Mihin katosi Leppävirtalainen Juha Laitinen v. 2006?

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Haarahaukka
Javier Pena
Viestit: 1820
Liittynyt: Ma Elo 25, 2008 11:53 pm

Re: Mihin katosi Leppävirtalainen Juha Laitinen v. 2006?

Viesti Kirjoittaja Haarahaukka »

Metallikukko varmaan tiedät yrittäjän, jos sanon, että on mainittu ohimennen tässä ketjussa ja asui silloin kuin myös nykyään Mikkelissä.

Pentukaverini muuten pörräsi tuossa porukassa ja hänetkin varmaan tunnistat, jos sanon, että oli rakennusalan yrittäjä ja ajoi silloin mersulla. Muutti Kuopiosta Leppävirralle amiskan jälkeen ja itse en ole sen jälkeen tavannut. Epävarman minulle kantautuneen huhun mukaan olisi jo kuollut. Lepiksen Teboilin(?) silloinen pitäjä PT oli ylä-asteella minun luokkakaveri. Kuopiolaisia hänkin.
Buy the ticket, take the ride!
Petteri
Jane Marple
Viestit: 1027
Liittynyt: Pe Loka 26, 2007 4:01 pm

Re: Mihin katosi Leppävirtalainen Juha Laitinen v. 2006?

Viesti Kirjoittaja Petteri »

Virallisessä lehdessä haetaan kadonneen Juha Veli Laitisen kuolleeksi julistamista. Määräpäivä käräjäoikeudessa on 3.4.2012, johon päivään mennessä täytyy kadonneesta tietävien ottaa yhteyttä.

Petteri
Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Re: Mihin katosi Leppävirtalainen Juha Laitinen?

Viesti Kirjoittaja Blues »

Blues kirjoitti:Itsehän en venäättä puhu, mutta tunnen sitä puhuvia, josko saisin jonkun nakitettua?

Laitan siis Juvelalle viestiä.
Laitoin siis Juvelalle viestiä, joka on edelleen lähtevissä viesteissä.
Hieman nyt hämää Juvelan katoaminen palstalta kokonaan, kun aiemmin oli kuitenkin mukana, pitkän aikaa. :?

En tiedä, onko jokin spekulaatio loukannut, vai mikä on ollut syynä takavasemmalle siirtymiseen?
Ei sillä, että häntä haluaisin liikaa vaivata, jäi vaan kaivelemaan se yhteydenotto, johon tarjottiin apuja,
joita koskaan ei vastaanotettu.

Jotenkin alkaa tuntua koko venäjäpuheet jotenkin "ei kamalan todellisilta".
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
elli72
Vic Mackey
Viestit: 1913
Liittynyt: Ti Elo 02, 2011 12:46 pm
Paikkakunta: Itä-Uusimaa

Re: Mihin katosi Leppävirtalainen Juha Laitinen v. 2006?

Viesti Kirjoittaja elli72 »

Itse en näe mitään ihmeellistä Juvelan katoamisella. Ensinnäkin hän voi olla sopeutunut asiaan, ettei Juha enää palaa kotiin. Ja toisekseen, täällä on kyllä ajoittain kirjoitettu todella asiattomia viestejä Juvelaan liittyen.

Ei voi muuta sanoa kuin paljon voimia kaikille Juhan läheisille. Ei tuo kuolleeksi julistaminen varmaan ole ihan helppo juttu. Siinä vaiheessa on varmaan pakko myöntää, ettei läheinen enää löydy ainakaan elävänä.
LAWoman
Christopher Lorenzo
Viestit: 1604
Liittynyt: To Maalis 11, 2010 5:36 pm
Paikkakunta: Länsirannikko

Re: Mihin katosi Leppävirtalainen Juha Laitinen v. 2006?

Viesti Kirjoittaja LAWoman »

Juvelahan itse antoi ymmärtää, että nyt on aika päästää hiljalleen irti ja alkaa elämään jälleen omaa elämää. Täysin ymmärrettävää kun on kaikkensa antanut että mies löytyisi mutta niin ei ole vain käynyt. Varmasti helpompaa siirtyä eteenpäin, kun ei jää tälläisille sivuille jumittamaan... Tokihan meitä täällä voi kiinnostaa miten Juvela on elämässään eteenpäin päässyt mutta sehän ei meille kuulu :wink:
There's a killer on the road
His brain is squirmin' like a toad
Take a long holiday
Let your children play
If ya give this man a ride
Sweet memory will die
Killer on the road, yeah.
Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Re: Mihin katosi Leppävirtalainen Juha Laitinen v. 2006?

Viesti Kirjoittaja Blues »

Onhan se toki noinkin, ja todella toivon, että hän olisi päässyt elämässään eteenpäin.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
NancyDrew
Christopher Lorenzo
Viestit: 1579
Liittynyt: Ti Elo 10, 2010 8:02 am

Re: Mihin katosi Leppävirtalainen Juha Laitinen?

Viesti Kirjoittaja NancyDrew »

Juvela kirjoitti:Kieltämättä vituttaa suoranaisesti lukea ajatuksen kanssa näitä viestejä. Ken voi kiven ensimmäisen heittää???Laittakaa tutkintapyyntö poliisille minun syyllisyys epäilyistä niin silloinhan on sekin juttu hoidossa!JVai pyydänkö itse?ei ole mitään salattavaa eikä pelättävää Toivon, että ette ilman aihetta ja varmaa tietoa minua syyttele julkisesti !Tämä koskee kaikkia eikä vain näitä lainattujen viestien kirjoittajia
Juvela kirjoitti:Taisinpa tehdä todellakin tyhmästi,kun rupesinkin tänne rustailemaan ja pyytelemään jelppiä Juhan löytymiseksi,olisi pitänyt vaieta niikuin minua kehoitettiin.
Juvela kirjoitti:Laitampahan nyt uutena juttuna tähän viimeiseen viestiini tänne(olinpa syyllinen tai syytön), että samaiset mannet ovat oppineet tervehtimään.
Mielestäni Juvela ilmoitti selvästi, miksi hän lopetti kirjoittamisen.
HerloCCi Solmunen
Theo Kojak
Viestit: 1137
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2009 12:37 pm

Re: Mihin katosi Leppävirtalainen Juha Laitinen v. 2006?

Viesti Kirjoittaja HerloCCi Solmunen »

Nancy, meinaatko siis että noiden kopsaamiesi viestien perusteella löytyy yksiselitteinen syy kys.hlön poistumiseen palstalta?
Anteeksi typeryyteni, mutta minusta nuo laittamasi viestit jättävät ristiriitaisen fiiliksen ainakin minulle.
Muutoinkin ketjun lukeneena en voi välttyä hyvinkin ristiriitaisilta ajatuksilta jopa hämnentäviltä.
Toinen juttu. Kuolleeksi julistamisen päivämäärä lähestyy, aiheuttaako se paniikkia joissakin piireissä ja mistä syystä...
Olemme kaikki syyllistyneet suureen rikokseen-suureen rikokseen olla elämättä elämää täydesti. (H. Miller)
NancyDrew
Christopher Lorenzo
Viestit: 1579
Liittynyt: Ti Elo 10, 2010 8:02 am

Re: Mihin katosi Leppävirtalainen Juha Laitinen v. 2006?

Viesti Kirjoittaja NancyDrew »

HerloCCi Solmunen kirjoitti:Nancy, meinaatko siis että noiden kopsaamiesi viestien perusteella löytyy yksiselitteinen syy kys.hlön poistumiseen palstalta?
Kyse on siis yhdestä ja samasta viestistä, joka on myös viimeinen.
HerloCCi Solmunen
Theo Kojak
Viestit: 1137
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2009 12:37 pm

Re: Mihin katosi Leppävirtalainen Juha Laitinen v. 2006?

Viesti Kirjoittaja HerloCCi Solmunen »

Katselin ketjua taaksepäin ja nähdäkseni Juvela ei ole kirjoittanut sen jälkeen, kun joku uskalsi epäillä hänen rooliaan jutussa. Mikko82 kritisoitiin, mutta olen samoilla linjoilla, että netissä voi kuka tahansa esiintyä kenenä tahansa.
En ala ruotimaan tarkemmin miksi minulla on ristiriitainen olo Juvelan kirjoituksia lukiessa, mutta en ihan niele kokonaan tätä juttua. Anteeksi, jos loukkaan jotakuta, mutta tämä on mun fiilis näistä kirjoitelmista.
Olemme kaikki syyllistyneet suureen rikokseen-suureen rikokseen olla elämättä elämää täydesti. (H. Miller)
Eilisaamu
Martin Riggs
Viestit: 627
Liittynyt: To Touko 15, 2008 11:06 pm

Re: Mihin katosi Leppävirtalainen Juha Laitinen v. 2006?

Viesti Kirjoittaja Eilisaamu »

Sama täällä.
Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Re: Mihin katosi Leppävirtalainen Juha Laitinen v. 2006?

Viesti Kirjoittaja Blues »

Luin koko ketjun uudelleen läpi, ja jotenkin tuo Juvelan viimeinen viesti sotii aiempia vistejä vastaan :(
Ihan ok, jos on halunnut jatkaa elämäänsä, mutta jotenkin nuo Venäjä-viittaukset ja sieltä etsimiset aika lähellä tuota viimeista viestiä, sotivat toisiaan vastaan :?

Jotenkin, en tiedä vielä miten, mutta jotenkin usko mennyt koko asiaan ja täytynee alusta asti muodostaa uusi käsitys, jättäen pois Juvelan viestit.

Eli aloittaa puhtaalta pöydältä.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
elli72
Vic Mackey
Viestit: 1913
Liittynyt: Ti Elo 02, 2011 12:46 pm
Paikkakunta: Itä-Uusimaa

Re: Mihin katosi Leppävirtalainen Juha Laitinen v. 2006?

Viesti Kirjoittaja elli72 »

Omasta mielestäni se viimeinen viesti on kirjoitettu katkerana ihmisenä. On selvä kuitti teitä epäilijöitä vastaan. Todella sääli, että olette ajaneet Juvelan pois tältä palstalta. Itse en kyllä henkkohtaisesti myöskään tällaisella palstalla enää kirjoittelisi, jos minua kohtaan käyttäydyttäisiin samalla tavalla.

Juvela, jos satut näitä kuitenkin lukemaan, niin paljon voimia tulevaisuuteen. Rankan tien olet joutunut kulkemaan.

Minä en jotenkin jaksa uskoa vapaaehtoiseen katoamiseen. Ennemmin uskon joko henkirikokseen tai sitten Juhalle on vaan käynyt joku onnettomuus. Ja onnettomuus on sattunut käymään sellaisessa paikassa, josta ruumista ei vaan yksinkertaisesti ole onnistuttu vuosien varrella löytämään.

Ketju jatkuu: viewtopic.php?f=17&t=12427 T. Mode
Lukittu