henkilökohtainen kysymys...

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

^Olet ennemmin työtön, kuin teet työtä joka ei ole omaa alaasi? Sinunlaisiasi kutsutaan verorahojen väärinkäyttäjäksi oletuksella että saat valtion tukea elämiseesi. Et tällä ainakaan kohota maahanmuuttajien imagoa vaan vahvistat ehkä osittain vääriä käsityksiä.
Tirskis
Neuvoja-Jack
Viestit: 573
Liittynyt: Ma Touko 12, 2008 5:49 pm
Paikkakunta: Kuusamo

Viesti Kirjoittaja Tirskis »

En saa, enkä koskaan saanut valtiolta mitään!!!!!! En koskaan mitään, kun mulla puoliso. Ja kun menin töihin, sitten menin Norjaan. Myös Kuusamon työkärissä sanoivat että mä voin saada töitä vain esim. Helsingissä, Turussa, Kuopiossa on myös parempi tilanne, tai sitten Ruotsi, Norja....niin, olin ollut Norjassa. Vain piti tehdä kokeet, että hyväksyvät mun koulutusta, ja kun koe meni hyvin, sitten sain paikkan, samantyypisen kun Prahassakin.
Ensi vuonna on mulla mahiksia Kuopioon, mutta vasta ensi vuonna kun yksi työntekijä saa eläkettä.
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

^Olen minäkin ollut tilanteessa jossa puoliso on minua elättänyt. Tosin se ei vituttanut eikä kestänyt kauaa, koska menin siivoamaan baareista oksennuksia ja kauppojen lattioita. Tällä mahdollistin sen, etten toisen rahoja tarvinnut. Joskus on nöyrryttävä.
Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Mikähän mahtaa olla sellainen ala, ettei työtä saa kuin satojen kilometrien päästä? Jos nyt luotetaan siihen, että sinulla on yliopistokoulutuskin, joka ei varsinaisesti valmista mihinkään ammattiin vaan antaa ns. yleispätevyyden moniin paikkoihin.
Avatar
ABC
Michael Knight
Viestit: 4320
Liittynyt: To Touko 31, 2007 2:23 am

Viesti Kirjoittaja ABC »

Tämä ketju on aika lahjakkaasti muuttunut Tirskiksen arvosteluketjuksi.

Itse ymmärrän kyllä Tirskistäkin, koska ystävyydessä pitää olla jotain yhteistä, ja jos ulkopuolisuuden tunne on suuri, ei sellaista tilannetta voi helposti syntyä, pitäisi olla edes jokin yhtymäkohta toisen elämään. Tuttavuussuhteita voi kyllä syntyä, mutta kaikki eivät kaipaa sellaisia, vaan haluaisivat nimenomaan syvällisempää eli ystävyyttä. Tai rakkaudesta kai tässä oli alunperin kyse.

Mitä työntekoon tulee, niin muita kuin oman alan töitä voi tehdä jonkin aikaa, mutta se on hyvin raskasta, aina raskaampaa mitä vanhemmaksi tulee, koska ne muut hommat ovat yleensä fyysisesti vaativampia. Eikä hanttihommailu kannata pidemmän päälle jos vielä haluaa joskus koulutuksensakin mukaisia töitä (ammattitaito vanhenee nykyisin todella nopeasti, ja työnantajilla on tällä hetkellä varaa valita).

Mitä tulee itse ketjun kysymykseen, niin olen hetsku. En ehkä ihan 100%, mutta eipä ole tullut saman sukupuolen kanssa hommailtua, eikä nyt ole erityistä pyrkyäkään tehdä niin.
Every ship must sail a world.
fitness
Sabrina Duncan
Viestit: 368
Liittynyt: Ti Helmi 05, 2008 11:19 pm

Viesti Kirjoittaja fitness »

Tirskis, miksi ihmeessä sä sitten olet Kuusamoon muuttanut, kun siellä ei sulle ole mitään :shock: ??? Sen varmasti tiesit jo muuttaessasi, ettei sulle sieltä alan töitä löydy.


Siis onko sun miehesi todella kaikki nämä vuodet elättänyt sinut :shock: ?
Katjushka
Theo Kojak
Viestit: 1166
Liittynyt: Ma Kesä 11, 2007 9:17 pm

Viesti Kirjoittaja Katjushka »

Ja siis onko miehesi elättänyt sua ja samalla itse täällä kertoilet patologista, joka on niiiiiin ihana, mutta ette voi seukkia kun asuu susta niin kaukana? Tule nyt pois sieltä Kuusamosta hyväksikäyttämästä sitä äijääs ja lähde sen ihanan patologin matkaan jonnekkin suurkaupunkiin, jossa kaikki on maailman koulutetuimpia ja mielenkiintoisimpia LGB-ihmisiä.
Avatar
ABC
Michael Knight
Viestit: 4320
Liittynyt: To Touko 31, 2007 2:23 am

Viesti Kirjoittaja ABC »

MODET HERÄTYS vaikka onkin la aamu!

Kukko paikalle tai kanat nokkii toisensa hengiltä.
Every ship must sail a world.
Tirskis
Neuvoja-Jack
Viestit: 573
Liittynyt: Ma Touko 12, 2008 5:49 pm
Paikkakunta: Kuusamo

Viesti Kirjoittaja Tirskis »

ABC kirjoitti:Tämä ketju on aika lahjakkaasti muuttunut Tirskiksen arvosteluketjuksi.

Itse ymmärrän kyllä Tirskistäkin, koska ystävyydessä pitää olla jotain yhteistä, ja jos ulkopuolisuuden tunne on suuri, ei sellaista tilannetta voi helposti syntyä, pitäisi olla edes jokin yhtymäkohta toisen elämään. Tuttavuussuhteita voi kyllä syntyä, mutta kaikki eivät kaipaa sellaisia, vaan haluaisivat nimenomaan syvällisempää eli ystävyyttä. Tai rakkaudesta kai tässä oli alunperin kyse.

Mitä työntekoon tulee, niin muita kuin oman alan töitä voi tehdä jonkin aikaa, mutta se on hyvin raskasta, aina raskaampaa mitä vanhemmaksi tulee, koska ne muut hommat ovat yleensä fyysisesti vaativampia. Eikä hanttihommailu kannata pidemmän päälle jos vielä haluaa joskus koulutuksensakin mukaisia töitä (ammattitaito vanhenee nykyisin todella nopeasti, ja työnantajilla on tällä hetkellä varaa valita).

Mitä tulee itse ketjun kysymykseen, niin olen hetsku. En ehkä ihan 100%, mutta eipä ole tullut saman sukupuolen kanssa hommailtua, eikä nyt ole erityistä pyrkyäkään tehdä niin.
Ja tässä olette täysin oikeassa. Vaikka tiesin että Kuusamo ei ole mikään keski Euroopan suurkaupunki, kuitenkin en ajattelut että tilanne on niin pahaa, ja vaikea työllistyä, varsinkin kun on tullut mualta. Kiitos. ABC!
Mia Wallace
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 90
Liittynyt: Pe Marras 09, 2007 9:22 pm

Viesti Kirjoittaja Mia Wallace »

Vastauksena alkuperäiseen kysymykseen, olen 100% hetero eli toisin sanoen olen kallellaan miessukupuoleen päin :)
Ja mä kuolen näihin ihmisiin
jotka ei merkitse mulle mitään
kertoo mitä pitää tehdä
mitä täytyy yrittää
mä kuolen kun mun suuni huutaa
valkoisia valheita
ja jättää kertomatta
aina osan totuutta
cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

tykkään miehistä , olen kyllä joskus kokeillut sekä että eikä sekään pahalta tuntunut...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Avatar
Juliet Jones
Axel Foley
Viestit: 2418
Liittynyt: La Elo 23, 2008 10:40 pm
Paikkakunta: Little Stempington

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Miehet ovat ihania! Naisetkin ovat ihania, mutta naisista en ole koskaan kiinnostunut seksuaalisessa/ romanttisessa mielessä. En siis ole naisen kanssa kokeillut olla, enkä varmaan koskaan kokeilekaan, sillä luulisin sellaisen halun ilmenneen minussa jo aikaa sitten. Tässä asiassa en seuraa trendejä, tai kokeile jotakin vain kokeilun vuoksi.
Rattus
Poliisikoira Rex
Viestit: 273
Liittynyt: To Helmi 21, 2008 8:57 am

Viesti Kirjoittaja Rattus »

No vastataan nyt tähänkin, kun vaikka mieheksi jostain syystä luulitte, niin heterokin olen vielä. Usein kyllä harmittaa, miehet osaa välillä olla tosi...
Beatrix K.
Alibin satunnaislukija
Viestit: 57
Liittynyt: Ti Marras 13, 2007 5:43 pm
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Beatrix K. »

Hetero, avomiehen kanssa reilut 7v. yhteiseloa takana 8)
Kirsi
Neuvoja-Jack
Viestit: 540
Liittynyt: Ke Elo 06, 2008 10:37 am

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Vähän kumpaankin, mutta mies elämänkumppanina, ainakin toistaiseksi...
Vastaa Viestiin