Kyä näi o
Poistettu jonninjoutava lainaus
-NILS-
Kyä näi o
Samaa mietin, et miksei voi vastata. Itselle tulee romanit mieleen. Jos ilmeisesti heidän kanssaan ollut tekemisissä, niin heillä noi heppatouhut vahvana läsnä?altitude kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 7:06 pmEi noilla lumimäärillä ole tarve rampata kun ei sitä vielä mihinkään kasaannu pois ajettavaksi.Knobster kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 2:18 pmHuono paikka dumpata ruumis jos siellä porukkaa ramppaa kuten kerroit... mistäpä sitä kuitenkaan tietää.Kännikampela kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 1:50 pm Mielenkiinto heräsi näistä ravirata kommenteista. Saattaa olla jonkun paikallisen jonnen pärinää, mutta tuossa raviradan vieressähän on kaupungin "kaatopaikka". Puistoista ja muista kaupungin tonteilta tuodaan risut ja muut roinat tuonne. Taitaa talvella olla myös lumenkaatopaikka. Paljo potentiaalisia piilopaikkoja ja pääsy käytännössä kenellä tahansa.
Lauantaille lupaa vesisadetta että maastoetsinnät ovat aivan mahdollisia edelleen kun ei lunta tuon enempää ole.
Itseäni nyt saivartelee se ettei tätä ravirataa toisteleva henkilö voi nyt perustella mistä tämä ajatus tulee. Käykö nuoret joskus siellä vai?
Else kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 6:12 pm Mä niin toivoisin, että tuo nahistelu ja piikittely ja muu asiaan kuulumaton siirrettäisiin omaan ketjunsa vaikka sinne suoli24:lle.
Kauniisti pyydän, että pysyttäisiin aiheessa ja tänne jäisi vain ne, joita oikeasti kiinnostaa löytää Rasmus.
Ne tappaa kaikki, jotka on niille itellee vaarallisia. Oli ne sitte mitä rotua tahansaruusumaa kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 8:05 pm Ei kai romanit yleensä tapa kuin toisiaan?
Mutta kai ne uittoaltaat silti vois käydä tutkimaasa.
Mitä arvelet mistäpäin kuvan miehet on tulleet lapuahoviin?Mokkelo kirjoitti: Ti Joulu 27, 2022 11:42 pm Mä vielä tuon tämän romaniskenaarion tänne, koska mä en jaksa uskoa pojan olevan joes.
Alajärveltä ei oo haettu muuta, ku aineita. Ne, jotka siälä ainehia myy on romanit.
Onko jääty velekaa? Tai onko yritetty kusettaa? Romanit on kansana lojaali perheelleen. Ne ei vasikoi. Ne miehet siinä kuvas on romania.
Minulla on tieto, että R on ollut tekemisissä romanien kanssa.
Myös se, että kaverit on hiljaa, selittyis tällä romanien pelolla.
Lapualla on muutamia vuosia sitten kuollut yks nuorimies "yliannostukseen" ja ruumis löytyi heinäladosta lautojen alta (koska sinne mennään, ku vedetään riittävä annos). Sopivasti vaan silloin on romanihautajaiset Lapualla.
En tiedä miksi, mutta mulla on vahva veikkaus, että nämä on länsirannikon manneja. Vaasa, Pietarsaari tms. En usko, että ovat Alajärveltä. Eikä se kuva edes ole samalta illalta. Enkä kyllä tiedä onko oletettavissa näiden miesten olleen paikalla myös katoamisiltanaangel_vm78 kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 9:09 pmMitä arvelet mistäpäin kuvan miehet on tulleet lapuahoviin?Mokkelo kirjoitti: Ti Joulu 27, 2022 11:42 pm Mä vielä tuon tämän romaniskenaarion tänne, koska mä en jaksa uskoa pojan olevan joes.
Alajärveltä ei oo haettu muuta, ku aineita. Ne, jotka siälä ainehia myy on romanit.
Onko jääty velekaa? Tai onko yritetty kusettaa? Romanit on kansana lojaali perheelleen. Ne ei vasikoi. Ne miehet siinä kuvas on romania.
Minulla on tieto, että R on ollut tekemisissä romanien kanssa.
Myös se, että kaverit on hiljaa, selittyis tällä romanien pelolla.
Lapualla on muutamia vuosia sitten kuollut yks nuorimies "yliannostukseen" ja ruumis löytyi heinäladosta lautojen alta (koska sinne mennään, ku vedetään riittävä annos). Sopivasti vaan silloin on romanihautajaiset Lapualla.
On vanhempi.MissMatlock kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 10:03 pm Jos poliisi tai muut ovat Rasmuksen kanssa alaikäisyyden vuoksi nahistelleet, niin olisi luullut muidenkin alaikäisten kavereiden lähteneen kiireen vilkkaa samalla oven avauksella ennen kuin käry heidänkin osaltaan käy. Vai onko tämä somessakin mukana olostaan maininnut poika Rasmusta vanhempi?
Leikkasin vähän lainausta sieltä täältä.MissMatlock kirjoitti: Ke Joulu 28, 2022 10:03 pm ….varmaankin on lähtenyt kävelemään jonnekin, missä on tiennyt olevan tuttuja. Tai mennyt jonkun kyytiin. Luulis tosin, että kylän kiertäjät on selvitetty kameroista. Todella omituista, jos ei kukaan olis nähnyt mitään eikä mihinkään kameraan olis tallentunut, kuten täällä on aiemminkin kirjoitettu.
En jaksa uskoa, että Rasmusta olisi kiinnostanut yöllä ihan kilometritolkulla kävellä, mutten usko myöskään, että olisi hakeutunut joen suunnalle. En vaan saa sellaista kuvaa siitä pojasta, että olisi mennyt ja hypännyt vaikka sillalta jokeen, vaikka eihän kenenkään päähänpistoista tietenkään voi mennä varmuudella sanomaan. Itse olisin tuon ikäisenä suunnannut grillille, joka siinä lähellä myös on. Ihmettelen suuresti, ettei yksikään kaveri voinut lähteä mukaan, kun poika ulos heitettiin. Tämä tuntuu oudolta.
Etsintätekniikkaa oon pohtinut myös - amerikkalaisissa sarjoissahan "haravoidaan" alueet siten, että kävellään rivissä niin, ettei kenenkään väliin jää metriä-paria enempää. Toimitaanko Suomessa näin? Vai pyöritäänkö vaan alueella vähän siellä sun täällä? Tiedän, että etsintöjä on läheisten toimesta ollut, mutta jäähän siinä monta mutkaa ja ryteikköä penkomatta, jos ei haravointi ole johdonmukaista.