Kuollut mies bussipysäkillä Turussa

Testit ja kokeilut ja kysymykset tekniikasta. Voit myös hakea muuta tietoa esim. vanhoista uutisista tms.

Valvoja: Moderaattorit

Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17207
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Kuollut mies bussipysäkillä Turussa

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Karmea löytö Turussa - kuollut mies bussipysäkillä

Turussa Jäkärlän kaupunginosassa sijaitsevalta bussipysäkiltä löytyi kuollut mies perjantain vastaisena yönä kello kaksi. Hänellä oli verta vuotavia ruhjeita pään seudulla.

Poliisilla ei toistaiseksi ole tietoa miehen henkilöllisyydestä.

Miehellä oli yllään farkut, flanellipaita ja kesäpusakka sekä punainen lippalakki ja ruskeat kengät.

Poliisi pyytää miehen nähneitä tai hänestä jotain tietäviä ottamaan yhteyttä puhelinnumeroon 071 8746907.

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1555755
Martsu
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 10
Liittynyt: Su Kesä 08, 2008 7:53 am
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Martsu »

Ohoh oon tuolta alueelta kotosin :O toivottavasti seviää ukon kohtalo...
Kaikkia sieniä voi syödä, mutta toisia vain kerran.
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Ja minä kun luulin että keskisuomen busseja sai aina odottaa aivan liian kauan. :roll:

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Avatar
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viestit: 1507
Liittynyt: Pe Helmi 22, 2008 7:12 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valoviikate »

VoDKa kirjoitti:Ja minä kun luulin että keskisuomen busseja sai aina odottaa aivan liian kauan. :roll:
Kärsivällisyyttä ei aina palkita.

Salaperäinen tapaus, uutisessakaan ei kerrottu pitkiä jaarituksia miehen kohtalosta. Ensimmäisenä mieleeni tullut vaihtoehto oli itsemurha. Jos tekisin itsemurhan, minä ainakin surmaisin itseni juuri bussipysäkille tai muuhun sellaiseen paikkaan. Vertavuotavat ruhjeet pään lähellä tuntuvat kuitenkin puhuvan tuota teoriaa vastaan; tai sitten löytäjä oli päättänyt pitää miehen kirveen itsellään.
PaulaDrew
Jack Bauer
Viestit: 960
Liittynyt: Ti Joulu 18, 2007 11:49 am
Paikkakunta: Teurastamo 5

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Valoviikate kirjoitti:Jos tekisin itsemurhan, minä ainakin surmaisin itseni juuri bussipysäkille tai muuhun sellaiseen paikkaan.
Mitä? Tämäpä kiinnostavaa. Miksi niin tekisit?

Minulle tuli ensimmäisenä mieleen, että on vaikkapa kaatunut pahasti, raahautunut pysäkille istumaan ja kuollut siihen johonkin aivoverenvuotoon tms. Voi toki olla pahoinpideltykin.
mirelia
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 100
Liittynyt: Su Heinä 15, 2007 6:43 pm

Viesti Kirjoittaja mirelia »

Eilenkin matkustin ajotaidottoman bussikuskin kyydissä, lie vaikka olisi ukko pudonnut kesken matkan juuri sopivasti pysäkin kohdalle...

Itseä jäi ihmetyttämään, että minkä ikäinen mies mahtoi olla. Jos joku kaipaa silminnäkijöitä tms niin olisi helpottava tieto että onko heppu 20-vuotias vai 6-kymppinen
Life sucks, then you die.
kaelma
Susikoski
Viestit: 46
Liittynyt: Ma Huhti 21, 2008 9:50 pm
Paikkakunta: etelä-Karjala

Viesti Kirjoittaja kaelma »

mirelia kirjoitti:Eilenkin matkustin ajotaidottoman bussikuskin kyydissä, lie vaikka olisi ukko pudonnut kesken matkan juuri sopivasti pysäkin kohdalle...

Itseä jäi ihmetyttämään, että minkä ikäinen mies mahtoi olla. Jos joku kaipaa silminnäkijöitä tms niin olisi helpottava tieto että onko heppu 20-vuotias vai 6-kymppinen
Ilta-sanomissa kerrottu, että kyseessä on noin 60-vuotias mies.
Vastaa Viestiin