Sirpa

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

ulkosuomalainen
Michael Knight
Viestit: 4021
Liittynyt: Su Huhti 25, 2010 3:08 pm

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja ulkosuomalainen »

Mariacka -- tarkoitus ei ollut missaan nimessa yhdistaa sinua kumpaankan nikkiin.
Einsteinin ensimmaisen vaimon sukunimi vain sattui olemaan Maric . Silkaa sattumaa.

Itse asiassa oletin ihan oikeasti, etta olit valinnut nikiksesi Mariackan vahan kieli poskessa --Mari-akan muunnoksena. (Vrt. Niceasiantuntija = Naisasiantuntija).

Aika uskomatonta on mielestani, ettei yp nakisi/tietaisi IP osoitetta, josta viestit tulevat. Moderaattorit eivat ehka nae? Mun jenkkisaiteilla IP osoitteet oli jo kymmenen vuotta sitten nakyvissa kaikille kirjoittajille -- paljon trollipelleilya katkesi alkuunsa.

Yllapito ei paljastanut kenen kaksoisolento Mileva oli.
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)

When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Hessu52 kirjoitti:Eikös nuo mariacat ole myös Meksikolaisia musikanttiryhmiä, vai kirjoitetaaanko se toisella tavalla?
Tarkoitat ilmeisesti tätä http://en.wikipedia.org/wiki/Mariachi
Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

ulkosuomalainen kirjoitti:Mariacka -- tarkoitus ei ollut missaan nimessa yhdistaa sinua kumpaankan nikkiin.
Einsteinin ensimmaisen vaimon sukunimi vain sattui olemaan Maric . Silkaa sattumaa.

Itse asiassa oletin ihan oikeasti, etta olit valinnut nikiksesi Mariackan vahan kieli poskessa --Mari-akan muunnoksena. (Vrt. Niceasiantuntija = Naisasiantuntija).

Aika uskomatonta on mielestani, ettei yp nakisi/tietaisi IP osoitetta, josta viestit tulevat. Moderaattorit eivat ehka nae? Mun jenkkisaiteilla IP osoitteet oli jo kymmenen vuotta sitten nakyvissa kaikille kirjoittajille -- paljon trollipelleilya katkesi alkuunsa.

Yllapito ei paljastanut kenen kaksoisolento Mileva oli.
Juu ei, ihan vaan kaiken varalta kirjoitin. Sitä en tiedä, onko IP-osoitteella sitten isoa merkitystä, jos oikein olen ymmärtänyt niin sama osoite voi olla useammallakin ja toisaalta joka kerralla eri, ainakin mokkuloita käytettäessä. Korjatkoon joku viisaampi. En tiedä sitäkään, vaihtuuko osoite laajakaistaa käytettäessä kun muuttaa tai vaihtaa operaattoria.

Yp käsittääkseni täällä osoitteet näkee, moderaattorit eivät. Näin jälkimmäiset jossain ketjussa täällä kädettömyyttään puolustelivat. Käytäntö lienee foorumikohtaista.

Aika tylsä tausta nikilläni on, tuli vain ensimmäiseksi tänne rekkautuessani mieleen. Mutta saa sen noinkin tulkita, ihan hauska tulkinta :D
annaanna

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Ähäkutti ulkosuomalainen, kyllähän kumminkin luit viestin;"Mita sekaan muuten todistaa etta Mileva vaittaa lahettaneensa Sirpalle yv:n??? " :D
(mut jos oikeesti on lähettänyt :wink: )

En minä ole "todistanut" mitään tai pyrkinyt todistamaan, minä olen todisteita keräämässä ja mielipidettäni muodostamassa vasta (ja Säteriä kiusoittelemassa), olen pyytänyt ihmisiä arvioimaan asioita. Tuonut luettavaksi materiaalia. Sinä taas sotket asioita ja määrittelet "tutkimuksia" tehdyn, "väitteitä" esitetyn. Alpo ja Turre taannoin esittivät viesteissään mielestäni ihan muita asioita kuin Sinä väität. Sinä toit tarkasteltavaksi tuon oman teoriasi, mutta ainakaan minä en nyt oikein hahmota miten oletat toimitun. Monella tavalla voi halutessaan viestejä tarkastella, vaikka tekstianalyyttisesti, jos siltä tuntuu. Mariackan huomiot olivat hyviä. Itse luulin kirjoittaneeni tuonne viestiini, mutten ollutkaan, tuosta Sirpan tavasta käydä kerran muokkaamassa viestiään ja Milevan muokkaamattomuudesta. Se joko todistaa viestit ennalta kirjoitetuiksi ja kerran jo korjatuiksi ennen taltiointia tai henkilön kyvystä tuottaa palstalle tekstiä ilman jatkuvaa muokkaustarvetta.
cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja cicero »

Ottamatta kantaa siihen onko Sirpa ja Mileva sama henkilö, silmiin pistää kuitenkin heidän harmoninen kaksinpuhelunsa sillä näiden kahden nikin keskustelu on kuin suoraan jostain naisten romaanista sekä se että siihen sotketaan muut keskustelijat joilta menee "pointti ohitse".

katkelmia...

Mileva:... Pointtisi menee monelta ohi, kun eivät samanlaista ajatelumallia käytä. Asiantuntevuus ei ollut tässä se olennainen asia, vaan äänitutkijan uskottavuus näin tavallisen, mistäänmitääntietämättömän kansalaisen näkökulmasta...Minulle on usein käynyt vastaavalla tavalla juurikin tällä nimenomaisella keskustelupalstalla. Minua ei ole ymmärretty, enkä minä ole ymmärtänyt toista, ja vastuu molemminpuolisesta ymmärtämisestä on meidän kaikkien yhteinen. Panostusta kommunikointiin, niin alkaa keskustelukin jo sujumaan, eikä tarvitse enää jankata itsestäänselvyyksistä.

Sirpa:... Ehdotat, Mileva, toisenlaisen ajattelun käyttöönottoa, jotta totuus jäisi hämäräksi?

Siis ehdotat eksytystä ottamalla mukaan tunteet, tunteilut, uskot, luulot ja kuvitelmat?...On sitten eri asia, jos jollakin kirjoittajalla on täällä oma motiivinsa haluta sotkea tätä asiaa.



Oh Sirpa, oh Mileva, miten on...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
ulkosuomalainen
Michael Knight
Viestit: 4021
Liittynyt: Su Huhti 25, 2010 3:08 pm

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja ulkosuomalainen »

Alpo ja Turre taannoin esittivät viesteissään mielestäni ihan muita asioita kuin Sinä väität.
Huh? Mistahan sina nyt puhut? Annetaan kuitenkin olla -- turha tahan enaa muita ihmisia ja asioita sotkea. My bad.

Ma nyt korostan viela, etta kuka tahansa yhtaan kompuutterin/netin kanssa leikkinyt pystyy olemaan monessa paikassa vaikka eri puolilla maailmaa monena eri ihmisena, tasmalleen "samalla minuutilla" --saati sitten samaan aikaan samalla saitilla kahtena tai useampana ihmisena. Viestien alkuperaista kirjoitus- tai muokkauksen tekoaikaa ei pida sotkea palstalla nakyvaan postausaikaan. Muokkauksen tarve voi johtua monesta--saitti jo itsessaan ehdottaa monta kertaa viestin tarkistusta kun on postia kirjoittaessa tullut uusia viesteja. "Reaaliajan" tuntua taas saa valmiiksi kirjoitettuihin viesteihin ihan pienella vaivalla.

En tieda miten teilla mokkulan IP osoitteet vaihtuvat mutta kun osoitteet on jaettu maanosittain ja alueittain ja operaattoreiden kesken, vaihtunutkin IP (lahi)osoite kertoo paljon -- varsinkin jos immeiset kirjoittelevat ei-tyypillisista paikoista, esim. ulkomailta Minfoon. Dynaaminenkaan IP osoite ei yleensa vaihdu ainakaan laajakaistalla vaikka koneen sulkee vaan lease voi jatkua paivia tai viikkoja tai kuukausia, palveluntarjoajasta riippuen. Firmoilla on yleensa pysyvat osoitteet, ainakin taalla; jos firman alypuhelinyhteydella surffailee netissa, turha toivoa, ettei jalkia jaa.

Ja mina sotken asioita? Oletko varma, ettet sotke minua Naakkaan? Tamahan se vaitti seka Turren etta sinun jo taman keissin ratkaisseen ja Milevan ei-Sirpaksi todistaneen.
Viimeksi muokannut ulkosuomalainen, La Tammi 28, 2012 1:30 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)

When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
VPY
Martin Riggs
Viestit: 609
Liittynyt: Ke Huhti 13, 2011 9:33 pm

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja VPY »

Onkohan Sirpa joutunut lataamoon, kun paljastui, että Wincapita kusettajat joutuvat maksamaan kusettamansa rahat takaisin, ottanut niin koville? Sirpallahan tietysti sivupersoonoita riittää, kuten kunnon hullulla kuuluukin olla, operoiko tällä palstalla näistö sivupersoonoista muita kuin "Flammable"?
Avatar
turumurre
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4783
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 3:57 pm

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja turumurre »

AAAhhh. Yö on taas pelastettu pikkutunneille asti, näen varmaan jännittäviä aamuyön unia luurangoista. Alustukseksi tähän sattumalta silmiini osunut teksti suomi24:stä. Vaikka onkin iänikuinen juttu jo, niin tuo 'luuranko kaapissa' lämmittää bongauksena aina. Toisaalta kyseinen kirjoitus on hyvä esimerkki siitä, miten harhaisia tietyt ihmiset ovat;

Luuranko Kaapissa:
...ei siis ihan oikeesti, ei *****... mistä- ja mikä ihmeen motiivi näitä kaikenmaailman "sirpoja" käyttää... siis ihan ufojuttuja... testaaks se meitä "normaaleja", miten paljon "suurelle msaaslle" voi suoltaa ******, ja manipuloida ne mielensä mukaiseksi...

törmäsin ko nimimerkkiin keväällä tuolla minfossa...mutta sieltä se kylläkin savustettiin hevonvittuun, ja hyvä niin...
nyt siellä meuhkaa turunmurre ja hänen alias nimimerkki annaanna... eli nämä ovat yksi ja sama henkilö... niin nätisti vurorotteli toissa iltana "online" merkintä vuoron perään ko, niimerkkien kohdalla...ja viestin jälkeen "toinen poistui...ja toinen palasi"... useamman kerran peräkkäin...(perjantai iltayö, ulvila-ketju)
tosin epäilen, että myös tämä nimimerkki "sirpa", on yksi näistä yhden- ja saman henkilön nimimerkeistä...
todella itsepäisiä jankkaajia... kaikki em. nimimerkit...
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9494386


Tästä täällä on kysymys: Ne jotka jo muinoin vähänkin epäilivät Auerin syyllisyyttä, olivat kirjoitelmiensa jälkeen porukkana yksi sama henkilö tiettyjen syyllisyyttä fanittavien mielestä.
Hovituomion jälkeen tälläinen harhailu hetkeksi rauhoittui mutta on nyttemin taas saanut tuulta purjeittensa alle. Ja taas näiltä samoilta tietyiltä nimimerkeiltä. Näitä epäilykirjoituksia löytyy tuolla edellä ja vielä enemmän Ulvilakakkelissa.
Hauskaa...

Oikeastaan piti vastata ulkosuomalaiselle koskien tätä nimenomaista Sirpa-palstaa. Ulkosuomalainen antaa kirjoituksessaan kuvan ettei hän oikeastaan epäile Milevaa Sirpaksi, mutta toisaalta esittää hyvin paljon mutua siitä että näin juuri on.
Edellisissä posteissa on tuotu kuitenkin esiin monia seikkoja jotka osittavat ettei Mileva voi olla Sirpa. Miksi kuitenkin jotkut jääräpäisesti edelleen väittävät näiden yhteyden. FastaFaktaa nyt kehiin tai 'turpa rullalle'.

Kuka sitten oli Mileva ja kenen haamu, ketäänhän tästä ei ole 'tuomittu'... muuta kuin Mileva.
Jospa tapauksessa on sattunut 'Ulvilat', eli on epäilty ja tuomittu, viaton. Mene ja tiedä.


ulkosuomalainen kirjoitti: Ja mista auktoriteetista on muuten kysymys? Yllapito ei koskaan paljastanut kenen haamu Mileva oli.
Mista tiedat mita olkiukkoja Turre ja Tupla rakentelevat? Ja miksi?

Kuten edellä esitin, ihan jotkut muut täällä rakentelevat korsien varaan.
ulkosuomalainen kirjoitti:P.S. Turre ainakin tietaa hyvin, etta sita voi olla samaan aikaan useampi "vastaa viestiin" ja "muokkaa" ikkuna samanaikaisesti tyon alla.

No nyt on kyllä myönnettävä että tipahdin kinokseen ja leipäläpinikin on puolitäynnä lunta.
Unta?
MEG
Adrian Monk
Viestit: 2624
Liittynyt: La Huhti 07, 2007 2:01 pm

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja MEG »

Ylläolevaa pohtiessani olen päätynyt seuraavaan mahdolliseen vaihtoehtoon.
Minä (MEG) (ehkä parin muun lisäksi) olen Minfon ainoa verta ja lihaa oleva kirjoittaja. Muut ovat pelkkiä virtuaalihahmoja. Nämä ylläpidon uutis y.m-muulla kirjatiedolla päivittämät nikit käyvät keskusteluja ja riitelyjä saaden välillä bännejä.
Tulevaisuudessa ainakin mahdollista että ihminen käy rikasta ja antoisaa keskustelua kiinnostavasta aiheistaan foorumilla, joka on todellisuudessa automaatti.
taavetti
Perry Mason
Viestit: 3634
Liittynyt: Pe Helmi 26, 2010 9:17 pm

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Minä- taavetti- taidan olla koko itse luoman maailmani ainoa oikeasti olemassa oleva hahmo.
cicero kirjoitti:Oh Sirpa, oh Mileva, miten on...
Heh. Hyvät esimerkit. Aika selvää kauraa.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
MEG
Adrian Monk
Viestit: 2624
Liittynyt: La Huhti 07, 2007 2:01 pm

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja MEG »

taavetti kirjoitti:Minä- taavetti- taidan olla koko itse luoman maailmani ainoa oikeasti olemassa oleva hahmo. .
"Maailma olkoon sankarillisen sielusi heijastusta" -sanoi Don Quijote Sanzo Panzhalle.
Luulen ,että olemme oikeilla jäljillä tässä Sirpa-mysteeriössä.
Peräkylän Maigret
Javier Pena
Viestit: 1846
Liittynyt: Ke Heinä 04, 2007 11:17 pm
Paikkakunta: Pariisi

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja Peräkylän Maigret »

"Chattaan.Olen siis olemassa"
annaanna

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Vuorokautiset viestimäärät

Sirpa on ollut bannattuna 25.10-12.11 välisen ajan. Bannipäivänään 25.10 on tuottanut 13 viestiä, sitä edeltävänä 19 kpl. Paluun jälkeen sunnuntaina 9 kpl:tta ja maanantaina 3 kappaletta. Sen jälkeen tahti on ollut; 15.pv/20 kpl, 16.pv/17kpl, 17.pv/20kpl ja 18.pv/25 kpl:tta. Viesti- ja bannihistoriasta selviää "normaali vuorokautinen viestimääränsä". Se on parhaimmillaan huomattava, jopa ympärivuorokautisuudessaan hämmästyttävä.

Mileva on lähettänyt Sirpan bannipäivänä 6 viestiä ja banneja seuranneena aikana seuraavasti;
26.pv/1 kpl, 27.pv/5 kpl, 28.pv/2 kpl. Lauantaina 29.10 9 viestiä ja sunnuntaina 17 viestiä. Maanantai tuotti 9 viestiä, tiistai ei yhtään ja keskiviikko yhden. Sen jälkeen hypätään sunnuntaihin; 6.pv/4 kpl:tta, 7.pv/6 kpl ja sitten tiistai 5, keskiviikko 3, torstai 12 ja perjantai 3 viestiä. Sunnuntaina Sirpan palstallepaluupäivänä viestejä Milevalta kertyi kaksi kappaletta. Milevan päivittäinen viestimäärä selviää asiasta kiinnostuneille helposti, Sirpan bannien aikaisten viestien mahdollisten määrällisten muutosten selvittämien vaatii vähän vaivaa.

Helpompaa on heittää kehiin jokin maatalousaiheinen sutkaus. Tai kertoa, ettei ole ollenkaan kiinnostunut ketä palstalta ikiajoiksi poistetaan, heittäkää pois ketä haluatte, minua ei henkilökohtaisesti kiinnosta. Mutta minuapa kyllä kiinnostaa kovasti tietää kenen haamuksi Milevaa nimitetään, miten asia on todennettu ja onko Milevalle asiasta selventävä viesti ehditty lähettämään.
Onko koettu olevan tarvetta asiaa selvittää nikiltä kysymällä.
Kuinka laajaa on "selvää kauraa" -mentaliteetti.
Onko kyseessä joku palstalta pikakäännytyksen saanut, koskapa vain yksi nikki poissuljettiin. Ettei nyt mitään "oikeusmurhaa" tapahtuisi. Ajatelkaa että olis lehden toimituksessa joku aiemmin suutaan minfossa soittanut pikakäännytetty, ja myöhemmin samalla koneella sisäänkirjautunut toinen yhteiskunnallisista asioista kiinnostunut, hyvän kirjallisen ilmaisukyvyn omaava, valokuvauksen hallitseva, asioihin objektiivisesti suuntautumisen tärkeyttä painottava ja kantaaottamattomuuttaan korostava henkilö. Ja sitten tää IP-osoite (mikä se oikein on, mistä noi iipeet tulee?) ois kertonut sen hiton (katu)osoitteen ja siitä vedetty johtopäätöksiä.

Ja tiedoksi niille, jotka tutkimatta tykkää hutkia; visitor59 on bannipäivänä 25.10 laittanut yhden viestin, seuraavan kerran on yhdellä viestillä palstalla piipahtanut 30. päivä ja seuraavana päivänä kolmella. Marraskuu on alkanut yhdellä viestillä tiistaina ja jatkunut keskiviikkona yhdellä ja perjantaina 4.11. samoin yhdellä. Sirpan paluuta seuranneena päivänä on yksi viesti ja sitten onkin melkein kuukauden tauko. Tämä vuosi on ollut paria vuodenvaihteen viestiä lukuunottamatta viestitön.

Itse vedin vesiperän tarkasteltuani Sirusen tuotantoa (lapsiparka). En ole löytänyt Sirpalle kaksoisnikkiä.

Jos joku on sitä mieltä, että eri banniensa aikana nimimerkki Sirpa on operoinut jonkun toisen nimimerkin takaa palstalla, niin ilmoittaisiko havainnoistaa. Pikkasen voisi myös perustella. Tai sitten vain esitellä selvää kauraansa tähän tyyliin;

Kirjoittaja VPY päivämäärä 17 Syys 2011, 13:58
Kun minulle ehdotettiin siirtymistä jollekkin hemmonimiselle turkkilaisten homojen keskustelufoorumille, niin koskapa tälläinen näyttää olevan sallittua palstan sääntöjen puitteissa, niin toivotan Sipan aka. Olavi Susikoski aka. Rosmariini (jäikö jotain alttereita mainitsematta?) siirtymään takaisin Hejaciin puolustelemaan Wincapita pyramidikusetusta ja keksimään poliisien tekemiä rikoksia tämän tutkinnassa, koska Wincapitassa toisilta rahat varastaneet, eivät saakkaan pitää kusettamiaan rahojaan, vaan viranomaisrikolliset ovat asettaneet varkaiden omaisuutta vakuuvarikkoon jne? Nuo Sirpan ja hänen altterinsa jutut ovat todella mauttomia, mutta Sirpa on ilmeisesti niin katkeroitunut viranomaisrikollisten toimintaan, että yrittää mustamaalata heitä noillla mielisairaalatason salaliittojutuillaan aina kun vain mahdollista.

Sirpa kysyn sinulta: olitko mukana Wincapitassa? Ja jos olit, paljonko kusetit muilta rahaa itsellesi?

Kirjoittaja VPY päivämäärä 29 Loka 2011, 23:11

Flammable kirjoitti:
JA totean oikaistakseni sen kaikkein häiritsevimmän väitteesi: Itse kirjauduin tänne, koska kiinnostus aiheeseen heräsi, kun mielestäni lasten oikeudet eivät toteudu. Hovioikeus moitti poliisia lasten kohtelusta, samoin psykologian tohtori, mutta silti lapset vietiin uusiin kuulusteluihin. Siitä kirjoitin jo aiemmin tässä ketjussa.


Sinun mukaasi lasten oikeus toteutuisi parhaiten kun heidät annettaisiin manipuoloitavaksi sellaisen ihmisen käsiin, jota epäillään heidän hyväksikäytöstä, raiskauksesta ja pahoinpitelystä :shock: Sehän olisi aivan sama kun vaikkapa kun jossain murha tai huumejutussa annettaisiin todistaja epäiltyjen käsiin manipuloitavaksi ja uhakailtavaksi ja vietäisiin todistajat vaikkapa epäiltyjen sellliin kahden keskiselle vierailulle :roll: Niin kuin Sirpa totesin, olet päivänselvä psykopaatti, jos se nyt kenellekkään yllätyksenä tulee. Minä taidan laittaa sinut ignoreen, mitä sitä psykopaatin manipulointeja lukeamaan. Laitatko Sirpa ystävällisesti kaikki altteriesi nimet niin tiedän laittaa ne kaikki ignoreen. Nimimerkit: OlaviSusikoski, Flammable ja Mileva on bongattu Sirpan alttereiksi, laitatko ne loputkin, niin ei törmäillä enää?


Ja täältä löytyy tavaraa kaikille niille, jotka mitä tahansa pahansuopaa haluavat uskoa. Ehtaa toristetta nimimerkkien Flammable - Mileva - Sirpa - Visitor59 - Mileva - Sirpa - Taavetti -multinikkien koko päivän kestäneestä potpurrinikkeilystä ;
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... start=1590 (mutta missä on annaanna?).
Jo vain tuli todistettua! Jos ei IP-osoitteet täsmää ja katuosoitteetkin on päin persettä, niin sehän vain todistaa, et kyseessä on TOSI ovela multinikkeilijä. Näinhän sen voisi selittää. Umpiovelasti kertoilee suukopua käydessään yksityisviestejä laittaneensa vastapuolelle (siis itselleen), olettaen viestittelynsä tulevaisuudessa todistavan nikkien erillisyydestä, tajuamatta ollenkaan, että huippuälykkäät ymmärtävät, ettei tuollainen väite todista mitään (muuta kuin etukäteen suunnitellun keskustelun sisään upotetun hämäämisyrityksen :lol: ).

Tietotekniset valmiudet

Mileva on tuottanut palstalle kuvamateriaalia, tässä esimerkki;
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... start=2025.
Itse en ole törmännyt Sirpa -nimimerkin tuottamaan kuva-aineistoon.
Neuvot gif-animaation tekoo löytyvät Milenan mukaan täältä;
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 74#p439074.
Tältä sivulta löytyy näyttöä kuvankäsittelystä ja valokuvauksen harrastamisesta:
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 09#p440109
cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja cicero »

Edellisen viestin sisällön tarkoitusperä jäi kohdallani hieman epäselväksi, mitä sillä haluttiin kertoa?

Kyllä kaksoisnikityksellä pystyy käymään keskustelua itsensä kanssa nopealla tahdilla eikä ylläpitäjä varmasti muuten tarkistele uusien luotujen nikkien osoitteita muuta kuin vasta siinä vaiheessa kun kirjoitukset ovat sitä luokkaa että epäilykset heräävät.
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Sirpa

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Minun käsitykseni on, että tuplanikkeily varmennetaan aina IP-osoitteen perusteella.
Milevan ''kuolema'' perusteltiin tuplanikkeilyllä, joten uskoisin, että se on myös todennettu.

Uskoisin, että YP pystyy halutessaan ajamaan kaikki nikit IP-osoitteiden perusteella riviin. Eli tahtoessamme vimmatusti, saattaisi täältä poistua muutamakin haamu hääräämästä lisää. ;)

Mannapuuron viesti ei oikein auennut minullekaan. Ainakin minä olen bannini aina ansainnut. Vaikea kuvitella, että niitä muille jaetaisiin heikommilla perusteilla.
Nuotio & Äreät Tiput
Vastaa Viestiin