Baaritappelut

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Baaritappelut

Viesti Kirjoittaja esmes- »

Kuinka moni on ollut osallisena baaritappelussa? kuinka kahina alkoi ja miten se sitten päättyi? kaikkien kohdalle näitä on varmaan osunut, ainakin joutunut sivusta seuraamaan ellei muuta.

itse meinasin sunnuntaina saada baarissa turpaan :shock: entinen kämppis jonka kanssa en oo ollu vuosiin puheväleissä sai ihme raivokohtauksen viereisessä pöydässä ja yritti käydä mun hiuksiin kiinni. ite en ees tajunnu koko tilannetta, ennen ku portsari lähti raahaamaan tätä kiljuvaa ja rimpuilevaa naista ulos. kaverit tuli sit mun luo sanomaan, et olipa lähellä ettei menny nujakaksi. ne oli pitkän aikaa rauhotellu tätä naista ja pidelly sitä kiinni. mä olin itse autuaan tietämättömänä jutellu oman seurueen kanssa selin tapahtumapaikalle. selvisin mustelmitta.

yhden kerran istuttiin entisen poikaystävän kanssa annelissa. tää exä oli menossa vankilaan totaalikieltäytymisestä. joku natsiporukka alko keskenään supattaa ja vilkuilla meitä. sit yks niistä rohkeni tulla meidän pöytään kyselemään et "ootko kova jätkä, häh? lusimaan menossa vai häh?". tää mun mies alko sit selittää olevansa pasifisti, natsi kysyi et MIKÄ NISTI?? :D siinä vaiheessa muutkin sen kaverit nousi ylös ja portsarit tuli väliin. me lähdettiin pihalle ja poket jäi pidättelemään natseja ettei ne lähteny meidän perään. oli taas täpärällä.

en kyl tiedä mitä tekisin jos tollaset tilanteet etenis siihen asti et joutuu itseään fyysisesti puolustamaan..

edit: kuuluukin varmaan tonne vapaan keskustelun puolelle, hups! noh, onhan pahoinpitelykin rikos.
Viimeksi muokannut esmes-, Ti Heinä 01, 2008 5:39 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Bambinos
Agentti Scully
Viestit: 660
Liittynyt: To Helmi 28, 2008 11:36 am

Re: baaritappelut

Viesti Kirjoittaja Bambinos »

esmes- kirjoitti: sit yks niistä rohkeni tulla meidän pöytään kyselemään et "ootko kova jätkä, häh? lusimaan menossa vai häh?". tää mun mies alko sit selittää olevansa pasifisti, natsi kysyi et MIKÄ NISTI?? :D
Miten niinkin vajaaälyinen henkilö kuin uusnatsi tunnisti exäsi totaaliksi? Kai sillä on jokin asian ilmaiseva t-paita vähintään päällä? :)
esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Viesti Kirjoittaja esmes- »

ei ollut mitään hippivaatteita :lol: keskusteltiin siitä keskenämme ja nää kaljut äijät vaan kuunteli ja poimi sanoja sieltä täältä. ymmärsivät puheesta sen mitä halusivat ymmärtää. luultavasti tollaset keksi syyn kuin syyn haastaa riitaa. näille natseille ei siis selvinnyt missään vaiheessa et just totaalin takia on meossa istumaan, luulivat varmaan että exä on joku tavan linnan venkula ja narkki.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
raippa
Remington Steele
Viestit: 242
Liittynyt: Su Kesä 01, 2008 10:53 pm

Re: baaritappelut

Viesti Kirjoittaja raippa »

Hölmöä touhuahan tuo on ottaa huomioon, että paikalla yleensä on henkilökuntaa, joka on varta vasten palkattu pitämään rähinät poissa. Silminnäkijöitä on myös ja nykyään kun pikku tuuppauksetkin saattavat johtaa syytteisiin sekä rangaistuksiin, niin ei siinä paljon järkeä ole. Yleensä näillä känniuhoajilla ei ole selvinpäin kanttia avata suutaan, saatika käydä kimppuun molemmille osapuolille reilussa tilanteessa, vaan koko homma perustuu usein siihen yllätysmomenttiin. Itse en lähde (nykýään) moiseen mukaan, ellei haastaja sitten sattuisi ensin lyömään.

Viikonloppuna jonottaessa joku tyyppi aloittikin sanakovun, mihin itse vastasin koko ajan hieman paremmaksi pistäen. Ensin alkoi tyypiltä tulemaan pientä uhkailua, sitten alkoi repimään takista pois jonosta tappelemaan. Kieltäydyin moneen kertaan ja sanoin, etten halua selvittää asiaa oikeusteitse jos hänellä sattuu nenä kipeytymään. Uhoaja sanoi, ettei nosta juttua, mutta en uskonut, vaan pyysin antamaan puhelinnumeronsa, niin sovittaisiin joku tatamin tai kehän tapainen valvottu paikka, minne molemmat tulisivat yhteisymmärryksessä. Tyyppi sanoi vetävänsä mua turpaan missä tahansa ja antoi numeronsa, minä annoin omani. Seuraavana päivänä soitin ja kysyin, että kiinnostaako vielä mitellä. Tyyppi oli aivan ällikällä lyöty että soitin ja kuittasi edellisillan uhoamiset humalaisena hölmöilynä. Tyypillinen tapaus siis. Jonot ja baarit on täynnä noita.

Reilu katutappelu onkin sitten eri asia. Eli molemmat osapuolet ottavat oman tilansa ja hoitavat homman. Jälkeenpäin ei rikosilmoituksia tai pahaa mieltä. Ei taida paljon tälläistä enää olla.
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Re: baaritappelut

Viesti Kirjoittaja loneliness »

esmes- kirjoitti: yhden kerran istuttiin entisen poikaystävän kanssa annelissa. tää exä oli menossa vankilaan totaalikieltäytymisestä. joku natsiporukka alko keskenään supattaa ja vilkuilla meitä. sit yks niistä rohkeni tulla meidän pöytään kyselemään et "ootko kova jätkä, häh? lusimaan menossa vai häh?". tää mun mies alko sit selittää olevansa pasifisti, natsi kysyi et MIKÄ NISTI?? :D siinä vaiheessa muutkin sen kaverit nousi ylös ja portsarit tuli väliin. me lähdettiin pihalle ja poket jäi pidättelemään natseja ettei ne lähteny meidän perään. oli taas täpärällä.
Hoho mitä urpoja. Toi on samaa sarjaa kun jossain ketjussa täällä joku oli ollut valkoisen jenkin kanssa puhelemassa pöydässä ja joku nahkapää oli tullu huutamaan sille "fucking nigger" :lol:
Paavo Arhinmäki on äijä!
ShipWreck
Martin Beck
Viestit: 789
Liittynyt: Ma Elo 06, 2007 11:58 pm

Viesti Kirjoittaja ShipWreck »

Minä olen ollut. Sopivasti kun on tullut otettua, tulee mieli osallistua talkoisiin, jos havaitsen mainitunlaista toimintaa. Ei kuitenkaan rähinähommiin, vaan erotuomarin leikkimiseen. Toki jos mukana on kättä pidempää, niin ei uskalla ihan niin helposti mennä väliin.

Onneksi ei kuitenkaan ole koskaan osunut kohdalle sellaista suurta joukkotappelua, jossa tuopit ja tuolit lentävät, puhumattakaan puukon heiluttelemisesta tai jopa ampumisesta.
raippa kirjoitti:Tyyppi sanoi vetävänsä mua turpaan missä tahansa ja antoi numeronsa, minä annoin omani. Seuraavana päivänä soitin ja kysyin, että kiinnostaako vielä mitellä. Tyyppi oli aivan ällikällä lyöty että soitin ja kuittasi edellisillan uhoamiset humalaisena hölmöilynä. Tyypillinen tapaus siis. Jonot ja baarit on täynnä noita.
Se on kumma, miten jotkut voivat olla selvin päin ihan OK tyyppejä, mutta humalassa todellisia idiootteja, siis tarkoitan lähinnä väkivaltaista käytöstä.
Viimeksi muokannut ShipWreck, Ti Heinä 01, 2008 7:11 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
mysteeri
Armas Tammelin
Viestit: 83
Liittynyt: La Touko 05, 2007 8:36 am

Viesti Kirjoittaja mysteeri »

Nykyään joutuu tahtomattaankin *tappeluun*
Pari viikkoa sitten olimme kuuntelemassa, vaan karaokea.Ok ilta meni ystävien kanssa mukavasti ja valomerkin jälkeen sitten kotiin,
kun ulkona eräs nuori mies tuli nyrkit esillä päälleni.
Siinä vähän ihmetellessä tulikin portsari kimppuuni ja käski painua
kotiin.Sanoin, että meneppä tonne ton uhoilijan luokse.
Mutta eipä se uskaltanut, vaan painui sisälle piiloon.
Huom olin juonut illan aikan muutaman lonkeron.
Bleddyn
Neuvoja-Jack
Viestit: 587
Liittynyt: Su Tammi 13, 2008 1:33 am
Paikkakunta: K-S Survival Program.

Re: baaritappelut

Viesti Kirjoittaja Bleddyn »

esmes- kirjoitti:yhden kerran istuttiin entisen poikaystävän kanssa annelissa.
Annelissa! Kaikista maailman paikoista! :lol:

Joopa, harmittavan usein joku tuhannen kännissä oleva kana tulee sönkkäämään, että " vilkuilitshä mun poikayshtävää?!! " ja huitoo epämääräisesti laukulla. Sitten kun vähän pistää vastaan, niin hirveä poru.
" Mun isä on poliisi/lakimies/kaupunginjohtaja/jeesus! " :roll:
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Mikään ei ole niin viisas kuin humalassa oleva suomalainen mies... Joskus nainenkin yltää melkeen samalle tasolle.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Porin

Viesti Kirjoittaja Porin »

albaanisissi
Frank Drebin
Viestit: 382
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 8:59 pm

Viesti Kirjoittaja albaanisissi »

aivan liian useinpelkästään nyt juhannuksena kolmasti. ite en yleensä haasta riitaa jollei oo oikeesti hyvä syy mut on kai vaan sellanen naama et vetää puoleensa kaikkia mulkkuja. muutenki oon vitun isokokonen ni ollaan päänahkaa hakemas ni aina baarin edes joku 160cm50kg 18v ympäri naamat pillis kii huutamas ja itellä on paljo voimaa, heikot hermot ja vähä järki ni huono yhdistelmä. suurimmaks osaks oon ollu kapinan jälkeen putkas tai poliiseja karus ja toinen ottaa lukua mut oon useemman kerran kyl ottanu rehellisesti niin lujaa päähäni ettei mitää ja poikkeuksetta ollu puolta pienempiä nämä voittajat :) ikinä en oo mitää syytteitä nostellu ku ei oo hampaita tms menny paitti nenä kahesti mut sen saa itekki suurin piirtein suoraan, ylleensäkki on helvetin huonoja kokemuksia suomen oikeuslaitoksesta ni jos mua vastaan joku jotain tekee ni ite hoidan ilman valtion välikäsiä. ei oo muakaa vastaan nostettu syytteitä ku ihan jokunen ja neki on menny melkeen +-0
This one time, i shot a guy to his adams aple just to see how long it takes to him to die. I was with other guy and we had 15 dollar bet on it, i lost. It tooked a few minutes, he drowned in hes own blood actually.
-richard kuklinski-
combat18
Martin Beck
Viestit: 775
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 1:07 am
Paikkakunta: Taistelu ei loppunut 1945 ??? se on vasta alkanut!

Viesti Kirjoittaja combat18 »

Jaa että oikein natseja meinannut käydä päälle. Mistä tiedät että he olivat natseja. :lol:
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Viesti Kirjoittaja esmes- »

noh, tälleen aika ulkomuodon + puheiden perusteella tuomitsin, tuskin itse itseään natsiksi nimittäisivät. kalju pää, maastohousut, HAKARISTI PAIDAN ETUMUKSESSA, pilottitakki ja maiharit. jos ei osoita mauttomuutta, ni sit asennetta, muuta selitystä en keksi.
oon kans itse huomannu et tahtomatta näytän joillekin ihmisille liian provosoivalta, onneks tulevat harvemmin naisille huutelemaan. silti mullakin pitäis olla oikeus olla baarissa rauhassa. en mäkään mene tuntemattomille huutelemaan tai riitaa haastamaan. jos suututtaa ni menen kotiin. eikä normaalit ihmiset yleensä riitaa haasta. pitää olla omat asiat jotenkin viturallaan että lähtee muita tönimään.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
combat18
Martin Beck
Viestit: 775
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 1:07 am
Paikkakunta: Taistelu ei loppunut 1945 ??? se on vasta alkanut!

Viesti Kirjoittaja combat18 »

esmes- kirjoitti:noh, tälleen aika ulkomuodon + puheiden perusteella tuomitsin, tuskin itse itseään natsiksi nimittäisivät. kalju pää, maastohousut, HAKARISTI PAIDAN ETUMUKSESSA, pilottitakki ja maiharit. jos ei osoita mauttomuutta, ni sit asennetta, muuta selitystä en keksi.
oon kans itse huomannu et tahtomatta näytän joillekin ihmisille liian provosoivalta, onneks tulevat harvemmin naisille huutelemaan. silti mullakin pitäis olla oikeus olla baarissa rauhassa. en mäkään mene tuntemattomille huutelemaan tai riitaa haastamaan. jos suututtaa ni menen kotiin. eikä normaalit ihmiset yleensä riitaa haasta. pitää olla omat asiat jotenkin viturallaan että lähtee muita tönimään.
No ehkäpä he olivat sammakon poikasia, tottakai kaikilla pitäisi olla oma rauha joka paikassa ja he jotka eivät sitä ymmärrä ovat perseestä. Provosoivilla vaatteilla kyllä saattaa nopeeta tulla kahinaa pidän itsekin välillä aika provosoivia vaatteita & aatetta mutta vaatteet vain vaihdan välillä. :lol:
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Viesti Kirjoittaja esmes- »

^vaatetta parempi vaihtaa useemmin ku aatetta :wink:
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Vastaa Viestiin