Jami-Petteri Klemola, Kaustinen - Katosi 16.6.2020, ruumis löytyi 26.8. Tuomiot taposta

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Allomera
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Ti Elo 04, 2020 11:50 pm

Re: Jami-Petteri Klemola, Kaustinen - Kadonnut 16.6.2020 - Henkirikosepäily

Viesti Kirjoittaja Allomera »

Täältä huutelee juttua alusta asti seurannut.
Itse olen jonkun aikaa Kaustisella asunut, ihan tapahtumapaikkaa lähellä, ja yhdyn aikaisempaan ajatukseen poikien reitistä.
Ylijoentieltä Jylhää kohti olisi loogisinta, ei pelkoa poliisista, eikä paljon muitakaan vastaantulijoita. Sieltähän pääsee vaikka kuinka pitkälle pikkuteitä pitkin.
Muuhun en ota kantaa. Peukut kaikille etsintöihin osallistuville, jatkakaa samaan malliin, mutta varovaisuutta noudattaen.
Toimintaterapia
Hetty Wainthropp
Viestit: 486
Liittynyt: Ti Syys 17, 2019 2:53 pm

Re: Jami-Petteri Klemola, Kaustinen - Kadonnut 16.6.2020 - Henkirikosepäily

Viesti Kirjoittaja Toimintaterapia »

Skippadai kirjoitti: La Elo 22, 2020 4:02 pm
MehtäUkko kirjoitti: La Elo 22, 2020 3:30 pm Ootkin tänään jo tänne liittynyt. Aikalailla samanlaista tekstiä kun eräällä. Kerro vaan se toinenkin nimimerkkisi👍 alkoi kans melkein hävettää kun luin tämän tekstin kun täällä on jo melkein täysin samanlainen olemassa.
Näitähän riittää. Ensin naureskellaan muiden spekulaatioille ja etsinnöille. Sitten aletaan itse spekuloimaan ja arvailemaan. Ihan niin kuin ne olis jotenkin automaattisesti parempia arvailuja, kun on ensin kerrottu miten helvetin typeriä ne muut on olleet.
Kaamostulelle tervetuloa tänne, vaikka aloitus olisi voinut olla parempikin. Jos oikein kovasti hävettää niin kannattaa painaa tietokoneesta nappulayhdistelmää ctrl+F4.

Ainakin minä heitän spekulaatioita keskustelun sekaan sillä mielin että niistä saattaisi joku löytää edes pienen siemenen totuuden selviämiseen.

Jylhäntie ja se Salonkylän kännitiekin on täällä ollut hyvin esillä. Ja siellä vanhapoikaveljesten talon paikallakin on muistaakseni käyty. The Kuvan ottopaikka on selvinnyt olevan aivan muualla, ja siksi se suunta on ollut enemmän esillä. Ja jos kuvaan liittyvää kirjoittelua luet tarkemmin, niin ei sielläkään satavarmoja ole oltu kuvaamisajasta tai -päivästä, tai siitäkään että johtaako kuvanottopaikka ruumiinkätköpaikkaan.
Sveriges sak är vår!
Joku ihan muu
Martin Beck
Viestit: 800
Liittynyt: Su Heinä 26, 2020 4:08 pm

Re: Jami-Petteri Klemola, Kaustinen - Kadonnut 16.6.2020 - Henkirikosepäily

Viesti Kirjoittaja Joku ihan muu »

Marissa kirjoitti: La Elo 22, 2020 4:13 pm
Joku ihan muu kirjoitti: La Elo 22, 2020 3:57 pm Kyllä minun vahvimmat veikkaukset on
A) suo, suo-oja tms
B) jossain ihan helvetin lähellä "tappo paikkaa"

Mutta nää vaan veikkauksia, joku muu (kansalainen tai poliisi) voi ajatella muutakin ja löytänyt jotakin ja on vaa niin fiksu ettei huutele siitä tänne.
Oon samoilla mietteillä, suo tai "liian lähellä".

Ja tällä hetkellä ei kenenkään kannata tänne enää kertoa mistään löytö paikoista luultavammin yhtään, ainakaan suuntaa kartalla. Liian paljon pakan sekoittajia mahtuu 500 sivun mukaan. :?
Joku trolli lauma voi saada tosi hyvänkin löydön tai jutun puhuttua niin, että kohta kaikki on sitä mieltä että ei liity mitenkään asiaan
Löytö-> pitää omana tietona -> poliisille

Näinhän poliisikin toimii :mrgreen:
Joku ihan muu
Martin Beck
Viestit: 800
Liittynyt: Su Heinä 26, 2020 4:08 pm

Re: Jami-Petteri Klemola, Kaustinen - Kadonnut 16.6.2020 - Henkirikosepäily

Viesti Kirjoittaja Joku ihan muu »

MehtäUkko kirjoitti: La Elo 22, 2020 4:04 pmTuossa
Tuohon MehtäUkon postaamaan kuvaan vaan kättä sovittelemaan, tie tai metsää löytyy
Tai sit en yhtään ymmärtänyt mistä tässä nyt oli kyse
Avatar
Yggdrasil
Jane Marple
Viestit: 1011
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 10:31 pm

Re: Jami-Petteri Klemola, Kaustinen - Kadonnut 16.6.2020 - Henkirikosepäily

Viesti Kirjoittaja Yggdrasil »

MehtäUkko kirjoitti: La Elo 22, 2020 3:58 pm Siis eihän meillä ole sellaista kuvaa missä käsi kokonaan näkyy. Ei kenelläkään.
Ja se mitä taustalla on selviää vaikka dsankarin ottamasta kuvasta.
Takana metsäautotie jossa molemmin puolin puita.
Ei ole ei mutta juuri sitä hain että tuo mahdollisesti redaktoitu alue näkyisi mitä siitä näkyy jos sen voisi liittää "the kuvaan". Matka etsimään itse paikalle on itsellä liian pitkä joten joudun tyytymään verkon välityksellä.
---
Rocket
Harjunpää
Viestit: 319
Liittynyt: To Syys 23, 2010 3:15 pm

Re: Jami-Petteri Klemola, Kaustinen - Kadonnut 16.6.2020 - Henkirikosepäily

Viesti Kirjoittaja Rocket »

Joku ihan muu kirjoitti: La Elo 22, 2020 1:58 pm [Siis 2x3 olevassa kopissa kaikki nuo, peti, pöytä, wc, tilaa jaloitella. Se telkkari. Josta näkyy vain tavalliset kanavat, ei maksullisia. Ei MITÄÄN yhteyttä ulkomaailmaan tai tietoa mitä siellä tapahtuu.
TV-uutisia pitäisin kyllä jonkinlaisena yhteytenä ulkomaailmaan. Lehdet on vanhoja mutta uutisia voi kuitenkin katsoa, erikoista.
Skippadai
Nikke Knakkertton
Viestit: 181
Liittynyt: La Heinä 04, 2020 1:12 pm

Re: Jami-Petteri Klemola, Kaustinen - Kadonnut 16.6.2020 - Henkirikosepäily

Viesti Kirjoittaja Skippadai »

Yggdrasil kirjoitti: La Elo 22, 2020 4:39 pm Ei ole ei mutta juuri sitä hain että tuo mahdollisesti redaktoitu alue näkyisi mitä siitä näkyy jos sen voisi liittää "the kuvaan". Matka etsimään itse paikalle on itsellä liian pitkä joten joudun tyytymään verkon välityksellä.
En kyllä vieläkään ymmärrä mikä se pointti tässä on, kun se alue näkyy siinä dsankarin kuvassa paremmin ilman päälle liimattuja käsiä yms. 😃
Lechero
Susikoski
Viestit: 38
Liittynyt: La Tammi 13, 2018 11:44 pm

Re: Jami-Petteri Klemola, Kaustinen - Kadonnut 16.6.2020 - Henkirikosepäily

Viesti Kirjoittaja Lechero »

Koppihoito käy varmasti tämän nuoremman mielenterveyden päälle. Videoitten perusteella melkoinen ujo mammanpoika, katsoo nolostellen kameraa, kun oikeat juopot juo. :lol:
Tottunut olemaan kokoajan ihmiset ympärillään, nyt on hauskanpito loppunut. Isoveljeä ei videolla heiluminen niin kiinnosta, vaan on keskittynyt juomiseen.
Toivotan heille vilpittömästi paskaa loppuelämää.
Maskotti
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 110
Liittynyt: Pe Heinä 17, 2020 7:28 am

Re: Jami-Petteri Klemola, Kaustinen - Kadonnut 16.6.2020 - Henkirikosepäily

Viesti Kirjoittaja Maskotti »

Poliisi etsinyt myöhään ja massiivisesti tältä alueelta. Varma tieto.

https://imgur.com/uhraD39
Mr Butterfly
Armas Tammelin
Viestit: 78
Liittynyt: Ti Elo 04, 2020 4:13 pm

Re: Jami-Petteri Klemola, Kaustinen - Kadonnut 16.6.2020 - Henkirikosepäily

Viesti Kirjoittaja Mr Butterfly »

Maskotti kirjoitti: La Elo 22, 2020 5:53 pm Poliisi etsinyt myöhään ja massiivisesti tältä alueelta. Varma tieto.

https://imgur.com/uhraD39
Olisi kyllä kiva tietää millä perusteella etsivät juuri tuolta: omat tutkimukset, vinkki vai veljeksiltä tullut tieto. Lieköhän mitään löytynyt?
Viimeksi muokannut Mr Butterfly, La Elo 22, 2020 6:04 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
H.Lecter
Jack Taylor
Viestit: 18
Liittynyt: La Elo 08, 2020 9:13 am

Re: Jami-Petteri Klemola, Kaustinen - Kadonnut 16.6.2020 - Henkirikosepäily

Viesti Kirjoittaja H.Lecter »

YLLI00 kirjoitti: Su Heinä 26, 2020 10:28 pm Jamin kämpällä ei oo kukaan käyny.
Tämä kommentti nousi mieleen. Kuinkahan hyvin poliisi tuon asunnon tutki?
Maskotti
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 110
Liittynyt: Pe Heinä 17, 2020 7:28 am

Re: Jami-Petteri Klemola, Kaustinen - Kadonnut 16.6.2020 - Henkirikosepäily

Viesti Kirjoittaja Maskotti »

Tuossa paikassa on iso suvanto ja syvä kohta; todella harvinaista Porasenjoessa, joka muuten on matala ja vähävetinen.
Tosuuden etsijä
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: Ma Syys 11, 2017 11:57 am

Re: Jami-Petteri Klemola, Kaustinen - Kadonnut 16.6.2020 - Henkirikosepäily

Viesti Kirjoittaja Tosuuden etsijä »

Itse olen Raahen suunnilta ja vain kerran käynyt tuolla hosionmaalla parisen viikkoa sitten. Tänään olin käymässä Vetelissä sukuloimassa ja siellä keskusteltiin eräästä miehestä ja saksanpaimenkoirasta ja heräsi uteliaisuuteni kuka hän on? 🤔 Kuulemma muutaman viikon ajan melkein päivittäin pyörinyt isokylä, alaspää, nykänen, hosionmaa ym lähistöllä olevilla alueilla. Onko tuo kenties tämä dekkari sankari, siviili poliisi vai mikä? Kuulemma harmaalla ford mondeolla liikkuu? Pari kertaa ollut jonkun henkilön kanssa, kerran viranomaisten kanssa katselivat jotain karttoja isossakylässä ja keskusteli kauan aikaa. Yhtenä päivänä oli ottanut naaraus vehkeitä mukaan ja aamu kymmenestä ilta kahdeksaan oli auto parkissa, mies ja koira jotain etsimässä. Kaikki nämä näköhavainnot siis sukulaisilta jotka paljon liikkuvat traktoreilla noilla alueilla ja he ovat ruvenneet kiinnittämään huomiota, kun näyttää tietävän mitä tekee. Siis tyydyttäkää uteliaisuuteni ja kertokaa kuka tuo mysteeri mies on, dekkari sankari vai kuka???? Yhdeltä potentiaaliselta vaihtoehdolta olen kysynyt ja tyypillinen vastaus vain oli, "suattaapi olla että olen käynny tai suattaapi olla että en oo"
Avatar
Yggdrasil
Jane Marple
Viestit: 1011
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 10:31 pm

Re: Jami-Petteri Klemola, Kaustinen - Kadonnut 16.6.2020 - Henkirikosepäily

Viesti Kirjoittaja Yggdrasil »

Skippadai kirjoitti: La Elo 22, 2020 5:17 pm
Yggdrasil kirjoitti: La Elo 22, 2020 4:39 pm Ei ole ei mutta juuri sitä hain että tuo mahdollisesti redaktoitu alue näkyisi mitä siitä näkyy jos sen voisi liittää "the kuvaan". Matka etsimään itse paikalle on itsellä liian pitkä joten joudun tyytymään verkon välityksellä.
En kyllä vieläkään ymmärrä mikä se pointti tässä on, kun se alue näkyy siinä dsankarin kuvassa paremmin ilman päälle liimattuja käsiä yms. 😃
Iphonen 6 versiosta lähtien selfien koko on ollu 16x24. Tuon kuvan joka pojat on kuitenkin selfie kameralla ottaneet on eri kuvasuhteella 563x962. Jos kuva olisi ns. oikeassa kuvasuhteessa olisi koko kuin alla 641x962- Tätä valkoisella olevaa osaa haen eli jos siihen liimais dsankarin kuvasta lopun, mitä detaljeja ei haluttu näyttää, ns.
Kuva
---
MehtäUkko
Martin Riggs
Viestit: 608
Liittynyt: Ke Heinä 22, 2020 3:04 am

Re: Jami-Petteri Klemola, Kaustinen - Kadonnut 16.6.2020 - Henkirikosepäily

Viesti Kirjoittaja MehtäUkko »

Maskotti kirjoitti: La Elo 22, 2020 6:06 pm Tuossa paikassa on iso suvanto ja syvä kohta; todella harvinaista Porasenjoessa, joka muuten on matala ja vähävetinen.
Ja tuttuja paikkoja pökkyröille. Onkohan tästä etsinnästä näköhavaintokin vai Kuulopuheita?
Vastaa Viestiin