Vielä toteutumattomat enneunet

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
Kaarma
Martin Riggs
Viestit: 640
Liittynyt: Ti Touko 11, 2021 10:55 pm
Paikkakunta: kuu

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Kaarma »

Wildchild79 kirjoitti: La Marras 18, 2023 8:54 am
Kaarma kirjoitti: La Marras 18, 2023 12:57 am Oon nyt monena yönä nähnyt unia haukkamäki nimisestä paikasta. Oon nähnyt enneunia, tämä on kuitenkin vielä mysteeri. Punaista lankaa ei ole. Oon unessa ollut asunnossa josta en pääse pois, olen unessa kuollut. Samalle seudulle sijoittuvan unen näin noin vuosi sitten, jossa minua ammuttiin yhdeksän kertaa. Hirveän ahdistuksen jälkeen koin helpotuksen ja puhtaan rauhan. Ota näistä sitten selvää.
Haukkamäellähän oli se vanha vankimielisairaala (vai oliko ihan "hullujenhuone") jossa murhattiin kahdeksan potilasta ja yhdeksäs jäi henkiin joskus loppuvuodesta 19??. Murhaaja on vieläkin kateissa.
Onko sulla jotain lisäinformaatiota antaa asiasta, jospa Google osaisi jotain kertoa asiasta?

Unessa oli myös asuntovälittäjä ja eräs asunnoton huumeisiin sortunut mieshenkilö joka narkkasi lootusasennossa huoneessa.tosin luulen henkilön nimellä olevan tapoja suurempi merkitys. myös huoltoasema oli kiinni, junalla ei päässyt mihinkään. Ajankohtana saattoi olla juhannus tai jokin juhlapyhä. Kun koin toisessa unessa ampumiskuoleman, tunsin olevani väärässä paikassa väärään aikaan, toisen silmittömän vihan kohde, äänekäs älämölö oli tilanteen alullepanija. Olin nukkumassa enkä kerennyt suojautua .

Unet ovat toinen maailma ja tarjoavat mahdollisuuden rikastuttaa elämää monella tapaa. Unessa maailma on rajaton ja ajan käsite tuntematon. Parhaimmillaan Unessa mieli lepää ja sielu lentää.
Kaikki me ollaan hulluja ja jotka muuta väittävät ovat vain tyhmiä.
Avatar
Wildchild79
Sabrina Duncan
Viestit: 367
Liittynyt: Su Kesä 18, 2023 10:21 pm

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Wildchild79 »

Nojoo, en kyllä löytänyt itsekkään mitään lisätietoa saiasta. Voi olla että olen itse sekoittanut kaksi tapahtumaa keskenään tai jopa elokuvan ja lehtijutun.


Ei toimi kaikilla mutta:

Oletko kokeillut "hallita" uniasi? Kerran onnistunut ja hauskaa oli lennellä rakettiautolla ympäri pääkaupunkiseutua. Taktiikasta löytyy varmasti lisätietoa jos kiinnostaa. Muistan vain yhden kikan, eli jos näet kellon unessasi niin katso aika, sitten muualle ja heti takaisin kelloon jolloin ajan pitäisi olla täysin eri. Siitä sitten aivojen pitäisi "tajuata" että näet unta ja näin voit siihen vaikuttaa.

P.s. Voiko olla Jyväskylän haukkamäki? Muita en edes tiedä mutta varmaan useampikin löytyy
Ennen vaadittiin yrittämään, mutta nykyään opetetaan vaatimaan - Sotaveteraani Gunnar Kotiranta 103-v
Avatar
Kaarma
Martin Riggs
Viestit: 640
Liittynyt: Ti Touko 11, 2021 10:55 pm
Paikkakunta: kuu

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Kaarma »

Itseasiassa olen! Oon käynyt avaruudessa ja lennellyt merten yllä vapaana kuin taivaan lintu! Taisin myös muutaman avaruusolion matkallani tavata.

Nopealla googlailulla haukkamäki löytyy Salosta ja Tuusulasta Jyväskylän lisäksi.

Viime yönä heräsin huutooni, "halleluja", sori vaan naapurit!
Hörhö mikä hörhö, minkäs teet. Oli muuten pelottava uni, tarjoilevien saatanallisten mäyrien jälkeen näkökenttääni ilmestyi itse Juha Veijonen. Joka oli huomattavasti miellyttävämpi kuin verenhimoinen merten mies.Varmaan pitäisi vaihtaa minfo johonkin kevyempään mielen herkkyyden vuoksi, autiotalot saavat aikaan kummia mielessä.

No, ehkäpä tästä on viihteeksi jollekin.
Kaikki me ollaan hulluja ja jotka muuta väittävät ovat vain tyhmiä.
Avatar
Wildchild79
Sabrina Duncan
Viestit: 367
Liittynyt: Su Kesä 18, 2023 10:21 pm

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Wildchild79 »

Kaarma kirjoitti: Su Marras 19, 2023 11:27 pm Itseasiassa olen! Oon käynyt avaruudessa ja lennellyt merten yllä vapaana kuin taivaan lintu! Taisin myös muutaman avaruusolion matkallani tavata.

Tässä hyvä linkki jos unimaailma kiinnosta
https://www.selkouni.fi/
Ennen vaadittiin yrittämään, mutta nykyään opetetaan vaatimaan - Sotaveteraani Gunnar Kotiranta 103-v
Avatar
Kaarma
Martin Riggs
Viestit: 640
Liittynyt: Ti Touko 11, 2021 10:55 pm
Paikkakunta: kuu

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Kaarma »

Wildchild79 kirjoitti: Ma Marras 20, 2023 4:48 am
Kaarma kirjoitti: Su Marras 19, 2023 11:27 pm Itseasiassa olen! Oon käynyt avaruudessa ja lennellyt merten yllä vapaana kuin taivaan lintu! Taisin myös muutaman avaruusolion matkallani tavata.

Tässä hyvä linkki jos unimaailma kiinnosta
https://www.selkouni.fi/
Kiinnostaa toki, kiitoksia villi lapsi. Olispa näille joku suomenkielinen foorumi. Oon ilmeisesti myös unijoogi, joogaa harjoitan mahdollisuuksien mukaan. Suosittelen sitä jokaiselle joka kokee kiinnostusta uniin, ja oikeastaan kaikkeen mitä ei voi aina sanoin selittää. Kankeus ei haittaa, kokemuksesta sen voin sanoa 😁
Kaikki me ollaan hulluja ja jotka muuta väittävät ovat vain tyhmiä.
Avatar
Kaarma
Martin Riggs
Viestit: 640
Liittynyt: Ti Touko 11, 2021 10:55 pm
Paikkakunta: kuu

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Kaarma »

Wildchild79 kirjoitti: Ma Marras 20, 2023 4:48 am
Kaarma kirjoitti: Su Marras 19, 2023 11:27 pm Itseasiassa olen! Oon käynyt avaruudessa ja lennellyt merten yllä vapaana kuin taivaan lintu! Taisin myös muutaman avaruusolion matkallani tavata.

Tässä hyvä linkki jos unimaailma kiinnosta
https://www.selkouni.fi/
Jyväskylän kirri taitaa olla haukkamäen kulmilla siellä suunnalla?
Kaikki me ollaan hulluja ja jotka muuta väittävät ovat vain tyhmiä.
Itrion
Alokas
Viestit: 1
Liittynyt: Ti Joulu 26, 2023 7:03 pm

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Itrion »

Näin syksyllä unta että Venäjän joukot olisivat tunkeutuneet Suomen lappiin. Tarkemmin ottaen joukkoja oli Sallan pohjoispuolella. En pahemmin hötkyile unien kanssa, mutta olen harrastanut Monroe instituution "gateway" projektin harjoituksia, ja toisinaan unet tuntuvat todella realistisilta.
Satunnaisohikulkija
Remington Steele
Viestit: 230
Liittynyt: Ti Touko 23, 2023 10:49 pm

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Satunnaisohikulkija »

kid kirjoitti: Su Huhti 07, 2013 12:17 am Eli Danny Boy on ainakin biisi. Oli pakko googlailla tuota, jotenkin nimenomaan tuo Danny-boy -osuus unestasi jäi häiritsemään.
Irlantilaiset tuota hoilaavat aina kun tulevat tunteelliselle päälle.

Ja kyllä sen aika moni muukin anglo tunnistaa.
Avatar
Elpram
Neuvoja-Jack
Viestit: 511
Liittynyt: Su Syys 20, 2015 10:12 am

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Elpram »

Näin unta, että Tanskan vanhaan postitaloon tehtiin ohjusisku. En tiedä onko sellaista edes olemassa, ja se muistutti unessa enemmän kauppahallia ja linja-autoasemaa.
Rationaalinen tieto nojautuu luonnonlakeihin, mutta intuitiivinen tieto antaa selityksen sille, mihin luonnonlait lopulta perustuvat.
Avatar
Kaarma
Martin Riggs
Viestit: 640
Liittynyt: Ti Touko 11, 2021 10:55 pm
Paikkakunta: kuu

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Kaarma »

Elpram kirjoitti: Su Tammi 07, 2024 11:25 pm Näin unta, että Tanskan vanhaan postitaloon tehtiin ohjusisku. En tiedä onko sellaista edes olemassa, ja se muistutti unessa enemmän kauppahallia ja linja-autoasemaa.
Nopealla googlailulla sellaisesta on tehty hotelli ja sijaitsee rautatieaseman läheisyydessä.
Kaikki me ollaan hulluja ja jotka muuta väittävät ovat vain tyhmiä.
Still love
Roger Murtaugh
Viestit: 884
Liittynyt: Su Syys 02, 2018 12:00 am

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Still love »

En ole oikein varma, näenkö enneunia. Mutta siihen paikkaan, missä v. 1980 kadonnut Merja Vaara on nyt, liittyy uneni mukaan vahvasti lukusarja 169.
Avatar
Kaarma
Martin Riggs
Viestit: 640
Liittynyt: Ti Touko 11, 2021 10:55 pm
Paikkakunta: kuu

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Kaarma »

Still love kirjoitti: Ti Tammi 09, 2024 1:18 am En ole oikein varma, näenkö enneunia. Mutta siihen paikkaan, missä v. 1980 kadonnut Merja Vaara on nyt, liittyy uneni mukaan vahvasti lukusarja 169.
Osaatko/haluatko kertoa unestasi lisää? pienetkin yksityiskohdat merkitsevät, universumi ei heitä sattumia sekaan, kaikki on suunniteltu huolella ja tarkkaan. Onhan kyseessä jumalainen näytelmä.

Aina kun päädyn minfon jälkeen mapsiin, osuu eteeni lintutorni. Ilmeisesti linnut ovat intohimon kohde Suomessa. Merja Vaara kadonnut 27.7.? kun huuhaa-osastolla ollaan niin.. 2+7+7=16=1+6=7. 1+6+9=16=1+6=7. Toki tämän lisäksi että unesi viestittää henkilön maallisen matkan päättyneen, voipi kyseinen numerosarja tai lopputulema tulla vastaan kadun tai rekisterikilven muodossa. Tai vaikkapa ankkana.
Kaikki me ollaan hulluja ja jotka muuta väittävät ovat vain tyhmiä.
Still love
Roger Murtaugh
Viestit: 884
Liittynyt: Su Syys 02, 2018 12:00 am

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Still love »

Kaarma kirjoitti: Ke Tammi 10, 2024 12:48 am
Still love kirjoitti: Ti Tammi 09, 2024 1:18 am En ole oikein varma, näenkö enneunia. Mutta siihen paikkaan, missä v. 1980 kadonnut Merja Vaara on nyt, liittyy uneni mukaan vahvasti lukusarja 169.
Osaatko/haluatko kertoa unestasi lisää? pienetkin yksityiskohdat merkitsevät, universumi ei heitä sattumia sekaan, kaikki on suunniteltu huolella ja tarkkaan. Onhan kyseessä jumalainen näytelmä.

Aina kun päädyn minfon jälkeen mapsiin, osuu eteeni lintutorni. Ilmeisesti linnut ovat intohimon kohde Suomessa. Merja Vaara kadonnut 27.7.? kun huuhaa-osastolla ollaan niin.. 2+7+7=16=1+6=7. 1+6+9=16=1+6=7. Toki tämän lisäksi että unesi viestittää henkilön maallisen matkan päättyneen, voipi kyseinen numerosarja tai lopputulema tulla vastaan kadun tai rekisterikilven muodossa. Tai vaikkapa ankkana.
En muista muuta siitä unesta, vain tuo jäi selvästi mieleen. Mietin hetki ennen nukahtamista tuota Merjan katoamista. Harvoin näen unta esim. kadonneista tai rikoksista.
Avatar
Kaarma
Martin Riggs
Viestit: 640
Liittynyt: Ti Touko 11, 2021 10:55 pm
Paikkakunta: kuu

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Kaarma »

Still love kirjoitti: Ke Tammi 10, 2024 8:40 pm
Kaarma kirjoitti: Ke Tammi 10, 2024 12:48 am
Still love kirjoitti: Ti Tammi 09, 2024 1:18 am En ole oikein varma, näenkö enneunia. Mutta siihen paikkaan, missä v. 1980 kadonnut Merja Vaara on nyt, liittyy uneni mukaan vahvasti lukusarja 169.
Osaatko/haluatko kertoa unestasi lisää? pienetkin yksityiskohdat merkitsevät, universumi ei heitä sattumia sekaan, kaikki on suunniteltu huolella ja tarkkaan. Onhan kyseessä jumalainen näytelmä.

Aina kun päädyn minfon jälkeen mapsiin, osuu eteeni lintutorni. Ilmeisesti linnut ovat intohimon kohde Suomessa. Merja Vaara kadonnut 27.7.? kun huuhaa-osastolla ollaan niin.. 2+7+7=16=1+6=7. 1+6+9=16=1+6=7. Toki tämän lisäksi että unesi viestittää henkilön maallisen matkan päättyneen, voipi kyseinen numerosarja tai lopputulema tulla vastaan kadun tai rekisterikilven muodossa. Tai vaikkapa ankkana.
En muista muuta siitä unesta, vain tuo jäi selvästi mieleen. Mietin hetki ennen nukahtamista tuota Merjan katoamista. Harvoin näen unta esim. kadonneista tai rikoksista.
Myös sillä on merkitystä missä muodossa tiedon unessa saa. Onko numeroita vai sanooko kenties joku sen. Värit, valaistus, tunnelma, muodot jne. Uni joka sisältää tietoa, toisinaan herättää omalla tavallaan. Ehkäpä omat muistiinpanosi sisältävät tuon tiedon joka sinulle unessa tuotiin. Paikallistuntemus on toki hyödyksi aina.
Kaikki me ollaan hulluja ja jotka muuta väittävät ovat vain tyhmiä.
Avatar
Kaarma
Martin Riggs
Viestit: 640
Liittynyt: Ti Touko 11, 2021 10:55 pm
Paikkakunta: kuu

Re: Vielä toteutumattomat enneunet

Viesti Kirjoittaja Kaarma »

Näen naisen pitävän käsissään avaimia. Pääsy tietoon kenties? Vaiko kotiin, siinäpä kysymys. Johonkin hän on juuri saapunut.
Kaikki me ollaan hulluja ja jotka muuta väittävät ovat vain tyhmiä.
Vastaa Viestiin