Onko sinulle koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista?

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

Onko sinulle tapahtunut koskaan mitään yliluonnollista?

Kyllä
254
63%
Ei
147
37%
 
Ääniä yhteensä: 401

Kateellinen
Lauri Hanhivaara
Viestit: 149
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 1:15 am

Re: Onko sinulle koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista?

Viesti Kirjoittaja Kateellinen »

Tuli vain yhtäkkiä näistä hattumiehistä ja muista mieleen, että keväällä 2012 käydessäni usein Jyväskylän yliopistolla näin ainakin kahtena päivänä kolmea kaljua miestä, joita kutsun Men in Blackiksi. Tuolloin tosin ei tullut mieleen, että miehet olisivat mitenkään yliluonnollisia, vaan enemmänkin pelkäsin, että ne kantavat kassissaan pommia tms.

Ne miehet vaan kävelivät peräkkäin niin, että jokainen käveli vähän matkaa toistensa perässä, kuitenkin välimatka oli niin suuri, että näin aina vain yhden kerrallaan. Jokainen oli kalju, punakka ja jotenkin sairaan näköinen. Vasta jälkeenpäin ajattelin, ettei kenelläkään heistä varmaan ollut silmäripsiä tai kulmakarvoja. Ja kaikki olivat ihan ilmeettömiä eivätkä katselleet ollenkaan ympärilleen, kävelivät vain eteenpäin Agoran suuntaan. Yritin katsoa taakseni, että minne kyseiset miehet menevät, mutta en koskaan nähnyt tarkkaan. En kehdannut lähteä seuraamaankaan. Harmittaa, etten yleensä hirveästi kiinnitä yksityiskohtiin huomiota, mutta jokaisella oli mukanaan jotenkin vanhanaikaisen näköinen värikäs urheilukassi tms.

Voihan se olla, ettei tapaukseen liity mitään yliluonnollista, mutta jotenkin noiden miesten olemus vaan säikäytti. Seuraavan kerran kun näin niitä taas, ajattelin niiden olevan kai ihan normaaleita ihmisiä, jotka nyt vaan sattuivat näyttämään vähän erikoisilta. Tuli mieleen, että olisivat jotain syöpäpotilaita. Mutta nyt taas ihmetyttää, että mitä ihmeen miehiä ne oikein olivat...
tattooed fucker
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1436
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 1:48 pm

Re: Onko sinulle koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista?

Viesti Kirjoittaja tattooed fucker »

Ensimmäisenä tulee mieleen,kun "rauhottuupi" tapahtui,kun olin ihan vaahtosammtin.Kattelin isoon peiliin,ja näin omat kasvoni muuttumassa sedän kasvoiksi.Setä vainaahan se siellä,toivotti hyvää matkaa,hymyili peilin kautta mulle ja 2 minuutin päästä soittaa faija,ja tokasee,että setä on kuollut.Ei tullut yllätykseenä.yksi omenapuu..sijaitsee mökillämme.Muutamat kaljat ja menin kusella käymään.Nojasin kyseiaeen puuhun,mistä ollunna tietoo olleskaan,samantien rupesi kaulasta enemmän,kuin kuristamaan.En tiennyt koko puusta yhtään mitään.Sainpas sitten jälkeempäin kun tuon kusellakäynti reissun jälkeempäin tietää,että serkkuni ketä en edes tiennytt,vetäs ittesä jojoon..äitimuorinkautta tämmöset tulee.OIis niin paljon asiaa,kirjottelen ehkäpä huomenna,kun pää selvä-Skeptikot thing outside of the box :wink:
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-
Avatar
Leidi
Sofia Karppi
Viestit: 402
Liittynyt: Ma Marras 14, 2011 11:07 am

Re: Onko sinulle koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista?

Viesti Kirjoittaja Leidi »

En tiedä lasketaanko tätä yliluonnoliseksi, mutta toissayönä näin unta, jossa nuorehko mieshenkilö putosi parvekkeelta. Kävelin jonkun kerrostalon parvekkeelle ja näin henkilön putoavan viereisen huoneiston parvekkeelta. Aamulla luin uutisista, että eräs nuori mies oli todellakin yön aikana pudonnut parvekkeelta :shock:
Memua
Alokas
Viestit: 1
Liittynyt: Ma Marras 18, 2013 5:10 pm

Re: Onko sinulle koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista?

Viesti Kirjoittaja Memua »

Muutamakin tapaus on ollut jotka selkeästi liittyivät asuntoon jossa exän kanssa asuttiin vuosia sitten. Tässä yksi niistä:

Meillä oli niihin aikoihin keittiössä liukuovi jota pidimme kiinni koska emme halunneet kissamme hyppivän pitkin keittiönpöytiä. Kissa viisaana eläimenä oppi kuitenkin avaamaan sen tassullaan joten laitoimme oven alle vielä kiilan joka piti oven tiukasti paikoillaan.

Eräänä iltana istuimme olohuoneessa katsomassa telkkaria; minä toisella ja exä toisella sohvalla, kissa makoili sohvan selkänojalla. Yhtäkkiä keittiön liukuovi, joka oli meistä noin parin metrin etäisyydellä, aukesi puolisen metriä :shock: . Kissamme juoksi auenneelle ovelle ja jäi tuijottamaan keittiön pimeyteen aivan jähmettyneenä ja selkäkarvat pystyssä. Itse kieltäydyin menemästä keittiöön joten homma jäi hoidettavaksi exälle mutta eipä hänkään uskaltanut suoraan keittiöön rymistellä vaan sujuvasti sujautti vain kätensä keittiönpuolelle että sai napsaistua valot päälle. Eihän siellä tietenkään mitään outoa näkynyt mutta tapaus kyllä syöpyi mieleen...

Ovi oli tosiaan "pöngätty" tiukasti kiinni joten mikään veto ei sitä olisi avannut ja mitään selitystä emme asialle keksineet. Ja kaikista kammottavin oli eläimen reaktio asiaan...koko loppuillan kissa oli ihan vauhko ja kyttäili keittiötä turvallisen matkan päästä...

Tiedä sitten mikä ilmiö oli kyseessä ja kun noita on sattunut asunnossa muitakin :?:
Iitu
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 108
Liittynyt: Su Joulu 14, 2008 2:00 am

Re: Onko sinulle koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista?

Viesti Kirjoittaja Iitu »

Muutama vuosi sitten oltiin maalla. Istuin yksin pihakeinussa, kun yhtäkkiä näin sivusilmällä tumman ihmishahmon kulkevan pihalla kohti talo päätyä. Hätkähdin jo siinä vaiheessa hiukan, mutta sitten, kun koirani alkoi murista, säikähdin enemmän. Kun katsoin koiraa, niin se tuijotti herkeämättä juurikin sinne talon päätyyn päin, minne se ihmishahmo, tai mikä lie oli kulkenut. Siinä vaiheessa hahmo oli omasta näköpiiristäni kuitenkin jo hävinnyt.
Dr Bergmeister
Adrian Monk
Viestit: 2803
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 10:37 pm
Paikkakunta: Pohjanmaan rannikkoseutu

Re: Onko sinulle koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista?

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

Kyllä on tapahtunut! Olen yhden kerran kokenut kuolemanrajatapauksen. Sen lisäksi olen kokenut muitakin paranormaaleja juttuja, mm. telepatia ja enneunet ovat erittäin tuttuja asioita. Yhden kerran pelastuin kummallisella tavalla joutumasta auton yliajamaksi, sekin oli erikoinen tapaus ja olen lukenut vastaavista tapauksista eri puolilta maailmaa. Kaikkea ei voida selittää luonnollisiksi jutuiksi millään, joten pakko uskoa että on olemassa muutakin kuin näkyvä maailma, jonka havaitsemme joka päivä.
Gods made heavy metal.
Killer Loop
Lauri Hanhivaara
Viestit: 138
Liittynyt: Ti Loka 25, 2011 8:48 pm

Re: Onko sinulle koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista?

Viesti Kirjoittaja Killer Loop »

Tässä taannoin tilinauhaa avatessa huomasin, että armas työnantajani oli korottanut tuntipalkkaani 40 centtiä! Eikä se ollut mikään yleiskorotus. Se oli todella yliluonnollista. Siinä sitten skraappasin päänahkaani ja mietin, että mistä näitä senttejä oikein tulee. :shock:
Sairas vääns sairas vääns, evripati nous tät sairas vääns....
BloodSucker
Poliisikoira Rex
Viestit: 271
Liittynyt: Ma Helmi 16, 2009 3:06 pm

Re: Onko sinulle koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista?

Viesti Kirjoittaja BloodSucker »

Olisi kiva saada tietää, mikä "virka" tällä hattumiehellä on ja miksi hän näyttäytyy monille?
Tuossa kun luin, että on täällä muillekkin ihmisille näyttäytynyt näköjään kyseinen "henkilö" niin heräsi ajatus.

Itse näin tapauksen tuossa n.4 vuotta sitten. Oli iltamaa ja olin kasvoja pesemässä vessassa ja takana oleva ovi oli suoraan auki eteiseen. Kun nostin katseeni peiliin, niin näin hattuherran peilistä vilaukselta menevän takanani olohuoneeseeni. Tietenkin siinä heräsi epäilys, että onko joku päässyt sisään livahtamaan ulko-ovesta (muistini kun tuppaa olemaan hatara toisinaan, niin ajattelin jättäneeni oven vahingossa auki). Mutta eipä ollut. Ovi oli kiinni ja kun menin olohuoneeseen, niin ei siellä ketään ollut.

Pari päivää myöhemmin, kerroin äidilleni tapauksesta. Hän myös uskoo yliluonnolliseen, sillä ollaan kuitenkin koettu tapahtumia ihan nuorista natiaisista asti. Äiti kertoi, että hän oli kanssa nähnyt samana päivänä kuin minä tuon hattuherran.

Ajattelin näin tähän asti, että se ois ollut joku miun ja äidin yhteinen läheinen tuttava, mutta eipä taida näköjään olla.

Ja nyt kun kerran on tämä hattuherra selvästi ns. yleinen, niin kiinnostaisi tietää, että onko teille esiintynyt valkoisessa mekossa olevaa aikuista naista unessa, jolla ei ole esimerkiksi silmiä? On tullut parilla paranormaali-sivustolla vastaan, että joillain on kanssa tämä nainen tullut uniin vierailulle. Itselläni unessa tämä nainen oli hoikka/normaalivartaloinen, rusehtavat hiukset, vaaleaihoinen ja silmät puuttuivat ja vuosivat verta, sekä yritti kurottaa kohti. Unesta on kulunut n.5 vuotta.
~ Some crimes are so brutal. That if you survive, your only option is revenge. ~
Avatar
Leidi
Sofia Karppi
Viestit: 402
Liittynyt: Ma Marras 14, 2011 11:07 am

Re: Onko sinulle koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista?

Viesti Kirjoittaja Leidi »

Itse en ole nähnyt sen enempää hattuherraa kuin silmätöntä naistakaan, mutta naisen kuvauksesta (lähinnä puuttuvista silmistä) tuli mieleen tapaus Kelly Anne Bates. :shock:

Linkki: http://en.wikipedia.org/wiki/Murder_of_Kelly_Anne_Bates
Rocket
Harjunpää
Viestit: 319
Liittynyt: To Syys 23, 2010 3:15 pm

Re: Onko sinulle koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista?

Viesti Kirjoittaja Rocket »

Leidi kirjoitti:Tällainen yliluonnolliseksi luokittelemani tapaus sattui minulle toissailtana. Kävin suihkussa ja kävelin sen jälkeen keittiöön. Keittiön ovella kuulin äänen, joka syntyy saunan lasiovesta, kun se avataan tai suljetaan. Kyseessä on erittäin tunnusomainen ääni, josta ei on mahdoton erehtyä. Ihmettelin asiaa sekunnin murto-osan, sen jälkeen totesin erehtyneeni; eihän ovi voinut käydä, kun kylppärissä tai saunassa ei ollut sieluakaan. En ehtinyt suutani avata, kun keittiössä oleva siskoni kysyi: "Kuulitko? Ihan kuin saunan ovi olisi käynyt!"

Talossa ei ollut minun ja siskoni lisäksi muita kuin tapahtumahetkellä yläkerrassa oleva kolmas henkilö, jonka lähetimme tarkistamaan, onko saunan ovi auki vai kiinni. Se oli auki.

Lisätään vielä että erilaisia äänihavaintoja ja esineiden selittämättömiä, vaivihkaisia liikkumisia olen itse havainnut lukuisia kertoja, mutta niillä tapahtumilla ei ole muita todistajia kuin minä itse.

Meidän lasisen saunanoven "lukko" on sellainen pylpyrä, jota jousi painaa oven reunaa vasten. Useimmissa lasiovissa on samanlainen. Jos ovea ei laita kunnolla kiinni, voi se jäädä pylpyrän kohdalle siten että se hyvin pienestä voimasta (esim. ilmavirta, suihkun aiheuttama lämpölaajeneminen, aave tms.) saattaa muljahtaa joko auki tai kiinni.
Avatar
Leidi
Sofia Karppi
Viestit: 402
Liittynyt: Ma Marras 14, 2011 11:07 am

Re: Onko sinulle koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista?

Viesti Kirjoittaja Leidi »

Rocket kirjoitti:
Leidi kirjoitti:Tällainen yliluonnolliseksi luokittelemani tapaus sattui minulle toissailtana. Kävin suihkussa ja kävelin sen jälkeen keittiöön. Keittiön ovella kuulin äänen, joka syntyy saunan lasiovesta, kun se avataan tai suljetaan. Kyseessä on erittäin tunnusomainen ääni, josta ei on mahdoton erehtyä. Ihmettelin asiaa sekunnin murto-osan, sen jälkeen totesin erehtyneeni; eihän ovi voinut käydä, kun kylppärissä tai saunassa ei ollut sieluakaan. En ehtinyt suutani avata, kun keittiössä oleva siskoni kysyi: "Kuulitko? Ihan kuin saunan ovi olisi käynyt!"

Talossa ei ollut minun ja siskoni lisäksi muita kuin tapahtumahetkellä yläkerrassa oleva kolmas henkilö, jonka lähetimme tarkistamaan, onko saunan ovi auki vai kiinni. Se oli auki.

Meidän lasisen saunanoven "lukko" on sellainen pylpyrä, jota jousi painaa oven reunaa vasten. Useimmissa lasiovissa on samanlainen. Jos ovea ei laita kunnolla kiinni, voi se jäädä pylpyrän kohdalle siten että se hyvin pienestä voimasta (esim. ilmavirta, suihkun aiheuttama lämpölaajeneminen, aave tms.) saattaa muljahtaa joko auki tai kiinni.
Kas, siinäpä voikin olla selitys ilmiölle. Toiste ei ole vastaavaa tapahtunut ja nykyään suihkuun mennessäni jätänkin saunan oven hieman raolleen ihan sen takia, että saisin sydänkohtauksen jos suihkuverhon takana ollessani kuulisin oven avautumis-/sulkeutumisäänen jälleen. 8)
Avatar
Leidi
Sofia Karppi
Viestit: 402
Liittynyt: Ma Marras 14, 2011 11:07 am

Re: Onko sinulle koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista?

Viesti Kirjoittaja Leidi »

Toissapäivänä sattui vähän kummallinen tapaus. Olin kotona yksikseni ja hoidin erilaisia pieniä kotihommia, kun tulin katsahtaneeksi olohuoneeseen päin. Näin olohuoneen ovesta astuvan ihmishahmon ja säikähdin tietysti kovasti. Katsoin ovelle katsomasta päästyänikin, mutta eihän siellä ketään eikä mitään ollut. Sitä tunnetta on hankala kuvailla. Näin siis tosiaan vain ihmishahmon, ääriviivat tai jotain ja samalla lävitseni kävi varma tunne, että joku astui ovesta.
Hieman kammotti :shock:
Avatar
TiiaStiina
Javier Pena
Viestit: 1849
Liittynyt: Ma Elo 16, 2010 12:09 am

Re: Onko sinulle koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista?

Viesti Kirjoittaja TiiaStiina »

Hui. Joillakin tutuillani on samanlaisia kokemuksia.
KZA
Remington Steele
Viestit: 248
Liittynyt: Ti Touko 12, 2015 8:33 pm
Paikkakunta: Kehä 3 ulkopuolella

Re: Onko sinulle koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista?

Viesti Kirjoittaja KZA »

Onpas mielenkiintoinen vanha ketju...
Onneks ei yhtään jänskätä lähtee koiria ulkoiluttaa tonne pimenevään syksy-yöhön, tän ketjun luettua... :D
Onneks asun kaupungissa...
Suattaaha se olla mut suattaa olla olemattakii...
Spin73
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: Ma Touko 25, 2015 1:18 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Onko sinulle koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista?

Viesti Kirjoittaja Spin73 »

Vähän päälle neljänkymmenen ikävuoden aikana on sattunut kaikenlaista. Osa näistä on todennäköisesti unihalvauksia tai hypnagogisia hallusinaatioita, mutta osalle en keksinyt syytä edes tutkimalla ovet, läpivedot, ajovalojen ja auringon valon heijastumat yms.

1. Olin lukioikäinen (17-18) ja nukuin omassa huoneessani. Heräsin (tai ainakin kuvittelin heränneeni) hirveän tuskaiseen tunteeseen. Jokin oli pahasti vialla, mutta en keksinyt mikä. Oli vain sellainen helvetillinen pelko- ja tuskatila. Makasin siinä selälläni sängyssä kun tuntui että patjan läpi selkääni vasten olisi painunut kaksi nyrkkiä kovine rystysineen. Ne alkoivat vedellä tuskaisesti pitkin selkälihaksiani ja se teki oikeasti kipeää (ei siis sellaista feikkiä unikipeää, mitä aivot generoi jos sua unessa esim. puukotetaan). Jos joku on käyttänyt sellaista hierontarullaa avaamaan jumittavia reisi- tai selkälihaksia (asetutaan rullan päälle koko omalla painolla ja aletaan ruhjoa paikkoja auki), niin tiedät miltä tuo tuntui kun rystyset painettiin lihaksiin syvälle ja sitten vedettiin niitä pitkin. Saatana että sattui, mutta en voinut tehdä mitään. Toisin kuin normaaleissa unihalvauksissa (mulla on ollut useita), mua ei pidätellyt mikään sellainen halvaantuminen, vaan tuntui siltä, kuin joku olisi käskenyt mua pysymään paikallani enkä voinut edes yrittää liikkua. Sitä kesti jonkin aikaa ja alkoi tuntua jo toivottomalta, kun se lakkasi. Kimposin pystyyn ja haukoin henkeä. Ei tullut oikein uni loppuyöstä. Huomattavaa on, että selkälihaksiin sattui vielä aamullakin, mutta mustelmia tms. ei tullut. En ymmärrä miksi lihaksiin sattui, jos tuo oli vain unihalvaus. Sainko niihin krampin, joka tuli uniin vai mitä?

2. Edelleen lukioiässä ja samassa huoneessa kuin #1 tapauksessa. Yksi yö heräsin ja säikähdin ihan saatanasti. Mun sängyn vierellä oli valkoisiin pukeutunut pieni tyttö (sellainen 6-7 vuotias) joka katseli mua. Ajattelin, että näen varmaan unen ja valvetilan välisiä hallusinaatioita ja räpsäytin silmiäni yrittäen herätä. Mitä helvettiä? Tyttö ei hävinnyt mihinkään ja aloin jo vähän panikoida. Eihän se mitään uhkaavaa tehnyt tai edes huokunut sellaista unihalvauksen olentojen pahuutta, mutta kyllä se vaan häiritsi mielenrauhaa, että joku tuntematon oli mun huoneessa keskellä yötä. Nousin istumaan ja räpsäytin silmiä. Siinä se oli vieläkin. Pidin silmät tytössä ja aloin nousta sängystä. Sitten se alkoi haihtua pikkuhiljaa ja katosi parissa sekunnissa.

3. Mun itä-Tampereella sijaitseva asunto on rakennettu alueelle, joka on Pirkanmaan seudun vanhinta asutettua aluetta. Ihan lähellä on ollut mm. luonnonuskontojen uhrilehto (ko. alue on muuten jätetty vieläkin sellaiseksi hoitamattomaksi sekametsäksi) sekä myöhemmin rakennettuja kirkkoja (1100-1500 luvuilta) sekä papillisten tiloja.

Mun asunto on rakenettu 2003 jolloin myös muutin siihen. Olin asunut keskustassa ja Hervannassa, mutta tänne oli jotenkin vaikea kotiutua. Kämpässä ja ulkona kävellessä oli välillä todella omituinen ja ahdistava tunnelma. Yksin asuessani ei tapahtunut mitään kovin omituista, joskin unihalvauksia ja "demonisia" unia tuli nähtyä varsin usein. Pistin ne työstressin piikkiin.

Kun silloinen tyttöystäväni - nykyinen vaimoni - muutti tänne vuonna 2007, alkoi tapahtua.

-Olin takapihalla haravoimassa leikattua ruohoa ja takaovi oli auki. Se aukeaa makkariin, josta puolestaan on pääsy suihkuun. No, vaimo tuli suihkusta ja huomasi että takaovi sulkeutui hiljaa. Hän ajatteli, että minä olin sulkenut sen, ettei nakuilut näkyisi naapureiden puolelle. Väärin. Olin haravoinut toisella puolella pihaa enkä käynyt lähelläkään ovea saatika sulkenut sitä. Ovessa on myös hyvin jäykkä ovijousi, joka estää sen aukeamisen tai sulkeutumisen. Asensin sen siksi, että jos kämppään syntyy läpiveto (esim. etu- ja takaovi auki) eikä jousta ole, paukkuu takaovi vedon seurauksena melkein saranoiltaan. Mikään veto ei siis ovea sulkenut. Edes kova tuuli ei pysty sitä sulkemaan. Huomattavaa on, että samaan aikaan kun tuo tapahtui, ihmettelin pihalla kuulemaani matalaa mutinaa/muminaa jota en pystynyt paikallistamaan. Ihan kuin sitä olisi kuulunut viereisestä omenapuusta, mutta eihän siinä nyt mitään järkeä ollut.

-Vaimo vei pyykkiä pesuhuoneeseen/saunaan ja tuli hetken päästä kertomaan, että oli nähnyt valopallon lentävän ohitseen kohti suihkutilaa. Sanoin, että se oli varmaan joku auringonvalon heijastus peilistä tai ajovaloja pihalta, mutta vaimo selitti, että kyseessä oli sananmukaisesti pallo ilmassa eikä mikään valoläntti seinällä. Mitä helvettiä? Itse en sitä nähnyt, mutta vaimolla ei ole todellakaan tapana kehitellä tuollaisia tarinoita. En myöskään keksinyt miten valo olisi voinut heijastua pihalta pesuhuoneen puolelle. Kokeilin laserpointterilla erilaisia heijastuskulmia sisältä ja ulkoa eikä vain onnistunut.

-Tulin suihkusta ja siinä kun kuivailin, iski päälle todella omituinen olotila. Ihan kuin tajunnan taso olisi jotenkin muuttunut, ja mulle tuli outo paranoia siitä, että saunan puolella lasioven takana oli pitkä "mies" joka katseli mua. Jos avaisin höyrystä läpinäkymättömän lasioven, niin siinä se olisi heti. Tappelin itseni kanssa vaikka kuinka pitkään avaisinko oven vai en. Rationaalista puoltani raivostutti se, että kuvittelin jotain tällaista skeidaa, mutta epärationaalinen puoli oli sitä mieltä, että en todellakaan halua tietää mitä oven takana on. Lopulta avasin oven ja eihän siellä ketään ollut.

-Tuttavaperhe oli lasten kanssa iltaa istumassa. Pari esikouluikäistä tenavaa juoksi ympäri kämppää ja metelöi. Sitten tuli hiljaista ja kersat tulivat vakavina olkkariin ja kertoivat: "Saunassa on joku iso musta mies ja se käski meidät pois" (juuri noilla sanoilla). Mitä vit? Otettiin se tyyliin "No eihän siellä ketään pitäisi olla, mutta käydääs katsomassa". Lasten isä kävi katsomassa lasten kansssa ja eihän siellä tietenkään mitään näkynyt. Jäi vain vähän kaivelemaan, kun tuossa osassa taloa tuntuu muutenkin olevan tuollaisia omituisia tapahtumia.

-Nukuin selälläni. Heräsin (mielestäni) ja ajattelin käydä vessassa. En kuitenkaan ehtinyt, kun huomasin katossa jotain. Sinne muodostui naisen kasvot, jotka sitten syöksyivät huutaen päin naamaani. Tulivat ihan päin näköä. Huusin itsekin ja huitaisin näkyä, jolloin herätin vaimoni. Helvetti kun pelästyin ja pelästytin vaimonkin vielä.

-Vielä pahemmin pelästyin kun heräsin yöllä ja nukuin kyljelläni kasvotusten vaimon kanssa. Vaimolla oli silmät auki ja sain varmaan elämäni pahimman järkytyksen kun vaimon suu levisi virneeseen joka aukesi sananmukaisesti korviin asti. Vaimon mukaan olin tarttunut häntä hartioista ja huutanut "Pysy pois! Mä tiedän mikä sä olet!". Itse en muista tuollaista ollenkaan. Unihaluusinaatio varmaankin, mutta alkaa mennä aika ikäväksi kun käyn kiinni.

-Pari vuotta sitten Ruotsissa asuva sukulainen kävi meillä. Hän on hurahtanut henkiparannukseen ja kaikenlaiseen vastaavaan. Me ei kerrottu etukäteen hänelle mitään em. tapahtumista, mutta hänhän friikkas ihan totaalisesti kun tuli meille. Astui sisälle ja pysähtyi kuin seinään. "Herranjumala. Mistä nää kaikki energiat oikein tulee? Ihan mahdottomat energiavirtaukset.". Huvittavaa oli, että loppupäivän aikana hän kulki sisällä ja ulkona seuraamassa "energioita" ja oli huolissaan siitä, miten me tullaan toimeen kaikkien näiden henkien kanssa.

Nyt ei ole pariin vuoteen tapahtunut mitään outoa.
Vastaa Viestiin