Kuinka moni on ollut osallisena baaritappelussa? kuinka kahina alkoi ja miten se sitten päättyi? kaikkien kohdalle näitä on varmaan osunut, ainakin joutunut sivusta seuraamaan ellei muuta.
itse meinasin sunnuntaina saada baarissa turpaan

entinen kämppis jonka kanssa en oo ollu vuosiin puheväleissä sai ihme raivokohtauksen viereisessä pöydässä ja yritti käydä mun hiuksiin kiinni. ite en ees tajunnu koko tilannetta, ennen ku portsari lähti raahaamaan tätä kiljuvaa ja rimpuilevaa naista ulos. kaverit tuli sit mun luo sanomaan, et olipa lähellä ettei menny nujakaksi. ne oli pitkän aikaa rauhotellu tätä naista ja pidelly sitä kiinni. mä olin itse autuaan tietämättömänä jutellu oman seurueen kanssa selin tapahtumapaikalle. selvisin mustelmitta.
yhden kerran istuttiin entisen poikaystävän kanssa annelissa. tää exä oli menossa vankilaan totaalikieltäytymisestä. joku natsiporukka alko keskenään supattaa ja vilkuilla meitä. sit yks niistä rohkeni tulla meidän pöytään kyselemään et "ootko kova jätkä, häh? lusimaan menossa vai häh?". tää mun mies alko sit selittää olevansa pasifisti, natsi kysyi et MIKÄ NISTI??

siinä vaiheessa muutkin sen kaverit nousi ylös ja portsarit tuli väliin. me lähdettiin pihalle ja poket jäi pidättelemään natseja ettei ne lähteny meidän perään. oli taas täpärällä.
en kyl tiedä mitä tekisin jos tollaset tilanteet etenis siihen asti et joutuu itseään fyysisesti puolustamaan..
edit: kuuluukin varmaan tonne vapaan keskustelun puolelle, hups! noh, onhan pahoinpitelykin rikos.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei