Kadonnut Natalie Holloway -Hollanti Aruban saari 30.5.2005

Spekulointia kadonneista henkilöistä.
Nemesia
Neuvoja-Jack
Viestit: 574
Liittynyt: Su Loka 12, 2008 5:54 pm

Re: Natalie Holloway

Viesti Kirjoittaja Nemesia »

Olisipa tuo Natalee! :(
Tay77
Theo Kojak
Viestit: 1165
Liittynyt: Su Tammi 24, 2010 12:01 am

Re: Natalie Holloway

Viesti Kirjoittaja Tay77 »

Tässä vielä Iltasanomien juttu aiheesta:
Löytyikö Aruballa kadonnut Natalee merestä?
19.03.2010 08:49

Amerikkalainen Natalee Holloway, 18, katosi luokkaretkellä Aruballa toukokuussa 2005. Kauniin tytön tapauksesta tuli amerikkalaismedian kestomysteeri.

Nyt pennsylvanialainen pariskunta uskoo, että he ovat löytäneet tytön ruumiin merestä. Todisteena on valokuva, jossa näkyy mahdollisesti ihmisen jäännökset merenpohjassa.

Kuva on luovutettu liittovaltion poliisille FBI:lle, joka ei ole kommentoinut asiaa.

- On niin mystistä, että tyttöä ei koskaan löydetty. Ja sitten me olimme siellä rannan tuntumassa, missä hän katosi, ja siellä makaa ruumis, John Muldowney, 78, kertoi Lancasteronline-lehdelle.

Kuvan otti hänen vaimonsa Patti. Pariskunta ei huomannut luurankoa meressä, vaan vasta myöhemmin valokuvista.

Natalee Holloway oli ollut viettämässä riehakasta kevätlomaa Karibianmerellä sijaitsevalla Aruballa, ja katoamisen syyksi on epäilty myös voimakasta humalatilaa.

Tytön seurassa ennen katoamista ollut Joran van der Sloot pidätettiin kahdesti tutkinnan aikana, mutta syytteitä ei nostettu. Mies kiisti osallisuutensa katoamiseen. Katoamistutkinta lopetettiin vuonna 2007.

Vajaa kuukausi sitten van der Sloot kuitenkin antoi Hollannin tv:lle haastattelun, jossa hän kuvaili, kuinka Natalee oli pudonnut humalassa parvekkeelta. Miehen mukaan ruumis oli kätketty suolle.

Viranomaiset pitivät "tunnustusta" kuitenkin epäuskottavana ja van der Slootia julkisuushakuisena. Tapausta ei avattu uudelleen.
IS
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkom ... id=2047683

Itselläni on ilmeisesti jonkinlaisia hahmottamisongelmia, kun kesti useampikin tovi nähdä tuossa kuvassa mitään ihmiseen viittaavaa... :oops:. En kyllä vieläkään ole täysin vakuuttunut, että näen kuvan "oikein", eipä toisaalta minun "näkemisillä" mitään merkitystä olekaan! Toivottavasti tämä juttu nyt selviäisi!
Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

gou övei, gou övei juu agli hipi, juu smel of narkotiks
Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Re: Natalie Holloway

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Tay77 kirjoitti:Itselläni on ilmeisesti jonkinlaisia hahmottamisongelmia, kun kesti useampikin tovi nähdä tuossa kuvassa mitään ihmiseen viittaavaa... :oops:. En kyllä vieläkään ole täysin vakuuttunut, että näen kuvan "oikein", eipä toisaalta minun "näkemisillä" mitään merkitystä olekaan! Toivottavasti tämä juttu nyt selviäisi!
Minä taas näen ihan selvästi siinä ihmisen, pään, sormet ja koukussa olevat jalat. Toivottavasti merenpohjaa tutkitaan uudelleen ja löydetään ruumis, jos siellä joku on.
Nanika ga tooku matteiru to
Nemesia
Neuvoja-Jack
Viestit: 574
Liittynyt: Su Loka 12, 2008 5:54 pm

Re: Natalie Holloway

Viesti Kirjoittaja Nemesia »

Toisaalta, jos mahdolliset tekijät ovat vapaalla jalalla, ja tietävät jäännösten löytöpaikan, he saattavat siirtää jäännökset?
lost
Olivia Benson
Viestit: 714
Liittynyt: Ti Huhti 17, 2007 5:11 pm

Re: Natalie Holloway

Viesti Kirjoittaja lost »

^jäännösten siirtäminen olisi kyllä todella riskialtista. Nyt tuolla varmasti kuitenkin pyörii tutkijoita ja muutenkin paljon ihmisiä. Varmasti herättäisi huomiota jos Joran nyt lähtisi tuonne sukeltelemaan. Toisaalta ei tietenkään voida olla aivan 100% varmoja, että tekijä on Joran, vaikka kaikki seikat siihen viittaavatkin.

Itselläni oli myös vaikeuksia hahmottaa tuossa ihmisen ruumista. "Kallon" pystyin tuosta hahmottamaan mutta loppuosa näyttää mielestäni vain epämääräiseltä kiviröykkiöltä.
Ihmiset valehtelevat, todisteet eivät.
Anilè
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 116
Liittynyt: To Maalis 18, 2010 5:51 pm

Re: Natalie Holloway

Viesti Kirjoittaja Anilè »

Sen perusteella mitä olen tästä tapauksesta lukenut ja olen myös nähnyt sen Dr Philin jakson jossa asiaa käsiteltiin, olen sitä mieltä, että Joran on psykopaatti joka ei tule ikinä kertomaan totuutta eikä katumaan.
Ja kaikki nämä tunnukset ovat hänelle vain leikkiä ja hän nauttii saamastaan julkisuudesta ja vedättäessään omaisia antamalla turhaa toivoa. Ehkä ainut tapa millä hän saattaisi kertoa missä Nataleen ruumis on, on tarjota hänelle riittävän iso summa rahaa ja lentolippu johonkin maahan joka suojelisi häntä.

Niin muutes Wikissä nimi on Natalee Holloway.
Anile= Anilé. Unohdin salasanani siksi tämä uusi lookki.

Mieskuoro Kuuntelijat.
cyklon
Theo Kojak
Viestit: 1127
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2009 9:41 am

Re: Natalie Holloway

Viesti Kirjoittaja cyklon »

Anilè kirjoitti:Sen perusteella mitä olen tästä tapauksesta lukenut ja olen myös nähnyt sen Dr Philin jakson jossa asiaa käsiteltiin, olen sitä mieltä, että Joran on psykopaatti joka ei tule ikinä kertomaan totuutta eikä katumaan.
Ja kaikki nämä tunnukset ovat hänelle vain leikkiä ja hän nauttii saamastaan julkisuudesta ja vedättäessään omaisia antamalla turhaa toivoa. Ehkä ainut tapa millä hän saattaisi kertoa missä Nataleen ruumis on, on tarjota hänelle riittävän iso summa rahaa ja lentolippu johonkin maahan joka suojelisi häntä.

Niin muutes Wikissä nimi on Natalee Holloway.
Mikään rahasumma ei saa Jorania kertomaan totuutta. Ja sitä paitsi ei rikollisia palkita tekosistaan, rahalla siis.
Otsikossa nimi on kyllä väärin, mutta monissa kirjoituksissa nimi on oikein.
bullitt
Remington Steele
Viestit: 225
Liittynyt: Su Joulu 27, 2009 10:58 pm

Re: Natalie Holloway

Viesti Kirjoittaja bullitt »

HarrietM kirjoitti:Pennsylvaniassa asuva pariskunta kävi lomalla Aruballa jolloin he kuvasivat vedenalaista luontoa kun he olivat snorkkelisukeltamassa.

Myöhemmin kuvia katsellessa he huomasivat yhdessä kuvassa hahmon joka muistuttaa ihmisen ruumista.
http://www.cbsnews.com/8301-504083_162- ... ontentBody
En kyllä kuvasta löydä mitään ihmisruumiiseen viittaavaa,muutenkuin päästämällä mielikuvituksen laukkaamaan todella reippaasti.. No eiköhän tämäkin homma vielä selviä..
HarrietM
Roger Murtaugh
Viestit: 850
Liittynyt: Ke Syys 30, 2009 4:31 pm

Re: Natalie Holloway

Viesti Kirjoittaja HarrietM »

Poliisi lähettää sukeltajia paikalle jossa ko kuva on otettu.kertoo FOX NEWS

Pariskunta ei muista tarkkaan, missä ko kuva on otettu, mutta paikallisten mukaan on vaan muutama kohta jossa turistit käyvät sukeltamassa, sillä Aruba on pieni saari
Viranomaiset eivät tässä vaiheessa tiedä onko kyseessä Nataleen tai edes ihmisen luuranko.
Tarkkaa ajankohtaa ei kerrota, sillä sivullisia ei haluta paikalle häiritsemään poliisin työtä,

Tapausta ei ole koskaan suljettu. Poliisin mukaan heillä ei ole riittävästi näyttöä Van der Slootia vastaan


http://www.foxnews.com/world/2010/03/21 ... 0000:b0:z5
That's a crock!
kaia
Neuvoja-Jack
Viestit: 583
Liittynyt: La Helmi 07, 2009 8:27 pm

Re: Natalie Holloway

Viesti Kirjoittaja kaia »

Kuva


Näyttää ihan vain kiveltä. Miksei se sukeltaja katsonut lähempää jos kerran epäili sitä pääkalloksi?
Nemesia
Neuvoja-Jack
Viestit: 574
Liittynyt: Su Loka 12, 2008 5:54 pm

Re: Natalie Holloway

Viesti Kirjoittaja Nemesia »

^ kuvaaja ilmeisesti tajusi yhdennäköisyyden luurankoon vasta kuvat kehitettyään.
Carina
Neuvoja-Jack
Viestit: 524
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 3:05 pm
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Natalie Holloway

Viesti Kirjoittaja Carina »

No enpä minäkään tuossa kyllä ruumista näe. Pääkallon siitä saa jotenkuten, mutta ei ihmisen luuranko kyllä muuten tolta näytä. Mutta, koska tutkijat sen aikovat tutkia, niin kaipa se jotenkin sitten luurangolta näyttää. Toivotaan, että Natalee löytyisi, vihdoin!
Minulla ei ole mitään niitä vastaan, joilla ei ole mitään minua vastaan.
Kataja
Neuvoja-Jack
Viestit: 554
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 10:58 pm

Re: Natalie Holloway

Viesti Kirjoittaja Kataja »

Hienohan se olisi jos tapaus etenisi tämän myötä, mutta hieman epäilyttää että tuo mikään ruumis on.

Olisivatko mahdollisesti saarta hyvinkin tuntevat tekijät todella jättäneet ruumiin noille harvoille paikoille, joissa turistit käyvät?

Nythän tuosta saa ehkä luurangon ääriviivat muodostettua, mutta samalla paikalla on täytynyt olla aiemmin huomattavasti selvempikin jäännös ihmisestä ja ilmeisesti myös turisteja sukeltelemassa, silti aiemmin kukaan ei ole mitään huomannut.

Kovin syvää ei tuossa varmaan ole, mutta siltikin riittävästi, että isommatkin petokalat ovat hajoamistilassa olevaa ruumista pystyneet paloittelemaan sekä kuljettamaan erilleen. Tuo on epäilyttävän yhtenäinen rykelmä näin monta vuotta katoamisen jälkeen.

Näyttäähän tuo pää nyt suhteettoman suurelta ja muukin "torso" ei luurankomaiselta kun lihaa tuskin olisi jäänyt edes pienten kalojen jäljiltä yhtään viidessä vuodessa.

Eipä itsellänikään riitä asiantuntemus asiaa hylkäämään, joten jätetään tutkimus parempien varaan, mutta turhan korkealla eivät odotukset näiden epämääräisten tietojen valossa ole.
Evil...eye...will fall
Kinsey
Scooby-Doo
Viestit: 29
Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 2:12 pm

Re: Natalie Holloway

Viesti Kirjoittaja Kinsey »

Sen verran mitä itse olen sukeltanut/kuvannut kirkkaissa vesissä, niin tuo kuva voisi hyvinkin olla 20-25 metrin syvyydessä otettu. Varmaankin ruumis on tässä vaiheessa jo pelkkää luuta, mutta riippuu tietenkin vaatteesta, että näkyykö luut kuvassa. Jos Nataleella on ollut jokin tekokuiduista valmistettu paita päällä, voihan se olla ettei vaate ole hajonnut suolaisessa vedessä. Ruumistahan ei edes välttämättä dumpattu juuri tuohon kohtaan, vaan sehän on voinut ajautua takaisin saarta kohti ja upota tuolle kohdalle.

Ja toisaalta.. Voihan se olla niinkin, että ko. paikalla on vain kallo. Tai pyöreä kivi 8)
HarrietM
Roger Murtaugh
Viestit: 850
Liittynyt: Ke Syys 30, 2009 4:31 pm

Re: Natalie Holloway

Viesti Kirjoittaja HarrietM »

Poliisin sukeltajat ovat etsineet ruumista merestä viime viikonloppuna, mutta mitään ei ole löytynyt
Etsinnät kuitenkin jatkuvat-
'Ongelmana on se että he eivät ole löytäneet paikkaa, missä kuva on otettu' sanoo Aruban syyttäjänviraston tiedottaja, Ann Angela
http://blog.al.com/spotnews/2010/03/nat ... eto_1.html

En minäkään tuosta pysty sanomaan että onko siinä kenties ihmisen luuranko vai onko tämä mielikuvitusta.

Itse kuitenkin epäilen vahvasti sitä että Natalee olisi vielä hengissä.


tuossa vielä suurennettu versio
Kuva

kuva. momtective,ws
That's a crock!
Vastaa Viestiin