Vielä toteutumattomat enneunet

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Ylläpito ilmoitti, että Minfon chatti on toiminut viimeiset kaksi viikkoa, mutta vähäisen kiinnostuksen vuoksi se suljetaan kokonaan.

Tätä odotellessa. :lol:

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Äitini päätti unessa puolessa tunnissa menevänsä uudelleen naimisiin. Uni oli todella sekava, joten en edes muista sulhoa. Mutta isäni ainakin oli katsomassa, kuten koko sukukin.
Isäni ja äitini tällähetkellä ainakin ovat avioliitossa keskenään..
Nanika ga tooku matteiru to
Nemesia
Neuvoja-Jack
Viestit: 574
Liittynyt: Su Loka 12, 2008 5:54 pm

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Nemesia »

Mäkin näpytän tähän omani.
Eli korostan heti; kyse on siis omasta unestani, ei minkäänlaisesta faktatiedosta. Uni koski erästä suomalaista, selvittämätöntä katoamistapausta. En tunne unessa ollutta henkilöä eikä minulla ole minkäänlaista tunnesidettä häneen. En viitsi laitella mitään nimiä tähän, ehkä jotkut tunnistaa.

Kys. henkilö tapettiin lyömällä päähän halolla, kuoli heti, ruumis on hävitetty pussissa veteen. Hänet tapettiin alle 10000e velkojen takia.Tappamisessa oli 2 osallista, tumma ja vaalea, suomalaiset. Muut henkilöt (5-7kpl) pakenivat paikalta. Tekijät olivat n. 25-30v miehiä, pitkiä, tumma oli hoikka, vaalea pulleampi. Tumma oli johtavampi ja rauhallisempi, vaalea jotenkin yksinkertaisen ja aggressiivisen oloinen. Kuskaamisessa käytettiin vaaleanvihreää Toyotaa.
Avatar
ABC
Michael Knight
Viestit: 4320
Liittynyt: To Touko 31, 2007 2:23 am

Re:

Viesti Kirjoittaja ABC »

ABC kirjoitti:Kirjoittaja ABC päivämäärä Pe Kesä 20, 2008 9:57 pm

No nyt näin sitten vihdoinkin unta asteroiditörmäyksestä. Kolme melko pientä kappaletta tuhosivat keskikokoisen kaupungin.

Tosin sitä ennen meikäläinen sai töitä trukkikuskina. :lol:
Nyt viimeistään olisi sitten syytä hankkia lapio ja alkaa ihan helvetisti kaivamaan sitä poteroa takapihalle, olen nimittäin ne hommat jo ehtinyt lopettaakin.
Every ship must sail a world.
Hans-Peter Haulikko
Hetty Wainthropp
Viestit: 486
Liittynyt: Ke Syys 15, 2010 3:03 am
Paikkakunta: Holjakoski

Re:

Viesti Kirjoittaja Hans-Peter Haulikko »

susse kirjoitti:Tämä on pakko laittaa.. Viime yönä näin unen jossa oli paljon nuorten hautoja,niissä näkyi selvästi nimet ja syntymä ajat.En muista niitä enää.Jotain 80 luvun alkupuolta oli muistaakseni niissä syntymä ajoissa.Ja toinen nuori oli ne ampunut.yhden pojan nimi oli ainakin joku Bruno tai sellainen.Niitä hautakiviä esitteli minulle yksi niistä kuolleista nuorista ja hän kertoi minulle niistä ampumisista jotai tärkeää,mutta en enää muista mitä se oli!(Ärsyttävää)muistan sen että olin aivan ihmeissäni kun katselin niitä hautoja.
Todella outo uni. Vaan eihän 80 luvun alkupuolella syntyneet ole enää nuoria,mutta siinä unessa oli. :roll:

luin tätä unijuttua ja tämän kohdalla tuli mieleen kauppakeskus sello ja ibrahim sukupolli(vai mikä se nyt oli). unen näkijä näki tammikuus 2009 tämän unen ja joulukuus 2009 sellossa ammuttiin, nyt en kyl heti muista mitkä oli syntymävuodet sellon uhreilla...
"näin mä ajattelen, mä oon maalaispoika"
Hans-Peter Haulikko
Hetty Wainthropp
Viestit: 486
Liittynyt: Ke Syys 15, 2010 3:03 am
Paikkakunta: Holjakoski

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Hans-Peter Haulikko »

no minäkin voisin osallistua parilla enneuni jutulla:

näin n. kk sitten unta jossa istuin aamukaffel ja luin lehteä, unessa aika oli joulukuu 2011 ja lehdessä oli juttua berluscoonin kuolemasta.

toinen uni n. viikko sitten: joku aamupäivä avasin tietokoneen ja katselin nhl lätkä juttuja ja suomalaisten suorituksia, olin iloinen et selänteen poka oli taas tehny maaleja, teemuhan kohta taas menee maalitilastoissa kohti kärkeä ja ohittaa muita kovia nimiä. noh sitten unessa päivävaihtui ja taas avasin koneen ja katselin juttuja ja sitten luin: teemu selänne on yritetty murhata. unessa sitten katsoin netistä ja töllöstä lisää jutusta ja selvis et joku jonkun kovan luokan maalintekijän(jo lopettaneen)fani oli suuttunut niin kovasti teemulle et se menee kohta ohi hänen sankaristaan et päätti tappaa sen ennenku se kerkee saada maalit kasaan. unessa katsoin kuvaa nhl pelistä jossa murhaaja tulee jäälle kesken pelin ja ampuu selännettä. uni loppui uutiseen selänteen kuolemasta sairaalassa vammoihinsa.

ja sit voisin heittää jollain lailla toteutuneesta, ei oo kyl uni vaan jännä etiäinen: syyskuu, 11 päivä 2001 olin parvekkeella, luin lehtee ja katselin pihalle ja ajattelin mitä jos lentokone tulis tätä taloo ja mun parveketta kohti ni ehtisinkö rappukäytävään ja pakoon kun nehän lentää kovaa? ihme olo tuli et mitä hittoo ei kai siin kerkeis ees pieraista ku jo rysähtäis. noh sitten aloitin jumppaamaan ja avasin radion josta alkoi hetken päästä tulla ensimmäisiä juttuja wtc iskusta. oli aika wtf fiilis, muistan ikuisesti tuon jutun.

ja bonarina tää viel: kävelin vuosia sitten kaupungilla keskellä päivää ihmisvilinässä ja kadulla tuli vastaan vanha kaverini kotipaikastani, morjestin tietty ja olin ihmeissäni kun ei kaveri kattonu päin eikä mitään vastannu. no sitten pariviikkoo myöhemmin olin käymäs kotikaupungis veljeni luona ja jossain vaihees tuli juttua huumeista yms. semmosesta ja sanoin et näin sen kaverin nykyses kotikaupungis, et vielköhän se on huonoil teil? veljeni sit kerto et se kaveri on ollu kuolleena jo puol vuotta, olikohan muistaakseni kuolin ilmoituskin tallel. tuli aika creepy fiilis.
"näin mä ajattelen, mä oon maalaispoika"
Hans-Peter Haulikko
Hetty Wainthropp
Viestit: 486
Liittynyt: Ke Syys 15, 2010 3:03 am
Paikkakunta: Holjakoski

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Hans-Peter Haulikko »

taas tuli torstai-perjantai yöl nähtyy uni joka ei ollut kiva: elokuvamainen näkymä jossa olin n.20-30 kerroksises hotellissa, korkealla aulamaisessa tilassa ja isoista ikkunoista näkyi kun viereisessä talossa räjähti ja talo alkoi sortua ja samalla hotelli alkoi vavista jolloin heräsin. uni toistui saman kaltaisena, mutta nopeammalla tahdilla kun sain uudelleen nukahdettua. fiilis missäpäin oltiin unessa oli ranska tai britti settiä. toivottavasti huu haa osaston unia...
"näin mä ajattelen, mä oon maalaispoika"
Anastasia
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 101
Liittynyt: Ke Kesä 10, 2009 5:54 pm

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Anastasia »

Pakko mainita tänne että mä kuulin/luin jostain joskus että enneunia ei vois nähdä jos nukkuu korvatuplat korvissa, koska se tieto mikä jostain aivoihin enneunissa saapuu tulee jotenkin korvien kautta. :D

En muista enää tarkemmin, mutta tuo sattais ehkä pitää paikkansa. Oon nimittäin nukkunut muutaman vuoden tässä korvatuplat korvissa joka yö enkä oo nähnyt yhtään enneunta, nuorempana näin niitä useitakin (ihan omaan elämään liittyen tosin vain, mutta ne toteutui kuitenkin)
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Venäjä tarjosi Suomelle ilmaiseksi laajoja maa-alueita Laatokan pohjoispuolelta yltäen aina Vienanmerelle saakka. Lisäksi tarjouksessa oli mukana Suomi-Neidon amputoitu toinen käsivarsi, Petsamo, sisältäen siis yhteyden Jäämerelle.

Epäselväksi jäi mistä moinen korvaushalukkuus. Jos uni olisi jatkunut korkein poliittinen johto olisi varmaan hylännyt tarjouksen liian kalliina ja turvallisuuspoliittista tilannetta horjuttavana.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
mikodeus
Sofia Karppi
Viestit: 436
Liittynyt: To Loka 16, 2008 10:51 pm

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja mikodeus »

näen ainakin kerranviikkoon sellaista unta että olen miljardööri :lol: toivottavasti nyt joskus toteutuisi
Penkkimurheilija
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 100
Liittynyt: To Tammi 28, 2010 12:43 am

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Penkkimurheilija »

Toteutumaton enneuni = tavallinen uni
I try to do my own thinking. And I recommend you do yours.
Valdovas
Axel Foley
Viestit: 2433
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 12:25 pm
Paikkakunta: Paikallinen ryhmä, Orionin haara 4 B 13

Re:

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

Ailar kirjoitti:Varsinaisesti ei varmaankaan ole enneuni, mutta näin unta Jukka S. Lahdesta:

Olin paikassa, jossa oli puinen (hirsinen) pitkän mallinen rakennus. Rakennuksen pihaan oli sijoitettu useita pöytiä, joiden äärellä istui ihmisiä, sekä miehiä että naisia. Jukka Lahti istui alueen reunamalla pyörätuolissa kirsikkapuun katveessa.
Menin rakennukseen sisälle. Siellä oli pitkiä, valtavan leveitä pöytiä, jotka olivat kukkuroillaan eksoottisen näköisiä ryijyjä ja mattoja. Seinustoilla oli hyllyjä, joissa oli erilaisia lahjatavaroita. Rakennus oli yhtenäistä hallia. Toisessa päässä oli runsaasti ikääntyneitä naisia ja lapsia pakkaamassa tavaroita pahvilaatikoihin. Kysyin eräältä intiaaninaiselta, mitä he puuhaavat. Nainen sanoi, että talouspäällikkö on käskenyt pakata kaiken, koska toiminta loppuu. Kysyin kuka on talouspäällikkö. Hän osoitti ulkona pöydästä toiseen kulkevaa harmaapukuista miestä. Miehellä oli huomattavan valkoiset hampaat, harmaa paksu tukka ja harmaat viikset. Menin hänen luokseen ja tiedustelin, mitä oli tapahtumassa.
Mies sanoi voitonriemuisena hampaitaan väläytellen, että hän ottaa Jukka Lahdelta kaiken! Kysyin miksi? Hän sanoi, ettei Jukka osannut hoitaa bisneksiään kunnolla. Hän veisi niin ryijyt kuin matotkin ja ehkäpä vielä Jukan naisenkin.
Talouspäällikkö tarjosi minulle yhtä ryijyä muistoksi tapahtumasta. Sanoin, etten halua, koska ne kuuluvat mielestäni Jukalle.
Menin Jukan luo, johon oli saapunut vaalea kaunis nainen. Naisella oli valtavan pitkä tukka, kapeat kasvot ja korkeat poskipäät. Nainen piti Jukkaa kädestä.
Sanoin, että Jukan tulisi taistella omaisuudestaan. Jukka sanoi, ettei hän jaksa. Talouspäällikkö veisi kaiken. Kysyin, mikä bisneksiin oli tullut? Hän sanoi, ettei se ainakaan ammattitaidon puutteesta johtunut. Jukka kehotti minua ottamaan tarjotun ryijyn vastaan. Kävin hakemassa sen talouspäälliköltä. Ryijy oli pakattu ruskeaan puotipaperiin. Istuin nurmikolle uudelleen ja sanoin Jukalle ja naiselle, että heidän tulisi pysyä yhdessä kaikesta huolimatta. Nainen vakuutti, ettei aio jättää Jukkaa. Jukasta kuitenkin aisti, että hän oli jo luopunut naisestakin.
Eihän kyseessä sattumoisin ollut ao. kuvan esittämä nainen:

Kuva

Jos, niin silloinhan meillä on alienit mukana kuviossa, mikä kaiken aiemmin tapauksen yhteydessä sanotun ja koetun jälkeen onkin tietysti aivan looginen etenemissuunta... :mrgreen:

"She came in slowly, unhurriedly, perhaps a little amused at the amazement she saw written on my face. I starred, open-mouthed ... she was beautiful, though of a different type of beauty compared with that of the women I have known. Her hair was blonde, nearly white (like hair dyed in peroxide)—it was smooth, not very thick, with a part in the center and she had big blue eyes, rather longer than round, for they slanted outward, like those pencil-drawn girls made to look like Arabian princesses, that look as if they were slit ... except that they were natural; there was no makeup. Her nose was straight, not pointed, not turned-up, nor too big. The contour of her face was different, though, because she had very high, prominent cheekbones that made her face narrowed to a peak, so that all of a sudden it ended in a pointed chin, which gave the lower part of her face a very pointed look. Her lips were very thin, nearly invisible in fact. Her ears, which I only saw later, were small and did not seem different from ordinary ears. Her high cheekbones gave one the impression that there was a broken bone somewhere underneath, but as I discovered later, they were soft and fleshy to the touch, so they did not seem to made of bone. Her body was much more beautiful than any I had ever seen before. It was slim, and her breasts stood up high and well-separated. Her waistline was thin, her belly flat, her hips well-developed, and her thighs were large. Her feet were small, her hands long and narrow. Her fingers and nails were normal. She was much shorter than I am, her head only reached my shoulder ... Her skin was white (as that of our fair woman here) and she was full of freckles on her arms. I didn't notice any perfume ... except for a natural female odor ... And another thing I noticed was the hair in her armpits was bright red, nearly the color of blood." Bruce Rux points out that "a later recounting of Boas's story included the mention that her pubic hair was also bright red, which may have omitted from the original publication of Boas' encounter due to the sexual mores of the time. Details of his encounter which followed were not published either, but apparently he did discuss them—albeit with some embarrassment—when relating his story to Dr. Fontes and Mr. Martins."

Lähde: http://www.conspiracyarchive.com/UFOs/b ... uction.htm
Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Ailar »

No ainakin unessa naisella oli hieman vaatetustakin päällä (joku vaalea, pitkä mekko), joten en osaa arvioida kuin yläpäätä. Unen näöstä on jo aikaa, mutta muistan vieläkin elävästi unen painostavan tunnelman ja sen, miten apaattinen Jukka Lahti oli.
En menisi vannomaan, etteikö olisi sama tyyppi! :mrgreen:
(Tosin unen jälkeen oletin naisen olevan Auer - silloin kun hän oli vähän paremmassa kuosissa kuin nykyisin)
SidoMinut
Nikke Knakkertton
Viestit: 193
Liittynyt: La Touko 08, 2010 2:15 pm

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja SidoMinut »

Karoliina Kesti oli elossa punaisen soutuveneen alla (soutuvene oli siis väärinpäin). Se oli jonkinlainen veneenlaskupaikka eli vain 3-4 metrin levyinen hiekka-alue järven rannassa. Vasemmalla puolella oli pientä puustoa ja pitkää heinää. Oikealla puolella se vene ja heinää / kaislikkoa. Oli kesä. Paikalla oli myös poika/nuori mies, jolla oli valkoinen t-paita.
Tämän taivaan alla tuuli puhaltaa.
Merciful Samaritan
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: Ke Elo 03, 2011 11:04 pm

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Merciful Samaritan »

Olipa paikka samanlainen kuin omassa unessani. Tosin siinä veneenlaskupaikan sijaan tuli vedestä joko kompressori-, agregaatti- tai miehistönkuljetusvaunu. Tämä todellisuudessa sitoi sen paikkaan (Olen ollut joskus 20 v sitten Kalkun huutokaupassa jossa myytiin armeijalta poistettua kuljetusvälineistöä). Ranta oli jälkikäteen Google-mapsin mukaan juuri se Villilä. Rannassa oli vähän kaislaa tai jotain muuta kasvillisuutta ja K kellui muutaman kymmenen metrin päässä rannasta kasvot alaspäin päällään mustat vaatteet. Tampereen profiili oli juuri samanlainen kuin Googlen kuvassa samasta paikasta.
Vastaa Viestiin