Äänestys sikakoiran kannatuksesta

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Uskotko tai otatko tosissasi sikakoiran venäjä/Ukraina - postaukset?

Kyllä
12
13%
En
29
33%
Pidän niitä naurettavina
48
54%
 
Ääniä yhteensä: 89

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Äänestys sikakoiran kannatuksesta

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

damfin kirjoitti: Su Syys 24, 2023 4:33 pm Pitäiskö sun sikakoira tekaista muutama nikki lisää, näyttää niin säälittävältä tuo 11 kannattajan määrä :D
Tiedän kyllä että sinulla on hahmottamis vaikeuksia mutta niitä kannattajia on 12 :lol:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10735
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Äänestys sikakoiran kannatuksesta

Viesti Kirjoittaja damfin »

sikakoira kirjoitti: Su Syys 24, 2023 4:36 pm
damfin kirjoitti: Su Syys 24, 2023 4:33 pm Pitäiskö sun sikakoira tekaista muutama nikki lisää, näyttää niin säälittävältä tuo 11 kannattajan määrä :D
Tiedän kyllä että sinulla on hahmottamis vaikeuksia mutta niitä kannattajia on 12 :lol:
Niin, eli sinä itse + 11 muuta nimimerkkiä, mikä sinulle oli niin vaikeaa tuon hahmottamisessa? 🤔
Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Äänestys sikakoiran kannatuksesta

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Kerroin heti alkuun etten osallistunut itse äänestykseen :wink:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10735
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Äänestys sikakoiran kannatuksesta

Viesti Kirjoittaja damfin »

sikakoira kirjoitti: Su Syys 24, 2023 4:46 pm Kerroin heti alkuun etten osallistunut itse äänestykseen :wink:
Niin kerroit, ja samaan aikaan sait ensimmäisen kannatusäänen vaikka ketjua lukemassa ei ollut ketään muita :mrgreen:
Olisit ollut edes sen verran ovela että et olisi sitä viestiäsi lähettänyt samaan aikaan sen äänen kanssa, mutta mokasit senkin :lol:
Don MC

Re: Äänestys sikakoiran kannatuksesta

Viesti Kirjoittaja Don MC »

Tyypillistä ryssän valehtelua, johon ei usko kukaan muu kuin tyhmä ryssä itse.
Vastaa Viestiin