Horoskoopit

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

Irma Lam
Sabrina Duncan
Viestit: 363
Liittynyt: To Touko 07, 2009 9:06 pm

Re: Horoskoopit

Viesti Kirjoittaja Irma Lam »

Pätkän vertaa en horoskoopeista piittaa. En suostu olemaan samanlainen kuin joka kahdestoista ihminen enkä ihan takuuvarmasti olekaan. Mulle on tehty pyytämättäni semmoinen oikein karttakin planeettoineen kaikkineen, mutta oli ihan täysin epäonnistunut kyllä sen äijän sepustus, en tunnistanut itseäni mistään. No sama äijä sanoi, että olen Isis-jumalattaren reinkarnaatio, joten ei kovin uskottavaa juttua muutenkaan ladellut hän... :roll:

härkä
Jack Bauer
Viestit: 936
Liittynyt: Ke Syys 17, 2008 6:34 pm

Re: Horoskoopit

Viesti Kirjoittaja härkä »

Yllätys , yllätys

Olenkin tämä
http://api.ning.com/files/UNy9cgSRTHZTx ... tarius.jpg

Kiinalaiselta horroskoopilta olen lohikäärme.

Mihinkähän osioon tää menee ????

oolu
Nikke Knakkertton
Viestit: 189
Liittynyt: To Huhti 03, 2008 4:13 am
Paikkakunta: en arrière de lumiere

Re: Horoskoopit

Viesti Kirjoittaja oolu »

Mää oon leijona, ja kinkkihorossa tiikeri, puuhoroskoopissa olin muistaakseni poppeli. Olen aina ollut suuri kissafani, ja pienempänä (4-5v.) itseantamani lempinimeni oli kissa, vaikka en kyllä sillon mitään horoskoopeista tienny. Leijonan luonnekuvaukset sopii yleensä erittäin hyvin, päivä- tai muut ei kyllä yleensä väänny mitenkään mun elämään. Mun luontainen värityksenikin on hyvin leijonamainen 8)

Piskooppi
Harjunpää
Viestit: 314
Liittynyt: Ma Touko 24, 2010 8:40 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Horoskoopit

Viesti Kirjoittaja Piskooppi »

SSSSSSSS
Skorpioni
SSSSSSSS
En ole puolesta tai vastaan tässä asiassa, päinvastoin.

Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Re: Horoskoopit

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Huomasin tuossa yksi päivä, että aika moni suomen kärkinimen muusikko on syntynyt marraskuussa ja vielä melkein samana päivänä ( eri vuosina tietty tosin)

Ville Valo 22.11.
Kari Tapio 22.11.
Tuomari Nurmio 21.11.
Ilkka Alanko 21.11.

Mystistä... :o


Onnea kaikille ! :mrgreen:

Avatar
Leidi
Sofia Karppi
Viestit: 402
Liittynyt: Ma Marras 14, 2011 11:07 am

Re: Horoskoopit

Viesti Kirjoittaja Leidi »

Eipä taas haulla löytynyt tätäkään ketjua :roll:
Meinasin jo uuden avata, mutta varmuuden vuoksi päädyin selaamaan Huuhaa-osion vanhat ketjut läpi ja olihan täällä jo tällainen.

Leidillä on synttärit tänään, eli vesimieshän minäkin olen.
Mihinkään kuukausi- tai vuosiennustuksiin en usko, mutta tosi usein kyllä luonnehoroskooppi pitää paikkansa :shock:
Joskus arvaan toisen horoskoopin jo ensimmäisellä tapaamisella. Monet tutut kyllä edustavat vahvasti omaa horoskooppimerkkiään. Oinaat esimerkiksi tahtovat olla loputtoman kovapäisiä (anteeksi oinaat) 8)
Ystävänä Rapu on mitä parhain, sillä häneltä löytyy aina aikaa kuunnella ja auttaa toista ihmistä. Rapu on luonteeltaan hyvin empaattinen ja hellä. Hänen hoivaamisviettinsä vain voimistuu iän myötä ja hänestä tuleekin todella kultainen isoäiti- tai isä.
Näin kertoo uusi horoskooppikirjani. Allekirjoitan täysin. Minun tuntemani rapuihminen oli juuri tuollainen.

Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Horoskoopit

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Onnea LEIDI! :D Ja tosiaan, miten saatoit edes hetken epäillä ettei tänne ole vielä ehditty noinkin elämää ja kuolemaa tärkeämmästä asiasta kuin horoskoopit ketjua pystyttää? :mrgreen:
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!

Avatar
Leidi
Sofia Karppi
Viestit: 402
Liittynyt: Ma Marras 14, 2011 11:07 am

Re: Horoskoopit

Viesti Kirjoittaja Leidi »

Kiitoksia, Nooruska 8)
Ehdinkin kyllä jo miettiä että mitä ihmettä... No, ketju löytyi, vaikka vähän vanhempi onkin.

Gepardi
Alibin satunnaislukija
Viestit: 63
Liittynyt: Su Heinä 22, 2012 9:58 pm

Re: Horoskoopit

Viesti Kirjoittaja Gepardi »

Terve!

Uskon Astrologiaan. Aurinko merkiltäni olen vaaka.

kid

Re: Horoskoopit

Viesti Kirjoittaja kid »

Mäkin uskon astrologisiin luonnekuvauksiin, sillä lähes poikkeuksetta nämä pitävät paikkansa, toki riippuu mikä ihminen on nousevalta/laskevalta merkiltään ja kuinka vahvoja ne ovat olleet. Itse olen Kaksonen, ja tasan yhtä impulsiivinen ja keikaroiva kuin Kaksoset yleensäkin.

Uusi tuttavuus itselleni on Druidien puuhoroskooppi. Puuhoroskoopiltani olen Viikunapuu, ja ihan näyttää pitävän paikkansa :mrgreen: Tuolta lisää: http://www.varjojenkirja.com/druidit/18-kohde.html

Koimies
Neuvoja-Jack
Viestit: 500
Liittynyt: La Syys 10, 2011 2:09 am

Re: Horoskoopit

Viesti Kirjoittaja Koimies »

Monet horoskoopit ovat pelkkää palturia. Paremmissa voidaan tutkia missä asemassa se aurinkomerkki nyt on yhden planeetan, Auringon (on plan. astrologiassa), osalta. Silloin edes yritetään jotain sanoa astrologian sisäisestä logiikasta käsin. Tarkimmassa horoskoopissa syntymätähtikarttaa kaikkine planeetta-asemineen, aspekteineen, verrataan planeettojen nykyasemaan. Ongelma on se, että silloin saadaan hyvin runsaasti infoa, ja siitä olellisen erottaminen on haastavaa ammattiastrologille myös. Tietokone ei tässä itsestäänselvästi auta.

Aloitin astrologian tutkimisen xxxx. Sain ristiriitaisia kokemuksia. Mielestäni astrologialla voidaan ennustaa tarkasti tuskin lainkaan, tai taito on harvojen käsissä. Se antaa korkeintaan mielenkiintoisia viitteitä hyvistä ja huonoista ajoista. Luonteesta ja alttiuksista tähtikartta kertoo varmaankin joskus sattumaa enemmän tietoa. Silloin ei katsota vain aurinkomerkkiä.

Astrologian liepeillä on runsaasti fantasiaa, mystiikkaa ja joskus pelkoa/ahdistusta omasta kohtalosta. Kannattaa pitää pää kylmänä ja tutustua aiheeseen neutraalisti. Astrologeista Maarit Laurento on fiksu, oppinut ja avarakatseinen henkilö. Nämä isis-jutut ovat sitä fantasiavyöhykettä, mielestäni ainakin. Nils Mustelin kritisoi alaa ja kehitteli vastineeksi sporalogian. Ts. a on ensisijaisesti uskonasiaa, ei paha niinkään.
Miehen allekirjoitus: Kasvoista kasvoihin.

Sibuli
Susikoski
Viestit: 48
Liittynyt: Ma Marras 25, 2013 11:32 am
Paikkakunta: Itä-Uudenmaan metsät

Re: Horoskoopit

Viesti Kirjoittaja Sibuli »

Olen jousimies ja sen kuvaus sattuu osumaan kohdilleen. En siltikään usko horoskooppeihin ja esimerkiksi äitini (kalat) on kaikkea muuta kuin "hiljainen, nöyrä ja ujo"... :lol:
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die tomorrow.
- James Dean

Gepardi
Alibin satunnaislukija
Viestit: 63
Liittynyt: Su Heinä 22, 2012 9:58 pm

Re: Horoskoopit

Viesti Kirjoittaja Gepardi »

Minun aurinko merkkini on vaaka minun laskeva merkkini on kaksonen nouseva merkki jousimies, kuu merkki oinas tai härkä, mars planeetta on ravussa syntymä hetkelläni,venus skorpionissa, merkurius skorpionissa, pluto skorpionissa,jupiter vaa assa, saturnus vesimiehessä, uranus kauriissa, ja neptunuksesta en tiedä, ja suomi 24 olen lukenut, kun joku oli tietänyt tutkimuksesta sarja murhaajien syntymä kartasta, amerikassa tehty tutkimus muistaakseni, oli tutkittu kuuden kymmenen, sarja murhaajan syntymä karttaa, niin aurinko merkeistä sarja murhaajia oli eniten kaksosissa, nouseva merkki oli monilla sarja murhaajilla neitsyt jousi mies tai vaaka, kuu kauriissa, venus skorpionissa, merkurius skorpionissa, ja oli muutakin muten muista....

Avatar
devil_doll
Javier Pena
Viestit: 1881
Liittynyt: Su Huhti 04, 2010 5:22 am
Paikkakunta: From Hell

Re: Horoskoopit

Viesti Kirjoittaja devil_doll »

Kaljaraati on taas kokoontunut ja aiheena mikäs muu kuin huominen auringonpimennys.

Huuharisakissa päästiin jossain vaiheessa myös pimennyksen astrologiseen tulkintaan asti. Huomisen pimennyksen ajankohta on kuulemma astrologisesti täydellinen aloittaa iso sumutus- ja/tai sotaoperaatio. Mars ja Uranus yhtymässä Oinaassa, Neptunus ja Merkurius yhtymässä Kaloissa, samaan aikaan auringonpimennus joka siis on tietysti myös Kuun ja Auringon yhtyminen Kalojen ja Oinaan rajamaastossa. Lisäksi oliko se nyt Jupiter Leijonassa ja Pluto Kauriissa. Missäs Saturnus - näköjään se oli Jousimiehessä. Tämän parempaa paikkaa ei kuulemma modernille sotapäällikölle tule. :mrgreen:
Sika naiseksi

There's nothing in my dreams, just some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze.

Avatar
jukuripää
Christopher Lorenzo
Viestit: 1598
Liittynyt: Pe Loka 05, 2012 6:30 am
Paikkakunta: Nyhtänköljä

Re: Horoskoopit

Viesti Kirjoittaja jukuripää »

Olen vesimies, nouseva merkki leijona. Olen hyvinkin tyylipuhtaasti vesimiehen oloinen, boheemi tohisija, mutta ulkonäkö enemmän leijonan puolelta.
Kaikki eiliset ovat menetettyjä päiviä.

Vastaa Viestiin