Onko täällä käytössä keskustelijain ylä- tai alaikäraja?

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

skoune
Neuvoja-Jack
Viestit: 588
Liittynyt: Ti Heinä 18, 2023 12:09 pm

Onko täällä käytössä keskustelijain ylä- tai alaikäraja?

Viesti Kirjoittaja skoune »

Kysymykseni on otsikossa sen vuoksi kun: Jotkut nikit kirjoittavat sellaisia viestejä, joiden kirjoittajien vaikuttaisi olevan niinsanotusti Strömsööstä kotoisin (ei kielen puolesta) tai kuvittelevan, että elämä on mustavalkoista ja kaikki käyttäytyvät samoissa tilanteissa samoin kuin itse käyttäytyisi...

ps minä en tietenkään itse kuulu kumpaankaan ryhmääm :D ds
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10735
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Onko täällä käytössä keskustelijain ylä- tai alaikäraja?

Viesti Kirjoittaja damfin »

skoune kirjoitti: Ti Loka 03, 2023 11:24 am Kysymykseni on otsikossa sen vuoksi kun: Jotkut nikit kirjoittavat sellaisia viestejä, joiden kirjoittajien vaikuttaisi olevan niinsanotusti Strömsööstä kotoisin (ei kielen puolesta) tai kuvittelevan, että elämä on mustavalkoista ja kaikki käyttäytyvät samoissa tilanteissa samoin kuin itse käyttäytyisi...

ps minä en tietenkään itse kuulu kumpaankaan ryhmääm :D ds
Ymmärrän kyllä syyn kysymyksellesi, mutta toisaalta melko turha kysymys siksi kun eihän sivustolla jossa rekisteröitymiseen riittää pelkkä sähköpostiosoite ja nimimerkki, ja ihan kannustetaan olemaan kertomatta oikeaa nimeään (ymmärrettävästi) voi käytännössä olla minkäänlaista keinoa valvoa keskustelijoiden ikää.
skoune
Neuvoja-Jack
Viestit: 588
Liittynyt: Ti Heinä 18, 2023 12:09 pm

Re: Onko täällä käytössä keskustelijain ylä- tai alaikäraja?

Viesti Kirjoittaja skoune »

damfin kirjoitti: Ti Loka 03, 2023 11:49 am
skoune kirjoitti: Ti Loka 03, 2023 11:24 am Kysymykseni on otsikossa sen vuoksi kun: Jotkut nikit kirjoittavat sellaisia viestejä, joiden kirjoittajien vaikuttaisi olevan niinsanotusti Strömsööstä kotoisin (ei kielen puolesta) tai kuvittelevan, että elämä on mustavalkoista ja kaikki käyttäytyvät samoissa tilanteissa samoin kuin itse käyttäytyisi...

ps minä en tietenkään itse kuulu kumpaankaan ryhmääm :D ds
Ymmärrän kyllä syyn kysymyksellesi, mutta toisaalta melko turha kysymys siksi kun eihän sivustolla jossa rekisteröitymiseen riittää pelkkä sähköpostiosoite ja nimimerkki, ja ihan kannustetaan olemaan kertomatta oikeaa nimeään (ymmärrettävästi) voi käytännössä olla minkäänlaista keinoa valvoa keskustelijoiden ikää.
Niin, ymmärsit oikein. Kysymykseni taitaa olla retorinen tai peitellysti ilmaistuna se, että minua ihmetyttää eräitten nikkien kovin sinisilmäiset tai puusilmäiset kommentit joissakin ketjuissa. No, ei niihin tarvii reagoida, voinhan laittaa ne estolistalle
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10735
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Onko täällä käytössä keskustelijain ylä- tai alaikäraja?

Viesti Kirjoittaja damfin »

Kyllähän täällä tosiaan joistain nimimerkeistä tulee mieleen että onkohan kyseinen henkilö vielä edes 15 täyttänyt, ja sitten taas toinen ääripää esimerkiksi putsarin nimimerkit joiden tyyli saa miettimään että onkohan hän jo montakin kymmentä vuotta mahtanut olla eläkkeellä elämäänsä tympiintymässä kun alkaa seniiliys paistamaan melko vahvasti jutuista läpi.
Vastaa Viestiin