Tuula Karttusen katoaminen 1997

Testit ja kokeilut ja kysymykset tekniikasta. Voit myös hakea muuta tietoa esim. vanhoista uutisista tms.

Valvoja: Moderaattorit

Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Tuula Karttusen katoaminen 1997

Viesti Kirjoittaja Loka »

Mun eräs nettituttu laittoi mailia 10 vuotta sitten kadonneesta tädistään. Tietoja on löyhähkösti, mutta josko joku muistaisi tapauksen tai olisi esim. lehtijuttuja Tuulasta. Itse en muista tätä katoamista ollenkaan.

Maili:

En tiedä missä katosi, olin sen 9-vanha silloin niin mulle ei hirveän tarkasti mitään kerrottu. Tuula on siis mun äidin sisko, eli Tuulalla oli yksi sisko ja äiti. Isä(mun ukki siis) kuollut. Eikä ollut lapsia eikä kenenkään tietojen mukaan miestäkään. Mun äiti on nyt 50-vuotias, ja Tuula oli muutaman vuoden vanhempi eli olisko jotai 53-55 luokkaa tällä hetkellä? Tuula oli aina vähän outo ja epäilyttävä(ainakin 9-vuotiaan näkökulmasta :D), se ei ikinä kertonut kenellekään mitään asioita esim. missä oli töissä. Aika vähän osaan kertoa, selkein muisto mulle Tuulasta on se että sillä oli huono näkö, ja että se aina jätti auton väärään ruutuun :D Ei taida auttaa tuo :)

Tosiaan kun se 10 vuotta on jo Tuulan katoamisesta niin tuntuu kyllä tosi epätodennäköiseltä että sitä enää löytyy :O Vaikka vielä mun mummo(Tuulan äiti siis) jaksaa etsiä ja toivoa. Näki kerran lehdessä kuvan, joka oli otettu yleisellä paikalla ja oli tunnistavinaan yhden taustalla olevan Tuulaksi, ja alkoi sitten soittelemaan kuvaajalle että missä kuva on otettu jne. Musta aika surullista :'( Myöhemmin äiti totesi ettei kuvassa oleva voinut olla Tuula, en muista minkä perusteella.

Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5172
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Re: Tuula Karttusen katoaminen 1997

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Joo, huomasin siellä v-palstalla teidän keskustelun.
Mistä päin tuo Tuula-täti olisi?
-Takuulla, sano Tampereenlikka!

Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Re: Tuula Karttusen katoaminen 1997

Viesti Kirjoittaja Loka »

Tampereen Tyttö kirjoitti:Joo, huomasin siellä v-palstalla teidän keskustelun.
Mistä päin tuo Tuula-täti olisi?
Asunut Vantaalla.

Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Re: Tuula Karttusen katoaminen 1997

Viesti Kirjoittaja Loka »

Nostan ylemmäs josko joku muistaisi jotain.

Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Re: Tuula Karttusen katoaminen 1997

Viesti Kirjoittaja Loka »

:roll: Kukaan?

Avatar
dazu
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4658
Liittynyt: Pe Elo 19, 2011 4:28 pm
Paikkakunta: Tampereen puukotushoodit

Re: Tuula Karttusen katoaminen 1997

Viesti Kirjoittaja dazu »

Jokos täältä löytyisi joku, joka osaa kertoa tästä tapauksesta hieman enemmän? Nostan tämän ketjun nyt 10 sivun toiseksi alimmalta paikalta ylös. Tietoina tähän mennessä siis, että iältään noin 40-vuotias Tuula Karttunen on kadonnut 90-luvulla Vantaalta.
Suomen on ottanut otteeseensa USAsta ja Venäjältä johdettu alt-right oikeisto ja USAsta johdettu vihervasemmisto, jotka toteuttavat USAn ja Venäjän sisäpolitiikkaa Suomessa ja ovat näin tehneet Suomesta ks. maiden jatkeen ja vieneet Suomelta itsenäisyyden

Jaguaari
Vic Mackey
Viestit: 1942
Liittynyt: Ti Elo 14, 2007 7:19 pm

Re: Tuula Karttusen katoaminen 1997

Viesti Kirjoittaja Jaguaari »

Eilä tästä ole ollut missään medioissa mitään aikanaan?

Search01
Susikoski
Viestit: 34
Liittynyt: La Maalis 25, 2023 5:54 pm

Re: Tuula Karttusen katoaminen 1997

Viesti Kirjoittaja Search01 »

Tästä ei ilmeisesti ole mediassa puhuttu. Onko kellään lisätietoja ?

Genistä löytyi Tuula Inkeri Karttunen (o.s. Lindberg), syntynyt 1947, arvioitu kuolinvuosi 2003.

Liekö sama henkilö ? Löytyikö koskaan ?

Helmie
Adrian Monk
Viestit: 2879
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2009 5:55 pm

Re: Tuula Karttusen katoaminen 1997

Viesti Kirjoittaja Helmie »

Ylen "Kadonneet kartalla"-sivustolta ei löydy Tuulan ikäistä vuonna 1997 kadonnutta.

Tähän tapaukseen ei löydy lihaa luiden ympärille, joten siirretty Kyseleyihin
-NILS-

Vastaa Viestiin