Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Likeavirgin
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4632
Liittynyt: Su Huhti 19, 2020 8:18 pm

Re: Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Viesti Kirjoittaja Likeavirgin »

1lpo kirjoitti: La Heinä 09, 2022 7:31 am En ole Annaannan viestejä nähnyt, otan kantaa vain likeavirgin vihjaukseesi. Mielestäni likeavirgin ei ole mamupatja vaan ihan vitun tyhmä (ao noin 30) ryssätrolli ja oikeistolainen. Tyhmyyttä ja ryssäpatjana olemista ei tarvitse selittää, se imis puten munaa ja ottais samalla lavrovilta perseeseen jos vain saisi. Mutta tuo punaviherpuhe ja maturaiskareiden puolustelu on trolli taktiikkaa, hän haluaa tehdä puheillaan vain hallaa näille puolueille joita muka "rakastaa".

Edit: samaa paskatrollausta tää likeavirgin harrastaa nimimerkeillä vonbiden ja janitaslim, ei edes yritä peitellä trollaustaan.
Se on ÄO.. mutta tuo vitun tyhmä kuvaa kyllä hyvin nimimerkkiä 1lpo.
Likeavirgin
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4632
Liittynyt: Su Huhti 19, 2020 8:18 pm

Re: Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Viesti Kirjoittaja Likeavirgin »

Karhere kirjoitti: Pe Heinä 08, 2022 7:52 pm
-KKK- kirjoitti: Ke Heinä 06, 2022 5:28 pm
Likeavirgin kirjoitti: Ke Heinä 06, 2022 2:54 pm Ehkä parempi näin. Lapsi on neljännellä luokalla ja ei älyä koittaa kaikkia ulospääsyreittejä. Darwin award palkinto. Tai kaksi yksi lapselle ja toinen vanhemmille.
Mää nyt sanon ihan suoraan että tämä käyttäjä Likeavirgin on ihan täysi idiootti. Saatana, poistakaa nyt jo ylläpito tämä trolli täältä. Ei tuollaista voi kukaan täysin järkevä ihminen kirjoittaa. Hitto soikoon.
Ei ne poista, koska nuo idiootit limajanita, annanpanna, rumuutensa takia ei enääneitsyt matuille kelpaa sekin, keräävät typerillä ja lapsellisilla postauksillaan, paljon postauksia foorumille ja ne näkynevät kävijämäärässä mainostajille.

Mitähän elämänkoululaisia typeryksiä on noiden nimimerkkien takana. Niiden vähäisistä tiedoista ja osaamattoomuudesta päätellen, ne eivät ole paljon kouluja käyneet.
Itse olen arkkitehti ja naimisissa lääkärin kanssa. Noista muista en tiedä :wink:
Avatar
John Kimble
Michael Knight
Viestit: 4124
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 5:19 pm

Re: Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Viesti Kirjoittaja John Kimble »

JanitaSlim kirjoitti: La Heinä 09, 2022 1:07 pmJumankekkuli mikä erektio varmaan ollut valkoisen ylivallan kannattajalla.
Janitavirgin nähnyt taas päiväunia. Voi jumankekkuli. :mrgreen:
Radiopuhelin kirjoitti: Ma Heinä 30, 2012 2:01 pm Ulkomaalaisia ei tuomita heppoisimmilla perusteilla kuin suomalaisia. Korostuminen raiskaustilastoissa johtuu vain siitä että maahanmuuttajat yksinkertaisesti raiskaavat enemmän.
Salmari
Olivia Benson
Viestit: 730
Liittynyt: To Marras 22, 2018 3:37 pm

Re: Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Viesti Kirjoittaja Salmari »

Likeavirgin kirjoitti: La Heinä 09, 2022 7:01 pm
Karhere kirjoitti: Pe Heinä 08, 2022 7:52 pm
-KKK- kirjoitti: Ke Heinä 06, 2022 5:28 pm
Mää nyt sanon ihan suoraan että tämä käyttäjä Likeavirgin on ihan täysi idiootti. Saatana, poistakaa nyt jo ylläpito tämä trolli täältä. Ei tuollaista voi kukaan täysin järkevä ihminen kirjoittaa. Hitto soikoon.
Ei ne poista, koska nuo idiootit limajanita, annanpanna, rumuutensa takia ei enääneitsyt matuille kelpaa sekin, keräävät typerillä ja lapsellisilla postauksillaan, paljon postauksia foorumille ja ne näkynevät kävijämäärässä mainostajille.

Mitähän elämänkoululaisia typeryksiä on noiden nimimerkkien takana. Niiden vähäisistä tiedoista ja osaamattoomuudesta päätellen, ne eivät ole paljon kouluja käyneet.
Itse olen arkkitehti ja naimisissa lääkärin kanssa. Noista muista en tiedä :wink:
Just just
Ihminen joka ei osaa prosenttilaskua. Eikä tajua mikä on ALV

Ihminen joka ei tiedä laivanvarustamon ja ristelyaluksen eroa .

Ihminen joka kysyy, mihin autoa tarvitsee öljyä.

Työtön peruskoulun käynyt incel
palokirves
Axel Foley
Viestit: 2033
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Viesti Kirjoittaja palokirves »

Salmari kirjoitti: Su Heinä 10, 2022 12:50 pm
Työtön peruskoulun käynyt incel
Eli tyypillinen murha.infon persu.
Even Steven kirjoitti: Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.
jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3918
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

Salmari kirjoitti: Su Heinä 10, 2022 12:50 pm
Likeavirgin kirjoitti: La Heinä 09, 2022 7:01 pm
Karhere kirjoitti: Pe Heinä 08, 2022 7:52 pm
Ei ne poista, koska nuo idiootit limajanita, annanpanna, rumuutensa takia ei enääneitsyt matuille kelpaa sekin, keräävät typerillä ja lapsellisilla postauksillaan, paljon postauksia foorumille ja ne näkynevät kävijämäärässä mainostajille.

Mitähän elämänkoululaisia typeryksiä on noiden nimimerkkien takana. Niiden vähäisistä tiedoista ja osaamattoomuudesta päätellen, ne eivät ole paljon kouluja käyneet.
Itse olen arkkitehti ja naimisissa lääkärin kanssa. Noista muista en tiedä :wink:
Just just
Ihminen joka ei osaa prosenttilaskua. Eikä tajua mikä on ALV

Ihminen joka ei tiedä laivanvarustamon ja ristelyaluksen eroa .

Ihminen joka kysyy, mihin autoa tarvitsee öljyä.

Työtön peruskoulun käynyt incel
Just näin. Horolla ei ole mitään hajua ihan perusasioista, mutta on ihan satavarmasti arrkitehti ja nussii lääkäreitä. Ihan varmasti. Koska internetz. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
"Those who want respect, give respect."
annaanna

Re: Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Likeavirgin kirjoitti: La Heinä 09, 2022 6:59 pm
Karhere kirjoitti: Pe Heinä 08, 2022 7:52 pm Ei ne poista, koska nuo idiootit limajanita, annanpanna, rumuutensa takia ei enääneitsyt matuille kelpaa sekin, keräävät typerillä ja lapsellisilla postauksillaan, paljon postauksia foorumille ja ne näkynevät kävijämäärässä mainostajille.

Mitähän elämänkoululaisia typeryksiä on noiden nimimerkkien takana. Niiden vähäisistä tiedoista ja osaamattoomuudesta päätellen, ne eivät ole paljon kouluja käyneet.
Tarinoi Karhere, jonka on vaikeaa muodostaa kieliopillisesti ymmärrettävää tekstiä, tai ymmärtää muiden kirjoittamaa :lol: :lol: :lol: :lol:
Lukihäriö ja vähä lahjaisuus hänellä.
Vaan mikä minä olen arvioimaan, kahdella loppututkinnolla :D

Mikä tää huhu on, että Purra raskaana :shock: ja persupakka menossa taas sekaisin.
Hyvähän se olisi toisaalta taas vähän haittaa saada öyhöille, mutta kannatan kuitenkin raskaudenkeskeytystä tässä tapauksessa.
Tiinas
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1454
Liittynyt: Su Helmi 11, 2018 11:00 am

Re: Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Viesti Kirjoittaja Tiinas »

Annansunpanna ei tiedä " kahdella tutkinnolla" ( elämäm kolu ja kansalaiskoulu), että vähälahjaisuus on yhdyssana :mrgreen:

Vähä lahjaisuus, elämäm kolu, ääri vasemmisto :lol: :lol:
Tackleberry kirjoitti: ↑
Eli tänä vuonna poliisi on ampunut 42 valkoista ja 31 mustaa.
Valkoisia maassa on sellaiset 234 miljoonaa ja mustia 40 miljoonaa, mutta ongelma tässä on se, että "valkoisia tapetaan enemmän, saatana!"
Ei helvetti
annaanna

Re: Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Tiinas kirjoitti: Su Heinä 10, 2022 8:17 pm Annansunpanna ei tiedä " kahdella tutkinnolla" ( elämäm kolu ja kansalaiskoulu), että vähälahjaisuus on yhdyssana :mrgreen:

Vähä lahjaisuus, elämäm kolu, ääri vasemmisto :lol: :lol:
:D
Ullatus, ullatus!
Hänet on jauhotettu jälleen.

Voi tiinas -ressukka.
Avatar
John Kimble
Michael Knight
Viestit: 4124
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 5:19 pm

Re: Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Viesti Kirjoittaja John Kimble »

jepulis82 kirjoitti: Su Heinä 10, 2022 2:54 pm
Salmari kirjoitti: Su Heinä 10, 2022 12:50 pm
Likeavirgin kirjoitti: La Heinä 09, 2022 7:01 pm

Itse olen arkkitehti ja naimisissa lääkärin kanssa. Noista muista en tiedä :wink:
Just just
Ihminen joka ei osaa prosenttilaskua. Eikä tajua mikä on ALV

Ihminen joka ei tiedä laivanvarustamon ja ristelyaluksen eroa .

Ihminen joka kysyy, mihin autoa tarvitsee öljyä.

Työtön peruskoulun käynyt incel
Just näin. Horolla ei ole mitään hajua ihan perusasioista, mutta on ihan satavarmasti arrkitehti ja nussii lääkäreitä. Ihan varmasti. Koska internetz. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ehkä hän suunnitteleekiin niitä surullisenkuuluisia 150 000 maksavia kaarnaveneitä.

"On suorastaan herkullista seurata toimittajan ilmeitä hänen pyöritellessään epäuskoisena sormissaan 150 000 euron kaarnavenettä. Suupielet ehkä hieman nykivät, mutta pokka ei silti aivan petä. Erittäin ammattimaista toimintaa!"
Radiopuhelin kirjoitti: Ma Heinä 30, 2012 2:01 pm Ulkomaalaisia ei tuomita heppoisimmilla perusteilla kuin suomalaisia. Korostuminen raiskaustilastoissa johtuu vain siitä että maahanmuuttajat yksinkertaisesti raiskaavat enemmän.
Avatar
John Kimble
Michael Knight
Viestit: 4124
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 5:19 pm

Re: Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Viesti Kirjoittaja John Kimble »

annaanna kirjoitti: Su Heinä 10, 2022 7:44 pm
Likeavirgin kirjoitti: La Heinä 09, 2022 6:59 pm
Karhere kirjoitti: Pe Heinä 08, 2022 7:52 pm Ei ne poista, koska nuo idiootit limajanita, annanpanna, rumuutensa takia ei enääneitsyt matuille kelpaa sekin, keräävät typerillä ja lapsellisilla postauksillaan, paljon postauksia foorumille ja ne näkynevät kävijämäärässä mainostajille.

Mitähän elämänkoululaisia typeryksiä on noiden nimimerkkien takana. Niiden vähäisistä tiedoista ja osaamattoomuudesta päätellen, ne eivät ole paljon kouluja käyneet.
Tarinoi Karhere, jonka on vaikeaa muodostaa kieliopillisesti ymmärrettävää tekstiä, tai ymmärtää muiden kirjoittamaa :lol: :lol: :lol: :lol:
Lukihäriö ja vähä lahjaisuus hänellä.
Vaan mikä minä olen arvioimaan, kahdella loppututkinnolla :D
Jaahanz eli Niuvan tutkintoja on annalla taskussaan. Ensimmäinen on Hullun Paperit ja mikä se toinen on? :mrgreen:
Viimeksi muokannut John Kimble, Su Heinä 10, 2022 9:41 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Radiopuhelin kirjoitti: Ma Heinä 30, 2012 2:01 pm Ulkomaalaisia ei tuomita heppoisimmilla perusteilla kuin suomalaisia. Korostuminen raiskaustilastoissa johtuu vain siitä että maahanmuuttajat yksinkertaisesti raiskaavat enemmän.
jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3918
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

John Kimble kirjoitti: Su Heinä 10, 2022 9:40 pm
annaanna kirjoitti: Su Heinä 10, 2022 7:44 pm
Likeavirgin kirjoitti: La Heinä 09, 2022 6:59 pm

Tarinoi Karhere, jonka on vaikeaa muodostaa kieliopillisesti ymmärrettävää tekstiä, tai ymmärtää muiden kirjoittamaa :lol: :lol: :lol: :lol:
Lukihäriö ja vähä lahjaisuus hänellä.
Vaan mikä minä olen arvioimaan, kahdella loppututkinnolla :D
Jaahanz eli Niuvan tutkintoja. Ensimmäinen on Hullun Paperit ja mikä se toinen on? :mrgreen:
Höhö, tää oli hyvä. :mrgreen:
"Those who want respect, give respect."
Salmari
Olivia Benson
Viestit: 730
Liittynyt: To Marras 22, 2018 3:37 pm

Re: Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Viesti Kirjoittaja Salmari »

jepulis82 kirjoitti: Su Heinä 10, 2022 9:41 pm
John Kimble kirjoitti: Su Heinä 10, 2022 9:40 pm
annaanna kirjoitti: Su Heinä 10, 2022 7:44 pm
Lukihäriö ja vähä lahjaisuus hänellä.
Vaan mikä minä olen arvioimaan, kahdella loppututkinnolla :D
Jaahanz eli Niuvan tutkintoja. Ensimmäinen on Hullun Paperit ja mikä se toinen on? :mrgreen:
Höhö, tää oli hyvä. :mrgreen:
Vähä lahjainen annaana jauhotettu taas.

Ei näköjään nyt onnistu oikein mikään, ei edes oikeinkirjoitus batiikkinoidalta.
URSA
James Bond (David Niven)
Viestit: 11436
Liittynyt: Pe Loka 25, 2013 6:57 pm

Re: Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Viesti Kirjoittaja URSA »

Janitavirginbiden uskoo ukrainalaisiin liikennekameroihin.
VonBiden kirjoitti: Su Heinä 10, 2022 10:49 pm
LexVeritas kirjoitti: Su Heinä 10, 2022 10:32 pm Presidentti Zelenskyi on antanut Ukrainan asevoimille käskyn vapauttaa eteläinen Ukraina miehittäjistä.
Asiasta kertoi medialle varttitunti sitten puolustusministeri Oleksi Reznikov.

Tästä voidaan ehkä päätellä, että jotain olisi alkamassa (?). No ei oikeastaan, vaan jatkumassa tehostetusti.
Nimenomaan (ainakin aluksi) siellä Hersonin suunnalla. Katseet sinne, nyt!
Laitatko linkin liikennekameroihin alueella niin siirretään katseet sinne?
Jos niitä on ollut muutama kamera, tuskin ne enää sodan aikana toimii. Kumma juttu kun muut eivät ole keksineet seurata sotaa livenä liikennekameroista.
Likeavirgin
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4632
Liittynyt: Su Huhti 19, 2020 8:18 pm

Re: Likeavirgin, palstan vähä-älyisin valehtelija

Viesti Kirjoittaja Likeavirgin »

Kuva

Tuossa on miehen vanha palkkakuitti. Sitten köyhien, toimettomien ja pienituloisten suloista ulinaa :wink:
Vastaa Viestiin