Kolme ihmistä kuoli Nokialla ulosajossa 16.8.2020

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Zipzap
Alokas
Viestit: 6
Liittynyt: Pe Tammi 03, 2020 12:55 pm

Re: Kolme ihmistä kuoli Nokialla ulosajossa 16.8.2020

Viesti Kirjoittaja Zipzap »

Kovaa on porukka spekuloimaan ja syyttämään.
Ehkäpä tämä selvinnyt ei rehellisesti muista ajaneensa autoa?
Jos viimeisin muistikuva ei ole onnettomuushetkeltä?
Aikamoinen tälli niin fyysisesti, kuin henkisesti tuollainen, jolloin on ihan normaalia, ettei viimeisimpiä tapahtumia yksinkertaisesti muista.
Eiköhän tutkinta saa kuitenkin selville oikean kuskin.
Avatar
poikani
Telkkaridekkareiden asiantuntija
Viestit: 9987
Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 8:50 pm
Paikkakunta: ?? ???????

Re: Kolme ihmistä kuoli Nokialla ulosajossa 16.8.2020

Viesti Kirjoittaja poikani »

Zipzap kirjoitti: La Elo 22, 2020 5:13 pm Kovaa on porukka spekuloimaan ja syyttämään.
Ehkäpä tämä selvinnyt ei rehellisesti muista ajaneensa autoa?
Jos viimeisin muistikuva ei ole onnettomuushetkeltä?
Aikamoinen tälli niin fyysisesti, kuin henkisesti tuollainen, jolloin on ihan normaalia, ettei viimeisimpiä tapahtumia yksinkertaisesti muista.
Eiköhän tutkinta saa kuitenkin selville oikean kuskin.
Jos filmi on kerran (väitetysti) poikki, niin eihän silloin voi kiistää ajaneensa! Rehellinen vastaus poliisille on silloin: "En muista kolaria edeltäviä tilanteita."
????? ?? ??????.
TooToo
Sofia Karppi
Viestit: 441
Liittynyt: Ti Tammi 08, 2008 1:28 am
Paikkakunta: Stadi

Re: Kolme ihmistä kuoli Nokialla ulosajossa 16.8.2020

Viesti Kirjoittaja TooToo »

poikani kirjoitti: La Elo 22, 2020 5:48 pm
Zipzap kirjoitti: La Elo 22, 2020 5:13 pm
in.
Jos filmi on kerran (väitetysti) poikki, niin eihän silloin voi kiistää ajaneensa! Rehellinen vastaus poliisille on silloin: "En muista kolaria edeltäviä tilanteita."
Suuri formulatähtemme seisei lehtohan totesi myös kuulusteluissa, että en muista mitään, mutta minä en ajanut sen jälkeen kun oli ajanut kaverinsa hengiltä. Aika velikultia.
Kummisetä
Jessica Fletcher
Viestit: 3248
Liittynyt: Ma Joulu 16, 2019 4:52 pm

Re: Kolme ihmistä kuoli Nokialla ulosajossa 16.8.2020

Viesti Kirjoittaja Kummisetä »

TooToo kirjoitti: La Elo 22, 2020 6:09 pm
poikani kirjoitti: La Elo 22, 2020 5:48 pm
Zipzap kirjoitti: La Elo 22, 2020 5:13 pm
in.
Jos filmi on kerran (väitetysti) poikki, niin eihän silloin voi kiistää ajaneensa! Rehellinen vastaus poliisille on silloin: "En muista kolaria edeltäviä tilanteita."
Suuri formulatähtemme seisei lehtohan totesi myös kuulusteluissa, että en muista mitään, mutta minä en ajanut sen jälkeen kun oli ajanut kaverinsa hengiltä. Aika velikultia.
Taisi lääkärinlausunnossakin olla maininta keskivartalon etupuolen vammoista joiden aiheuttajaksi sopi täydellisesti veneen ratti.
Mutta tämä herrahan sanoi olleensa veneen lattialla nukkumassa tjsp.
-uskoo kuka uskoo, itse ainakin olen satavarma veneen kuljettajasta.
qurqo kirjoitti: To Loka 26, 2023 9:01 pm Ei renkaat mustaa piirrä, kuin lukkiutuneena.
:mrgreen:
Avatar
poikani
Telkkaridekkareiden asiantuntija
Viestit: 9987
Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 8:50 pm
Paikkakunta: ?? ???????

Re: Kolme ihmistä kuoli Nokialla ulosajossa 16.8.2020

Viesti Kirjoittaja poikani »

Kummisetä kirjoitti: La Elo 22, 2020 8:16 pmTaisi lääkärinlausunnossakin olla maininta [Jyrki Järvilehdon] keskivartalon etupuolen vammoista joiden aiheuttajaksi sopi täydellisesti veneen ratti.
Mutta tämä herrahan sanoi olleensa veneen lattialla nukkumassa tjsp.
-uskoo kuka uskoo, itse ainakin olen satavarma veneen kuljettajasta.
Kommenttini liittyy tähän auto-onnettomuuteenkin, vaikka onkin aavistuksen OT. JJ Lehdon venekeississä aikuinen mies nousee vapaaehtoisesti pikaveneeseen, kun molemmat ovat aivan kännissä. Ajoi venettä kumpi hyvänsä, en syytä häntä taposta. Kukaan ei pakottanut veneeseen.

Tässä auto-onnettomuudessa sen sijaan oli alaikäisiä, joilta ei mitään järkevää voi odottaakaan, joten en lähtisi uhreja syyllistämään samalla tavoin.
????? ?? ??????.
Hermione
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5040
Liittynyt: Ma Kesä 22, 2020 6:38 pm

Re: Kolme ihmistä kuoli Nokialla ulosajossa 16.8.2020

Viesti Kirjoittaja Hermione »

poikani kirjoitti: La Elo 22, 2020 8:21 pm
Tässä auto-onnettomuudessa sen sijaan oli alaikäisiä, joilta ei mitään järkevää voi odottaakaan, joten en lähtisi uhreja syyllistämään samalla tavoin.
Toisaalta, jos ei 17 vuotiaana ole päässä niin paljon järkeä että lähtee juopuneen kyytiin / ajaa itse kännissä, niin ei se järki kasva enää myöhemmin päähän. Eikä tässä tapauksessa kolmelle ihmisenalulle tullut siihen edes mahdollisuutta.
Avatar
jukuripää
Christopher Lorenzo
Viestit: 1609
Liittynyt: Pe Loka 05, 2012 6:30 am
Paikkakunta: Nyhtänköljä

Re: Kolme ihmistä kuoli Nokialla ulosajossa 16.8.2020

Viesti Kirjoittaja jukuripää »

Hermione kirjoitti: La Elo 22, 2020 8:33 pm
poikani kirjoitti: La Elo 22, 2020 8:21 pm
Tässä auto-onnettomuudessa sen sijaan oli alaikäisiä, joilta ei mitään järkevää voi odottaakaan, joten en lähtisi uhreja syyllistämään samalla tavoin.
Toisaalta, jos ei 17 vuotiaana ole päässä niin paljon järkeä että lähtee juopuneen kyytiin / ajaa itse kännissä, niin ei se järki kasva enää myöhemmin päähän. Eikä tässä tapauksessa kolmelle ihmisenalulle tullut siihen edes mahdollisuutta.
Olen sitten varmaankin poikkeustapaus, kun olen tuossa iässä, ja nuorempanakin, ollut juopuneen kyydissä. Ja nyt vuosikymmeniä myöhemmin olen ihan järjellisen ihmisen kirjoissa. Tosin olen miettinyt kaikkia niitä nuoruudessa tapahtuneita asioita, ja ihmetellyt, että kaikesta on selvitty hengissä.
Kaikki eiliset ovat menetettyjä päiviä.
Don MC

Re: Kolme ihmistä kuoli Nokialla ulosajossa 16.8.2020

Viesti Kirjoittaja Don MC »

En ole nuorena ollut juopuneen kyydissä, enkä olisi edes mennytkään. Saatikka itse juopuneena ajanut. Kaikki eivät ole NIIN idiootteja 17-kesäisinä.
Avatar
jukuripää
Christopher Lorenzo
Viestit: 1609
Liittynyt: Pe Loka 05, 2012 6:30 am
Paikkakunta: Nyhtänköljä

Re: Kolme ihmistä kuoli Nokialla ulosajossa 16.8.2020

Viesti Kirjoittaja jukuripää »

Don MC kirjoitti: La Elo 22, 2020 8:41 pm En ole nuorena ollut juopuneen kyydissä, enkä olisi edes mennytkään. Saatikka itse juopuneena ajanut. Kaikki eivät ole NIIN idiootteja 17-kesäisinä.
No, jokatapauksessa... nyt kai ei ole oleellista, oletko sinä vähemmän idiootti, kuin esimerkiksi minä. Mutta kaikkea sattuu. Ja toisilla sitten on vielä huono tuuri.
Kaikki eiliset ovat menetettyjä päiviä.
persearska
Martin Riggs
Viestit: 625
Liittynyt: To Helmi 13, 2020 6:29 pm

Re: Kolme ihmistä kuoli Nokialla ulosajossa 16.8.2020

Viesti Kirjoittaja persearska »

Miten känniläinen erottaa onko toinen kännissä?
Don MC

Re: Kolme ihmistä kuoli Nokialla ulosajossa 16.8.2020

Viesti Kirjoittaja Don MC »

Yleensä ollaan istuttu iltaa yhdessä ja nähty toisten ryyppäävän. Sillä tapaahan se tiedetään.
delila
Martin Riggs
Viestit: 625
Liittynyt: Su Elo 17, 2008 12:38 pm
Paikkakunta: Kohtalaisen keskellä.

Re: Kolme ihmistä kuoli Nokialla ulosajossa 16.8.2020

Viesti Kirjoittaja delila »

mrs.Lansbury kirjoitti: La Elo 22, 2020 1:49 pm https://i.ylilauta.org/a7wp1.jpg

Tuossa on toisesta suunnasta kuva autosta tai siitä mitä on jäljellä 🙄
Ilmeisesti oli siis kahtia jo heti kolarin jälkeen?
Autossa ei varmaan ole ollut kuin Jasper ja kuski (joka on oletettavasti ollut Alex)?
Takapenkillä on hinurin kyydissä perille asti päässyt naisten niken lenkkarikin 🙄
Avatar
jukuripää
Christopher Lorenzo
Viestit: 1609
Liittynyt: Pe Loka 05, 2012 6:30 am
Paikkakunta: Nyhtänköljä

Re: Kolme ihmistä kuoli Nokialla ulosajossa 16.8.2020

Viesti Kirjoittaja jukuripää »

delila kirjoitti: La Elo 22, 2020 9:44 pm
mrs.Lansbury kirjoitti: La Elo 22, 2020 1:49 pm https://i.ylilauta.org/a7wp1.jpg

Tuossa on toisesta suunnasta kuva autosta tai siitä mitä on jäljellä 🙄
Ilmeisesti oli siis kahtia jo heti kolarin jälkeen?
Autossa ei varmaan ole ollut kuin Jasper ja kuski (joka on oletettavasti ollut Alex)?
Takapenkillä on hinurin kyydissä perille asti päässyt naisten niken lenkkarikin 🙄
Olisko koottu kaikki irtonainen tienpenkalta ja heitelty mukaan hinurinlavalla olevaan autonresuun?
Kaikki eiliset ovat menetettyjä päiviä.
Sopuli
Lauri Hanhivaara
Viestit: 141
Liittynyt: Pe Loka 02, 2009 2:44 pm

Re: Kolme ihmistä kuoli Nokialla ulosajossa 16.8.2020

Viesti Kirjoittaja Sopuli »

Don MC kirjoitti: La Elo 22, 2020 8:41 pm En ole nuorena ollut juopuneen kyydissä, enkä olisi edes mennytkään. Saatikka itse juopuneena ajanut. Kaikki eivät ole NIIN idiootteja 17-kesäisinä.
Minäkään en ole ollut. Mutta tuskin olisin fiksuna jäänyt pois kyydistä yöllä reilun sadan kilometrin päässä kotoa, vaikka olisin huomannutkin kuskin juoneen. Niin idiootti olisin ihan varmasti nuorena ollut. Lähtiessähän kuski oli selvä, eikä kommenteista päätellen aikeissakaan juoda.
Ouagadougou
Hetty Wainthropp
Viestit: 469
Liittynyt: To Maalis 19, 2020 7:17 pm

Re: Kolme ihmistä kuoli Nokialla ulosajossa 16.8.2020

Viesti Kirjoittaja Ouagadougou »

Okei, ääliömäisesti ovat toimineet kaikki, mutta en silti tajua, miten täällä niin moni puolustelee kuskia. Idiootti mikä idiootti. Tappaja.
Vastaa Viestiin