Voisitko asua asunnossa, jossa on tapahtunut henkirikos?

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

pekkaeric
Hetty Wainthropp
Viestit: 451
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 10:04 pm

Viesti Kirjoittaja pekkaeric »

Voisin asua ja olen asunutkin. Mitään ihmeitä ei tapahtunut.

Avatar
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viestit: 1504
Liittynyt: Pe Helmi 22, 2008 7:12 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valoviikate »

Mielenkiintoinen keskustelu. Kyllä, kyllä väittäisin voivani kaikin mokomin asua talossa, jossa on tapahtunut henkirikos. En ole oikein taikauskoinen. Se voisi olla jollain tavalla jännittävääkin, jos se olisi tapahtunut poikeuksellisen kauan sitten.
Yksin kun en asu, mistäpä minä tietäisin, vaikka täällä olisi
joey kirjoitti:Voisitko asua asunnossa, jossa on surmattu lapsi?
Asumisen kannalta ei olisi minulle merkitystä, olisiko surmattu lapsi vai mikä. Ja itseasiassa itsekin olen surmannut kotonani aika monta itikkaa.[/quote]

Shrewd
Susikoski
Viestit: 34
Liittynyt: Ke Joulu 19, 2007 4:04 pm

Viesti Kirjoittaja Shrewd »

En todellakaan voisi asua asunnossa/talossa, jossa on tapettu ihminen. Kyllä kummittelisi päässä ja pahasti.

Katjushka
Theo Kojak
Viestit: 1166
Liittynyt: Ma Kesä 11, 2007 9:17 pm

Viesti Kirjoittaja Katjushka »

Kerrostaloasunnossa ehkä jotenkin. Samoin paremmin, jos tekijä olisi saatu kiinni ja rikos selvitetty. Mutta omakotitalossa, joka sijaitsee keskellä ei mitään ja jossa on tapahtunut henkirikos, en varmasti pystyisi asumaan. Varsinkin jos tekijää ei tiedettäisi. Olisihan siinä puolirealistinen mahdollisuuskin, että tekijä tulee "verestämään" muistojaan....
I wonder sometimes about the outcome of a still verdictless life.
Am I living it right?
John Mayer

Tirskis
Neuvoja-Jack
Viestit: 573
Liittynyt: Ma Touko 12, 2008 5:49 pm
Paikkakunta: Kuusamo

Viesti Kirjoittaja Tirskis »

Ajattelen että voisin sellaisessa asunnossa asua, kun vaan olisi mukava asunto, eikä kallis vuokra.

Otus85
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: La Maalis 15, 2008 2:57 am

Viesti Kirjoittaja Otus85 »

Ei mulla anakaan mitään onkelmaa ois asua vaikka joku olisikin kuollu/tapettu. Eräs tuttuni asui jonkin aikaa kämpässä jossa pari miestä oli tapellu ja toinen tappanu toisen.(kummatkin minunkin tuttuja).Ei mulla tullu mitään ihmeellisii kuvitelmii/pelkotiloja.

Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Paha mennä sanomaan pystyisikö, ei sitä tiedä ennen kuin koittaa.

Avatar
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viestit: 1504
Liittynyt: Pe Helmi 22, 2008 7:12 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valoviikate »

Nyt jäin miettimään, muuttaisitteko pois kämpästänne, jossa jo olette asuneet, jos saisitte tietää siellä tapahtuneen henkirikos?

Valdovas
Axel Foley
Viestit: 2433
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 12:25 pm
Paikkakunta: Paikallinen ryhmä, Orionin haara 4 B 13

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

Shrewd kirjoitti:En todellakaan voisi asua asunnossa/talossa, jossa on tapettu ihminen. Kyllä kummittelisi päässä ja pahasti.
Ihanko totta? :shock: Epäilen kyllä, että avattaresi suhtautuisi asiaan hiukan toisella asenteella...! :lol:

Sterling
Hetty Wainthropp
Viestit: 452
Liittynyt: Su Syys 28, 2008 8:25 pm
Paikkakunta: Vaihtelee

Viesti Kirjoittaja Sterling »

Omakotitalossa en asuisi. Tällä hetkellä asun kerrostalossa, jossa on tapettu heppu. Tosin ei tässä asunnossa eikä edes tässä rapussa.

Toisinaan aika järkkyä pesutuvassa kellarissa ,kun alkaa mielikuvitus laukata. :roll:
Jos haluat rauhaa, valmistaudu sotaan.

aamu
Sofia Karppi
Viestit: 414
Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 10:11 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja aamu »

Luultavasti, mikäli talon saisi todella edullisesti, eli se olisi tosi hyvä kauppa..Mutta joku sellainen talo, jossa olisi tehty esim.perhesurma..? Ei, en pystyisi, jotenkin se olisi liian karmivaa.

Kerrostaloasunnoista; eiköhän sitä pystyisi. Onneksi harvemmin kai edes saa tietää mistään, että asunnossa on tapettu joku. Ellei kuule jotain huhupuheita.

seireeni
Lauri Hanhivaara
Viestit: 126
Liittynyt: Ti Huhti 03, 2007 12:47 pm

Viesti Kirjoittaja seireeni »

aamu kirjoitti:Mutta joku sellainen talo, jossa olisi tehty esim.perhesurma..? Ei, en pystyisi, jotenkin se olisi liian karmivaa.
Onko muuten Björkqvistien talo jo myyty?
"I think it was sick and weird."

joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

Valoviikate kirjoitti:Nyt jäin miettimään, muuttaisitteko pois kämpästänne, jossa jo olette asuneet, jos saisitte tietää siellä tapahtuneen henkirikos?
Tämä on ehkä vielä parempi kysymys, sillä harvalle selviää asunnon täydellinen historia ennen ostohetkeä. Itse en muuttaisi. Mutta toisaalta, uskonkin että tietynlaiset tapahtumat jättävät jälkensä tilaan, joten jonkun perhepaloittelusurman näyttämöllä voisi olla ns. huono karma, jonka vaistoaisi jo näytössä.

Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Viesti Kirjoittaja Blues »

Itse asuin pari vuotta asunnossa jossa oli tapettu ihminen. Taloyhtiö oli sittemmin täysin remontoitu ja huonejärjestystä muutettu eli entinen hellahuone jossa verityö oli tehty, oli nykyisin makuuhuone. Vähän mietteitä aiheutti moinen tieto kyllä.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.

Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4911
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Valoviikate kirjoitti:Nyt jäin miettimään, muuttaisitteko pois kämpästänne, jossa jo olette asuneet, jos saisitte tietää siellä tapahtuneen henkirikos?
Jos asunto muuten olisi hyvä ja kävisi senhetkiseen elämäntilanteeseen, niin en todellakaan muuttaisi tuollaisen jutun vuoksi. Itseasiassa aika paljon saisi tapahtua, että alkaisin miettimään jotain poismuuttoa, muutama sata poltergeist-näyttöä tarvittaisiin vähintäänkin.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.


Vastaa Viestiin