Eläinkummituksia?

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
DearPrudence
Scooby-Doo
Viestit: 25
Liittynyt: Pe Tammi 15, 2021 1:45 pm
Paikkakunta: Hell

Eläinkummituksia?

Viesti Kirjoittaja DearPrudence »

Voivatko eläimet kummitella? Minulla oli lapsena hyvin rakas maatiaiskissa ja kun käyn vanhassa kotitalossani voin kuulla vaimeaa naukumista ja tunnnen kissan hännän viistävän jalkojani. Olen kysynyt vanhemmiltani ja he sanoivat vanhan missen palanneen takaisin "henkimuodossa". Onko tämä mahdollista? Uskon kyllä henkimaailman asioihin, mutta eläinkummitukset eivät ole minulle tuttuja. Voisiko kissan päästää takaisin haudan lepoon jotenkin, ehkä suolan avulla? Laitoin mukaan kuvan, jonka otin ja jossa voi nähdä "naamioituneet" kissan kasvonpiirteethttps://flic.kr/p/2kSVtbB
I m Killer women

Eki-setä
Neuvoja-Jack
Viestit: 578
Liittynyt: Ma Joulu 17, 2018 8:27 am

Re: Eläinkummituksia?

Viesti Kirjoittaja Eki-setä »

Pitäisin normaalina, että edesmenneet, niin ihmiset kuin eläimet, käyvät joskus tervehtimässä tänne jääneitä rakkaitaan. Monet meistä jopa odottavat näitä "yhteydenottoja" ja kokevat ne hyvin lohduttavina.

Hermione
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5039
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 6:38 pm

Re: Eläinkummituksia?

Viesti Kirjoittaja Hermione »

Noin viikko rakkaan lemmikkini kuoleman jälkeen tämä kävi suojelemassa minua muutoin hyvin pelottavassa ja ahdistavassa unessa. Sen jälkeen ei ole näkynyt eikä ole uniinkaan tullut. Luulen uneni olleen alitajuinen hyvästijättö.

Avatar
Lihakenkä
Alokas
Viestit: 9
Liittynyt: Ke Maalis 03, 2021 1:35 pm
Paikkakunta: Helsinkivantaaporvoo :)

Re: Eläinkummituksia?

Viesti Kirjoittaja Lihakenkä »

Hyvin mahdollista, että lemmikkisi on tullut tervehtimään. Tästä tulee oma kokemus mieleen.
Mummini kertoi aikoinaan hevosesta, jonka hänen perheensä omisti. Sehän on jo tosiaan menehtynyt. Muistan muksuna käyneeni kylässä mummilla. Hän asui tuolloin aika syrjäisessä omakotitalossa, jossa oli suhteellisen suuri tontti. Iltapäivällä olis sitten tulossa sisälle leikkimästä ja näin tontin laidalla hevosen siluetin. Aivan kuin se olisi katsonut minua päin. En tiedä näinkö harhoja vai mitä tapahtui, mutta tätä en ole koskaan unohtanut. Kerroin mummille ja hän sanoi että se on varmaan tämä kyseinen hevonen.
Aaveita on nähty iät ja ajat. Uskon että läheiset ihmiset ja eläimet tosiaan tulevat tervehtimään meitä toisinaan.
Nam!! miten lihaisaa kenkää :P :wink:

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9122
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Eläinkummituksia?

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Aamulla, kun olin menossa töihin, kuikuili henkilökunnan käyttämän sisäänkäynnin takana lasiovesta sisään sorsa. Ajattelin ensin, että kaupunki oli tehnyt uuden rekrytoinnin, kun ihmisiä on useampi vaihtanut viime aikoina työpaikkaa ja jotain organisaatiouudistustakin kaavaillaan. Kaverilla ei ollut kuitenkaan henkilökuntakorttia kaulassaan, joten neuvoin häntä suuntaamaan kulkunsa keskustasta järvenrannan suuntaan.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

Vastaa Viestiin