Jos tämä pitäisi paikkansa, niin aikamoinen tappamisen meininki olisi ollut. Eli tavoitteena, että mahdollisimman moni ihminen menehtyy, kun hätäsignaalikin blokattu...MikaK kirjoitti: ↑Su Loka 04, 2020 4:47 pm Tuossa esityksessä ihan mielenkiintoinen teoria:
1.
Kaksi räjähdesijaintia, toinen keulassa jotta visiri lähtee pois ja vesi autokannelle ja toinen tyyrpuurin kyljessä jotta ilma poistuu ja alus ei jää kellumaan pinnalle vaan uppoaa nopeasti. Keulavisiiri jäi jotenkin roikkumaan toiseen reunaan hetkeksi koska toisen puolen räjähdepanos ei räjähtänyt (tämä räjähtämätön paketti kai nähtävissä jossain Raben kuvassa).
2.
Pari salkkumiestä tuli viimeisinä laivaan. Nämä olivat ne jotka vastasivat operaatiosta. Nämä olivat ne jotka pimeänä ajava alus poimi myöhemmin merestä (tästä oli pelastuneen havainto tästä aluksesta joka katosi Suomen suuntaan). Nämä illastivat kapteenien ja päällystön kanssa. Ehkä siksi he "paljastuivat" ainakin näöltä ja päällystön jäsenet jotka heidät tiesivät heidän oli "kadottava" sairaaloista kun menivät pelastumaan hengissä.
3.
Hätäkutsuja blokattiin häiritsemällä, pelastuskopterit eivät päässeet ajoissa paikalle koska ei ollut polttoainetta ym. jolla varmistettiin että kaikki mielellään kuolisivat. Kohteena olikin (myös) iso joukko poliiseja/agentteja jotka olivat laivalla. Viimeisenä laivaan ajetut rekat joissa oli osin ydinmateriaalia olivatkin virhe ajaa sisään ja niistä pyrittiin eroon (myös siksi haluttiin peittää ydinmateriaalit sarkofagilla). Autokannelle ei menty virallisissa tutkimuksissa, miksi? Eikö ensimmäisenä syyn selviämiseksi pitäisi tutkia se oliko lasti siirtynyt tai joku räjähtänyt ym. mutta ei.
https://youtu.be/NglPzQIkeN8?t=5901
Toisaalta salkkumies on kieltämättä vahva indikaatio pommiattentaatin puolesta.