Rasistinen rikos?

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

John Doe
Christopher Lorenzo
Viestit: 1595
Liittynyt: Su Helmi 22, 2009 4:28 pm
Paikkakunta: Desert Island

Rasistinen rikos?

Viesti Kirjoittaja John Doe »

8-vuotias tyttö tönäisty junan portailta laiturille Espoon Keskuksen juna-asemalla
13.05.2009


Tiistaina 12.05.2009 noin klo 14.00 Espoon Keskuksen juna-asemalla E-junasta poistuessa toistaiseksi tuntematon mies oli sanallisesti rasistisin sanoin loukannut 8-vuotiaan tummaihoisen tytön kunniaa ja tönäissyt tytön junan portailta siten, että tyttö kaatui selälleen asemalaiturille. Tytön selässä ollut reppu vaimensi kaatumista ja pahemmilta vammoilta vältyttiin. Kaatuminen aiheutti kuitenkin tytölle kipua. Tapahtumaa tutkitaan kunnianloukkauksena ja pahoinipitelynä. Tytön kertoman mukaan miehellä oli siniset farkut ja "pörröt" ruskeat hiukset ja hän poistui junasta Espoon Keskuksessa. Kyseistä henkilöä tai tapahtuman nähneitä henkilöitä pyydetään ottamaan yhteyttä Länsi-Uudenmaan poliisilaitoksen väkivaltarikosyksikköön puh. 09-5254329.

Lapsi kohteena.....EI HYVÄ!
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
Retku
Poliisikoira Rex
Viestit: 259
Liittynyt: Su Marras 30, 2008 2:02 am

Re: Rasistinen rikos?

Viesti Kirjoittaja Retku »

Kyseinen tönäisiä on varmaan vaatimassa näitä tummia ihmisiä omiin kotimaihinsa, mistä tietää vaikka se olisi Suomi. Tälläisellä käyttäytymisellä ei varmaan edesauteta yhtään mitään. Pässi mikä pässi.
v-a-45
Javier Pena
Viestit: 1873
Liittynyt: Su Helmi 08, 2009 12:40 pm

Re: Rasistinen rikos?

Viesti Kirjoittaja v-a-45 »

8-vuotias on vielä ihan pieni lapsi, en voi käsittää kuka aikuinen mies voi tehdä tuollaista, oli sit miten rasisti tahansa. Toivottavasti valvontakamerat on tallentanut edes vähän tästä miehestä, jos nyt yleensä mieheksi voi kutsua. Törkeetä :evil:
Onkohan kukaan puuttunut tohon mitenkään? Silminnäkijöitä varmaan on.
kohtalo sekoittaa kortit ja me vain pelaamme
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Rasistinen rikos?

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

John Doe kirjoitti:
Lapsi kohteena.....EI HYVÄ!
Ei hyvä, vaikka kohteena olisi ollut aikuinen.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
tutkija-matti
Armas Tammelin
Viestit: 77
Liittynyt: Pe Loka 10, 2008 10:18 am
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Rasistinen rikos?

Viesti Kirjoittaja tutkija-matti »

silminäkijähavainnon perusteella myös tönäisijä on ollut tummaihoinen...Kauheeta roskaa toi keltanenlehti syöttää taas ruokitaan myötätuntoo korostamalla ihonväriä saman lailla sen pitäisi myös kertoa esim.somalimies löi tai raiskasi mutta silloin tulee painetuksi vain mies raiskasi naisen mies teki kunniamurhan jne...WHY?
John Doe
Christopher Lorenzo
Viestit: 1595
Liittynyt: Su Helmi 22, 2009 4:28 pm
Paikkakunta: Desert Island

Re: Rasistinen rikos?

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Mistä löytyy tieto että tönäisijä oli tummaihoinen?Ainakaan poliisin oma tiedote ei tuollaista kerro.
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
Sassy
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 117
Liittynyt: To Tammi 08, 2009 12:06 pm

Re: Rasistinen rikos?

Viesti Kirjoittaja Sassy »

Mä vaan ihmettelen mistä lähtien APINA on ollut rasistinen solvaus? Haukkuma sana kyllä, mutta rasistinen siitä ilmeisesti tulee jos sitä käytetään tummempaan ihopigmenttiin vai onko sekin rasistinen rikos jos somali kutsuu vallkoista apinaksi?
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Rasistinen rikos?

Viesti Kirjoittaja Damien »

tutkija-matti kirjoitti:silminäkijähavainnon perusteella myös tönäisijä on ollut tummaihoinen...Kauheeta roskaa toi keltanenlehti syöttää taas ruokitaan myötätuntoo korostamalla ihonväriä saman lailla sen pitäisi myös kertoa esim.somalimies löi tai raiskasi mutta silloin tulee painetuksi vain mies raiskasi naisen mies teki kunniamurhan jne...WHY?
No nettiin kirjoitettu kuulopuheesta saatu silminnäkijähavainto ei liene sen arvokkaampi
kuin lehtienkään artikkelit.Eli ei tässä nyt mitään vielä ole ruokittu.
Sassy kirjoitti:Mä vaan ihmettelen mistä lähtien APINA on ollut rasistinen solvaus? Haukkuma sana kyllä, mutta rasistinen siitä ilmeisesti tulee jos sitä käytetään tummempaan ihopigmenttiin vai onko sekin rasistinen rikos jos somali kutsuu vallkoista apinaksi?
Minulla on usein ollut tapana kutsua nuoria tai lapsia apinoiksi, pikkuapinoiksi yms...
Eikä siis millään pahalla.Toki sen voi solvauksenakin sanoa.
En tosin minäkään löydä tuosta sitä rasismia. 8)
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Sassy
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 117
Liittynyt: To Tammi 08, 2009 12:06 pm

Re: Rasistinen rikos?

Viesti Kirjoittaja Sassy »

Mä voin myöntyää kutsuvani omia lapsiani vähintään kerran viikossa apinoiksi (en kyllä solvaus mielessä, vaan ootteko te äitin pikku apinoita?). Mä en näe kyseisessä sanassa mitään pahaa, saati rasistista, eikä mun mielestä apinasta saa rasistista solvausta vaikka sen sanois vihree mies siniselle porkkanalle, siksi uutisointi hämmentää 8)

Mutta toki tuomitsen itse teon, aikuisten ei kuulu töniä lapsia.
John Doe
Christopher Lorenzo
Viestit: 1595
Liittynyt: Su Helmi 22, 2009 4:28 pm
Paikkakunta: Desert Island

Re: Rasistinen rikos?

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Ihan niinku aika monella olis LUKI-häiriö. ( tuntematon mies oli sanallisesti rasistisin sanoin loukannut 8-vuotiaan tummaihoisen tytön kunniaa ja tönäissyt tytön junan portailta siten, että tyttö kaatui selälleen asemalaiturille.) Noin lukee ensimmäisessä tekstissä joka on poliisintiedote JA lisäsin otsikon perään kysymysmerkin juurikin siksi etten ole varma onko kyseessä rasistinen rikos.Kusenkeltainen lehdistö ja Suoli 24 löpisköön mitä tahansa,totuus löytyy poliisin tiedotteista.
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
Sassy
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 117
Liittynyt: To Tammi 08, 2009 12:06 pm

Re: Rasistinen rikos?

Viesti Kirjoittaja Sassy »

John Doe kirjoitti:Ihan niinku aika monella olis LUKI-häiriö.
Toivottavasti et tarkoita allekirjottaneen kommentointia? En tarkoita tätä ketjua, vaan juuri uutisointia sieltä kusen keltaisista hesariin, ja poliisin tiedotetta. Ihmettelen yleisesti mikä tekee tapauksesta juuri rasistisen rikoksen (joka se jo polisiin tiedotteen mukaan on)?
katupoika
Theo Kojak
Viestit: 1170
Liittynyt: Ma Kesä 11, 2007 6:05 pm
Paikkakunta: päihdehelvetti

Re: Rasistinen rikos?

Viesti Kirjoittaja katupoika »

Sassy kirjoitti:Mä vaan ihmettelen mistä lähtien APINA on ollut rasistinen solvaus? Haukkuma sana kyllä, mutta rasistinen siitä ilmeisesti tulee jos sitä käytetään tummempaan ihopigmenttiin
Nimenomaan. Samoin kuin taas joku maitonaama tai jauhonaama on rasistista vittuilua valkoihoiselle siinä missä mustaihoinen tuskin kokisi sitä pätkääkään loukkaavana. Varsinkin Jenkeissä mustaihoisia haukutaan apinoiksi ja toivotetaan tervemenneeksi takaisin viidakkoon jossa apinat elävät.
MotiivitOn
Rico Tubbs
Viestit: 1271
Liittynyt: Ti Syys 02, 2008 8:10 am

Re: Rasistinen rikos?

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

katupoika kirjoitti:Nimenomaan. Samoin kuin taas joku maitonaama tai jauhonaama on rasistista vittuilua valkoihoiselle siinä missä mustaihoinen tuskin kokisi sitä pätkääkään loukkaavana. Varsinkin Jenkeissä mustaihoisia haukutaan apinoiksi ja toivotetaan tervemenneeksi takaisin viidakkoon jossa apinat elävät.
Juu, mullekin kerran huudettiin "V***N VALKKU"! En voinut mitään sille että räjähdin nauramaan. Olisi kai pitänyt tehdä r-ilmo..!?
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: Rasistinen rikos?

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

On toki mahdollista, että tämä tummaihoinen tyttö valikoitui tämän sosiaalisesti rajoittuneen herran väkivaltaisen purkauksen kohteeksi vain siksi, että sattui seisomaan tämän lähettyvillä. Ja on toki mahdollista, että kyseisellä sosiaalisesti rajoittuneella herralla on tapana kutsua ylipäätään lapsia apinoiksi ja heittää heidät pois tieltään. On myös mahdollista, että väkivaltainen purkaus johtui osittain tytön ihonväristä ja myös mahdollinen nimittelytermi "apina" johtui tytön ihonväristä. Meillä ei ole tällä hetkellä varmaa tietoa näistä asioista.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
tutkija-matti
Armas Tammelin
Viestit: 77
Liittynyt: Pe Loka 10, 2008 10:18 am
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Rasistinen rikos?

Viesti Kirjoittaja tutkija-matti »

tyttöystävä oli samassa paikassa samaan aikaan sieltä tulee tiedonlähteeni tummahipiäisestä kiireen oloisesta pörröpäästä.
Vastaa Viestiin