Oulu Puolivälinkangas

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

Light2018
Susikoski
Viestit: 30
Liittynyt: Pe Marras 02, 2018 10:54 pm

Oulu Puolivälinkangas

Viesti Kirjoittaja Light2018 »

Hei, olen seurannut vuodesta 2004 Oulun juttuja välillä enemmän ja välillä vähemmän. Tuolloin asuin Puokkarilla ja olin ensimmäistä kertaa raskaana ja sain tietyssä kaupungin asunnossa asuessamme ensimmäisen lapseni 2005.
Loppuraskauden aikana hyppäsin vessassa öisin, samoin synnytyksen jälkeen keittiössä öisin. Vaistosin, "näin" ryyppyremmin aina siinä kohtaa asuntoamme, missä oli divaanisohva ja olohuoneen pöytä. Sohvalla "sekoili" 2-3 miestä ja 1 sekavan oloinen nainen, kaikki päihtyneitä ja "pelottavia", mutta omissa maailmoissaan). Pöydällä ruskeita, vanhanaikaisia olutpulloja.
Tiedän täällä kirjoitetut Oulun henkirikokset, mutta onko jollain tietoa ennen v. 2004 tapahtuneista, mikä tämä voisin olla? Jotenkin tämä ryyppyremmi siellä vietti muka aikaansa, vaistoni oli vahva.
Myöhemmin muutimme, koin 5 raskautta lisää (2 keskenmenoa, eli ei mitään uskonnollisia olla vaan yht 4 lasta nyt), mutta missään vanhassakaan talossa en ole raskauden herkkyyksien tms vuoksi vastaavaa "nähnyt". Ja välillä mietin näinkin pitkän ajan jälkeen noita muistoja.
Annabelle
Sofia Karppi
Viestit: 408
Liittynyt: To Helmi 25, 2021 3:43 am

Re: Oulu Puolivälinkangas

Viesti Kirjoittaja Annabelle »

Light2018 kirjoitti: Ti Maalis 29, 2022 11:53 pm Hei, olen seurannut vuodesta 2004 Oulun juttuja välillä enemmän ja välillä vähemmän. Tuolloin asuin Puokkarilla ja olin ensimmäistä kertaa raskaana ja sain tietyssä kaupungin asunnossa asuessamme ensimmäisen lapseni 2005.
Loppuraskauden aikana hyppäsin vessassa öisin, samoin synnytyksen jälkeen keittiössä öisin. Vaistosin, "näin" ryyppyremmin aina siinä kohtaa asuntoamme, missä oli divaanisohva ja olohuoneen pöytä. Sohvalla "sekoili" 2-3 miestä ja 1 sekavan oloinen nainen, kaikki päihtyneitä ja "pelottavia", mutta omissa maailmoissaan). Pöydällä ruskeita, vanhanaikaisia olutpulloja.
Tiedän täällä kirjoitetut Oulun henkirikokset, mutta onko jollain tietoa ennen v. 2004 tapahtuneista, mikä tämä voisin olla? Jotenkin tämä ryyppyremmi siellä vietti muka aikaansa, vaistoni oli vahva.
Myöhemmin muutimme, koin 5 raskautta lisää (2 keskenmenoa, eli ei mitään uskonnollisia olla vaan yht 4 lasta nyt), mutta missään vanhassakaan talossa en ole raskauden herkkyyksien tms vuoksi vastaavaa "nähnyt". Ja välillä mietin näinkin pitkän ajan jälkeen noita muistoja.
Sinulla on mielenkiintoinen kokemus. Itsellanikin on vastaavia, monestakin asunnosta. Samoin saatan herata vaikka keskella yota esimerkiksi tunteeseen, etta minua viillellaan puukolla jalasta, tai muuta tallaista. Jokaisen kokemuksen jalkeen tulee mediassa tieto vastaavasta tapahtuneesta rikoksesta yksityiskohtineen. Yksi ratkaisematon tapaus on sellainen, jossa tiedan tekijan taman "taitoni" ansiosta, mutta mitenpa sen kertoo mihinkaan...Tallainen on tietysti hyvin inhottavaa, koska enhan mina voi soittaa hatakeskukseen, etta "nyt juuri tapahtuu murha jossakin", "en osaa kertoa tarkempaa osoitetta".

Olen itse entinen oululainen. Kannattaa kysella esimerkiksi niilta ryyppyjengeilta, ne yleensa muistavat tallaiset tapahtumat pitkankin ajan takaa, esimerkiksi lahibaareista, jos satut eksymaan. Mutta tapahtuiko "nayssasi" sitten murha, vai oliko se vaan muuten inhottava hetki...
"SUPO:n tusinapassipolisit, jotka nettejäkin terrorisoi ovat jo fyysisestikin virkansa ryypänneitä, narkkareita, huume diilereitä, henkisesti loppuun poltettuja hylsyjä ja isomahasekopäitä."
-Tv:sta Tuttu Arto
Peleker
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: Pe Elo 07, 2020 1:49 pm

Re: Oulu Puolivälinkangas

Viesti Kirjoittaja Peleker »

Light2018 kirjoitti: Ti Maalis 29, 2022 11:53 pm Hei, olen seurannut vuodesta 2004 Oulun juttuja välillä enemmän ja välillä vähemmän. Tuolloin asuin Puokkarilla ja olin ensimmäistä kertaa raskaana ja sain tietyssä kaupungin asunnossa asuessamme ensimmäisen lapseni 2005.
Loppuraskauden aikana hyppäsin vessassa öisin, samoin synnytyksen jälkeen keittiössä öisin. Vaistosin, "näin" ryyppyremmin aina siinä kohtaa asuntoamme, missä oli divaanisohva ja olohuoneen pöytä. Sohvalla "sekoili" 2-3 miestä ja 1 sekavan oloinen nainen, kaikki päihtyneitä ja "pelottavia", mutta omissa maailmoissaan). Pöydällä ruskeita, vanhanaikaisia olutpulloja.
Tiedän täällä kirjoitetut Oulun henkirikokset, mutta onko jollain tietoa ennen v. 2004 tapahtuneista, mikä tämä voisin olla? Jotenkin tämä ryyppyremmi siellä vietti muka aikaansa, vaistoni oli vahva.
Myöhemmin muutimme, koin 5 raskautta lisää (2 keskenmenoa, eli ei mitään uskonnollisia olla vaan yht 4 lasta nyt), mutta missään vanhassakaan talossa en ole raskauden herkkyyksien tms vuoksi vastaavaa "nähnyt". Ja välillä mietin näinkin pitkän ajan jälkeen noita muistoja.
Kelpaisiko tämä https://www.murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?t=389
OrientalBeat
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: Ke Heinä 26, 2023 10:40 pm

Re: Oulu Puolivälinkangas

Viesti Kirjoittaja OrientalBeat »

Kyllähän se tuolta vahvasti vaikuttaa, hyvä haku
OrientalBeat
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: Ke Heinä 26, 2023 10:40 pm

Re: Oulu Puolivälinkangas

Viesti Kirjoittaja OrientalBeat »

OrientalBeat kirjoitti: Pe Elo 25, 2023 2:26 pm Kyllähän se tuolta vahvasti vaikuttaa, hyvä haku
Ja tämä siis tuolla asuneena, asia on tuttu siinä mielessä, kiinnostavia juttuja nämä... 8)
aumari
Vic Mackey
Viestit: 1998
Liittynyt: Ke Touko 22, 2013 1:46 pm

Re: Oulu Puolivälinkangas

Viesti Kirjoittaja aumari »

Minä olen nähnyt unia tapahtumista, minkälaisista on ollut mediassa juttua melko pian sen jälkeen. Mielestäni kyse on telepatiaksi sanotusta kollektiivisesta ajattelusta. Uskon, että ihmiset voivat ajatella täsmälleen samoja asioita saman aikaisesti. Joidenkin tuttujen kans olen tuon huomannut, varmaan kaikki ajatukset jaetaan jonkun toisen kanssa, olipa tuttu tai tuntematon, lähellä tai kaukana. Niissä mainitsemissani unissa olen kuin silminnäkijänä. Olen myös nähnyt tietynlaisia unia joistain tutuista, en kovin läheisistä tutuista, jotka ovat menehtyneet n. vuoden sisällä. Minulla on muutenkin tosi herkkä vaisto, jos lähelläni on joku hermostunut tai vihainen ihminen niin tunnen sen tavallaan kehossani jonkinlaisena kihelmöintinä ja rinnassa tuntuvana puristuksena. Siitä seuraa se, että hermostun ja ahdistun itsekin.
Jotkut ns. skeptikot väittävät, ettei tuommoiset kokemukset ole todellisia, vaan ovat kuvittelua. Jos heillä itsellä ei ole sellaisia kokemuksia (tai eivät osaa niitä yhdistää) niin ei se tarkoita, että ne eivät ole totta. Näitä kokemuksia sanotaan yliluonnollisiksi, mutta itse pidän niitä luonnollisina.
Vastaa Viestiin