Lapseni aikaisempi elämä - Reinkarnaatio

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
paccasucco
Axel Foley
Viestit: 2108
Liittynyt: Ti Syys 02, 2014 9:28 pm

Re: Lapseni aikaisempi elämä - Reinkarnaatio

Viesti Kirjoittaja paccasucco »

Still love kirjoitti:
La Touko 08, 2021 11:34 am
Aiemmissa viesteissä meedio mainittu..
Kävin eka kertaa eläissään vasta selvänäkijällä. Otin erään katoamistapauksen puheeksi, niin selvänäkijä mainitsi, että olen kiinnostunut katoamistapauksista..
Still love, ota tässä kyseisessä esimerkissä huomioon myös mahdollinen Barnum-vaikutus!

https://listafriikki.com/tiede/10-psyko ... -ilmioita/
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty

Annabelle
Sabrina Duncan
Viestit: 374
Liittynyt: To Helmi 25, 2021 3:43 am

Re: Lapseni aikaisempi elämä - Reinkarnaatio

Viesti Kirjoittaja Annabelle »

Lassie kirjoitti:
To Touko 18, 2017 10:44 pm
Apuja?

En tiedä mihin ketjuun olisin kirjoittanut tämän kysymyksen. Yliluonnollisista taikka mystisistä asioista kiinnostuneet, niihin perehtyneet taikka intuitiiviset ihmiset:

Mitä mielestänne tarkoittaa, jos yökkönen on mennyt 2 päivän ikäisen vastasyntyneen kämmenen sisään, näyttää kuin molemmat lepäisivät rauhassa - kuva on seesteinen? Valokuvasta huomattiin.

Kyseessä ei ole kuoleman tuominen vastasyntyneelle, kyseinen vauva on jo aikuisiässä nykyään.
Tähän en osaa sanoa muuta kuin että itse tiedän aina, jos lähelläni on yöperhonen. Usein jopa suljen kesäyöllä ikkunat ennen kuin sellainen lentää ikkunasta sisään, sillä olen oppinut ymmärtämään kokemuksesta, että usein kun olen saanut sen vahvan, magneettisen tunteen, että yökkönen on tulossa, enkä olekaan ikkunaa sulkenut, niin sepä onkin tullut ikkunasta sisään. Toinen laji, johon minulla on tällainen sanaton vahva yhteys, on hämähäkit. Tunnen, tiedän aina, jos huoneessa on hämähäkki.
"SUPO:n tusinapassipolisit, jotka nettejäkin terrorisoi ovat jo fyysisestikin virkansa ryypänneitä, narkkareita, huume diilereitä, henkisesti loppuun poltettuja hylsyjä ja isomahasekopäitä."
-Tv:sta Tuttu Arto

Vastaa Viestiin