-fixu ja mukava
-mieluummin hiukan lihava

toiset vaan tykkää muhkummasta, ei niin väliä miten paljon kuhan on naiselliset muodot.
-ei nalkuta
-viihtyy mopinvarres, mä voin kokkailla kyl
-ei mikään tekopirtee pinnallinen blondi, mieluummin tumma tai punapää
-sopivan poikamainen, en tarkota sitä että pieree ja kiroilee
-pitää saada suunsa auki jos on jotain sanottavaa
-omaa mielipidettäki pitää olla sopivassa määrin, mikää oo niin rasittavaa ku joku heittopussi akka
-sen sanavarastoon ei kuulu: ihan sama, vaikka, niin kai sitte tai joo vaikka.
-se valtava kyky mikä yleensä puuttuu naisilta olla vänkäämättä joka asias ja kysyä mielipidettä jostain minkä kumminki tekee niinku on ite aiemmin päättäny ja antaa olla rauhas ku on huono päivä, mikää vituta niin ku on pahalla päällä ja sitte siihen tullaan silitteleen päätä ja kyseleen että mikäs ny on ja lässyttään jotain.
-räväkkä spontaani ja omalla tavallaan hullu

-ujous on pahasta
-ei oo änkeemäs mukaan jokapaikkaan, hyvin äkkiä niken kuva hanuris jollei mihkää sais mennä yksin ja rutistaan ku ei ikinä pääse mukaan mihkään.
-ei rajota mun menemisiä ja tulemisia kuten en myöskään ite sen, ilmotan mihin meen ja tuun ku tuun
-osaa pitää ne haaransa kii muille känniski mikä tuntuu olevan aika hankalaa nykypäivänä
-pitää tykätä elikoista
-kaikki romantiikka paska ja lässyn lässyleffat pois
-pitää vongata seksiä

ite oon niin laiska etten jaksa vaivautua montaa kertaa viikos mut jos mamma haluaa ite ja tekee sen hyvin selväks ni oon aina valmis

muutenki petis sellanen että se vie ja mä vikisen aina väliin
jnejne ei jaksa luetella mut riittää ku ees osa täyttyy, siivoominen on niitä tärkeimpiä. joo ja tiiän vähä oon sovinisti kai

oikeesti en paljo vaadi kuhan on fixu, mukava, siivoo ja panee ja ihmiseks erottaa ni yleensä riittää.
This one time, i shot a guy to his adams aple just to see how long it takes to him to die. I was with other guy and we had 15 dollar bet on it, i lost. It tooked a few minutes, he drowned in hes own blood actually.
-richard kuklinski-