Vielä toteutumattomat enneunet

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

Nemesia
Neuvoja-Jack
Viestit: 574
Liittynyt: Su Loka 12, 2008 5:54 pm

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Nemesia »

Viime yönä näin unta että Riitta Uosukainen voitti arvasta 200 euroa :D

Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Näin unta, että kuljin poliisimiehen perässä jotain hiekkatietä pitkin. Hän lupasi kertoa minulle, missä ruumis sijaitsi. Tosin unen aikana en tullut tietämään kenen ruumista me etsimme. Tien varressa oli musta kilpi/valkoinen teksti, jossa luki:
Tuhkanajo-
Kaatopaikka

Mietin unessa, että kilven teksti on hölmösti kirjoitettu. Samassa tangossa oli toinenkin kilpi, jossa luki tien nimi, mutta en millään saanut siitä selvää.
Paikka oli siis tuhkakaatopaikka ja poliisi vielä varoitteli minua, että kävelisin hänen jäljissään, etten uppoaisi sinne tuhkaan.
Kyllä ärsytti, kun heräsin kesken, enkä tullut tietämään kuka on haudattu ko. paikkaan ja millä paikkakunnalla me edes pyörittiin. :evil:
Jos joku näkee oheisen väärinkirjoitetun kilven, toivon hänen ilmoittavan minulle, missä paikka sijaitsee. :mrgreen:

Redwolf
Scooby-Doo
Viestit: 25
Liittynyt: Ke Tammi 21, 2009 7:03 pm

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Redwolf »

Log Lady kirjoitti:Uni 2/2009:

Tulee tapahtumaan ydinonnettomuus, mahdollisesti räjähdys liittyen jonkin rakennuksen purku- tai korjaustöihin? (Ei välttämättä ydinvoimala, kyllähän joissakin maissa radioaktiivista materiaalia liikkuu teillä tietymättömillä miten sattuu.) Evakuointi- ja pelastustöissä toimii englantia ja venäjää puhuvia ihmisiä. Englanninkielisten toiminnoissa "Danny-boy" on koodinimi. Pelastustöiden jälkeen syntyy riitoja ja kokonainen kansanliike pelastajia vastaan, liike on sitä mieltä että toiminta on ollut epäoikeudenmukaista ja harvoihin ja valittuihin keskittynyttä.

Ydinonnettomuus tapahtu, mutta karmaiseva on unesi ollut.. --> http://fi.wikipedia.org/wiki/Fukushima_ ... ettomuudet

Kerro toki lisää mitä unta olet nähnyt :D

(en nähnyt mainintaa nopsaa selatessa, joten anteeksi jos on (kello on puoli kolme yöllä, joten :D )
Life asked death,
"Death Why do people love me, but hate you?"
Death responded,
"Because you are a beatiful lie and i am a painful truth.."

Redwolf
Scooby-Doo
Viestit: 25
Liittynyt: Ke Tammi 21, 2009 7:03 pm

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Redwolf »

Inhoan välillä nukkumista juurikin noiden asioiden suhteen.
Pari kertaa nähnyt asioita, jotka käyneet toteen muutama viikon viiveellä.
Näin joskus unta ,että eksäni pelehtii juuri bruneten muijan kanssa nenäni edessä. Meni muutama viikko, ja se jäi kiinni bruneten muijan kanssa pelehtimisestä. :D
Sitte muutama kesä taas "enneuni" uudessa suhteessa, olin laivalla ja kattelin ku oma ukko pelehti toisen naisen kanssa, meni muutama viikko ja niin taas kävi miten unessa näin lopulta, työkavereiden kanssa meni laivalle ja lähenty liikaa blodin kaverin kanssa. Laivamatkasta sain kuulla pari päivää ennen.. :roll:
Oikeasti, mitä silmät ei näe, niin jokin muu näemmä näkee. Kummassaki esimerkissä kaikki hyvin, ei mitään merkkejä ainakaa omille silmille, että edes ajattelisin niin. Mutta miksi oon niissä kuitenki läsnä katsomassa :D Aivan kuin olisin sokea asialle, mikä kyllä taisi olla totta.
:evil:
Toki nuo osu omalle kohdalle toteen.
Taipumusta ennustaa näemmä kumppanin touhut ja kenen kanssa :twisted:
Toki koitan muistaa muita, mutta nuo tuli ekana mieleen.
Life asked death,
"Death Why do people love me, but hate you?"
Death responded,
"Because you are a beatiful lie and i am a painful truth.."

porccana
Alibin satunnaislukija
Viestit: 62
Liittynyt: Ma Joulu 03, 2012 10:40 pm

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja porccana »

Tämä uni ehti toteutua ennen kuin tajusien edes epäillä sitä! Näen toisinaan välillä unia, jotka toteutuu tai jotka vihjaavat tulevaan, mutta yleensä ne koskee omaa elämää. Tällä kertaa onneksi ei koskenut.

Näin eilen (3.4.13) aamulla unta, että katsoin televisiosta jotakin tv-ohjelmaa joka kertoi jostain heimorituaaleista. Jossain vaiheessa kerrottiin miesten naimataisteluista ja siinä esiteltiin raakaa taistelua, jossa oli yksi kirves ja kaksi miestä. Siinä näytettiin, kuinka toinen mies voitti taistelun, surmasi ja paloitteli kirveellä vastustajansa. Heräsin siihen kun näin tilanteen, jossa vastustaja makasi palasina pitkin poikin taistelukenttää..

Tänään tuli sitten tämmöinen uutinen vastaan:
Vaimonsa hylkäämä intialaismies tappoi yhdeksän naista ja lasta kirveellä


http://www.hs.fi/ulkomaat/Vaimonsa+hylk ... 5071216850

Meni kyllä aika kylmät väreet kun huomasin tuon..

kid

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja kid »

Redwolf kirjoitti:
Log Lady kirjoitti:Uni 2/2009:

Tulee tapahtumaan ydinonnettomuus, mahdollisesti räjähdys liittyen jonkin rakennuksen purku- tai korjaustöihin? (Ei välttämättä ydinvoimala, kyllähän joissakin maissa radioaktiivista materiaalia liikkuu teillä tietymättömillä miten sattuu.) Evakuointi- ja pelastustöissä toimii englantia ja venäjää puhuvia ihmisiä. Englanninkielisten toiminnoissa "Danny-boy" on koodinimi. Pelastustöiden jälkeen syntyy riitoja ja kokonainen kansanliike pelastajia vastaan, liike on sitä mieltä että toiminta on ollut epäoikeudenmukaista ja harvoihin ja valittuihin keskittynyttä.

Ydinonnettomuus tapahtu, mutta karmaiseva on unesi ollut.. --> http://fi.wikipedia.org/wiki/Fukushima_ ... ettomuudet

Kerro toki lisää mitä unta olet nähnyt :D

(en nähnyt mainintaa nopsaa selatessa, joten anteeksi jos on (kello on puoli kolme yöllä, joten :D )
Wikipediasta:
"Danny Boy" is considered to be an unofficial signature song and anthem, particularly by Irish Americans and Irish Canadians.[4]

The song is popular for funerals; but, as it is not liturgical, its suitability as a funeral song is sometimes contested.

Eli Danny Boy on ainakin biisi. Oli pakko googlailla tuota, jotenkin nimenomaan tuo Danny-boy -osuus unestasi jäi häiritsemään.

Tuli vielä oma uni mieleen: näin siis muutama kuukausi sitten unta, jossa olin eräässä asunnossa Nekalantiellä Tampereella (tunnistin paikan, koska pari frendiä on asunut siellä). Makoilin siinä kaverini sängyssä, ja joku sanoi mulle, että "poliisilla on kaikki johtolangat Raisa Räisäsen katoamiseen. Niiden pitää vaan osata yhdistää palat" tms. Talon ulkopuolella oli kaksi kylttiä, toinen jossa luki jotain, ja toisessa "RAISA". En kuollaksenikaan nyt muista osoittiko Raisan kyltti Keskustaan vai enemmän Turtolaan päin.

Hexan
Agentti Scully
Viestit: 671
Liittynyt: La Heinä 11, 2009 9:14 pm

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Hexan »

Päevee taas, pitkästä aekoo. Tai siis huomenta, kun on enneuni ketjusta kysymys. Joo.

Näin pari ytöä sitten unen, jossa olen olevinani Egyptissä, Kairossa. Siellä oli ollut jonkun sortin vallankumous ja minunkin oli vaihdettava hotellista toiseen ja odottelin siinä sitten bussikuljetusta. Ei ollut edes aikaa pakata kunnolla, vaan sain vain jotain uusia rytkyjä sitten toisessa hotlassa "vartaloni" peitteeksi. Bussin ikkunasta näin, että melkein kaikkien asuntojen ikkunat oli peitetty. Omituiseksi jutun teki se, että paikka ei tosiaan näyttänyt Kairolta, vaan pikemminkin Ateenalta.

Yleensä vastaavanlaisia unia näkee ennen jotain matkaa, mutta tänä vuonna en ole ajatellut lähteä mihinkään, varsinkaan Ateenaan. Mikä on tietysti hyvä sillä perustein, että unen pohjalta ennustan, jotta siellä tapahtuu vallankumous lähiaikoina.
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.

Halloween
Alibin satunnaislukija
Viestit: 58
Liittynyt: Ma Heinä 30, 2012 3:48 pm

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Halloween »

Mä todella toivon et nää mun (enne)unet ei toteudu!!! Karmeita painajaisia vähän väliä..

Korppi
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 96
Liittynyt: La Huhti 27, 2013 10:29 pm

Re: Re:

Viesti Kirjoittaja Korppi »

pikkunoita kirjoitti:
susse kirjoitti:Tämä on pakko laittaa.. Viime yönä näin unen jossa oli paljon nuorten hautoja,niissä näkyi selvästi nimet ja syntymä ajat.En muista niitä enää.Jotain 80 luvun alkupuolta oli muistaakseni niissä syntymä ajoissa.Ja toinen nuori oli ne ampunut.yhden pojan nimi oli ainakin joku Bruno tai sellainen.Niitä hautakiviä esitteli minulle yksi niistä kuolleista nuorista ja hän kertoi minulle niistä ampumisista jotai tärkeää,mutta en enää muista mitä se oli!(Ärsyttävää)muistan sen että olin aivan ihmeissäni kun katselin niitä hautoja.
Todella outo uni. Vaan eihän 80 luvun alkupuolella syntyneet ole enää nuoria,mutta siinä unessa oli. :roll:
Selailin tätä ketjua ja tämä pisti silmääni! Tuli välittömästi mieleeni tämä Norjan tragedia, suuri määrä nimenomaan nuorten hautoja, ampuminen.
Breivik (Bruno tai sellainen), ei uhri vaan ampujan nimi.
Jospa 80 ei ollut vuosikymmen vaan luku ...Nuoria kuoli 85, aika vaikuttava uni todella.

Kateellinen
Lauri Hanhivaara
Viestit: 149
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 1:15 am

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Kateellinen »

Redwolf kirjoitti:Pari kertaa nähnyt asioita, jotka käyneet toteen muutama viikon viiveellä.
Näin joskus unta ,että eksäni pelehtii juuri bruneten muijan kanssa nenäni edessä. Meni muutama viikko, ja se jäi kiinni bruneten muijan kanssa pelehtimisestä. :D
Sitte muutama kesä taas "enneuni" uudessa suhteessa, olin laivalla ja kattelin ku oma ukko pelehti toisen naisen kanssa, meni muutama viikko ja niin taas kävi miten unessa näin lopulta, työkavereiden kanssa meni laivalle ja lähenty liikaa blodin kaverin kanssa. Laivamatkasta sain kuulla pari päivää ennen..
Minulla on ihan sama juttu! Näin 2011 elokuussa unta, että poikaystäväni käveli käsi kädessä blondin kanssa ja he jotenkin naureskelivat minulle yhdessä. Unessa ei ollut selvää, onko kyseessä vain läheinen kaveri vai mikä. Uni jäi häiritsemään aika paljon, ja välillä kun hän puhui ohimennen vaikka jostain opiskelukaveristaan, ja kun selvisi että kyseessä on brunette, niin ajattelin "no ei se sitten ole se unen nainen". Tuo blondi hiustenväri vaan jäi erityisen hyvin mieleen, koska poikaystäväni on aina sanonut inhoavansa blondeja. Joskus marraskuussa minulle sitten selvisi, että poikaystäväni oli alkanut olemaan liikaa tekemisissä erään blondin kanssa syyskuusta lähtien.

Nyt näin vähän aikaa sitten unta, että poikaystäväni naispuolisen työkaverin mies soitti poikaystävälleni, että "pysy erossa vaimostani". Saa nähdä käykö toteen :D

Maura Isles
Frank Drebin
Viestit: 390
Liittynyt: To Syys 01, 2011 9:01 pm

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Maura Isles »

Tämä seuraava uni tapahtui työpaikallani, joskaan en työpaikkaani tässä paljasta, vaan sovitaan että tapahtumapaikkana oli vaikka Juupajoen ABC.

Olen töissä, paljon väkeä syömässä, kun väkijoukon keskeltä lähtee minua kohti resupekkamies ryysyvaatteissaan, päättäväisesti astellen. Muutaman metrin päässä huomaan, että miehellä on vain valkoiset, loistavat silmät. Ei iiristä eikä mustuaista. Ehkä hieman soikiomman muotoiset, mitä normaalit silmät. Kun mies on ihan vieressäni, herään tästä painajaisesta, ja ensimmäinen ajatukseni oli "Saatana saapuu Juupajoen ABC:lle".

En ole lukenut "Saatana saapuu Moskovaan" -teosta. En kyllä tarkalleen muista, millä viikolla tuo uni tapahtui, saattaa olla muutama viikko jo aikaa.

Crishelle
Neuvoja-Jack
Viestit: 571
Liittynyt: Su Tammi 10, 2010 7:29 pm

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Crishelle »

Taas tuli nähtyä näitä enne(?)unia... Paul McCartney oli siinä kuollut ja lehdissä uutisoitiin isoon ääneen sitä miten Ringo oli nyt ainoa elossa oleva Beatlesin jäsen ja Maccan leski ja jälkikasvu riiteli perinnöstä keskenään. Kuolinsyy oli joku verisuoniin liittyvä.

Piti ihan tarkistaa oliko Macca edelleen hengissä, ettei jotain vaan olisi mennyt ohi. :-D Olen näistä väitetyistä kuolinhuhuista kyllä kuullut joskus. Se kaupunkitarina, you know.

Varokaahan muuten Sörnäisissä katua ylittäessänne; jos yksi mun viimeaikaisista unista toteutuu, kuusi autoa törmää siellä toisiinsa ja räjähtää. Nikotiinilaastarin yökäytöllä lienee ollut osuutta tähän uneen...
"You say stick to the highway. I say we should take my shortcut.
Why don't we just flip a coin?"

matti meikäläinen
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: Ma Tammi 06, 2014 12:41 am

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja matti meikäläinen »

Olen 8.1. kirjoittanut Kyllikki Saaren ketjuun siitä tapauksesta näkemäni unen. Samalla olen selvittänyt myös enneunien näkemisiäni, joista osa on siis toteutunut.

Näin alkuviikosta unen, jossa olin Nokialla. Aamulla vähän ihmettelin, miksi näin tuollaisen unen. Kun sitten illalla huomasin täältä m-infosta Markku Mallatin tapauksen (henkirikokset kotimaa, selvittämättömät tapaukset), niin heti oli selvää, että tuota tapausta uneni koski. Olin joskus aikaisemmin tapauksesta lukenut, mutta sen jo unohtanut.

Unessa olin aluksi mukana taksissa. Sitten olin miehen seurassa (Mallatin kanssa taksissa ollut mies?). Hän oli huomattavan pitkä, mahdollisesti yli 190 cm. Mies näytti minulle pelipaitansa, mahdollisesti koripallojoukkueen, tai jonkin muun palloilujoukkueen paita mainoksineen.
Hänellä oli paitoja iso nippu (jonkin joukkueen huoltaja?)
Nyt kun uneni jälkeen yritin googlettamalla löytää tietoja, niin Nokialla tuntuu olleen melkoinen koripallo-buumi noina vuosina (Mallatin surma 1996).
Ketjussa mainittiin, että taksinkuljettaja muisteli toisen taksissa olleen miehen etutukassa olleen "raitoja". Tuli mieleeni, että jotkut palloilujoukkueiden fanit alkoivat joskus 80- tai 90-luvuilla värjäämään tukkaansa suosikkijoukkueen värit. Tuo tapa taisi kyllä jäädä pian pois muodista.
Unessa näkemääni mieheen liittyi myös, että hänellä oli äärioikeistolaisia mielipiteitä.
Olisiko niistä tullut riitaa Mallatin kanssa?

Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Näin viime yönä unta, että olin suuressa kaarihallissa. Sen toisessa päässä oli Cheekin keikka menossa ja toisessa päässä oli sellainen pieni myymälä, jossa olin asioimassa. Yhtäkkiä katsoin kaareutuvaa kattoa, joka alkoi sortumaan.
Kysyin myyjältä, onko hänellä mahdollisuus kuuluttaa keikkapaikan puolelle, että ihmiset lähtisivät pikaisesti ulos rakennuksesta. Myyjä sanoi, että on hänellä laitteet, muttei hän osaa käyttää niitä. Tempaisin häneltä mikrofonin ja kuulutin rakennuksen sortumavaarasta ja kehotin ihmisiä hakeutumaan ulos. Sanoin lopuksi: "Ottakaa se Cheek mukaanne".
Kaiuttimista kuului Cheekin ääni: "Parempi muuttua kuin juuttua". :mrgreen:
En ehtinyt maksamaan omia ostoksiani, mutta kassalla oli pino suklaalevyjä. Sanoin myyjälle, että otan nämä, vaikka itse en syö suklaata, mutta vien ne ulos joutuvalle nuorisolle jaettavaksi, kun ei tiedetä, kuinka kauan pakkasessa joudutaan olemaan.

Ehkä tämä ei ollut enneuni, sillä eilen laskin nähneeni 5 kertaa mainoksen, jossa Cheek esiintyy. Kaiken varalta kuitenkin: Jos menette kattoon Cheekiä keikalle, muistakaa kattoa kattoa!

Nemesia
Neuvoja-Jack
Viestit: 574
Liittynyt: Su Loka 12, 2008 5:54 pm

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Nemesia »

^ ja ottaa Cheek mukaan! :D

Kerron tässä yhden kokemuksen kun tuli mieleen sortuvasta katosta. Eräällä paikkakunnalla on "yleisessä tiedossa" talo, jossa kerrotaan kummittelevan. Talo on rakennettu muistaakseni 1940-luvulla ja suurimman osan ajasta se on ollut ennemmin asumaton kuin asuttu. Paikalliset tietävät talon maineen ja sitä onkin ollut vaikea saada myytyä aina eteenpäin kun omistaja on kyllästynyt talossa tapahtuviin metkuihin. Netistäkin löytyy juttua tästä talosta. Talolla on muutama lempinimi, mutta en laita niitä tähän.

Muissa asioissa paikkakunnalla vieraillessani ja kuullessani talosta, lähdin innoissani porhaltamaan sinne päin. Otin talosta kuvan ja kuvanottohetkellä siinä ei näkynyt mitään ylimääräistä, mutta takaisin kyläpaikkaan päästyäni ja perheen kysellessä "kummitusjahdista" näytin ottamaani kuvaa ja säikähdin aivan helvetisti. Tyhjän talon ikkunassa seisoi ihminen.

Olen yrittänyt pyöritellä kuvaa ja avata sen erilaisissa kuvankäsittelyohjelmissa selittääkseni ihmisen verhoksi tms, mutta en ole vielä onnistunut.

No illalla sitten nukkumaan ja päivän kummitustaloreissu tuli uniin. Unessa olin asuntonäytössä kys. talossa ja tein talosta tarjouksen. Se meni läpi ja muutin taloon. Saa nähdä tuleeko joskus ostettua kummitustalo :roll:

Vastaa Viestiin