Jyväskylässä raiskausrinki?

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
ilmarinen
Nikke Knakkertton
Viestit: 153
Liittynyt: Ti Huhti 16, 2013 8:35 pm

Re: Jyväskylässä matujen raiskausrinki?

Viesti Kirjoittaja ilmarinen »

"En osta. Noin avutonta suomea, mitä sinä kirjoitat ei kirjoiteta tuolla taustalla."

Aika outo arvio. Olen koulussa ollut kympin oppilas. 40 vuotta olen elättänyt itseni lähinnä kirjoittamalla. Ei ole tullut moitteita, vaikka tekstejä on julkaistu hyvin monenlaisissa ympäristöissä.

Esimerkiksi tietotoimistojen töissä oppii ytimekkään ilmaisun. Siellä pitää olla nopea ja tarkka. Elementtikirjoitus on yksi periaate. Kaikki tiedotusopin perusteet mitä, missä, milloin, kuka jne. pitää hallita minuuteissa.

Voisit vähän perustella näkemystäsi, vaikka korostan taas, että tässä ei keskustella minusta, vaan Jyväskylän perusteettomista huhuista. Ja niihin minä olen täysin syytön ulkopuolinen.

"Tyhmyydelle minä olen vihainen kuin rakkikoira. Mutta viisaus, sitä ei ole kaikille suotu." Aleksis Kivi
Viimeksi muokannut ilmarinen, Ke Helmi 19, 2020 10:08 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4718
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Jyväskylässä matujen raiskausrinki?

Viesti Kirjoittaja putsari »

ilmarinen kirjoitti:
Ke Helmi 19, 2020 9:54 pm
Näissä keskusteluissa on aina sama piirre eli todenpuhuja kivitetään. Tämä ketju ei käsittele minun vaatimatonta persoonaani, vaan perätöntä huhua Jyväskylän raiskauksista.
Sinä olit väärässä ja PT-media oikeassa. Ainoa joka valehteli oli poliisi, koska joko poliisi ei osaa laskea yli kymmeneen tai ei osaa käyttää ATK-laitteistoa. Voi olla molempia.

Miksi silakoille on niin vaikea myöntää olleensa väärässä? Kysehän on vain nettikeskustelusta,ei sen vakavammasta. Narsistit eivät vain voi koskaan myöntää olleensa väärässä.
Karvasvarvas kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 8:43 am
Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.

putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4718
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Jyväskylässä matujen raiskausrinki?

Viesti Kirjoittaja putsari »

ilmarinen kirjoitti:
Ke Helmi 19, 2020 9:54 pm

Missä on Tajukankaan kuva, jota pyysin?
Mitä tekisit Tajukankaan kuvalla? Että voisitte alkaa maalittamaan ja häriköimään häntä. Kun ollaan pahasti mielenterveysongelmista kärsivien vastapuolien kanssa tekemistä, niin on syytä pitää oma identiteettinsä piilosta. Tuon saivat karvaasti kokea mm. Marco De Witt,Mari Kosonen ja Tiina Keskimäki.

PT-median uutinenhan oli oikea, kyllä poliisin olisi voitava luottaa, mutta taas nähtiin, että Suomen poliisiin ei voi luottaa. Siellä ei osata edes numeroita, eikä alkeellisia ATK-taitoja.
Karvasvarvas kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 8:43 am
Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.

Tiinas
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1445
Liittynyt: Su Helmi 11, 2018 11:00 am

Re: Jyväskylässä matujen raiskausrinki?

Viesti Kirjoittaja Tiinas »

ilmarinen kirjoitti:
Ke Helmi 19, 2020 10:06 pm
"En osta. Noin avutonta suomea, mitä sinä kirjoitat ei kirjoiteta tuolla taustalla."

Aika outo arvio. Olen koulussa ollut kympin oppilas. 40 vuotta olen elättänyt itseni lähinnä kirjoittamalla. Ei ole tullut moitteita, vaikka tekstejä on julkaistu hyvin monenlaisissa ympäristöissä.

Esimerkiksi tietotoimistojen töissä oppii ytimekkään ilmaisun. Siellä pitää olla nopea ja tarkka. Elementtikirjoitus on yksi periaate. Kaikki tiedotusopin perusteet mitä, missä, milloin, kuka jne. pitää hallita minuuteissa.

Voisit vähän perustella näkemystäsi, vaikka korostan taas, että tässä ei keskustella minusta, vaan Jyväskylän perusteettomista huhuista. Ja niihin minä olen täysin syytön ulkopuolinen.

"Tyhmyydelle minä olen vihainen kuin rakkikoira. Mutta viisaus, sitä ei ole kaikille suotu." Aleksis Kivi
Eipä ole vaikea silakkaa tunnistaa silakkapalstalta näillä spekseillä. Kerro toki lisää.

Ja perusteetomien huhujen lähde jo löytyi. Se ei ollut Tajukangas. Vituttaako?
Tackleberry kirjoitti: ↑
Eli tänä vuonna poliisi on ampunut 42 valkoista ja 31 mustaa.
Valkoisia maassa on sellaiset 234 miljoonaa ja mustia 40 miljoonaa, mutta ongelma tässä on se, että "valkoisia tapetaan enemmän, saatana!"
Ei helvetti

Avatar
Villeri
Adrian Monk
Viestit: 2998
Liittynyt: Ke Joulu 26, 2018 8:40 am

Re: Jyväskylässä matujen raiskausrinki?

Viesti Kirjoittaja Villeri »

ilmarinen kirjoitti:
Ke Helmi 19, 2020 9:59 pm
Villerille vielä:

Kaiva esiin myös tapausten lukumäärä. Jos yhdestä noustaan kahteen, kasvu on sata prosenttia.

Jos Jyväskylässä vaikka sadasta afgaanista yksi syyllistyy raiskaukseen, prosentti on yksi. Jos Jyväskylän kantasuomalaiset raiskaavat samalla prosentilla, raiskauksia tapahtuu reilut 500. Lasken niin, että reilusta sadasta tuhannesta asukkaasta on puolet miehiä.

Luvuilla voi leikkiä ihan mielensä mukaan.
Antamani tilastot ovat toki koko maan tilastoja. Siinä mainitut ryhmät lienevät kaikki kooltaan useissa tuhansissa eli ihan kelvollisia tilastolliseen vertailuun. Lisäksi näistä tilastoissa on yleensä huomioitu ikä- ja sukupuolijakaumat vakioimalla niiden vaikutukset pois, jotta vertailu ryhmien . Muutenkin olisin sitä mieltä, että Tilastokeskus ei leiki luvuilla mielensä mukaan. Fakta nyt vain on tämmöinen hieman ikävä.

Ilmarisen tekstin uskon ammattikirjoittajan/toimittajan rustaamaksi, kuten vahvan punavihreän pohjavireenkin, mutta tuo faktantarkistus on hieman hakusessa: on varsin helposti selvitettävissä, että Tajukangas ei ole henkilön oikea nimi, eikä hän esiinny omilla kasvoillaan. Tai on tehnyt sen todella harvoin. Eli kyseinen henkilö on anonymiteetin takana jostain syystä. Samalla kuitenkin kirjoituksensa ovat lähes poikkeuksetta tarkistettavissa jostain lähteestä.

En toki väitä, että Tajukangas olisi virheetön tai katsantokulmansa olisi kovin laaja. Kuitenkin olen sitä mieltä, että aihepiirin pahimmat rimanalitukset on tehty valtamediassa: Härkösen terroristiartikkeli ja Maria Petterssonin lällättelevä, ongelmat kieltävä Malmön-matka-artikkeli.
KhaLd.jpg
KhaLd.jpg (39.49 KiB) Katsottu 2348 kertaa
Hei, me kotoudutaan!
Viimeksi muokannut Villeri, Ke Helmi 19, 2020 11:21 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Kuppis
Jack Taylor
Viestit: 17
Liittynyt: Ti Tammi 21, 2020 7:58 pm

Re: Jyväskylässä matujen raiskausrinki?

Viesti Kirjoittaja Kuppis »

SOO SOO oodinit. Jotka kyllä tunnistaa. Pitääkö kaikkien osallistua tähän lällättämiseen? Joutuuko viimeinen lällättäjä banniin?
Ei se Tajukangas ole ollut oikeassa edelleenkään. Vaikka poliisitilastoissa on todettu kirjausvirhe.
Poliisi joutunut Keskisuomalaisen kautta oikomaan kansankiihotustaan raiskausryppäistä ja -ringeistä. Paavo Tajukangas on mielestäni edesvastuuton omaneduntavoittelija, joka koitti luoda pelkoa jyväskyläläisiin alaikäisiin tyttöihin väitteillään autoilevista raiskaajaulkomaalaisista. Jotta Tajukankaan Paypaltilin saldo karttuisi.
Millä hän on perustellut tuo rahankeräämisen?

Tajukangas ei muuten vaikuta edes tienneen noista julkaistuista poliisin tilastoista!

Ekasivun kopiosta.

-"Tarkennus ja korjaus: Poliisilla ei ole 130 avointa tapausta kuten aluksi kirjoitin vaan luku tarkoittaa tutkinnassa olleita juttua jostain vuoden 2016 alusta."

Miksi Villeri toit tuon kyseenalaisen tilaston tähän ketjuun?

Avatar
Villeri
Adrian Monk
Viestit: 2998
Liittynyt: Ke Joulu 26, 2018 8:40 am

Re: Jyväskylässä matujen raiskausrinki?

Viesti Kirjoittaja Villeri »

Kuppis kirjoitti:
Ke Helmi 19, 2020 11:20 pm
Miksi Villeri toit tuon kyseenalaisen tilaston tähän ketjuun?
Siinä mielestäni kerrotaan, että meillä on ihan todellinen ja iso ongelma. Mikä siinä on kyseenalaista?

Lukittu