Nimimerkki Millavaan

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

aivoriihi
Axel Foley
Viestit: 2231
Liittynyt: Su Loka 04, 2015 8:16 am

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

Eikohan se ole aika selvaa, etta Milla on trolli, ehka jopa tuplaannanan "ystava"?

Jos ei ole, niin sitten on harvinaisen simppeli naisihminen, joka joko rakastaa tai haukkuu manneja, riipuen paivasta ja kellonajasta :lol: .
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Spencer

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Spencer »

Mun mielestä Millavaan on eräs palstan väriläiskistä. Olkoonkin etten alleviivaa kaikkia mannejuttuja yms mutta hän kirjoittaa niinkuin näkee ja kokee asiat. Se ei ole kovin yleistä ja tuntuu monia kovasti ärsyttävän.

Jatka vaan Milla entiseen malliin. Ja ei, tämä ei ole deittailua. Siihen olen ihan liian vanha ja väsynyt... :cry:
URSA
James Bond (David Niven)
Viestit: 11427
Liittynyt: Pe Loka 25, 2013 6:57 pm

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja URSA »

Vähän huolestuttaa ymmärtääkö Millavaan miten helppo hänet on tunnistaa kommenteista ja miten joku saattaa reagoida minfossa tehtyihin paljastuksiin tosielämässä.
Millavaan kirjoitti: Ma Loka 30, 2023 12:12 am Ja vielä tänäkin päivänä kun meen lääkäriin, ne yrittää taivutella mua muuttamaan tukiasuntoon. En tajua miksi.
Millavaan
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1395
Liittynyt: Su Elo 28, 2022 8:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

URSA kirjoitti: Pe Marras 03, 2023 2:57 pm Vähän huolestuttaa ymmärtääkö Millavaan miten helppo hänet on tunnistaa kommenteista ja miten joku saattaa reagoida minfossa tehtyihin paljastuksiin tosielämässä.
Millavaan kirjoitti: Ma Loka 30, 2023 12:12 am Ja vielä tänäkin päivänä kun meen lääkäriin, ne yrittää taivutella mua muuttamaan tukiasuntoon. En tajua miksi.
Joo ymmärrän ja nyt mun tarvii jo rajoittaa mun liikkumista tän takia. Tai just tän Alfan jutun jälkeen en uskalla enää nähdä niitä ihmisiä ketkä voi siitä tunnistaa. Eilen oli bussipysäkillä sellaisia ja pelkäsin että ne tunnistaa Kerran jo tein uuden nimimerkin ja nyt oon kertonut tällä kaikki samat asiat ja mut on tunnistettu tosi monta kertaa. 🙅
Viimeksi muokannut Millavaan, Pe Marras 03, 2023 3:19 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
aivoriihi
Axel Foley
Viestit: 2231
Liittynyt: Su Loka 04, 2015 8:16 am

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja aivoriihi »

Milla heiluu eestaas kuin tuuliviiri noissa mannepuheissaan ja paljastaa aivan liian paljon "omasta" elamastaan. Oma veikkaukseni on: trolli :? ?

Ei kukaan jarkeva ihminen lavertele asioista, jotka saattavat vaarantaa oman, tai lastensa turvallisuuden.
"It is great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people."
Pamela Anderson
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1664
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

aivoriihi kirjoitti: Pe Marras 03, 2023 3:14 pm Milla heiluu eestaas kuin tuuliviiri noissa mannepuheissaan ja paljastaa aivan liian paljon "omasta" elamastaan. Oma veikkaukseni on: trolli :? ?

Ei kukaan jarkeva ihminen lavertele asioista, jotka saattavat vaarantaa oman, tai lastensa turvallisuuden.

Tuota noin...hyvin avoimestihan tuo Milla kirjoittelee, mutta en mä nyt osaa nähdä, että miten sillä avoimuudella itseään vaarantaisi.

Itse olen samaa mieltä kuin aiempi kirjoittaja, eli Millan kaltainen höpöttäjä on ihan piristävä poikkeus tänne hampaiden kiristelijöiden joukkoon. Plus että edelleen korostaisin sitä, että ei Millan kirjoitukset suinkaan pelkkää turhanpäiväistä löpinää ole.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Millavaan
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1395
Liittynyt: Su Elo 28, 2022 8:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Tästä tuli mieleen että luin uudestaan säännöt ja siellä oli että nimimerkin ja hänen oikean nimensä yhdistäminen on erityisen rangaistavaa ja siitä huolimatta mun oikea nimi on mainittu jo kahteen kertaan mikä lienee tietenkin oma vika mutta silti.
Spencer

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Spencer »

Millavaan kirjoitti: Pe Marras 03, 2023 9:34 pm Tästä tuli mieleen että luin uudestaan säännöt ja siellä oli että nimimerkin ja hänen oikean nimensä yhdistäminen on erityisen rangaistavaa ja siitä huolimatta mun oikea nimi on mainittu jo kahteen kertaan mikä lienee tietenkin oma vika mutta silti.
Ilmoita YP. Ainakin toinen viesti oli uuden käyttäjän ainoa. Eli jonkinlainen kosto tai mielenilmaus.
inka
Jane Marple
Viestit: 1036
Liittynyt: To Maalis 10, 2011 5:54 pm
Paikkakunta: Santa Catarina

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja inka »

Itsehän tuo on kerjännyt verta nenästään jo "uransa" alusta alkaen. Jopa minä oon tiennyt hänen nimensä suht pitkään.
Ja ne jotka hänet tunnistaa noista jutuista mitkä ei ole (ihme kyllä) liittynyt mustalaisiin, eivät ole kovinkaan mielissään.
Jatka samaan tahtiin, niin jatkossa kannattaakin ehkä hiukan vilkuilla ympärilleen ulkoilmassa.
Ja korostan ettei tuo ollut mikään uhkaus, vaan ihan toteamus!
Pää kiinni painajainen -Klamydia-
WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1786
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Millavaan kirjoitti: Pe Marras 03, 2023 9:34 pm Tästä tuli mieleen että luin uudestaan säännöt ja siellä oli että nimimerkin ja hänen oikean nimensä yhdistäminen on erityisen rangaistavaa ja siitä huolimatta mun oikea nimi on mainittu jo kahteen kertaan mikä lienee tietenkin oma vika mutta silti.
Ellen ihan väärin muista, niin ylläpitokin on sinua varoittanut liian henk.kohtasista viesteistä ja poistanutkin niitä. Joten sinuna katsoisin peiliin, enkä syyttäisi muita.
Itse en ole nähnyt oikean nimesi mainitsemista tuota Millaa lukuunottamatta, joten sekin on nyt aika...
Avatar
dazu
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4667
Liittynyt: Pe Elo 19, 2011 4:28 pm
Paikkakunta: Tampereen puukotushoodit

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja dazu »

Millavaan kirjoitti: To Loka 19, 2023 11:37 amMun on kyllä aina tehnyt mieli jollekin vangille kirjoittaa. Ja olen toki kirjoitellutkin kun on ex miehet olleet vankilassa mutta tunnetulle vangille, vaikka Michael penttilälle.
Millavaan kirjoitti: To Loka 19, 2023 8:15 pmJaa no ite en kyllä mitään päihteitä tykkää käyttää mutta etsin ihmistä joka tarvii hoivaa ja huolenpitoa ja jonka voi parantaa kun sitä tarpeeksi kovasti vaan rakastaa. 🙅
Psykopaattia, tai sarjamurhaajaa ei vaan voi parantaa, vaan sellaiseen sotkeutuessasi vahingoitat vain itseäsi ja läheisiäsi. Sama, kuin veisit leijonan kotiisi.
Psykopaatin rakastaminen menee kokonaan hukkaan, koska psykopaatti on saalistaja, jolla ei ole tunteita ja, joka ei välitä toisen tunteista. Kyse on tyypistä, joka tavoittelee kaikkivoipaisuuskokemusta toisten kustannuksella. Penttilä haluaa valtaa, koska valta kiihottaa ja hän saa tätä kiihottavaa valtaa kuristamalla Millaa, tai vaikka Millan naapurissa asuvaa tyttöä.

Tietysti seksifantasiana ihan mielenkiintoinen, että Milla on käsiraudoissa ja jalkaraudoissa, kun Penttilä panee tätä anaaliin ja kuristaa samalla tajun pois ja sitten elvyttää ja sitten taas kuristaa. Se olisi hengenvaarallista s/m:aa ilman turvasanaa.

Millan kohdalla voi tietysti olla kyse myös siitä, että hän on itsekin oikeasti kiinnostunut vain vallasta ja, että hän uskoo pääsevänsä vallankahvasta kiinni, tehdessään tuttavuutta näiden kaikkivoipaisina esiintyvien tyyppien kanssa.
Suomen on ottanut otteeseensa USAsta ja Venäjältä johdettu alt-right oikeisto ja USAsta johdettu vihervasemmisto, jotka toteuttavat USAn ja Venäjän sisäpolitiikkaa Suomessa ja ovat näin tehneet Suomesta ks. maiden jatkeen ja vieneet Suomelta itsenäisyyden
Knobster
Theo Kojak
Viestit: 1134
Liittynyt: To Loka 08, 2020 10:19 pm

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Knobster »

WalkingDisaster kirjoitti: Ma Marras 06, 2023 12:27 am
Millavaan kirjoitti: Pe Marras 03, 2023 9:34 pm Tästä tuli mieleen että luin uudestaan säännöt ja siellä oli että nimimerkin ja hänen oikean nimensä yhdistäminen on erityisen rangaistavaa ja siitä huolimatta mun oikea nimi on mainittu jo kahteen kertaan mikä lienee tietenkin oma vika mutta silti.
Ellen ihan väärin muista, niin ylläpitokin on sinua varoittanut liian henk.kohtasista viesteistä ja poistanutkin niitä. Joten sinuna katsoisin peiliin, enkä syyttäisi muita.
Itse en ole nähnyt oikean nimesi mainitsemista tuota Millaa lukuunottamatta, joten sekin on nyt aika...
Näin itse toisen näistä nimien yhdistelyistä ja se ei ole täällä tosiaankaan ok. Ja joo henkilön kyllä tunnistaa muutenkin kaikesta mitä on höpötellyt ja varmaan hänet tuntevat tunnistavat jo tyylistä. Ihan hassu höpötellijä meikäläisen mielestä :D

Nimien heittelijöille bännit kiitos?

edit: Ai niin. En tiedä mistä Millavaan löytää näitä romanikuskeja busseihin :D En ole tavannut oikeastaan yhtään vaikka tampereella usein busseilenkin. Ehkäpä en vaan ole huomannut kun ei niin kiinnosta kuka tai mikä sitä ajelee.
Millavaan
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1395
Liittynyt: Su Elo 28, 2022 8:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

Mistä joku on saanut päähänsä että minä pitäisin vallasta? Päinvastoin tykkään siitä alisteisesta roolista mikä noiden sosiopaattien kanssa on, kun sun pitää tehdä kaikki eikä se riitä. Niin ja seuraavalle noista ronanikuskeista, nyt oon tosiaan nähnyt jo 4 eri Romania viiskymppisen linjalla. Kaks ajaa sitä vakkariin ja vitosella on se kaupungin komein romanikuski.
Knobster
Theo Kojak
Viestit: 1134
Liittynyt: To Loka 08, 2020 10:19 pm

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Knobster »

Millavaan kirjoitti: La Marras 11, 2023 3:16 pm Mistä joku on saanut päähänsä että minä pitäisin vallasta? Päinvastoin tykkään siitä alisteisesta roolista mikä noiden sosiopaattien kanssa on, kun sun pitää tehdä kaikki eikä se riitä. Niin ja seuraavalle noista ronanikuskeista, nyt oon tosiaan nähnyt jo 4 eri Romania viiskymppisen linjalla. Kaks ajaa sitä vakkariin ja vitosella on se kaupungin komein romanikuski.
Meneekö vitonen Vuorekseen vai ajeleeko sitä omituista reittiä TAYSilta/TAMKilta Hervantaan? En tiedä en ole nähnyt siinä romanikuskia mutta ihan sama. Onhan tuosta jo aikaakin :D
URSA
James Bond (David Niven)
Viestit: 11427
Liittynyt: Pe Loka 25, 2013 6:57 pm

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja URSA »

Mistä tunnistaa romanikuskin?
Vastaa Viestiin