Aili Sarpio katosi sairaalasta Heinolassa 1988

Spekulointia kadonneista henkilöistä.
Tessu
Christopher Lorenzo
Viestit: 1604
Liittynyt: La Tammi 05, 2013 2:51 am

Re: Aili Sarpio katosi sairaalasta Heinolassa 1988

Viesti Kirjoittaja Tessu »

Ai siis että joku menisi ja sieppaisi poliisin pojan äidin hoitopaikasta?
En oikeen tuohon usko... on menny niin kauan että jotain kyllä olis tullu ilmi.
Kuitenkin ollaan pienessä Suomessa eikä isossa maailmassa ja vuonna -88 tuommonen aika uskomatontakin.
Avatar
LexVeritas
Michael Knight
Viestit: 4119
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Aili Sarpio katosi sairaalasta Heinolassa 1988

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

Huone­toverin mukaan Sarpio nukkui vielä yhden aikaan yöllä ja jopa kuorsasi, kun hän itse vielä valvoi ja luki sängyssä.

Melkein kaikki muu on tainnut tulla jo ehdotetuksi täällä paitsi huonetoverin (minkä takia muuten samassa sairaalahuoneessa olijoita kutsutaan miksikään tovereiksi?) mahdollinen osallisuus Sarpion katoamisessa. Ehkä hän ärsyyntyi Sarpion kuorsaamisesta niin, että talutti tokkuraisen mummon...Niin mihin? Pois huoneesta ainakin.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä Raidaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Criminal Minds
Poliisikoira Rex
Viestit: 264
Liittynyt: Pe Heinä 17, 2015 2:56 pm

Re: Aili Sarpio katosi sairaalasta Heinolassa 1988

Viesti Kirjoittaja Criminal Minds »

LexVeritas kirjoitti: Ti Tammi 09, 2024 2:15 am Huone­toverin mukaan Sarpio nukkui vielä yhden aikaan yöllä ja jopa kuorsasi, kun hän itse vielä valvoi ja luki sängyssä.

Melkein kaikki muu on tainnut tulla jo ehdotetuksi täällä paitsi huonetoverin (minkä takia muuten samassa sairaalahuoneessa olijoita kutsutaan miksikään tovereiksi?) mahdollinen osallisuus Sarpion katoamisessa. Ehkä hän ärsyyntyi Sarpion kuorsaamisesta niin, että talutti tokkuraisen mummon...Niin mihin? Pois huoneesta ainakin.
Eivät olleet huoneen ainoat asukit, niin tuskinpa näin on käynyt.
Avatar
LexVeritas
Michael Knight
Viestit: 4119
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Aili Sarpio katosi sairaalasta Heinolassa 1988

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

Criminal Minds kirjoitti: Ti Tammi 09, 2024 5:27 am
LexVeritas kirjoitti: Ti Tammi 09, 2024 2:15 am Huone­toverin mukaan Sarpio nukkui vielä yhden aikaan yöllä ja jopa kuorsasi, kun hän itse vielä valvoi ja luki sängyssä.

Melkein kaikki muu on tainnut tulla jo ehdotetuksi täällä paitsi huonetoverin (minkä takia muuten samassa sairaalahuoneessa olijoita kutsutaan miksikään tovereiksi?) mahdollinen osallisuus Sarpion katoamisessa. Ehkä hän ärsyyntyi Sarpion kuorsaamisesta niin, että talutti tokkuraisen mummon...Niin mihin? Pois huoneesta ainakin.
Eivät olleet huoneen ainoat asukit, niin tuskinpa näin on käynyt.
Käsittääkseni lehtijutun mukaan olivat huoneen ainoat asukit. Vaikka eivät olisi olleet, muut asukit saattoivat olla katoamisen aikaan unten mailla.

Tarkoituksenani oli kuitenkin tuoda esiin melko erikoisena pitämääni seikkaa, että tuskin kukaan tässä ketjussa on koskaan esittänyt minkäänlaista epäilyä huonetoverin mahdollisesta osallisuudesta Sarpion katoamiseen.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä Raidaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Avatar
ruusumaa
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5313
Liittynyt: Ma Elo 31, 2020 5:47 pm

Re: Aili Sarpio katosi sairaalasta Heinolassa 1988

Viesti Kirjoittaja ruusumaa »

"Sarpio nukkui Heinolan reumasairaalan osastolla kaksi, kuuden hengen huoneessa. Huoneessa numero 304 oli hänen lisäkseen neljä muuta potilasta. Osasto sijaitsi sairaalan toisessa kerroksessa."

Lainaus tuoreimmasta lehtijutusta.
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.
Avatar
LexVeritas
Michael Knight
Viestit: 4119
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Aili Sarpio katosi sairaalasta Heinolassa 1988

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

ruusumaa kirjoitti: Ti Tammi 09, 2024 11:40 am "Sarpio nukkui Heinolan reumasairaalan osastolla kaksi, kuuden hengen huoneessa. Huoneessa numero 304 oli hänen lisäkseen neljä muuta potilasta. Osasto sijaitsi sairaalan toisessa kerroksessa."

Lainaus tuoreimmasta lehtijutusta.

Kuka tahansa siis yhteensä neljästä huonetoverista (tai he kaikki yhdessä) saattoi olla osallinen Sarpion katoamiseen. Kuten jo aiemmin totesin, on mahdollista, että ainoastaan yksi huonetovereista oli katoamisen aikaan hereillä.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä Raidaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Lokakuun lapsi
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: Su Marras 12, 2023 1:51 am

Re: Aili Sarpio katosi sairaalasta Heinolassa 1988

Viesti Kirjoittaja Lokakuun lapsi »

Tessu kirjoitti: Su Tammi 07, 2024 7:37 am Ai siis että joku menisi ja sieppaisi poliisin pojan äidin hoitopaikasta?
En oikeen tuohon usko... on menny niin kauan että jotain kyllä olis tullu ilmi.
Kuitenkin ollaan pienessä Suomessa eikä isossa maailmassa ja vuonna -88 tuommonen aikKyllä hyvää päivä kyllä tuollainen että puhuttiin kellä rahaa oli oli hyvin yleistä 80 luvulla kun olin liinakundin kanssa,Sinä olet pumpulissa elänny.Heti tuli tuosta sarpion tapauksesta se mieleen.Ihmettelen että se poliisi sitä ei tajunnu.KUN KYSELOTIIN KELLÄ ON RAHAA.Tuollainen tyhmöä juttu että on järvesssä mutt
a kenen toimesta

kyllä musta on aikakumma että sellaista vaihtoehtoa ei ole otettu huomioon että sillä Sarpiolla ois ollu ragaa ja joku ties niistä,Nimittäin olin linnakundin kanssa siihen aikaan ja se sano että tietääkö onko joku unnu onko jollain rahaa.Tuollaiset jotka puhu että Aili käveli ite järveen täysin järjetöntä
Tuo Ailin järvww
een kävely on täysin järjetön väite.JOTKU IHMISET TIESI RAHOISTA:ITSE tiedän monta tapausta
Avatar
LexVeritas
Michael Knight
Viestit: 4119
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Aili Sarpio katosi sairaalasta Heinolassa 1988

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

^ En ole kyllä koskaan kuullut tapauksesta, missä vanhus olisi siepattu sairaalahuoneesta motiivina omaisuuden anastus. Mutta mikä ettei. Tekijä ehkä kaipasi haasteita/ei tyytynyt tavanomaiseen.
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä Raidaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Tessu
Christopher Lorenzo
Viestit: 1604
Liittynyt: La Tammi 05, 2013 2:51 am

Re: Aili Sarpio katosi sairaalasta Heinolassa 1988

Viesti Kirjoittaja Tessu »

Niin mikään ei kaimahdotonta mutta ryöstöön ei kai mikään ole viitannu?
Ja tuskimpa kadonnut tahtoikaan veteen kävellä,vahinko oli voinut käydä.
Ja se että on ollu jonkun linnakundin kanssa ei tässä ole merkittävää,kenenkään kasvamiset pumpulissa tai muualla ei tänne kuulu eikä toisten asiat,muutaman lauseen perustella kun ei toisesta paljoa tiedä niin pidetään vaan omana tietonaan kiitos.
Avatar
LexVeritas
Michael Knight
Viestit: 4119
Liittynyt: Ke Loka 13, 2021 8:07 pm

Re: Aili Sarpio katosi sairaalasta Heinolassa 1988

Viesti Kirjoittaja LexVeritas »

Tessu kirjoitti: Ti Tammi 09, 2024 8:50 pm Niin mikään ei kaimahdotonta mutta ryöstöön ei kai mikään ole viitannu?
Ja tuskimpa kadonnut tahtoikaan veteen kävellä,vahinko oli voinut käydä.
Ja se että on ollu jonkun linnakundin kanssa ei tässä ole merkittävää,kenenkään kasvamiset pumpulissa tai muualla ei tänne kuulu eikä toisten asiat,muutaman lauseen perustella kun ei toisesta paljoa tiedä niin pidetään vaan omana tietonaan kiitos.
Tietääkseni mikään ei viittaa Sarpion kohdalla ryöstöön. Sain aiemmasta kirjoitelmastasi vaikutelman, että nimenomaan sinä itse vihjasit Sarpion katoamisen taustalla olleen omaisuuden tavoittelun.
Mikäli olemisesi linnakundin kanssa ei ole mielestäsi merkittävä asia eikä se kuulu tänne/ muutenkaan toisille, niin sinun ehkä sopisi kysyä itseltäsi, miksi sitten kirjoittelet sellaisia asioita tälle palstalle?
5 no viisia Perhettä
Puu elohim jahvella
-Ai, sä oot. Mä en, veli.
Jopi ja genesis
‏אלהים‎ Sten näin Isä
ykseydellä Raidaa
Sepä Elia Me ts. Kaa
naassa ja
Luminol-Lennard

In Omnibus Veritas Suprema Lex Esto
Tessu
Christopher Lorenzo
Viestit: 1604
Liittynyt: La Tammi 05, 2013 2:51 am

Re: Aili Sarpio katosi sairaalasta Heinolassa 1988

Viesti Kirjoittaja Tessu »

Ei ole tainnut Lex Veritas sitten tätä keskustelua kovinkaan paljon katsoa lähipäivinä?
Nyt siis syytetään minua kun joku toinen ensin siellä haukkui minua pumpulissa kasvaneeksi,enää en muista nimimerkkiä MUTTA tuo koko kommentti on poistettu ennen tuosta minun kommenttiani.
Sama ihminen kertoi että oli ollut linnakundin kanssa ja kuullut että monesti kyselty sellasten perään joilla olis ollu rahaa.
Että ei ole minun syy jos kommentit poistuu ja sitten tullan viisastelemaan että olen kertonu puuta heinää!
Kaikki tuo on toisen kertomaa ei minun,minkä minä sille mahdan jos välistä lähtee kommenti pois ja koko homma sekoaa?
itse en ole koskaan mitään muuta kertonutkaan että kadonnut olisis voinut veteen joutua jos ei alueella ole mitään muuta paikkaa minne pudota tms.
Mihinkään ryöstöön tai kidnappaukseen en ole koskaan uskonu enkä puhunu,että kannattaa kelata viestejä taakseppäin niin nöäkee mitä on puhuttu ja koska.
Tessu
Christopher Lorenzo
Viestit: 1604
Liittynyt: La Tammi 05, 2013 2:51 am

Re: Aili Sarpio katosi sairaalasta Heinolassa 1988

Viesti Kirjoittaja Tessu »

Ja jos Lexkin katsoisis tarkemmin ON se Lokakuun lapsen kirjoitus edelleenkin tuolla,on vaan lainaillu siihen minun nimissä ett äaikamoinen sekaannus taas jälleen täällä,no ei ihme!
Tessu
Christopher Lorenzo
Viestit: 1604
Liittynyt: La Tammi 05, 2013 2:51 am

Re: Aili Sarpio katosi sairaalasta Heinolassa 1988

Viesti Kirjoittaja Tessu »

Ja jos Lexkin katsoisis tarkemmin ON se Lokakuun lapsen kirjoitus edelleenkin tuolla,on vaan lainaillu siihen minun nimissä ett äaikamoinen sekaannus taas jälleen täällä,no ei ihme!
Nyt kannattaa moderattorin jo poistella turhia kommentteja kun aletaan syyttömiä syytellä,itse kyllä tiedä mitä kirjottelen.
hipsulainen
Axel Foley
Viestit: 2379
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 2:29 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Aili Sarpio katosi sairaalasta Heinolassa 1988

Viesti Kirjoittaja hipsulainen »

Nathalielta on tullut youtubeen video Ailin tapauksesta


https://www.youtube.com/watch?v=4UXvUF4j7eY
Olet sietämätön tyyppi ja mielipiteesi ovat vääriä
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
Murheli
Axel Foley
Viestit: 2010
Liittynyt: Pe Maalis 11, 2016 12:34 pm

Re: Aili Sarpio katosi sairaalasta Heinolassa 1988

Viesti Kirjoittaja Murheli »

LexVeritas kirjoitti: Ti Tammi 09, 2024 11:13 am
Criminal Minds kirjoitti: Ti Tammi 09, 2024 5:27 am
LexVeritas kirjoitti: Ti Tammi 09, 2024 2:15 am Huone­toverin mukaan Sarpio nukkui vielä yhden aikaan yöllä ja jopa kuorsasi, kun hän itse vielä valvoi ja luki sängyssä.

Melkein kaikki muu on tainnut tulla jo ehdotetuksi täällä paitsi huonetoverin (minkä takia muuten samassa sairaalahuoneessa olijoita kutsutaan miksikään tovereiksi?) mahdollinen osallisuus Sarpion katoamisessa. Ehkä hän ärsyyntyi Sarpion kuorsaamisesta niin, että talutti tokkuraisen mummon...Niin mihin? Pois huoneesta ainakin.
Eivät olleet huoneen ainoat asukit, niin tuskinpa näin on käynyt.
Käsittääkseni lehtijutun mukaan olivat huoneen ainoat asukit. Vaikka eivät olisi olleet, muut asukit saattoivat olla katoamisen aikaan unten mailla.

Tarkoituksenani oli kuitenkin tuoda esiin melko erikoisena pitämääni seikkaa, että tuskin kukaan tässä ketjussa on koskaan esittänyt minkäänlaista epäilyä huonetoverin mahdollisesta osallisuudesta Sarpion katoamiseen.
No on kyllä aiemmin ketjussa huonetoveriakin syytetty. Muistan ainakin, että joku epäili tämän syöttäneen ylimääräistä lääkettä Ailille.

Tässä ketjussa korostuu selvästi se, että osa kirjoittajista on tällaisia dementikkoja tavannut, ja tietää kuinka uskomattomiin suorituksiin kykenevät, ja toisaalta toisten paranoidisuus kaikkeen hoitoon liittyen.
Voi voi, kun päättyi elämän koi
Vastaa Viestiin