Postimurha ja astrologiset yhteydet

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

Murheli
Axel Foley
Viestit: 2006
Liittynyt: Pe Maalis 11, 2016 12:34 pm

Re: Postimurha ja astrologiset yhteydet

Viesti Kirjoittaja Murheli »

tm_astro kirjoitti: To Joulu 01, 2022 8:22 pm
GmplA- kirjoitti: To Joulu 01, 2022 8:04 pm
tm_astro kirjoitti: To Joulu 01, 2022 8:01 pm
Tytön ja Joonaksen syntymäauringot konjunktiossa Kheironiin omilla kartoillaan.
Mitä tästä päättelet?
Kheiron = haava, vamma, mikä ei parane. Psyykkinen tai fyysinen tai molemmat. Molemmilla.
En tajunnut mitään.
Ei kaikkien tarvitsekaan, ole huoleti.

Mutta asiaa yksinkertaistaen kansankielelle voin sanoa että jos kaksi elämässään psyykkisesti ja/tai fyysisesti satutettua ja/tai vammautettua tapaa toisensa väärään aikaan väärässä paikassa, niin voi tapahtua vaikka mitä. Minun mielestäni tässä saattoi käydä juuri niin.
Huuta ja haata.
Voi voi, kun päättyi elämän koi
tm_astro
Armas Tammelin
Viestit: 73
Liittynyt: Su Joulu 29, 2013 4:39 pm

Re: Postimurha ja astrologiset yhteydet

Viesti Kirjoittaja tm_astro »

Murheli kirjoitti: To Joulu 01, 2022 8:32 pm
tm_astro kirjoitti: To Joulu 01, 2022 8:22 pm
GmplA- kirjoitti: To Joulu 01, 2022 8:04 pm

En tajunnut mitään.
Ei kaikkien tarvitsekaan, ole huoleti.

Mutta asiaa yksinkertaistaen kansankielelle voin sanoa että jos kaksi elämässään psyykkisesti ja/tai fyysisesti satutettua ja/tai vammautettua tapaa toisensa väärään aikaan väärässä paikassa, niin voi tapahtua vaikka mitä. Minun mielestäni tässä saattoi käydä juuri niin.
Huuta ja haata.
Meinaatko? Siis Mesopotamiasta asti? Miksi monista nykyajan astronomeista on myöhemmin tullut astrologeja? Miksi astrologia ja astronomia olivat aikoinaan yksi ja sama asia?
Ihmiset aina leimaa asian huuhaaksi varsinkin jos eivät siitä paljoakaan tiedä.
Se on erinomaisen helppoa ja hyvin hyvin inhimillistä :)
Saat anteeksi <3
Murheli
Axel Foley
Viestit: 2006
Liittynyt: Pe Maalis 11, 2016 12:34 pm

Re: Postimurha ja astrologiset yhteydet

Viesti Kirjoittaja Murheli »

tm_astro kirjoitti: To Joulu 01, 2022 8:40 pm
Murheli kirjoitti: To Joulu 01, 2022 8:32 pm
tm_astro kirjoitti: To Joulu 01, 2022 8:22 pm

Ei kaikkien tarvitsekaan, ole huoleti.

Mutta asiaa yksinkertaistaen kansankielelle voin sanoa että jos kaksi elämässään psyykkisesti ja/tai fyysisesti satutettua ja/tai vammautettua tapaa toisensa väärään aikaan väärässä paikassa, niin voi tapahtua vaikka mitä. Minun mielestäni tässä saattoi käydä juuri niin.
Huuta ja haata.
Meinaatko? Siis Mesopotamiasta asti? Miksi monista nykyajan astronomeista on myöhemmin tullut astrologeja? Miksi astrologia ja astronomia olivat aikoinaan yksi ja sama asia?
Ihmiset aina leimaa asian huuhaaksi varsinkin jos eivät siitä paljoakaan tiedä.
Se on erinomaisen helppoa ja hyvin hyvin inhimillistä :)
Saat anteeksi <3
Siksihän ne olivat, kun ei oltu vielä tiede kehittynyt tarpeeksi erottaakseen tarun ja todellisuuden. Kiitos anteeksi annosta
Voi voi, kun päättyi elämän koi
tm_astro
Armas Tammelin
Viestit: 73
Liittynyt: Su Joulu 29, 2013 4:39 pm

Re: Postimurha ja astrologiset yhteydet

Viesti Kirjoittaja tm_astro »

Murheli kirjoitti: To Joulu 01, 2022 8:40 pm Ehkäpä näistä astrologisista tulkinnoista voisi keskustella jossakin muualla kuin täällä? Vaikkapa jossain horoskooppeihin keskittyneellä sivustolla?
En ole viimeiseen 10 vuoteen täällä keskustellutkaan. Pelkästään lurkannut ja lukenut. Nyt sattui vain eräs kirjoittaja kysymään demoneista ja osui sen verran oikeaan että piti kommentoida.
En tee sitä enää. Jatkan lurkkausta.
Tottakai olen tyytyväinen jos edes jotkin osat arvioistani ja kirjoituksistani osuvat oikeaan. Tyytyväinen, jos joku on niistä jotain myös ymmärtänyt. Ehkä teen sillä jollekulle jopa palveluksen ja hyvä niin.
Toivottavasti kukaan ei ole kirjoituksistani loukkaantunut. Jos näin on, niin pyydän nöyrimmin anteeksi.
tm_astro
Armas Tammelin
Viestit: 73
Liittynyt: Su Joulu 29, 2013 4:39 pm

Re: Postimurha ja astrologiset yhteydet

Viesti Kirjoittaja tm_astro »

Murheli kirjoitti: To Joulu 01, 2022 8:43 pm
tm_astro kirjoitti: To Joulu 01, 2022 8:40 pm
Murheli kirjoitti: To Joulu 01, 2022 8:32 pm

Huuta ja haata.
Meinaatko? Siis Mesopotamiasta asti? Miksi monista nykyajan astronomeista on myöhemmin tullut astrologeja? Miksi astrologia ja astronomia olivat aikoinaan yksi ja sama asia?
Ihmiset aina leimaa asian huuhaaksi varsinkin jos eivät siitä paljoakaan tiedä.
Se on erinomaisen helppoa ja hyvin hyvin inhimillistä :)
Saat anteeksi <3
Siksihän ne olivat, kun ei oltu vielä tiede kehittynyt tarpeeksi erottaakseen tarun ja todellisuuden. Kiitos anteeksi annosta
Saat pitää mielipiteesi. Minäkin pidän omani :)
tm_astro
Armas Tammelin
Viestit: 73
Liittynyt: Su Joulu 29, 2013 4:39 pm

Re: Postimurha ja astrologiset yhteydet

Viesti Kirjoittaja tm_astro »

Jasonnn kirjoitti: To Joulu 01, 2022 8:34 pm
tm_astro kirjoitti: To Joulu 01, 2022 8:22 pm
GmplA- kirjoitti: To Joulu 01, 2022 8:04 pm

En tajunnut mitään.
Ei kaikkien tarvitsekaan, ole huoleti.

Mutta asiaa yksinkertaistaen kansankielelle voin sanoa että jos kaksi elämässään psyykkisesti ja/tai fyysisesti satutettua ja/tai vammautettua tapaa toisensa väärään aikaan väärässä paikassa, niin voi tapahtua vaikka mitä. Minun mielestäni tässä saattoi käydä juuri niin.
Eli tytöllä (uhrilla) on syntynyt traumoja lapsuudesta tai koulusta esim kiusaamisen takia jos on ollut erillainen? (esim kehitysvammainen) Sen takia on voinut traumatisoitua ja tykätä yksinäisestä työstä?

Tekijällä oletetusti miehellä ollut rankka lapsuus ja joutunut kaltoi kohdelluksi vanhempien toimesta? Tödennäköisesti äidin ja tekijä kokee naisvihaa ja purkanut uhriin? Kuvaisi silmittömän raivon/nyrkein/astaloin tehdyn teon koska haluaa purkaa tuskan kohteeseen ja aiheuttaa kärsimystä mitä hänelle on joskus tehty?
Kaikella voidaan spekuloida ja niinhän täällä on tehtykin.
Mahdollisuuksia on varmasti monia, emmekä voi edes mitenkään niistä kaikista tietää.
Nuori mies oli ollut lastenkodissa ja nyt myöhemmin tukiasunnossa ja se on ihan yleinen tarkaksi todennettu tieto.
Toki voin löytää astrologisesti heistä molemmista erittäin tarkkojakin juttuja, mutta vasta jos saisin käyttööni tarkat syntymä klo ajat ja paikat. Nyt niitä ei ole.
Tähän on tällä kertaa siis pakko tyytyä.
Kiitos :)
GmplA-
Armas Tammelin
Viestit: 75
Liittynyt: Ma Marras 28, 2022 8:31 am

Re: Postimurha ja astrologiset yhteydet

Viesti Kirjoittaja GmplA- »

tm_astro kirjoitti: To Joulu 01, 2022 8:47 pm
Murheli kirjoitti: To Joulu 01, 2022 8:40 pm Ehkäpä näistä astrologisista tulkinnoista voisi keskustella jossakin muualla kuin täällä? Vaikkapa jossain horoskooppeihin keskittyneellä sivustolla?
En ole viimeiseen 10 vuoteen täällä keskustellutkaan. Pelkästään lurkannut ja lukenut. Nyt sattui vain eräs kirjoittaja kysymään demoneista ja osui sen verran oikeaan että piti kommentoida.
En tee sitä enää. Jatkan lurkkausta.
Tottakai olen tyytyväinen jos edes jotkin osat arvioistani ja kirjoituksistani osuvat oikeaan. Tyytyväinen, jos joku on niistä jotain myös ymmärtänyt. Ehkä teen sillä jollekulle jopa palveluksen ja hyvä niin.
Toivottavasti kukaan ei ole kirjoituksistani loukkaantunut. Jos näin on, niin pyydän nöyrimmin anteeksi.
Eiköhän kaikelle spekuloinnille täällä ole tilaa. En vain itse saanut tästä kiinni, sehän ei ole sinun syysi.
Bodom känni, juuri kun on selviämässä niin ei selviäkkään.
sikajoakim
Neuvoja-Jack
Viestit: 566
Liittynyt: To Loka 20, 2022 12:54 am

Re: Postimurha ja astrologiset yhteydet

Viesti Kirjoittaja sikajoakim »

tm_astro kirjoitti: To Joulu 01, 2022 9:04 pm
Jasonnn kirjoitti: To Joulu 01, 2022 8:34 pm
tm_astro kirjoitti: To Joulu 01, 2022 8:22 pm

Ei kaikkien tarvitsekaan, ole huoleti.

Mutta asiaa yksinkertaistaen kansankielelle voin sanoa että jos kaksi elämässään psyykkisesti ja/tai fyysisesti satutettua ja/tai vammautettua tapaa toisensa väärään aikaan väärässä paikassa, niin voi tapahtua vaikka mitä. Minun mielestäni tässä saattoi käydä juuri niin.
Eli tytöllä (uhrilla) on syntynyt traumoja lapsuudesta tai koulusta esim kiusaamisen takia jos on ollut erillainen? (esim kehitysvammainen) Sen takia on voinut traumatisoitua ja tykätä yksinäisestä työstä?

Tekijällä oletetusti miehellä ollut rankka lapsuus ja joutunut kaltoi kohdelluksi vanhempien toimesta? Tödennäköisesti äidin ja tekijä kokee naisvihaa ja purkanut uhriin? Kuvaisi silmittömän raivon/nyrkein/astaloin tehdyn teon koska haluaa purkaa tuskan kohteeseen ja aiheuttaa kärsimystä mitä hänelle on joskus tehty?
Kaikella voidaan spekuloida ja niinhän täällä on tehtykin.
Mahdollisuuksia on varmasti monia, emmekä voi edes mitenkään niistä kaikista tietää.
Nuori mies oli ollut lastenkodissa ja nyt myöhemmin tukiasunnossa ja se on ihan yleinen tarkaksi todennettu tieto.
Toki voin löytää astrologisesti heistä molemmista erittäin tarkkojakin juttuja, mutta vasta jos saisin käyttööni tarkat syntymä klo ajat ja paikat. Nyt niitä ei ole.
Tähän on tällä kertaa siis pakko tyytyä.
Kiitos :)
Tutustuin vähän aiheeseen ja kyllähän täältä tosiaan yhtäläisyyksiä löytyy! Mielenkiintoista! Täytyy vielä ajan kanssa tutkiskella tyttöä, tyttö oli syntynyt 1998, koska 24v.
Tender emotions that those born on December 24th carry within aren’t always obvious and visible to those around them. They have a hard time connecting with another person, and when they fall in love deeply with recognition of souls thorough and honest, they are easily bruised, sensitive to each move and unpredictable choice of their partner. Their personal boundaries need to be set in place so they can truly dance in romantic involvements on a healthy fence of two whole personalities. The process of learning where they end, and where their partner begins lasts, and they will typically meet the right person to be with later in life.

Their relationships often last long, even at a young age, but might be burdening and difficult as if the correlation of love and pain is a bit mixed up by family matters preceding them. When they find solitude, rest and a way to release the spasm in their body, they open their heart for romantic adventures that are a bit more childlike and honest towards their personal desires in life. They wish for a healthy, stable place to call home, and shouldn’t settle inside a tense relationship just to get one, by any cost. Their partner needs to be as reliable and as committed as they are, so that their hearts can interact in silent and joyous moments shared, and not fall in a rut or a routine that will take away the fun and the love out of their bond.
Kurdian lives matters.
sikajoakim
Neuvoja-Jack
Viestit: 566
Liittynyt: To Loka 20, 2022 12:54 am

Re: Postimurha ja astrologiset yhteydet

Viesti Kirjoittaja sikajoakim »

tm_astro kirjoitti: To Joulu 01, 2022 10:07 pm
sikajoakim kirjoitti: To Joulu 01, 2022 9:48 pm
Tender emotions that those born on December 24th carry within aren’t always obvious and visible to those around them. They have a hard time connecting with another person, and when they fall in love deeply with recognition of souls thorough and honest, they are easily bruised, sensitive to each move and unpredictable choice of their partner. Their personal boundaries need to be set in place so they can truly dance in romantic involvements on a healthy fence of two whole personalities. The process of learning where they end, and where their partner begins lasts, and they will typically meet the right person to be with later in life.

Their relationships often last long, even at a young age, but might be burdening and difficult as if the correlation of love and pain is a bit mixed up by family matters preceding them. When they find solitude, rest and a way to release the spasm in their body, they open their heart for romantic adventures that are a bit more childlike and honest towards their personal desires in life. They wish for a healthy, stable place to call home, and shouldn’t settle inside a tense relationship just to get one, by any cost. Their partner needs to be as reliable and as committed as they are, so that their hearts can interact in silent and joyous moments shared, and not fall in a rut or a routine that will take away the fun and the love out of their bond.
WOW ! Tämä osui ja upposi !

Kun olen katsellut tuon nuoren miehen kuvaa, niin nuo on olleet mun fiilikset ihan nappiin.
On ollut tunne, että oikeanlainen tuki ja tunteita hyväksyvä terapia voisi häntä auttaa uskomaan itseensä ja vastakkaiseen sukupuoleen paremmin.
Siis auttaa uskomaan siihen, että hänelle "se oikea" vielä löytyy !

Kauris on merkkinä sisimmässään hyvin yksinäinen, janoaa rakkautta ja hyväksyntää, tahtoisi aina löytää sen ainoan oikean, mutta se on todella vaikeaa. Nyky-yhteiskunnassa vanhanaikainen romanttinen rakkaus ei ole kovinkaan korkeassa huudossa. Kauris on turvallisuudenhakuinen, vanhanaikainen ja perinteinen. Lapsena vanhus ja vasta vanhuksena lapsi. Elämä on Kauriille kuolemanvakava juttu ja siinä pitäisi onnistua 100% mutta se ei ole helppoa toteuttaa.

Mistä tuo lainaus oli ? Mistä voin löytää muutakin samankaltaista tietoa siis syntymäpäivien mukaan ?
https://www.zodiacsign.com/zodiac-calendar


Ole hyvä. Tämä varmaan kiinnostaa poliisejakin, heillä voisi olla pääsy vielä tarkempiin tietoihin, jos tietävät monen aikaan syntynyt. Ja tarkan paikan.
Kurdian lives matters.
Annabelle
Frank Drebin
Viestit: 398
Liittynyt: To Helmi 25, 2021 3:43 am

Re: Postimurha ja astrologiset yhteydet

Viesti Kirjoittaja Annabelle »

tm_astro kirjoitti: To Joulu 01, 2022 8:01 pm
sikajoakim kirjoitti: To Joulu 01, 2022 7:29 pm :lol: tietämättä uhrin ja murhelin syntymäaikaa ja kellonaikaa, koska tupsahti ulos maailmaan ei voida tehdä mitään anaalisyyliä. jospa menisit jonnekkin muualle sekoilemaan.
Et taida olla salatieteiden ystävä :(

Tyttö oli syntynyt 17.11. 1998 (tai 17.11.2000 jonkin tiedon mukaan) ja Joonas 24.12.2002 kuten poliisi on kertonut.
Jos tarkkaa klo aikaa ja paikkaa ei ole tiedossa niin planeettasijainnit, kiintotähdet, asteroidit, kentaurit, kuunsolmut, musta kuu Lilith ym ym näkyy silti. Toki huonesijainnit puuttuu. Niistä voisi tottakai nähdä paljon enemmän.

En sekoile. Ei ole mitään tarvetta sellaiseen. Jokainen tutkii ja spekuloi Minfossa asioita omilla keinoillaan. Sinä omillasi ja minä omillani. Suomi on vapaa maa.
Kuten jo aiemmin sanoin niin olen harrastanut astrologiaa jo 40 vuotta tässä 66 vuoden iässäni. Tutkinut paljon rikollisten ja sarjamurhaajien, mutta muidenkin karttoja, satoja tai tuhansia jopa. Olen kuulunut Suomen Astrologiseen Seuraan.

Syy miksi en viimeiseen noin 10 vuoteen täällä ole kirjoitellut on juurikin ollut se, että täällä saa paskaa niskaansa niin kovin helposti heti kun vain mainitsee sanan astrologia. Olen tyytynyt vain lurkkaamaan tehden omat havaintoni miten olen itse halunnut.

Tytön ja Joonaksen syntymäauringot konjunktiossa Kheironiin omilla kartoillaan.
Mitä tästä päättelet?
Kheiron = haava, vamma, mikä ei parane. Psyykkinen tai fyysinen tai molemmat. Molemmilla.
En väitä tämän olevan mikään ratkaisu tapahtuneeseen, mutta jotain se heistä molemmista kertoo, siis yhdessä ja/tai erikseen.
Minusta sinun astroanalyysisi ovat olleet mielenkiintoista luettavaa. Olen itse tiedehenkilo, mutta suhtaudun hyvin avoimesti kaikkeen uuteen, ja joka tapauksessa astrologia on astronomian historiallinen seuralainen, mika jostain syysta renessanssin korvilla jai paitsioon astronomian suhteen. Asiaan vaikutti pitkalti Galileo Galilein "uusi filosofia", jossa "universumi oli kirja, johon on piirretty geometrisia kuvioita" (matematiikka), ja nain siis Galilein luoma uusi tieteellinen paradigma. Olen jonkin verran tutustunut renessanssin astrologisiin karttoihin ja analyyseihin, ja ne ovat kuin toisesta maailmasta. Ne kuvastavat renessanssin kulttuuria yhta paljon kuin meidan kulttuurimme kvanttijutut kuvastavat meidan kulttuuria.
Jatka vain siis!
Viimeksi muokannut Annabelle, Pe Joulu 02, 2022 3:07 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"SUPO:n tusinapassipolisit, jotka nettejäkin terrorisoi ovat jo fyysisestikin virkansa ryypänneitä, narkkareita, huume diilereitä, henkisesti loppuun poltettuja hylsyjä ja isomahasekopäitä."
-Tv:sta Tuttu Arto
tm_astro
Armas Tammelin
Viestit: 73
Liittynyt: Su Joulu 29, 2013 4:39 pm

Re: Postimurha ja astrologiset yhteydet

Viesti Kirjoittaja tm_astro »

sikajoakim kirjoitti: Pe Joulu 02, 2022 12:27 am te=tm_astro post_id=1379354 time=1669921650 user_id=36182]
sikajoakim kirjoitti: To Joulu 01, 2022 9:48 pm
[quo
WOW ! Tämä osui ja upposi !

Kun olen katsellut tuon nuoren miehen kuvaa, niin nuo on olleet mun fiilikset ihan nappiin.
On ollut tunne, että oikeanlainen tuki ja tunteita hyväksyvä terapia voisi häntä auttaa uskomaan itseensä ja vastakkaiseen sukupuoleen paremmin.
Siis auttaa uskomaan siihen, että hänelle "se oikea" vielä löytyy !

Kauris on merkkinä sisimmässään hyvin yksinäinen, janoaa rakkautta ja hyväksyntää, tahtoisi aina löytää sen ainoan oikean, mutta se on todella vaikeaa. Nyky-yhteiskunnassa vanhanaikainen romanttinen rakkaus ei ole kovinkaan korkeassa huudossa. Kauris on turvallisuudenhakuinen, vanhanaikainen ja perinteinen. Lapsena vanhus ja vasta vanhuksena lapsi. Elämä on Kauriille kuolemanvakava juttu ja siinä pitäisi onnistua 100% mutta se ei ole helppoa toteuttaa.

Mistä tuo lainaus oli ? Mistä voin löytää muutakin samankaltaista tietoa siis syntymäpäivien mukaan ?
https://www.zodiacsign.com/zodiac-calendar


Ole hyvä. Tämä varmaan kiinnostaa poliisejakin, heillä voisi olla pääsy vielä tarkempiin tietoihin, jos tietävät monen aikaan syntynyt. Ja tarkan paikan.
[/quote]

Kiitos tuhannesti :)
Ei poliisia astrologia kiinnosta, eikä tarvitsekaan. Heillä on omat hyvät keinonsa.

Mutta se on sinänsä valitettavaa että esim horaariastrologialla voisi löytää kadonneita tavaroita, eläimiä ja ihmisiä aika helposti. Se on ihan oma astrologian ala ja aika pätevä. Olen saanut yllättyä monta kertaa. En kuitenkaan tällä haavaa tiedä yhtään suomalaista pätevää horaarikkoa. Heitä pitäisi kysyä Suomen Astrologiselta Seuralta. Aiemmin oli iäkäs Per-Erik Tilgman, mutta hän on saattanut jo kuolla. Itselläni horaari on kokonaan jäänyt kun ei ole ollut aikaa opiskella. Kiinnostaisi varsinkin tietää missä Raisa Räisänen on, vai kuinka ? !
tm_astro
Armas Tammelin
Viestit: 73
Liittynyt: Su Joulu 29, 2013 4:39 pm

Re: Postimurha ja astrologiset yhteydet

Viesti Kirjoittaja tm_astro »

Annabelle kirjoitti: Pe Joulu 02, 2022 2:14 am Minusta sinun astroanalyysisi ovat olleet mielenkiintoista luettavaa. Olen itse tiedehenkilo, mutta suhtaudun hyvin avoimesti kaikkeen uuteen, ja joka tapauksessa astrologia on astronomian historiallinen seuralainen, mika jostain syysta renessanssin korvilla jai paitsioon astronomian suhteen. Asiaan vaikutti pitkalti Galileo Galilein "uusi filosofia", jossa "universumi oli kirja, johon on piirretty geometrisia kuvioita" (matematiikka), ja nain siis Galilein luoma uusi tieteellinen paradigma. Olen jonkin verran tutustunut renessanssin astrologisiin karttoihin ja analyyseihin, ja ne ovat kuin toisesta maailmasta. Ne kuvastavat renessanssin kulttuuria yhta paljon kuin meidan kulttuurimme kvanttijutut kuvastavat meidan kulttuuria.
Jatka vain siis!
Kiitos kannustuksesta :) !

Mieliähän on aina yhtä paljon kuin ihmisiäkin.
Tällä saitilla varsinkin :wink:
Täällä kukat kukkii ja rönsyilee todella hurjasti. On ollut mielenkiintoista vuosien mittaan lukea, miten ihmiset asioita näkee. Olen oppinut paljon.

Kuten sanoin, olen harrastaja, en ammattilainen ja menen mielenkiinnon ja keissin mukaan ja se vaihtelee paljon. Useinkaan ei ole mitään kommentoitavaa, enkä jaksa edes tehdä karttoja.

Tuolla suositellussa huuhaa-osiossa on hiljaista ja sitä taitaa aika harva edes lukea, joten voi olla etten jaksa minäkään kauheasti kiinnostua.

Jos ehtisin vielä elämässäni opiskelemaan horaariastrologiaa ( suomeksi tuntiastrologiaa, sekin aika unohdettu vanha konsti) niin olisi mielenkiintoista ruveta sen avulla etsimään kadonneita. Siitä voisi olla poliisillekin ihan oikeasti hyötyä. Olen saanut hämmästyä sen paikkansa pitävyydestä monta kertaa ja suhtaudun todella vakavasti siihen.

"Horaariastrologia: Esitetään täsmällinen kysymys ja astrologi piirtää kartan sille hetkelle, kun on kysymyksen vastaanottanut ja sisäistänyt sen. Kysymys voi koskea lähitulevaisuuden, tiedossa olevaa tapahtumaa, mutta sen avulla voi etsiä myös kadonneita esineitä. Horaariastrologia sisältää runsaasti erikoissääntöjä, jotka on hallittava oikean tulkinnan aikaansaamiseksi."

http://www.horoskooppi.com/astro_ennustava.html

http://www.raimonikula.net/horaari.htm


Astrologia on viime vuosikymmeninä kehittynyt valtavasti ja kehityksessä mukana pysyminen on jo tässä iässä haastavaa. Mutta jos olet nuorempi ihminen ja paukkuja takataskussa vielä paljon, niin suosittelen harrastamaan. Täyttä kärpäspaperia, tähän liimaantuu :D
Avatar
ruusumaa
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5302
Liittynyt: Ma Elo 31, 2020 5:47 pm

Re: Postimurha ja astrologiset yhteydet

Viesti Kirjoittaja ruusumaa »

Voisko tämän fucking astrologian jättää tästä nyt pois?

Jos siitä olis hyötyä, kukaan ei jäisi kateisiin ja murhaajat selviäisivät.

Sitä varten on kyllä saitteja olemassa.
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.
Avatar
Moderaattorit
Moderaattori
Viestit: 1491
Liittynyt: Ke Kesä 27, 2007 3:20 pm

Re: Postimurha ja astrologiset yhteydet

Viesti Kirjoittaja Moderaattorit »

Useisiin toiveisiin perustuen avasin tälle tutkinnanhaaralle oman ketjun ja ihan toiselle alueelle.
-NILS-
Ne tietää, jotka tietää...
Hermione
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5039
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 6:38 pm

Re: Postimurha ja astrologiset yhteydet

Viesti Kirjoittaja Hermione »

Jes, kiitos modet.

Astrologia on ihan mielenkiintoinen lähestymiskulma, mitä ei mielestäni pidä dissata tässäkään yhteydessä. Sama juttu myös ennustajien osalta, mutta tietenkin, on syytä muistaa että kannattaa pitää mukana ns. kourallinen suolaa.

Toivon, että nimimerkki tm_astro jatkaa asiasta keskustelua täällä, varmasti on useampikin kiinnostunut seuraamaan tätä keskustelua ja myös osallistumaan.
Vastaa Viestiin