Ärsyttää Murha.infossa->

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

synkempi hautajaisvieras
Martin Beck
Viestit: 798
Liittynyt: Su Tammi 13, 2008 4:08 am

Viesti Kirjoittaja synkempi hautajaisvieras »

rapier kirjoitti:.

Ja joo, mun viestit ovat joko vailla sisältöä tai paskaa. :twisted:

No se on kyllä huomattu. :wink:



.
.

kaukana poissa


.
PaulaDrew
Jack Bauer
Viestit: 960
Liittynyt: Ti Joulu 18, 2007 11:49 am
Paikkakunta: Teurastamo 5

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Missä Synkkiksen niiiin komea ava on? Alkaa ärsyttää, jos sitä ei enää näe! :(
synkempi hautajaisvieras
Martin Beck
Viestit: 798
Liittynyt: Su Tammi 13, 2008 4:08 am

Viesti Kirjoittaja synkempi hautajaisvieras »

.



^Tänks. Ehkä se on sitten laitettava takaisin. :o Ei tuo oma avasikaan ole yhtään hullumpi. :wink:




.
.

kaukana poissa


.
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

^ Kannatan myös takaisinlaittoa. Masentaa kun viestit alkaa olla niin yleisesti ilman mitään... se ei oo reilua :?
Nothing is quite what it seems
Avatar
Kokki
Agentti Scully
Viestit: 693
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 4:16 pm
Paikkakunta: Stadi

Viesti Kirjoittaja Kokki »

Potuttaa kun erään turkulaisen faktakirjoittajan viesti jäi lukematta. Mode poisti sen, ilmeisesti liian rivona ja loukkaavana?
A man's got to do what a man's got to do.
Hessu52
Watson itse
Viestit: 5685
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 7:36 am

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Enpä ole tänne palstalle juurikaan kirjoittanut, mutta nyt jurppii se, että muutama kirjoittaja on ottanut kohdallani maalitauluksi harrastukseni, eli satujen kirjoittamisen lapsille.

Mitä tekemistä sillä on, että kirjoitan satuja ja nimenomaan lapsille, sillä eivät sadut täällä esiinny, ja ne ovat aivan varmasti syyttömiä siihen, mitä kirjoitan muuten infossa.

Samoin vedetään halveksien esiin stunthommani, joihin jouduin vetoamaan Bodom osiossa, kun muutama järjen jättiläinen esitti teorian moottoripyöräonnettomuudesta, eli että prätkällä olisi ajettu telttaa päin.

Onhan noita prätkätemppuja tehty, mutta ei noin hulluja, mitä nuo älyn jättiläiset jopa tosissaan esittivät, ja mitenkä stunttina oleminen on sitten ollut niin huono asia, että siitäkin on täytynyt pilkkakirveitä heittää.

En minä ole kenekään harrastuksiin, tai ammattiin halveksuen puuttunut, joten toivoisin asiallisuutta toisiltakin kirjoittajilta.

Jos taas joku pystyy muuta toteen näyttämään, niin sitten pyydän tekoani anteeksi, kuten tällaisissa asioissa muidenkin pitäisi tehdä.
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

^ Minua ylipäätään häiritsee minfossa se, kuinka toiset kirjoittajat menevät henkilökohtaisuuksiin, vaikkei sille ole mitään aihetta. Toiset turvautuvat väkivaltaan järjen loppuessa kesken, mutta kun keskustelupalstalla väkivallankäyttö ei ymmärrettävistä syistä ole oikein mahdollista, turvaudutaan sitten aiheettomiin solvauksiin.

Aiheelliset solvaukset toki tulee sallia hyvän maun rajoissa, mutta minusta lastenkirjojen kirjoittaminen ei liity mitenkään kenenkään rikosharrastukseen.
rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

joey kirjoitti:^ Minua ylipäätään häiritsee minfossa se, kuinka toiset kirjoittajat menevät henkilökohtaisuuksiin, vaikkei sille ole mitään aihetta. Toiset turvautuvat väkivaltaan järjen loppuessa kesken, mutta kun keskustelupalstalla väkivallankäyttö ei ymmärrettävistä syistä ole oikein mahdollista, turvaudutaan sitten aiheettomiin solvauksiin.
Onhan se ärsyttävää että joskus kirjoittaa jonkun oman mielipiteen ja kohta aletaan kaivella juttua pintaa syvemmältä ja mennään henkilökohtaisuuksiin. Chatissa eri juttu( ja vittuiluketju ) kun siellä välillä kirjoitellaan aika spontaanistikin mutta palstalla voisi ensin lukea sen oman viestin pariin kertaan ennen kun sen lähettää. Se ei ole kun itselleen haitallista jos alkaa penkomaan toisten asioita.
Aion itsekin tehdä parannuksen tämän asian tiimoilta ja suodattaa tekstejäni tarkemmin vastaisuudessa, ettei tule vihaisia viestejä. Maltti on valttia!
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Avatar
PinkCatz
Harjunpää
Viestit: 338
Liittynyt: To Maalis 27, 2008 9:58 pm
Paikkakunta: Desperation

Viesti Kirjoittaja PinkCatz »

Tää on varmaan jo mainittu mutta en viitsisi etsiä 60 sivua läpi... :P

Eli... teenkohän vaan jotakin väärin mutta miksi ei tekstiä voi muokata keskeltä sen jälkeen kun sen on kirjoittanut/liittänyt... tai liittää hymiöitä keskelle tekstiä...
Minulla ainakin kaikki hymiöt ja lihavoinnit ym. hyppää tekstin loppuun eikä niitä saa siihen kohtaan kun mihin haluaisi...
Niin...kait sitä vois *leikata ja liittää* mutta...ärsyttää kuitenkin... :twisted:
"Tits are for fucking, not for breastfeeding" -Rose West-
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2650
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Hessu52 kirjoitti:Enpä ole tänne palstalle juurikaan kirjoittanut, mutta nyt jurppii se, että muutama kirjoittaja on ottanut kohdallani maalitauluksi harrastukseni, eli satujen kirjoittamisen lapsille.

Mitä tekemistä sillä on, että kirjoitan satuja ja nimenomaan lapsille, sillä eivät sadut täällä esiinny, ja ne ovat aivan varmasti syyttömiä siihen, mitä kirjoitan muuten infossa.

Samoin vedetään halveksien esiin stunthommani, joihin jouduin vetoamaan Bodom osiossa, kun muutama järjen jättiläinen esitti teorian moottoripyöräonnettomuudesta, eli että prätkällä olisi ajettu telttaa päin.

Onhan noita prätkätemppuja tehty, mutta ei noin hulluja, mitä nuo älyn jättiläiset jopa tosissaan esittivät, ja mitenkä stunttina oleminen on sitten ollut niin huono asia, että siitäkin on täytynyt pilkkakirveitä heittää.

En minä ole kenekään harrastuksiin, tai ammattiin halveksuen puuttunut, joten toivoisin asiallisuutta toisiltakin kirjoittajilta.

Jos taas joku pystyy muuta toteen näyttämään, niin sitten pyydän tekoani anteeksi, kuten tällaisissa asioissa muidenkin pitäisi tehdä.
Allekirjoitan. Suomi on täynnä wannabe-kirjailijoita ja kun olet jotain julkaissut kademieli valtaa alaa. Itselläni on työn alla Raid-henkinen Helsingin väkivaltarikosyksikön toiminnasta kertova romaani. Mulla on lista asioista jotka haluan tehdä ennen kuolemaani ja kirjan julkaisu kuuluu niihin. Siis että ei omakustanteena. Lukekaapa esim. Ilkka Remestä, ei kovin kummoista stooria mielestäni muitta silti m ies myy aina syksyisin runsdaasti kirjaansa.

Stunt-hommista en tiedä mitään mutta uskon sinulla olevan kokemusta moottoripyöristä enemmän kuin näillä länkyttäjillä yhteensä. Jos siis olet syntynyt -52?
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Tirskis
Neuvoja-Jack
Viestit: 573
Liittynyt: Ma Touko 12, 2008 5:49 pm
Paikkakunta: Kuusamo

Viesti Kirjoittaja Tirskis »

Ärsyttää kyllä, tuo jonkun kirjoittajien herjaus. Loputon etsiminen, mitä joku kirjoittanut joskus mualla palstalla, vaikka se ei ole edes vältämätön samaa kirjoittaja. Se on aika surullista.
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Rasittaa samojen asioiden valittaminen uudelleen-uudelleen-uudelleen...
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2650
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Kylli kirjoitti:Rasittaa samojen asioiden valittaminen uudelleen-uudelleen-uudelleen...
Toistot, tuhannet toistot tekevät mestareita. Esimerkiksi Seppo Räty teki urallaan tuhansia harjoitusheittoja kesässä vaikka tämä on nykyisten liikuntafysiologien mukaan väärä tekniikka. Markja on taas puolestaan oudoista asioista valittamisen mestari, ja oikein ystäväiseni, hän on saavuttanut ammattilaistason toistojen kautta.

Olen toki sitä mieltä että kannattaa harjoitella jotain muita juttuja kuin turhasta valittamisen. Suomessa on sananvapaus ja leipää kaikille. Isot tuloerot on tosin perseestä ja kannabis voitaisiin vapauttaa mutta siinäpä ne epäkohdat...tai vielä elossa oleville sotaveteraaneille voitaisiin kustantaa ilmaiset uimahallit, taksit ja thaihieronnat. :D :D :D

Kiitos talkoissa 1939-1945 mukana olleille! (Epäilen, lukeeko yksikään sotiemme veteraaneista palstaa) :?: :?: :?:
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Katjushka
Theo Kojak
Viestit: 1166
Liittynyt: Ma Kesä 11, 2007 9:17 pm

Viesti Kirjoittaja Katjushka »

Jack, Hessu,
Itsellä myös eka kirja kesken. Ja myös muistelen ett meitä "kirjailijoita" on muitakin. Ja ehkä se kateellisuuskin nousee just siitä, että joku muu haluis uskaltaa yrittää muttei uskalla. Hankalaahan tää on, mutta suosittelen kaikille, joilla vaan yhtään on hinkua kirjottaa. Jokaisella on tarinansa ja kerrotaan ne kaikki, eiks joo:)
I wonder sometimes about the outcome of a still verdictless life.
Am I living it right?
John Mayer
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2650
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Katjushka kirjoitti:Jack, Hessu,
Itsellä myös eka kirja kesken. Ja myös muistelen ett meitä "kirjailijoita" on muitakin. Ja ehkä se kateellisuuskin nousee just siitä, että joku muu haluis uskaltaa yrittää muttei uskalla. Hankalaahan tää on, mutta suosittelen kaikille, joilla vaan yhtään on hinkua kirjottaa. Jokaisella on tarinansa ja kerrotaan ne kaikki, eiks joo:)
Käykäämme Kathjuskan miekan viitoittamaa tietä kohti rikkaampaa suomea. Puhun suomen kielestä enkä valtion varallisuudesta. :) :)
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Lukittu