Omituisia tapahtumia tosielämästä

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Re: Omituisia tapahtumia tosielämästä

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Kashmir soi taas pari päivää sitten, sama kohta, autossa. Ja niin, se ei siis soi pääni sisällä vaan radiovastaanottimesta.
Nothing is quite what it seems

INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: Omituisia tapahtumia tosielämästä

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

JIM:iltä tuli hetki sitten ohjelmaa Operaatio Odessasta. Ja kuinka ollekkaan huomasin sen alkavan juuri samalla hetkellä, kun digiohjelmaopas oli unohtunut JIM:in kohdalle auki...

Taidanpa lotota huomenna:

1, 3, 4, 5, 9, 19, 33.

TheBride
Poliisikoira Rex
Viestit: 257
Liittynyt: Ti Elo 17, 2010 1:17 pm

Re: Omituisia tapahtumia tosielämästä

Viesti Kirjoittaja TheBride »

Skeptikko saa olla ja sarkasmi on taitolaji.
..We can cruise down Robbert Street all night long, but I think I'll just rape you and kill you instead..
You're the cutest girl I've ever seen in my life. But it's over now, and with my knife.

- Therapy? - Diane.

Sasse75
Sabrina Duncan
Viestit: 357
Liittynyt: Ma Helmi 04, 2008 4:48 pm

Re: Omituisia tapahtumia tosielämästä

Viesti Kirjoittaja Sasse75 »

HrZ kirjoitti:Kjun lueskelee näitä, niin mieleen tulee asioita, mitä ei ole pitänyt kovinkaan tärkeinä, tai no en ehkä vieläkään pidä niitä tärkeinä, lähinnä omaa vainoharhaisuuttani vain. Otan tässä muutaman esille:
Kun luin "viinuri murhia" käsitteleviä juttuja niin muistui mieleen tapaus n. -90-95 vouden tietämiltä, seisoimme kavereitten kanssa iso-roball, jonkun ilmeisesti G-henkisen paikan edessä, meitä oli n. 5 nuorta miestä. kun yhden kimppuun kävi yllättäin kaljupäinen ehkä. silloin 30-40 ikähaarukassa oleva humalainen kaljupää. Kaatoi kaverimme maahan , yrittä lyödä ja raivosi homoista, kuinka on "hoidellut" niitä ennenkin, luuli ilmeisesti meitä G-paikan asiakkaiksi ? Porukalla revimme äijän pois ja juoksimme lujaa, oli todella psyko-raivona, hetken aikaa yrittä saada meitä , selvitepäin olevia kiinni, mutta kännin takia ei pysynyt perässä, karjui/kiljui perään tappouhkauksia. Jäi vain mieleen se epänormaali raivo ja ne sanat että on "niitä" hoideltu, tyypistä en muuta muista kuin että n.170 (lyhyt) vanttera, kalju, musta nahkatakki. Tää varmaan menee ihan normaaliin homo-vihaaja kategoriaan, joten sen takia ei asia enmepää mietityttänyt.

Toinen omituinen juttu, joka on jäänyt mieleen:
Keravalla metsässä, jossa käytän koiriani lenkillä, oli kerran uudet , naisten malliset(kokoiset) vaaleata mokkanahkaa olevat puolipitkä vartiset kengät, siististi puunjuurella, siinä metsän poikki menee viemäriverkon tunneli, kansia on metsäalueella kolme, joista yksi isompi luukku, jossa lukko, joka oli rikki. Harrasta valokuvausta, joten nappasin kuvan noista kengistä sieltä missä ne olivatkin. "para"-mielessäni alkoi heti ajatus laukata, että miksi uuden-näköiset kengät metsässä, viemäriluukkujen lähettyvillä ?, olin joskus jopa "haistavinani" viemäristä pahan hajun, tosin ruumin hajusta en tiedä, kun en ole koskaan moista hajua haistanut, mutta jännittävää oli pohdiskella. Joskus jopa mietin että uskaltaisko kurkistaa sinne viemäri tunneliin, mutten koskaan vaivautunut likaamaan käsisäni moisen takia.
[/img][/list]

EDIT: Muokattu otsikko - RAID
EDIT: Siirretty sopivampaan osastoon - RAID
Laitoitko ottamasi kuvan jollekin nettipalstalle silloin? Muistan nimittäin lukeneeni vuosia sitten tällaisesta jutusta kuvien kanssa ja juuri Keravalta! En vaan muista millä palstalla juttuun törmäsin. Mietin, että olitko sinä, vai oliko joku bongannut samat kengät.
"Every saint has a past. Every Sinner has a future."

Kärsinyt_
Harjunpää
Viestit: 308
Liittynyt: Ke Loka 06, 2010 3:21 pm
Paikkakunta: EP (/Tampere)

Re: Omituisia tapahtumia tosielämästä

Viesti Kirjoittaja Kärsinyt_ »

Joo-o... Mulle on nyt pariin otteeseen tullut hyvin vahva pahan olon tunne autossa ajellessa. Ensimmäisellä kertaa tunne oli niin vahva, että jopa kuski säikähti sen verran että hölläsi vaistomaisesti kaasujalkaa(vaikka ajettiin ihan rajoitusten mukaan), olinko sitten niin kalpea tai jotain...? Olo ei meinannut laantua millään kesti varmaan noin 15-20min, tunsin että nyt tapahtuu jotakin ikävää - mutta en tiennyt kenelle ja mitä vaikka koitin sitä saada auki. Olo meni ohi ja unohdin sen. Kuitenkin oliko seuraava vai sitä seuraava pv kun äitini soitti minulle ja kertoi erään rakkaan taitelijaystävämme kuolleen kotiinsa johonkin kohtaukseen...... :shock:

Tunne toistui joskus myöhemmin mutta reilusti lievempänä, samallatavalla autossa, jonkinmatkan päässä näimme hirven metsän reunamilla tien välittömässä läheisyydessä sekä peuran samalla matkalla, tiedä sitten kuuluivatko nämä yhteen....? Mutta mitään erikoista ei koskaan selvinnyt.

Ja tuli tuosta hajuaistista mieleen, se ei liene pätevän silloin kun välimatka on kymmeniä-satoja kilometrejä...? Siis minulla on muutama ystävä joiden kanssa useammankin kerran käy tämä: "Ajattelinkin juuri sinua!" kun jompikumpi sattuu soittamaan toiselle. Yksi asuu n.30km päässä ja yksi n.400km päässä. Satunnaisesti myös muutama samassa kaupungissa asuva, mutta ne eivät ole niin huomattavia vaan luonnollisempia.(esim. sovittu muutenkin soittavamme sinä päivänä)
Kiitos ja Anteeks, risa aita!

- Tervetuloa maailmaan, täällä pärjätä saa omillaan! -

Sääliä saa kuka vaan, mut kateus pitää ansaita!

häirikkö
Hetty Wainthropp
Viestit: 470
Liittynyt: Ke Maalis 25, 2009 8:56 pm

Re: Omituisia tapahtumia tosielämästä

Viesti Kirjoittaja häirikkö »

Maybrick kirjoitti:Kashmir soi taas pari päivää sitten, sama kohta, autossa. Ja niin, se ei siis soi pääni sisällä vaan radiovastaanottimesta.
En nyt halua kyseenalaistaa mitään, mutta useat radio-kanavat pyörittävät ohjelmissaan kappaleiltaan (omasta mielestäni) melko niukkaa valikoimaa. Varsinkin samaa kanavaa kuunnellessa tietty ohjelma saattaa soittaa saman kappaleen aina suurin piirtein samaan kellonaikaan, jolloin itse on juuri tulossa töistä tms. ja on aina samalla tienpätkällä. En nyt viittaa suoraan Maybrick, tapaukseesi, sanoithan että radiokanavasi vaihtelee. Itsellä autossa useimmiten sama kanava.

kid

Re: Omituisia tapahtumia tosielämästä

Viesti Kirjoittaja kid »

Mulla tuli kans aina huono olo mun ex-kämppiksen autossa. Jotain k.o. autonomistaja kuitenkin selitti jostain pölystä tuulettimissa jne. Auto ei siis ollut ilmastoitu... Kerran oli hauska tapaus kun me kaikki kolme kämppistä alettiin autoreissun aikana voimaan pahoin, eikä olo mennyt ohi sitten niin millään. :mrgreen:

Kärsinyt_
Harjunpää
Viestit: 308
Liittynyt: Ke Loka 06, 2010 3:21 pm
Paikkakunta: EP (/Tampere)

Re: Omituisia tapahtumia tosielämästä

Viesti Kirjoittaja Kärsinyt_ »

Jep, kid kuvittelee omaavansa hyvänkin huumorintajun...? ehe ehe
Kiitos ja Anteeks, risa aita!

- Tervetuloa maailmaan, täällä pärjätä saa omillaan! -

Sääliä saa kuka vaan, mut kateus pitää ansaita!

Priora
Lauri Hanhivaara
Viestit: 145
Liittynyt: To Heinä 17, 2008 6:50 pm

Re: Omituisia tapahtumia tosielämästä

Viesti Kirjoittaja Priora »

Maybrick kirjoitti:Kashmir soi taas pari päivää sitten, sama kohta, autossa. Ja niin, se ei siis soi pääni sisällä vaan radiovastaanottimesta.
Ettei olis kuitenkin de ja vu? Mun on välillä vaikea muistaa, mikä on oikeasti toistunutta ja mikä vai de ja vu.

Avatar
devil_doll
Javier Pena
Viestit: 1881
Liittynyt: Su Huhti 04, 2010 5:22 am
Paikkakunta: From Hell

Re: Omituisia tapahtumia tosielämästä

Viesti Kirjoittaja devil_doll »

^ Jos Maybrick muistaa saman tapahtuneen useita kertoja aikaisemmin, ei kyseessä varmastikaan ole déjà vu -ilmiö.
Sika naiseksi

There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.

Priora
Lauri Hanhivaara
Viestit: 145
Liittynyt: To Heinä 17, 2008 6:50 pm

Re: Omituisia tapahtumia tosielämästä

Viesti Kirjoittaja Priora »

Ei kai sitten, mulla vaan joskus tommonenkin dejavu on ollut. Ja toki välillä oikeestikin soi juuri sama biisi samassa kohtaa kuin edellisenä päivänä.

kid

Re: Omituisia tapahtumia tosielämästä

Viesti Kirjoittaja kid »

Kärsinyt_ kirjoitti:Jep, kid kuvittelee omaavansa hyvänkin huumorintajun...? ehe ehe
Öö..? Ei toi kyllä mikään vitsi ollut...

Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Omituisia tapahtumia tosielämästä

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Eräänä päivänä ajattelin avata läppärin kirjoittaakseni viestin ihmiselle, josta en ollut kuullut ainakaan kolmeen kuukauteen.
Jostain syystä läppäri ei ottanut auetakseen. Ei helkutissa tapahtunut mitään virtanäppäintä painellessani. No, kaivoin muuntajan esille ja yrittelin muutaman kerran päivän aikana, mutta ei eloa!
Seuraavana päivänä kone aukesi kuin siinä ei olisi ikinä vikaa ollutkaan.
Avasin sähköpostin ja kuinka ollakaan tämä ihminen oli kirjoittanut minulle viestin. Ei siinä vielä kaikki. Hän aloitti viestinsä:
"Olin aikeissa jo eilen ottaa yhteyttä, mutta mun kone ei suostunut yhteistuumaan..." :mrgreen:

IVR
Alibin satunnaislukija
Viestit: 56
Liittynyt: To Tammi 13, 2011 10:05 pm

Re: Omituisia tapahtumia tosielämästä

Viesti Kirjoittaja IVR »

Mul on ollu vuodesta 2000 saakka tunne et mua jäljitetään puhelimen kautta ja seurataan ties minne. Ihanku ois kamera päässä.

INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: Omituisia tapahtumia tosielämästä

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Raadiorokilta tuli Kashmir yks päivä. Karmivaa!
Priora kirjoitti:Ei kai sitten, mulla vaan joskus tommonenkin dejavu on ollut. Ja toki välillä oikeestikin soi juuri sama biisi samassa kohtaa kuin edellisenä päivänä.
Tuo minulle mieleen rakkauden kesän 1999 ja Kiss FM:n (R.I.H.) jolloin tuollaiselle löytyi luonteva selitys. Noin tunnin välein kuulin saman biisin, samassa huoneessa, samassa sängyssä.

Vastaa Viestiin