Voisitko asua asunnossa, jossa on tapahtunut henkirikos?

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

Ö_ö_hö_ö
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: Su Touko 09, 2021 9:03 pm

Re: Voisitko asua asunnossa, jossa on tapahtunut henkirikos?

Viesti Kirjoittaja Ö_ö_hö_ö »

Me olemme hiljattain muuttaneet taloon, jonka olohuoneen lattiasta löytyi rumat jäljet.

Me epäilemme, että siinä on pahoipidelty eräs henkilö, jonka kuolema on lavastettu onnettomuudeksi.

https://www.ts.fi/uutiset/paikalliset/5 ... aantalissa
Liitteet
IMG_0957 (1) (1).jpg
IMG_0957 (1) (1).jpg (46.13 KiB) Katsottu 11221 kertaa
Capture_zzz.JPG
Capture_zzz.JPG (106.55 KiB) Katsottu 11221 kertaa

Avatar
poikani
Telkkaridekkareiden asiantuntija
Viestit: 9987
Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 8:50 pm
Paikkakunta: ?? ???????

Re: Voisitko asua asunnossa, jossa on tapahtunut henkirikos?

Viesti Kirjoittaja poikani »

Ö_ö_hö_ö kirjoitti:
Ma Touko 10, 2021 10:45 am
Me olemme hiljattain muuttaneet taloon, jonka olohuoneen lattiasta löytyi rumat jäljet.

Me epäilemme, että siinä on pahoipidelty eräs henkilö, jonka kuolema on lavastettu onnettomuudeksi.

https://www.ts.fi/uutiset/paikalliset/5 ... aantalissa
Asuiko onnettomuuden tai "onnettomuuden" uhri teidän nykyisessä kodissanne? Tiedättekö hänen vierailleen siellä? Vai oliko se päälleajajan koti?

Kannattaisi varmasti ilmoittaa asiasta muuallekin kuin tänne, jos jonkinlaista näyttöä tai vahvaa epäilystä on.
????? ?? ??????.

Ö_ö_hö_ö
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: Su Touko 09, 2021 9:03 pm

Re: Voisitko asua asunnossa, jossa on tapahtunut henkirikos?

Viesti Kirjoittaja Ö_ö_hö_ö »

Uhri ei asunut nykyisessä kodissamme, mutta on käynyt siellä useasti.
Tapahtumapaikalta tavoitettu päälleajaja ajoi ehkä jo kertaalleen yliajetun miehen yli. Kuulopuheina sain tiedoksi, että uhrin yli oli ajettu kahdesti. Ensimmäinen yliajaja oli ehkä pahoinpitelijä ja hän oli luultavasti myös tuonut uhrin tielle yliajettavaksi. Toinen yliajaja oli luultavasti tavallaan uhri itsekin, kun ajoi ajoradalla maanneen? miehen yli pimeässä.

Elisabeth
Alibin satunnaislukija
Viestit: 61
Liittynyt: Su Marras 08, 2015 3:10 am

Re: Voisitko asua asunnossa, jossa on tapahtunut henkirikos?

Viesti Kirjoittaja Elisabeth »

En ole asunut kämpässä missä olisi tapahtunut henkirikos tai tietääkseni edes kuollut kukaan.
En kuitenkaan usko että voisin, oon sen verran heikkohermoinen, ei tule kotoisat fiilikset perheenjäsenen kämpässä jossa edellinen asukas ilmeisesti tappanut itsensä ja tästä vielä ehkä jälkiäkin näkyvissä, tuli myös vähän ikävä tunnelma kaverin kämpässä jonka edellinen asukas oli murhattu, vaikka murha ei siellä tapahtunutkaan. Tuntuu vaan jotenkin niin kylmäävältä, kun alan miettiin että "no tässä se kävi vessassa ennenku lähti kotoo ja koki kohtalonsa, se näki tän just saman näkymän ku minä nyt, ja tänne oli tarkotus tulla takas normaalisti"..

finnbar87
Sofia Karppi
Viestit: 425
Liittynyt: Su Huhti 27, 2014 9:29 pm

Re: Voisitko asua asunnossa, jossa on tapahtunut henkirikos?

Viesti Kirjoittaja finnbar87 »

Ihmisiä kuolee eri paikkoihin, luonnollisesti, oman käden ja muiden käden kautta. Voisiko joku, joka tämmöistä miettii, kulkea ohi semmoisesta paikasta, jossa tietäisi matkansa pään kohdanneen vaikka kymmenkunta ihmistä viimeisen kahdenkymmenen vuoden sisällä? Niinpä. Voi kulkea, kun ei tiedä moisesta. Entä miten teillä toimii tuo sairaalassa käynti? Useita kuolleita päivittäin samassa rakennuksessa. Tässäkin talossa, jota nyt asutan, on aivan varmasti kuollut joku koko tämän torpan pitkän historian aikana, mutta eipä ole vielä ainakaan tullut kummittelemaan.

QwertyKeyboard
Neuvoja-Jack
Viestit: 590
Liittynyt: To Huhti 25, 2019 4:05 pm

Re: Voisitko asua asunnossa, jossa on tapahtunut henkirikos?

Viesti Kirjoittaja QwertyKeyboard »

Kyllä voisin kunhan jäljet on siivottu / remontoitu pois. Todennäköisesti olen joskus asunutkin asunnossa johon joku on kuollut sen verran eri asunnoissa olen elämän varrella asunut vaikka en minä tiedä mitä kaikkea asunnoissa missä olen asunut on vuosien varrella tapahtunut. Osahan asunnoista missä olen ollut vuokralla on ollut käytössä melkein satavuotta eri ihmisillä kyllä siinä ajassa ehtii tapahtua.

Dope Boy
Axel Foley
Viestit: 2021
Liittynyt: To Marras 17, 2016 10:52 pm

Re: Voisitko asua asunnossa, jossa on tapahtunut henkirikos?

Viesti Kirjoittaja Dope Boy »

enköhän, olenhan asunut sellaisessa asunnossa jossa on delannut immeinen normaalisti.
"If you aim for a king, you better not miss"

Liipolaman
Lauri Hanhivaara
Viestit: 144
Liittynyt: Su Kesä 24, 2018 6:32 pm

Re: Voisitko asua asunnossa, jossa on tapahtunut henkirikos?

Viesti Kirjoittaja Liipolaman »

Ihmeen moni on asunut asunnossa, jossa on tapettu joku vaikka aika pienellä todennäköisyydellä sä sellaisen asunnon löydät.

Jos esim vuonna 2019 suomessa surmattiin 65 ihmistä ja näistäkin valtaosa muualla kuin asunnossa ja keskimäärin varmaan noin 100 henkirikosta vuodessa on tehty. Asuntoja suomessa on eri tilastojen mukaan noin 3 miljoonaa..

Avatar
Calaboliisi
Alokas
Viestit: 6
Liittynyt: Ma Joulu 23, 2013 2:49 pm

Re: Voisitko asua asunnossa, jossa on tapahtunut henkirikos?

Viesti Kirjoittaja Calaboliisi »

En voisi asua.

Tyyva
Scooby-Doo
Viestit: 29
Liittynyt: La Huhti 17, 2021 10:56 pm

Re: Voisitko asua asunnossa, jossa on tapahtunut henkirikos?

Viesti Kirjoittaja Tyyva »

olen asunut 3vuotta. Mun ihka eka asunto, kun muutin omilleni. Olin tuolloin 21v. Kaksoismurha tapahtui muutama vuosi aiemmin. Olihan se karmivaa, kun tapahtumapäivä oli. Asuin jo aiemmin samassa talossa, eli muistankin sen tapahtuman, siitä muistissa tarkka päivämäärä.

Avatar
Jazzermasser
Rico Tubbs
Viestit: 1276
Liittynyt: Ti Heinä 06, 2021 8:10 am

Re: Voisitko asua asunnossa, jossa on tapahtunut henkirikos?

Viesti Kirjoittaja Jazzermasser »

EIköhän näissä kunnan vuokra asunnoissa jokaisessa ole joku ainakin kerran kuollut..Ja asun tällä hetkellä asunnossa missä omistaja kuoli sairaalaan..Ettei se nyt oo mitenkään uutta jos esim tietää mitä tapahtunut niin sen mukaan itse elää..

ZakkFakk
Nikke Knakkertton
Viestit: 178
Liittynyt: Ti Huhti 01, 2014 2:15 pm

Re: Voisitko asua asunnossa, jossa on tapahtunut henkirikos?

Viesti Kirjoittaja ZakkFakk »

Hyvä kysymys.

Itse asunut vuosien varrella monissa vanhoissa kerrostaloissa joiden huoneistoihin varmasti joku joskus ainakin kuollut. Niihin vastaus on että ihan sama, yllättävän moni kuolee kotonaan, muutto-/kalmasiivous ja uusi asukas tilalle, ei pelota eikä haittaa itseä muuttaa.

Mitä tulee esim. syrjäkylien omakotitaloihin, tai vaikka Seinäjoen teinisurmataloon tai Jukka S. Lahden surmataloon niin tjaa. Ja syynä lähinnä uteliaat ja murhaturistit. Ainakin kova alennus pitäisi tulla talon hinnasta. Itse henkirikoshistorian tietäen asian kanssa ei minulla olisi ongelmaa, omat huonekalut ja elämä. Mutta ne uteliaat ja turvallisuudentunne jos esim. syrjäinen talo, saattaisi se mielessä aina ajoittain käydä.

Vastaa Viestiin