Gang stalking eli joukkovainoaminen

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

Annabelle
Sofia Karppi
Viestit: 403
Liittynyt: To Helmi 25, 2021 3:43 am

Re: Gang stalking eli joukkovainoaminen

Viesti Kirjoittaja Annabelle »

Ghost hunting kirjoitti: Ke Tammi 05, 2022 6:52 pm Tampereella on ollut vainoamista ja pitkältä ajanjaksolta, tunnettujakin juttuja löytyy tolta alalata.
Turustakin löytty sellanen vainoaja, tietoturva nörtti, mutta tämä on varmaan tai ilmeisesti kääntänyt kelkkaa.
pystytko selventamaan, etta millaisista keisseista on ollut kyse. Tai linkkeja yms.
"SUPO:n tusinapassipolisit, jotka nettejäkin terrorisoi ovat jo fyysisestikin virkansa ryypänneitä, narkkareita, huume diilereitä, henkisesti loppuun poltettuja hylsyjä ja isomahasekopäitä."
-Tv:sta Tuttu Arto
Avatar
Afrikka
Martin Riggs
Viestit: 632
Liittynyt: Ti Loka 31, 2023 12:56 pm

Re: Gang stalking eli joukkovainoaminen

Viesti Kirjoittaja Afrikka »

Pavel kirjoitti: Pe Syys 25, 2015 9:33 pm Itselläni on jonkin verran kokemusta "joukkovainotuksi joutumisesta." Juurikin esimerkiksi kaaviossa kuvatuista fyysisistä oireista, oudoista väärä numero -puheluista, joukkoliikenteessä oudosti käyttäytyvistä ihmisistä, oudoista hankaluuksista opiskelupaikan organisaation tai muun byrokratian kanssa...

Olen tutkinut asiaa empiirirsesti, ja todennut, että ainakin omalla kohdallani kyse on sataprosenttisesti stressioireilusta. Kun alan nukkua pidempiä yöunia, muistan lenkkeilyttää itseäni ja tavata ystäviä, "vainoaminen" loppuu. Fyysisistä oireiste mm. Pistely, näön hämärtyminen, lihasnykäykset ja "selittämättömät" kivut ovat klassista lihasjännityksen, stressin ja huonien yöunien tuotosta. Kun olo on siihen päälle muutenkin huono (esimerkiksi opiskelu/työmurheiden tai taloudellisten asioiden vuoksi), alkaa vastoinkäymisiin, outouksiin ja kaikenlaiseen ärsyttävään kiinnittää turhaa huomiota ja tulkita asioita vainoamisteoriansa pohjalta. Kun siis tulee sellainen olo, että maailma vainoaa, on ensimmäisenä syytä kysyä itseltään, ovatko ravitsemus, lepo ja sosiaalinen elämä tasapainossa kuormittavien elämänosien kanssa.

Asiaa laskeskeltuani olen huomannut, että esimerkiksi niitä outoja sattumuksia jakaantuu tosiasiassa melko tasaisesti pitkin vuotta. Muutenkin nämä "epäilyttävät vastoinkäymiset" ovat ennen muuta sellaisia, joita ihmisille tapahtuu vähintään kausittain. Silloin kun kaikki vituttaa muutenkin, on kuitenkin tavallista helpompaa syyttää kommareiden mielenhallintasädettä, pomon itsarisalaliittoa kuin omaa stressiä ja typerää todennäköisyyttä.

En epäile ollenkaan, etteikö toisinaan sattuisi sitäkin, että joku tulee "joukkovainotuksi". Esimerkiksi pikkupaikkakunnilta viran napanneita savustetaan toisinaan ulos melko aggressiivisestikin, eikä se ole varsinaisesti yllättävää. Kun puhutaan ilmiöstä suuremmassa mittakaavassa onnkuitenkin syytä hiukan pohtia, mistä kulloinkin on oikeasti kysymys.
Harhat erottaa oikeista tapahtumista kun kirjaa ne ylös ja lukee itse itselleen. Koko ajan tapahtuu salamurhia hissukseen, eikä yksittäisellä ihmisellä ole keinoja siitä selviytyä mitenkään.
https://www.youtube.com/watch?v=UrVT0KhILCc
Encore moi, moi, moi, je suis génialissime
Quel kif d'être infect
Avatar
Afrikka
Martin Riggs
Viestit: 632
Liittynyt: Ti Loka 31, 2023 12:56 pm

Re: Gang stalking eli joukkovainoaminen

Viesti Kirjoittaja Afrikka »

Todisteet häviävät, uhri manipuloidaan, uhrin läheiset ajetaan painostamaan uhria väsymyksiin asti. Koneet hakkeroidaan, hävitetään kaikki logit yhteydenpidosta, lisätään laitonta materiaalia, ja näin uhri on hullu ja rikollinen. Ellei sitten uhri poistu itsekseen pois jollain tavalla.

Tiedän että luette tätä ja annatte minun kirjoittaa nämä. Tiedän mitä haluatte minun kirjoittavan, en suostu siihen rooliin.

Ihminen syntyy vapaaksi.
https://www.youtube.com/watch?v=UrVT0KhILCc
Encore moi, moi, moi, je suis génialissime
Quel kif d'être infect
Vastaa Viestiin