Pahuuden henkinen olemus

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

Pelleyks1
Harjunpää
Viestit: 327
Liittynyt: To Heinä 26, 2018 7:12 am

Pahuuden henkinen olemus

Viesti Kirjoittaja Pelleyks1 »

Mikä on pahuuden tarkoitus? Onko jotain henkisiä pahuuden olentoja ns. pahoja henkiä tai jotain negatiivisia olentoja jotka saavat jotenkin voimansa pahuudesta? Entä mitä on armo? Voiko paha negattivinen olento saada armon ja nähdä Valon? Miten se nyt on? :shock:

tattooed fucker
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1436
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 1:48 pm

Re: Pahuuden henkinen olemus

Viesti Kirjoittaja tattooed fucker »

Pahuuden tarkoitusta,siitä hyvää/huonoa kontaktia on olemassa.Olen sen itse todistanut.Ja useampaan kertaan.Mikä on pahuuden tarkoitus,hyvä kysymys.Oman käsitykseni mukaan henkimaailmasta on suhteellisen mielenkiintoista.Jos menee ns.oikean/vasemman polun kautta,tutustuu erittäin mielenkiintoisiin asioihin,en sitä suosittele kenellekkään,kuka ei ole siihen valmistautunut.Meillehän opetetaan jo koulussa,että Jumala ylhäällä,Saatana alhalla.Asia on ihan päin persettä,suoraansanoen.Pahuuden tarkoitus on viedä mikä tahansa elävä olento tuhoamaan joko itsensä.ja ohimennen muut.Riippuu paljolti henkilöstä.Manaukset,magiat,kiroukset ym kuuluvat tuohon samaan settiin.
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-

Avatar
LENI
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 116
Liittynyt: Ke Helmi 20, 2019 5:06 pm

Re: Pahuuden henkinen olemus

Viesti Kirjoittaja LENI »

Uskon vahvasti henkimaailmaan, se mikä täällä pääasiassa näkyy on ns alakerran tyypin, mutta tosiasiassa se vaikuttaa täällä meidän keskuudessa. Jumala sallii sen siihenasti kunnes lähettää poikansa kirkkaudessa ja tää muuttuu, pahuus sidotaan hetkeksi kunnes se saa yrittää vielä houkutella niitä ketkä näki sen hyvän, kunnes sen jlk se tuhotaan lopullisesti.
Hyvää on myös nähtävillä, mutta suurin osa ns uskovista on uskonnollisia ei Jeesuksen seuraajia. Usko ja uskontonhan on täysin eri juttuja. Moni näyttää ulospäin hyvältä mutta ovat kuin raatelevia susia, ja myös toisinpäin saattaa olla ettei kuulu niihin "parempiin" mutta on sydämmessä hyvä ja luottaa kirjoituksiin (raamattuun). Raamattuhan on tehty jälkeenpäin, löydetyistä kirjoituksista joita nähtävillä eri museoissa ympäri maailman. Edellämainitsemani on vaan osa kirjoituksia, mä vaan kerron tähän sen mitä olen lukenut.
On se erikoinen homma....

Pelleyks1
Harjunpää
Viestit: 327
Liittynyt: To Heinä 26, 2018 7:12 am

Re: Pahuuden henkinen olemus

Viesti Kirjoittaja Pelleyks1 »

Mielenkiintoisia ajatuksia. Oon mietiskellyt noita kaikenmaailman loitsuja ja kirouksia ja pahoja silmiä jne. Nehän varmaan sekottaa päätä nuo okkultismi harrastukset. Oon miettinyt että mitä niillä sitten voi yrittää saavuttaa mutta kai se musta magia on suositumpaa kuin tuo ns. valkoinen taikuus... Ehkä siinä jotain välimuotoja kai voi olla harmaata taikuutta tai jotain. On näitä pahalla silmällä katseluja etäältä tuijottamista. Painostavaa se on. En tiedä hyödyttääkö mikään taikuus sitten lopulta ketään vai onko kaikki ihan turhaa. Kaikkihan täällä taitaa olla kuitenkin kuolemaantuomittuja. Välillä tuntuu että tämä on vaan iso kuolemanselli osasto. :roll:

Pelleyks1
Harjunpää
Viestit: 327
Liittynyt: To Heinä 26, 2018 7:12 am

Re: Pahuuden henkinen olemus

Viesti Kirjoittaja Pelleyks1 »

Sitäkin olen miettinyt että kuinka paljon usko vaikuttaa siihen mihin suuntaan ajautuu elämässään. Niinkun sekin että jos näkee vaikka jonkun enteen tai sellaisen niin alkaako uskoa siihen ja onko sillä uskolla ja mielen voimilla ihan jo näkymättömiäkin tasoja. Kai se on niinkin että kirous voi saada voimansa ihan siltä niinsanotulta kirouksen uhrilta vai onko se kirous jos sen kokee siunauksena?
Kun tapahtuu paljon pahaa niin alkaa ehkä uskoa olevansa kirottu ja ottaa suunnan kohti sen uskon voimaa. Siinä se mieli sitten pikkuhiljaa sairastuu.

Avatar
LENI
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 116
Liittynyt: Ke Helmi 20, 2019 5:06 pm

Re: Pahuuden henkinen olemus

Viesti Kirjoittaja LENI »

Vilpitön saa halutessaan armon, vilpillinen ei.
Armo? Ansaitsematon Rakkaus Meidän Osaksemme.
Jeesus itse sanoi että "minä olen tie, totuus ja elämä, ei kukaan käy Isän luokse, muutenkuin minun kauttani"
Eli usko Jeesukseen, niin pelastut. (Jos olet vilpitön)

Psalmit 91:14
"Koska hän on kiintynyt minuun, minä pelastan hänet. Minä vien hänet turvaan, koska hän tuntee minun nimeni.

Teoilla ei pelastu, vaan uskolla.
On se erikoinen homma....

Zipe
Hetty Wainthropp
Viestit: 481
Liittynyt: Ti Huhti 19, 2016 3:51 pm
Paikkakunta: Twin Peaks

Re: Pahuuden henkinen olemus

Viesti Kirjoittaja Zipe »

On olemassa hyvyyttä, miten ei olisi pahuutta? Unohdetaan tässä äärimmäisen väkivallan harjoittajat. Ilman rikosrekisteriä kulkevien joukossa on, ihmisiä, jotka kehuskellen korostavat olevansa "pirullisia ja ylpeitä siitä". He näyttävät saavan voimansa moraalittomuudesta, oman edun tavoittelusta, perseilystä, ylipäätään toisten hyödyntämisestä ja loukkaamisesta. Heissä on harkittua "vilpillisyyttä". Tällaisen ihmisen tielle osuneet tietävät, millaisista energialatauksista on kyse.

Kohtaloilla huvittelevat pikkupirut tuntuvat ohjaavan myös joitakin normitaapertajia. He eivät ole tehneet tietoisesti pahoja valintoja, tuskailevat vain epämääräisesti ihmetellen välillä itsekin itseään, miksi toimivat kuten toimivat, vaikka ei ole tarkoitus.

Uskonnon tai ahdasmielisen tulkinan kristinuskosta, sanottiin aiemmin aiheuttaneen monissa ihmisissä ahdistusta ja häpeää. Mielenkiintoista on, että nykyinen maallistunut elämäntapa, johon minkäänlainen henkisyys ei enää kuulu, ei olekaan vähentänyt ihmisten psyykkisiä ongelmia. Ehkäpä itseensä, tieteeseen, rahaan, työhön sekä itsen viihdyttämiseen uskova nykyihminen on suojaton uhri henkimaailman pahiksille ja ilkiöille.

Avatar
Enneukko
Susikoski
Viestit: 41
Liittynyt: To Maalis 17, 2016 11:16 am

Re: Pahuuden henkinen olemus

Viesti Kirjoittaja Enneukko »

Kostonhimoisista hengistä tässä suomenkielisessä PDF-muotoisessa kirjassa esim. sivu 25 ja 28, sivu 73, sekä luvuissa Henkinen obsessio, Itsemurha...

https://1596456.167.directo.fi/@Bin/bd5 ... n_suoj.pdf

Pelleyks1
Harjunpää
Viestit: 327
Liittynyt: To Heinä 26, 2018 7:12 am

Re: Pahuuden henkinen olemus

Viesti Kirjoittaja Pelleyks1 »

Tämä on hyvin mielenkiintoista. Voikohan henki kostaa ihmisen välityksellä toiselle ihmiselle ja mikä on tuon välikappaleena käytetyn oikeusturva? Entä minkälaiseen vastuuseen joutuvat he jotka käyttävät väärin henkisiä voimia esim. saavat jonkun ihmisen toimimaan vasten omaa tahtoaan henkisillä voimilla? Voihan heissäkin tietysti olla niitä jotka eivät ole täysin syyntakeisia. Esim. keskenkasvuiset jne... Mutta entä sellainen joka täysin hyvin tietää mitä tekee mutta tekee sen silti... :shock: Monet ei varmaan usko mihinkään mutta mun on uskottava...

Pelleyks1
Harjunpää
Viestit: 327
Liittynyt: To Heinä 26, 2018 7:12 am

Re: Pahuuden henkinen olemus

Viesti Kirjoittaja Pelleyks1 »


Pelleyks1
Harjunpää
Viestit: 327
Liittynyt: To Heinä 26, 2018 7:12 am

Re: Pahuuden henkinen olemus

Viesti Kirjoittaja Pelleyks1 »


Pelleyks1
Harjunpää
Viestit: 327
Liittynyt: To Heinä 26, 2018 7:12 am

Re: Pahuuden henkinen olemus

Viesti Kirjoittaja Pelleyks1 »

Spectral Visions of Mental Warfare https://www.youtube.com/watch?v=svjZhhJWN_Y
Mitä mieltä olette ALister Crowleysta? ta... tä... ta......tä....

Zipe
Hetty Wainthropp
Viestit: 481
Liittynyt: Ti Huhti 19, 2016 3:51 pm
Paikkakunta: Twin Peaks

Re: Pahuuden henkinen olemus

Viesti Kirjoittaja Zipe »

Pelleyks1 kirjoitti:
Ti Tammi 26, 2021 4:03 pm
Tämä on hyvin mielenkiintoista. Voikohan henki kostaa ihmisen välityksellä toiselle ihmiselle ja mikä on tuon välikappaleena käytetyn oikeusturva? Entä minkälaiseen vastuuseen joutuvat he jotka käyttävät väärin henkisiä voimia esim. saavat jonkun ihmisen toimimaan vasten omaa tahtoaan henkisillä voimilla? Voihan heissäkin tietysti olla niitä jotka eivät ole täysin syyntakeisia. .
Ajatellaan, että paha henkilolento riivaisi ihmistä. Mistään maanpäällisestä valtakunnasta ei ainakaan oikeusturvaa löytyisi. Todennäköisesti ihminen, joka ylipäätään puhuu avoimesti hengistä, saa pitkähkön sairasloman tai passituksen suljetulle. Kun häneen pumpattu lääkkeitä ja saatu diagnoosit valmiiksi, uhri viettää yhteiskunnan marginaalissa loppuikänsä. Mielisairaaksi leimaaminen voisi olla pahan hengen tavoite. Mielestäni aina jää avoimeksi, johtuuko vaikkapa äänien kuuleminen vinksahtaneesta aivokemiasta vaiko sittenkin ihmisen herkkyydestä aistia viestintää jostain toisesta ulottuvuudesta.

Mietitään mahdollisuutta, että henki vaikuttaisi ihmiseen siten, että tämä alkaisi vainota toista ihmistä. Kiusaaminen ja henkinen väkivalta ovat tavattoman yleistä toimintaa, jolle ei yhteiskunta ei mahda mitään. Psykologit eivät osaa selittää ilmiötä muuten kuin todeta, että uhrit eivät osaa pitää puoliaan, mikä ainakin minusta kuulostaa räikeän epätieteelliseltä. Joka tapauksessa tämä väkivallan muoto aiheuttaa mittaamattoman määrän inhimillistä kärsimystä. Sillä voi romuttaa uhrin terveyden, tahrata maineen, talouden ja joissakin tapauksissa ajaa hänet itsemurhaan. Käytännössä toiminnasta ei jää todisteita ainakaan siinä määrin, että rikolliset saataisiin tuomituksi. Kiusaaminen on kirjaimellisesti pirullisin tuhota ihminen ja tämän lähipiiri ilman, että tekijä joutuu minkäänlaiseen vastuuseen. Henkimaailmalla voisi hyvinkin olla tässä jotain osaa.

Avatar
TiiaStiina
Javier Pena
Viestit: 1849
Liittynyt: Ma Elo 16, 2010 12:09 am

Re: Pahuuden henkinen olemus

Viesti Kirjoittaja TiiaStiina »

Pahuuden olemus on pelkkä mitättömyys. Ei mitään kiinnostavaa.

Tracker
Theo Kojak
Viestit: 1192
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2015 9:13 am

Re: Pahuuden henkinen olemus

Viesti Kirjoittaja Tracker »

Pahan voimat maailmankaikkeudessa ovat olemassa herättääkseen ihmisessä, joka on siirtynyt tietoisuussielu kehitykseen, taipumuksen avautua henkiselle elämälle. Jokaisessa ihmisessä on taipumus pahaan. Me havaitsemme yleensä vain "sivuvaikutukset".
Mieltymys pahaan on alitajuisesti läsnä kaikissa ihmisissä.

Ihminen ei voi yhdistää olemukseensa pahan voimia, niin kuin kuoleman voimia.

Pahan voimien tehtävä: Henkiselle (maailmalle) avautuminen.

Kuoleman voimien tehtävä: Tietoisuussielun sielunkyvyt.

Vastaa Viestiin