Kymmenien ihmisten joukkotappelu Turun keskustassa

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
MeesteMees
Alibin satunnaislukija
Viestit: 65
Liittynyt: Ke Heinä 24, 2019 9:28 pm

Re: Kymmenien ihmisten joukkotappelu Turun keskustassa

Viesti Kirjoittaja MeesteMees »

Katsoin äsken "stefun" ig stoorin ja itse Selänne kekkaloi samoissa grillibileissä? Seuraako joku näitä enemmän ja mistä on kyse. Itse pidän stefua ihan pellenarkkina mutta ilmeisesti joissain piireissä kuitenkin tai sitten Suomen kesä tehnyt tepposensa ja Teemu vajonnut alas.
palokirves
Axel Foley
Viestit: 2033
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Kymmenien ihmisten joukkotappelu Turun keskustassa

Viesti Kirjoittaja palokirves »

Eiköhän Jethtro ole halunnut profiloida ravintolan nimenomaan matuille, kun asiakaskunta ja henkilökunta muodostuu matuista. Oikeastaan Jethro siis sai mitä tilasi.
Even Steven kirjoitti: Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.
palokirves
Axel Foley
Viestit: 2033
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Kymmenien ihmisten joukkotappelu Turun keskustassa

Viesti Kirjoittaja palokirves »

MeesteMees kirjoitti: Ti Heinä 13, 2021 11:42 pm Katsoin äsken "stefun" ig stoorin ja itse Selänne kekkaloi samoissa grillibileissä? Seuraako joku näitä enemmän ja mistä on kyse. Itse pidän stefua ihan pellenarkkina mutta ilmeisesti joissain piireissä kuitenkin tai sitten Suomen kesä tehnyt tepposensa ja Teemu vajonnut alas.
Elämän kallut tykkäävät hengata keskenään.
Even Steven kirjoitti: Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.
MeesteMees
Alibin satunnaislukija
Viestit: 65
Liittynyt: Ke Heinä 24, 2019 9:28 pm

Re: Kymmenien ihmisten joukkotappelu Turun keskustassa

Viesti Kirjoittaja MeesteMees »

palokirves kirjoitti: Ti Heinä 13, 2021 11:48 pm
MeesteMees kirjoitti: Ti Heinä 13, 2021 11:42 pm Katsoin äsken "stefun" ig stoorin ja itse Selänne kekkaloi samoissa grillibileissä? Seuraako joku näitä enemmän ja mistä on kyse. Itse pidän stefua ihan pellenarkkina mutta ilmeisesti joissain piireissä kuitenkin tai sitten Suomen kesä tehnyt tepposensa ja Teemu vajonnut alas.
Elämän kallut tykkäävät hengata keskenään.
Teemu nyt sentään saanut jotain itse aikaan urallaan. Stefu käsittääkseni pelailee perintörahoilla.
palokirves
Axel Foley
Viestit: 2033
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Kymmenien ihmisten joukkotappelu Turun keskustassa

Viesti Kirjoittaja palokirves »

MeesteMees kirjoitti: Ke Heinä 14, 2021 12:02 am
Teemu nyt sentään saanut jotain itse aikaan urallaan. Stefu käsittääkseni pelailee perintörahoilla.
Pelaamalla jääkiekkoa. Ei se kalluutta poista. Selänne voi olla jopa tyhmempi kuin Jere Karalahti.
Even Steven kirjoitti: Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5168
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Kymmenien ihmisten joukkotappelu Turun keskustassa

Viesti Kirjoittaja meitzi »

TuskaistaTietoa kirjoitti: Ti Heinä 13, 2021 11:23 pmPoliisi ei löydä tapahtunutta rikosta joukkotappelusta ravintolassa
Mikään uutinen ei kerro, ja koska toimittajia ei enää ole olemassakaan, niin kukaan ei kysy, mutta minua kiinnostaisi kovasti sellainen yksityiskohta, että saiko tappeluun osalliset poistua puukot hallussaan vai keräsikö edes niitä pois.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Avatar
John Kimble
Michael Knight
Viestit: 4124
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 5:19 pm

Re: Kymmenien ihmisten joukkotappelu Turun keskustassa

Viesti Kirjoittaja John Kimble »

Pave kirjoitti: Ti Heinä 13, 2021 10:39 pm meitzi:
" Yökerho ei läheskään aina valitse maahanmuuttajajengejä asiakkaikseen, mutta kun sellaiset päättävät ryhtyä yökerhon vakkareiksi, niin laillista keinoa sen estämiseksi ei ole. "
Tämä nyt vaan ei ole totta. Aina voi estää pääsyn yksityiseen tilaan keneltä tahansa eikä tarvitse edes perustella.
Radiopuhelin kirjoitti: Ma Heinä 30, 2012 2:01 pm Ulkomaalaisia ei tuomita heppoisimmilla perusteilla kuin suomalaisia. Korostuminen raiskaustilastoissa johtuu vain siitä että maahanmuuttajat yksinkertaisesti raiskaavat enemmän.
Anoteus
Roger Murtaugh
Viestit: 882
Liittynyt: Su Tammi 20, 2019 8:12 pm

Re: Kymmenien ihmisten joukkotappelu Turun keskustassa

Viesti Kirjoittaja Anoteus »

meitzi kirjoitti: Ke Heinä 14, 2021 12:33 am
TuskaistaTietoa kirjoitti: Ti Heinä 13, 2021 11:23 pmPoliisi ei löydä tapahtunutta rikosta joukkotappelusta ravintolassa
Mikään uutinen ei kerro, ja koska toimittajia ei enää ole olemassakaan, niin kukaan ei kysy, mutta minua kiinnostaisi kovasti sellainen yksityiskohta, että saiko tappeluun osalliset poistua puukot hallussaan vai keräsikö edes niitä pois.
Erittäin hyvä pointti, mutta..
Ymmärtääkseni "työmiehiltä" ei ole syytä ottaa työvälineitä pois, jos siihen on syy kantaa julkisesti työn vaatimalla tavalla. Tosin ihmettelen mitäköhän asennushommia ovat tehneet lauantai-iltana yökerhossa..
Pave
Susikoski
Viestit: 37
Liittynyt: Su Heinä 19, 2020 1:10 pm

Re: Kymmenien ihmisten joukkotappelu Turun keskustassa

Viesti Kirjoittaja Pave »

John Kimble kirjoitti: Ke Heinä 14, 2021 12:51 am
Pave kirjoitti: Ti Heinä 13, 2021 10:39 pm meitzi:
" Yökerho ei läheskään aina valitse maahanmuuttajajengejä asiakkaikseen, mutta kun sellaiset päättävät ryhtyä yökerhon vakkareiksi, niin laillista keinoa sen estämiseksi ei ole. "
Tämä nyt vaan ei ole totta. Aina voi estää pääsyn yksityiseen tilaan keneltä tahansa eikä tarvitse edes perustella.
Vai ei ole totta, hassua kun noista jutuista on aika moniakin tuomioita annettu.

" Varsinais-Suomen käräjäoikeus langetti turkulaiselle ravintoloitsijalle sakkotuomion syrjinnästä. Tuomio annettiin kansliatuomiona.
Syrjintätuomio tuli ravintoloitsijan kieltäydyttyä viime huhtikuussa tarjoilemasta omistamaansa ravintolaan saapuneille kolmelle miehelle näiden etnisen taustan perusteella."
https://www.ts.fi/uutiset/paikalliset/8 ... yrjinnasta

" Helsingin hovioikeus on tuominnut ravintolan turvallisuusvastaavan ja tarjoilijan romaniseurueen syrjinnästä.
Vuonna 1988 syntynyt naistarjoilija sai 20 päiväsakkoa, mistä kertyy hänen tuloillaan 440 euroa maksettavaa.
Turvallisuusvastaavana toiminut 1970 syntynyt mies tuomittiin 30 päiväsakkoon, eli hänen on maksettava 180 euroa.
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/1322964

" Varsinais-Suomen käräjäoikeus tuomitsi perjantaina turkulaisravintolassa työskennelleen järjestyksenvalvojan sakkoihin romanien syrjinnästä."
https://demokraatti.fi/jarjestyksenvalv ... rjinnasta/


Tuossa vaan muutama esimerkki voit itse googlailla lisää jos asia kiinostaa
Viimeksi muokannut Pave, Ke Heinä 14, 2021 1:39 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
John Kimble
Michael Knight
Viestit: 4124
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 5:19 pm

Re: Kymmenien ihmisten joukkotappelu Turun keskustassa

Viesti Kirjoittaja John Kimble »

Pave kirjoitti: Ke Heinä 14, 2021 1:24 am
John Kimble kirjoitti: Ke Heinä 14, 2021 12:51 am
Pave kirjoitti: Ti Heinä 13, 2021 10:39 pm meitzi:
" Yökerho ei läheskään aina valitse maahanmuuttajajengejä asiakkaikseen, mutta kun sellaiset päättävät ryhtyä yökerhon vakkareiksi, niin laillista keinoa sen estämiseksi ei ole. "
Tämä nyt vaan ei ole totta. Aina voi estää pääsyn yksityiseen tilaan keneltä tahansa eikä tarvitse edes perustella.
Vai ei ole totta, hassua kun noista jutuista on aika moniakin tuomioita annettu.

" Varsinais-Suomen käräjäoikeus langetti turkulaiselle ravintoloitsijalle sakkotuomion syrjinnästä. Tuomio annettiin kansliatuomiona.
Syrjintätuomio tuli ravintoloitsijan kieltäydyttyä viime huhtikuussa tarjoilemasta omistamaansa ravintolaan saapuneille kolmelle miehelle näiden etnisen taustan perusteella."
https://www.ts.fi/uutiset/paikalliset/8 ... yrjinnasta

" Helsingin hovioikeus on tuominnut ravintolan turvallisuusvastaavan ja tarjoilijan romaniseurueen syrjinnästä.
Vuonna 1988 syntynyt naistarjoilija sai 20 päiväsakkoa, mistä kertyy hänen tuloillaan 440 euroa maksettavaa.
Turvallisuusvastaavana toiminut 1970 syntynyt mies tuomittiin 30 päiväsakkoon, eli hänen on maksettava 180 euroa.
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/1322964

" Varsinais-Suomen käräjäoikeus tuomitsi perjantaina turkulaisravintolassa työskennelleen järjestyksenvalvojan sakkoihin romanien syrjinnästä."
https://demokraatti.fi/jarjestyksenvalv ... rjinnasta/


Tuossa vaan muutama esimerkki voit itse googlailla lisää jos asia kiinostaa
Kuka on puhunut "syrjinnästä etnisen taustan perusteella"? Oletko niin tyhmä, että sanot portsarina ovella "en päästä sua sisään etnisen taustasi perusteella"?

Jokaisella on oikeus estää ihmisten pääsy yksityistilaan eikä perusteluja tarvitse antaa. Jos henkilö alkaa uhittelemaan ovella sekin on jo sinällään syy sisäänpääsyn estämiseen ja silloin on aika soittaa poliisi paikalle.
Radiopuhelin kirjoitti: Ma Heinä 30, 2012 2:01 pm Ulkomaalaisia ei tuomita heppoisimmilla perusteilla kuin suomalaisia. Korostuminen raiskaustilastoissa johtuu vain siitä että maahanmuuttajat yksinkertaisesti raiskaavat enemmän.
Pave
Susikoski
Viestit: 37
Liittynyt: Su Heinä 19, 2020 1:10 pm

Re: Kymmenien ihmisten joukkotappelu Turun keskustassa

Viesti Kirjoittaja Pave »

John Kimble kirjoitti: Ke Heinä 14, 2021 1:37 am
Pave kirjoitti: Ke Heinä 14, 2021 1:24 am
John Kimble kirjoitti: Ke Heinä 14, 2021 12:51 am
Tämä nyt vaan ei ole totta. Aina voi estää pääsyn yksityiseen tilaan keneltä tahansa eikä tarvitse edes perustella.
Vai ei ole totta, hassua kun noista jutuista on aika moniakin tuomioita annettu.

" Varsinais-Suomen käräjäoikeus langetti turkulaiselle ravintoloitsijalle sakkotuomion syrjinnästä. Tuomio annettiin kansliatuomiona.
Syrjintätuomio tuli ravintoloitsijan kieltäydyttyä viime huhtikuussa tarjoilemasta omistamaansa ravintolaan saapuneille kolmelle miehelle näiden etnisen taustan perusteella."
https://www.ts.fi/uutiset/paikalliset/8 ... yrjinnasta

" Helsingin hovioikeus on tuominnut ravintolan turvallisuusvastaavan ja tarjoilijan romaniseurueen syrjinnästä.
Vuonna 1988 syntynyt naistarjoilija sai 20 päiväsakkoa, mistä kertyy hänen tuloillaan 440 euroa maksettavaa.
Turvallisuusvastaavana toiminut 1970 syntynyt mies tuomittiin 30 päiväsakkoon, eli hänen on maksettava 180 euroa.
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/1322964

" Varsinais-Suomen käräjäoikeus tuomitsi perjantaina turkulaisravintolassa työskennelleen järjestyksenvalvojan sakkoihin romanien syrjinnästä."
https://demokraatti.fi/jarjestyksenvalv ... rjinnasta/


Tuossa vaan muutama esimerkki voit itse googlailla lisää jos asia kiinostaa
Kuka on puhunut "syrjinnästä etnisen taustan perusteella"? Oletko niin tyhmä, että sanot portsarina ovella "en päästä sua sisään etnisen taustasi perusteella"?

Jokaisella on oikeus estää ihmisten pääsy yksityistilaan eikä perusteluja tarvitse antaa. Jos henkilö alkaa uhittelemaan ovella sekin on jo sinällään syy sisäänpääsyn estämiseen ja silloin on aika soittaa poliisi paikalle.
Joo, minä olinkin tyhmä.
Portsari ovella vaan sanoo kun maahanmuuttajan näköisiä on tulossa ravintolaan en päästä sisään, enkä syytä sano kun ei tarvitse.
Mitä luulet montako iltaa kerkiää mennä enne kuin poliisit on kyselemässä syytä miksi maahanmuuttajat ei pääse sisälle ?
Meinaatko poliisien tyytyvän vastaukseen " Jokaisella on oikeus estää ihmisten pääsy yksityistilaan eikä perusteluja tarvitse antaa "
Avatar
Kaizer Sose
Jane Marple
Viestit: 1011
Liittynyt: To Elo 11, 2011 12:05 am

Re: Kymmenien ihmisten joukkotappelu Turun keskustassa

Viesti Kirjoittaja Kaizer Sose »

Tuolla joku antoi hyvän ehdotuksen että ravintola olisi joku klubi tai vip johonkä pääsisivät vain jäsenet. Sillä päästäisiin karsimaan pois ei toivotut tyypit jo jäseneksi hakiessaan. Noilla sotakarkuleilla kun on senverran erillaiset nimet että ei sekoitu hakuvaiheessa kantasuomalaisiin.
Tuokaa minulle Alfredo Carcian pää ja hillosipuleita niin ette näe enää koskaan nälkää.
Pave
Susikoski
Viestit: 37
Liittynyt: Su Heinä 19, 2020 1:10 pm

Re: Kymmenien ihmisten joukkotappelu Turun keskustassa

Viesti Kirjoittaja Pave »

" Kuka on puhunut "syrjinnästä etnisen taustan perusteella"? Oletko niin tyhmä, että sanot portsarina ovella "en päästä sua sisään etnisen taustasi perusteella"?

Ei kai niin tyhmää ole että tuollaista menisi sanomaan, koittaisi keksiä jotain syytä ja sitten oikeudessa jännittää uskotaanko siellä selitys.

Lyhennetty. Pysytään Turussa ja Studion tapahtumissa, eikä vedetä mukaan syrjintäjuttuja jostain muualta.
-NILS-
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5168
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Kymmenien ihmisten joukkotappelu Turun keskustassa

Viesti Kirjoittaja meitzi »

John Kimble kirjoitti: Ke Heinä 14, 2021 1:37 amJokaisella on oikeus estää ihmisten pääsy yksityistilaan eikä perusteluja tarvitse antaa
Hieno periaate, joka on joskus toiminut mm. ravintoloiden ovella, vaan ei toimi enää. Se riittää, että oletetaan syrjintää syyksi, oli se sitten mitä tahansa.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Avatar
John Kimble
Michael Knight
Viestit: 4124
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 5:19 pm

Re: Kymmenien ihmisten joukkotappelu Turun keskustassa

Viesti Kirjoittaja John Kimble »

Pave kirjoitti: Ke Heinä 14, 2021 1:54 amJoo, minä olinkin tyhmä.
Portsari ovella vaan sanoo kun maahanmuuttajan näköisiä on tulossa ravintolaan en päästä sisään, enkä syytä sano kun ei tarvitse.
Mitä luulet montako iltaa kerkiää mennä enne kuin poliisit on kyselemässä syytä miksi maahanmuuttajat ei pääse sisälle ?
Meinaatko poliisien tyytyvän vastaukseen " Jokaisella on oikeus estää ihmisten pääsy yksityistilaan eikä perusteluja tarvitse antaa "
No jos sanot ovella että "olette maahanmuuttajan näköisiä" niin luultavasti kuluu perästä koska se olisi "etnistä profilointia" jota ei poliisikaan saa nykyään tehdä. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

Poliisit ei tule kyselemään ravintoloiden ovelle kuulumisia. Poliisit ei ehdi edes selkeitä rikoksia tutkimaan nykyään. Jo 90-luvulta lähtien poliisi ei ole tutkinut esim. pyörä- ja autovarkauksia.
Radiopuhelin kirjoitti: Ma Heinä 30, 2012 2:01 pm Ulkomaalaisia ei tuomita heppoisimmilla perusteilla kuin suomalaisia. Korostuminen raiskaustilastoissa johtuu vain siitä että maahanmuuttajat yksinkertaisesti raiskaavat enemmän.
Vastaa Viestiin