kuka olet?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Nasse
Lauri Hanhivaara
Viestit: 144
Liittynyt: To Helmi 07, 2008 1:48 am
Paikkakunta: Piilossa

Viesti Kirjoittaja Nasse »

Ei oikein kiireessä keksinyt mitään mutta kertoo edes jotakin minusta.
Kaikki intin käyneet tietää mikä nasse on, mutta muille hieman valaistaan. Eli nasse on sotilasslangia ja tarkoittaa kaasunaamaria joka tuli turhankin tutuksi intin aikana, suojelumiehenä siis olin.
Common sense is the set of unexamined prejudices that the mind picks up before the age of 18.
- Albert Einstein

Avatar
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viestit: 1504
Liittynyt: Pe Helmi 22, 2008 7:12 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valoviikate »

Melkein tekisi mieli väittää, että ihan itse keksin, mutta tämä tulee laulusta Valo yössä, joka on tietääkseni alunperin Tuomari Nurmion:
Valoviikatteet taloja niittää
Käsi hamuaa lautturin viittaa
En osaa elämää syyttäen kiittää
Se jääköön - en piittaa

hidas mutta heikko
Lauri Hanhivaara
Viestit: 127
Liittynyt: Ti Elo 21, 2007 11:26 pm

Viesti Kirjoittaja hidas mutta heikko »

Tämä nick on ihan puhtaasti hatusta vedetty yhdistelmä, tuntui aikanaan tarttuvalta. Ei välttämättä pidä paikkaansa tosielämässä :)

esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Viesti Kirjoittaja esmes- »

lempinimi, väännetty oikeasta ristimänimestä. avatarkin on oma kuva, joten olen vain ns. puoliksi anonyymi 8) tutut jotka tuntee oikeessa elämässä tunnistaa mut varmaan suht nopeesti noiden + kirjoitusten perusteella..
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei

Mata Hari
Agentti Scully
Viestit: 655
Liittynyt: Ti Helmi 05, 2008 10:06 pm

Viesti Kirjoittaja Mata Hari »

Mata Hari on musta kiintoisa hahmo. Menetti tosin päänsä loppupeleissä, joka sinänsä on merkittävä hyvinvointivaje ihmisellä.
En mie oikeasti vakoile mitää, paitsi naapurin ukkoa joskus, kun se on niin komee :wink:

NeitiEtsivä
Poliisikoira Rex
Viestit: 280
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 10:25 pm
Paikkakunta: Eagle

Viesti Kirjoittaja NeitiEtsivä »

Moni varmaan kuvittelisi, että luen/olen lukenut Neiti Etsivä-kirjoja, mutta näin ei ole. En ole elämässäni tainnut lukea yhtäkään N E:tä. Jostain vaan putkahti moinen nimi mieleen, kun olen sellainen utelias tyyppi(etsivä). Aina pitää olla kyttäämässä murhapaikkoja tai jos näkyy piipaa-autoja niin heti perään...

Iso-Jorma
Susikoski
Viestit: 48
Liittynyt: Pe Syys 21, 2007 10:37 pm

Viesti Kirjoittaja Iso-Jorma »

Luulen, että nikkini ei esittelyjä kaipaa.

Jokainen mies ja nainen kun haluaisi sellaisen. Toiset itselleen, toiset itseensä.

En laita kuvaa tuohon viereen.

Nikin takana seisova mies jääköön vieraammaksi.
Ilman kovaa ei ole elämää.

Bandiitti
Alibin satunnaislukija
Viestit: 50
Liittynyt: Ma Touko 12, 2008 1:51 am
Paikkakunta: Pusikko

Viesti Kirjoittaja Bandiitti »

Pakko kai munkin vastata...

Nikki tulee tosta karhukoplan korstosta.
Murha - Tappo - Surma

MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Minun nikkini tulee yllättäen siitä, että olen aina ollut suunnattoman kiinnostunut ''mysteeri-rikoksista'' ja ratkon tv-ohjelmienkin juonia ääneen muiden kiusaksi. Siksi minua onkin kotona aika ajoin kutsuttu 'serlokiksi'.

Tänne ympäristöön tuo tuntui kuuluvan vielä enemmän ja lisäsin siihen tuo akka -liitteen vain siksi, että sukupuoltani ei tarvitsisi arvuutella.

Ihan tyhmältä se nyt tuntuu, mutta koska aina ole sitä ollut olen sitä jatkossakin, täällä.

Kuva on hyvin paljon näköiseni, mutten kuitenkaan minä....

Walrus
Lauri Hanhivaara
Viestit: 124
Liittynyt: To Touko 15, 2008 4:24 pm
Paikkakunta: Soome

Viesti Kirjoittaja Walrus »

Beatlesin biisistä... Ja ihan vaan siks,kun Beatles on niin hiano bänti. :)
Käyttäny oon jo kuutisen vuotta.
Niin,Walrushan tarkottaa mursua...
:shock: :shock: :shock:

loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Nikkihän sen kertoo, olen yksinäisyys :D . Osittain elämän muokkaamana ja osittain omasta tahdosta, eristäytynyt outo lintu yksinään lähes joka paikassa. Minua harva ymmärtää ja minä ymmärrän harvoja 8)
Paavo Arhinmäki on äijä!

antwerpen
Harjunpää
Viestit: 325
Liittynyt: To Touko 15, 2008 11:35 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja antwerpen »

Walrus kirjoitti:Beatlesin biisistä... Ja ihan vaan siks,kun Beatles on niin hiano bänti. :)
Käyttäny oon jo kuutisen vuotta.
Niin,Walrushan tarkottaa mursua...
Jotenkin tuon arvasi, että tuo nimimerkki Walrus tulee Beatlesin biisistä "I am the walrus". Ainakin se biisi lähtee välittömästi päässäni soimaan aina kun näen tai kuulen tuon sanan jossakin. :D

Miksi nimimerkkini on antwerpen? (Niin en oikein tiedä, miksi sen olen pienellä alkukirjaimella kirjoittanut. :oops:) Antwerpenhan on kaupunki Belgiassa ja sympatiseeraan hieman Belgiaa. Nokkelimmat salapoliisit voivat löytää eräästä viestistäni syyn tähän asiaan. Lisäksi Antwerpen alkaa A-kirjaimella ja monissa foorumeissa (ei kaikissa) nimimerkkini alkaa a:lla. Ja järjestettiinhän Antwerpenissa olympialaiset vuonna 1920. Olenhan olympiafriikki. (Pekingin kisoja odotellessa 8) )

Bambinos
Agentti Scully
Viestit: 659
Liittynyt: To Helmi 28, 2008 11:36 am

Viesti Kirjoittaja Bambinos »

Köh.. Pilaversio Bandidos -mopoklupin nimestä.

En vain jaksa ymmärtää rikollisjärjestöjen mielekkyyttä Suomen kaltaisessa maassa. Menkööt vaikka Kolumbiaan jos haluttaa bandiittia leikkiä oikeasti.

Tirskis
Neuvoja-Jack
Viestit: 573
Liittynyt: Ma Touko 12, 2008 5:49 pm
Paikkakunta: Kuusamo

Viesti Kirjoittaja Tirskis »

Tirskis on mun kissan lämpinimi, koska pärskii aika paljon.

joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

Bambinos kirjoitti:Köh.. Pilaversio Bandidos -mopoklupin nimestä.
Hahah, olenkin epäillyt että juuri tuosta on kyse, mutten ole kertaakaan saanut aikaiseksi kysyä. Nerokasta kerrassaan!

Täsmennän samalla hieman tätä omaa kuvaustani, mikäli asia ketään kiinnostaa:
Olen Dawson's Creekin Joey. Näytän kuulemma ko. mimmiltä (Katie Holmes) hymyillessäni (en oikeasti näytä, vain kuulemma).

Ja sitten, korostan, erittäin kaukaisina teinivuosina Slipknotin rumpali Joey Jordison teki jostain syystä vaikutuksen :lol: :oops:
Joey on myös kengurunpoikanen. Jostakin itselleni edelleen täysin tuntemattomasta syystä näytän erään tuttuni mielestä kengurunpoikaselta.

Vastaa Viestiin