Aulis Käkelä - Katosi kotoaan Rovaniemellä 2006

Spekulointia kadonneista henkilöistä.
Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Aulis Käkelä-katosi kotoaan Rovaniemellä v. 2006

Viesti Kirjoittaja Ailar »

http://kalastusluvat.net/tietoa_kalastusluvista/

Tuos tietoo!! Sulla on luvattomat mehukannut järvessä.

Pyydyskalastus katiskalla, verkolla tai muulla pyydyksellä Valtion kalastuksenhoitomaksu
Paikallisen kalastusalueen tai kalastuskunnan pyydysmerkki tai pyydyskalastuslupa
Essobar
Scooby-Doo
Viestit: 25
Liittynyt: Ti Tammi 04, 2011 4:03 pm

Re: Aulis Käkelä-katosi kotoaan Rovaniemellä v. 2006

Viesti Kirjoittaja Essobar »

Ailar kirjoitti:Tuos tietoo!! Sulla on luvattomat mehukannut järvessä.
Mulla mitään ole kun en asu koko maassa. Mutta kun aikoinaan ostin kalastusluvat verkkokalastukseen niin ei kukaan kertonut että ostin verkonmerkit. Kiitos uudesta terminologiasta, aina sitä uutta oppii kun tarpeeksi vanhaksi elää!
Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Aulis Käkelä-katosi kotoaan Rovaniemellä v. 2006

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Ekasivulla on Luupää linkittänyt verkkouutisista (vai mistä se oli?) linkin, että Aulis hankki kalastusluvat.
Joten mielestäni hankki luvat, eikä mitään mehukannuja. Tiedä sitten, mutta luotan Luupään linkkiin. :mrgreen:
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8261
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Aulis Käkelä-katosi kotoaan Rovaniemellä v. 2006

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Mites tää naapuri joka omasta mielestään näki mersun, kaitpa poliisit on kysellyt häneltä moneltako sisko tai veli kävi Auliksen pihassa. Ois aika hyvä tapa ollut varmistaa onko tämä naapuri niin tarkka havanoija mitä antanut ymmärtää. Joku tossa tökkii mun ajatuksissa, tuntuu et häikkää on.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin. :mrgreen:
Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Aulis Käkelä-katosi kotoaan Rovaniemellä v. 2006

Viesti Kirjoittaja Ailar »

On tässä jotain kummaa tai sitten Aulis löydetään siitä jostain lähiojasta hukkuneena vesilutakkoon. Yleensä kun oikein muhevan skenaarion mielessään vetäisee, niin totuus on ihan toista.
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Aulis Käkelä-katosi kotoaan Rovaniemellä v. 2006

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

kakkosurpo kirjoitti:Mites tää naapuri joka omasta mielestään näki mersun, kaitpa poliisit on kysellyt häneltä moneltako sisko tai veli kävi Auliksen pihassa. Ois aika hyvä tapa ollut varmistaa onko tämä naapuri niin tarkka havanoija mitä antanut ymmärtää. Joku tossa tökkii mun ajatuksissa, tuntuu et häikkää on.
Ei naapuri välttis oo kiinnittäny Auliksen sisarusten menoihin ja tuloihin niin huomiota. Olivathan tuttuja.

Ja kalastusluvista sen verran, että ei mullaka sellasta oo. Mä ja mun pinkkivirveli ei ees lähes koskaan ikinä saada mitään!
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Aulis Käkelä-katosi kotoaan Rovaniemellä v. 2006

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Mä oon aina saanu.
Siis pinkillä virvelillä.
Nyt me Nooruska vedetään bannit! :mrgreen:
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8261
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Aulis Käkelä-katosi kotoaan Rovaniemellä v. 2006

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Luulis et lähilutakot on ainakin omaisten toimesta katseltu hyvinkin tarkkaan jo vuosia sitten. Vähän vaikuttaisi kuitenkin siltä että heti alkuvaiheessa poliisit ovat keskittyneet vain tohon mersu havaintoon, miettimättä sen enempää muita vaihtoehtoja. Nyt on jo pirun paljon vaikeampaa, vuosien jaarittelun jälkeen, lähteä avaamaan uusia tutkimuslinjoja. Vähän jäi kadonneet ohjelmasta sellainen fiilis et kunhan tässä jotain löpistään ja kysellään. Vähän niinkuin pakkopullaa.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin. :mrgreen:
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Aulis Käkelä-katosi kotoaan Rovaniemellä v. 2006

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Ailar kirjoitti:Mä oon aina saanu.
Siis pinkillä virvelillä.
Nyt me Nooruska vedetään bannit! :mrgreen:
No, ainakin saisin jotain pinkin virvelin avulla. :D
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
V.V.82
Remington Steele
Viestit: 233
Liittynyt: Pe Kesä 08, 2007 3:48 pm
Paikkakunta: Naantali

Re: Aulis Käkelä-katosi kotoaan Rovaniemellä v. 2006

Viesti Kirjoittaja V.V.82 »

Olisikohan ollut ihan mahdotonta selvittää tuolla alueella, ja miksei hieman kauempaakin olevien tummien 124 mallisten mannelavettien omistajat? Tosin tuota mallia oli ja on vieläkin liikenteessä sen verran runsaasti että mahdotonta se todennäköisesti olisi kyllä ollut.
Bias
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1354
Liittynyt: Su Heinä 19, 2009 1:04 pm

Re: Aulis Käkelä-katosi kotoaan Rovaniemellä v. 2006

Viesti Kirjoittaja Bias »

V.V.82 eiköhän se kuulu ihan rutiineihin tällaisissa tapauksissa selvittää sekä lähiseudun, että lähipiirin sopivat autot. Ihan jo pelkästään siksi, että jos onkin jonkun tuttavan auto, ei hukata resursseja tuntemattomien etsimiseen ja/tai saadaan ehkä selvyys, miksi auto kävi pihassa. Olisihan se voinut olla joku tuttu hakemassa Aulista vaikka kauppareissulle. Selvästikään nyt ei näin ollut.

Kovasti toivon läheisille voimia, jostain syystä tämä "Aukun" tapaus jäi mieleen minullekin. Ehkä sisarensa takia. Toivotaan, että saataisiin joku selvyys asiaan, olipa se totuus mikä tahansa.
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
VPY
Martin Riggs
Viestit: 609
Liittynyt: Ke Huhti 13, 2011 9:33 pm

Re: Aulis Käkelä-katosi kotoaan Rovaniemellä v. 2006

Viesti Kirjoittaja VPY »

V.V.82 kirjoitti:Olisikohan ollut ihan mahdotonta selvittää tuolla alueella, ja miksei hieman kauempaakin olevien tummien 124 mallisten mannelavettien omistajat? Tosin tuota mallia oli ja on vieläkin liikenteessä sen verran runsaasti että mahdotonta se todennäköisesti olisi kyllä ollut.

Minä taas kysyisin asiaa näin: olisiko ihan mahdotonta ajatella, että koko autoa ei ole ollut olemassa, muuta kuin todistajan sepitelmässä?
inka
Jane Marple
Viestit: 1035
Liittynyt: To Maalis 10, 2011 5:54 pm
Paikkakunta: Santa Catarina

Re: Aulis Käkelä-katosi kotoaan Rovaniemellä v. 2006

Viesti Kirjoittaja inka »

^
Mielestäni hyvinkin mahdollista, eihän siitä ole kuin naapurin sana...
Pää kiinni painajainen -Klamydia-
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Aulis Käkelä-katosi kotoaan Rovaniemellä v. 2006

Viesti Kirjoittaja matlockb »

VPY kirjoitti:
V.V.82 kirjoitti:Olisikohan ollut ihan mahdotonta selvittää tuolla alueella, ja miksei hieman kauempaakin olevien tummien 124 mallisten mannelavettien omistajat? Tosin tuota mallia oli ja on vieläkin liikenteessä sen verran runsaasti että mahdotonta se todennäköisesti olisi kyllä ollut.

Minä taas kysyisin asiaa näin: olisiko ihan mahdotonta ajatella, että koko autoa ei ole ollut olemassa, muuta kuin todistajan sepitelmässä?
Jos ketjun luet läpi niin huomaat että tuota asiaahan on epäilty koko ajan enemmän tai vähemmän lähes joka sivulla. Mutta kun emme tiedä tästä naapurista mitään, ei edes sitä asuiko ja oliko hän tuolloin kotonaan yksin, onko vanha vai nuori, sukupuolelta todennäköisesti kuitenkin mies. Täysi varmuus puuttuu edelleen siitäkin onko kaikki havainnot saman naapuri tekemiä.
Tässä vaiheessa ei auta kuin uskoa siihen että poliisi on ottanut huomioon naapurin mahdollisen osuuden.
VPY
Martin Riggs
Viestit: 609
Liittynyt: Ke Huhti 13, 2011 9:33 pm

Re: Aulis Käkelä-katosi kotoaan Rovaniemellä v. 2006

Viesti Kirjoittaja VPY »

matlockb kirjoitti:
VPY kirjoitti:
V.V.82 kirjoitti:Olisikohan ollut ihan mahdotonta selvittää tuolla alueella, ja miksei hieman kauempaakin olevien tummien 124 mallisten mannelavettien omistajat? Tosin tuota mallia oli ja on vieläkin liikenteessä sen verran runsaasti että mahdotonta se todennäköisesti olisi kyllä ollut.

Minä taas kysyisin asiaa näin: olisiko ihan mahdotonta ajatella, että koko autoa ei ole ollut olemassa, muuta kuin todistajan sepitelmässä?

Tässä vaiheessa ei auta kuin uskoa siihen että poliisi on ottanut huomioon naapurin mahdollisen osuuden.
Vähän samaan tapaan kuin Joutsenlahden Ulvila-tutkimuksissa? :roll:
Vastaa Viestiin