lukenut?
apollo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1585
Liittynyt: La Heinä 14, 2007 4:09 am

Viesti Kirjoittaja apollo »

Ei mitään uutta, mitä täällä jo ei olisi kirjoitettu. Paitsi:

"Alibin kuumaan vihjepuhelimeen" olisi tullut soitto, että jonkun sellikaveri olisi vankilassa tunnustanut teon. Ja että tekijöitä olisi kaksi ja surma tapahtunut Salomäen autossa Vaasassa. Ja ruumis varmassa tallessa.

Tämä seikka vahvistaisi sen, että Salomäen puhelimesta soitettu puhelu klo 23 Karvialta olisi hämäystä.

Aika kylmähermoisia kavereita jos palauttavat auton, missä ovat itse olleet tappamassa. Luulisi kuitenkin että auto nuuskittu aika tarkkaan.
Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

^
Mutta onkos auto paljastunut tutkimuksissa rikospaikaksi,onko tästä tietoa?
Totuus on tarua ihmeellisempää
apollo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1585
Liittynyt: La Heinä 14, 2007 4:09 am

Viesti Kirjoittaja apollo »

Patricia C. Itämaa kirjoitti:^
Mutta onkos auto paljastunut tutkimuksissa rikospaikaksi,onko tästä tietoa?
Siis ei muuta tietoa kuin tuo Alibiin tullut vihjesoitto. Soittaja mainitsi että surma tehtiin Salomaan autossa Vaasassa.

Tästä ajattelinkin, että onko koko soitto ihan höpöä

Surmapaikkaa ilmeisen hankala tietää kun ei ole ruumista ja lisäksi jos surma tehty kuristamalla, niin esim. autoon ei jää verijälkiä.
Viimeksi muokannut apollo, Ti Tammi 01, 2008 10:42 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin