Madeleinen tapaus ( Ketju 3)

Ulkomailla kadoksissa olevat henkilöt
Mata Hari
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Mata Hari »

Kumma mies tyo Payne , kun ei ollut kiinnittänyt huomiota siihen mitä Katella oli päällä. Kai sitä nyt kaverin vaimo hiukan kiinnostava on pyyhkeessä, vai mites on hyvät herrat? :wink:
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Tutkiskelija kirjoitti:[
Noh noh. Minunko vastuulla se on mitä sinä vastaat. Eihän toki.
No ei toki. Vastasi vain hyvin kysymykseesi ja oli sikäli adekvaatti.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Minä väittäisin, että jos minun mieheni menisi naapuriin piipahtamaan ja rouva tulisi ovelle suoraan suihkusta pyyhe ympärillään, mieheni kyllä muistaisi sen ja pystyisi asian erittelemmään 'kuulusteluissa'.

Mutta jos naapurin rouvalla olisi jotain aivan normaalia päällään, hän ei varmasti osaisi sanoa mitä rouvalla päällä oli.
:wink:

Payne sanoo jutelleensa Katen kanssa 3-5 min. ja Kate sanoo jutelleensa Paynelle 30 sec. :?:

Onko Kate niin 'ujo' luonne, että vain nopeasti huikkasi oven raosta ja veti oven kiinni?
En minä tee noin ystäville. Vaikka olisinkin pyyhe päällä. :roll:
Teleksi
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Teleksi »

Tarkastellaanpa näiden tietojen valossa Davidin tenniksen peluuta:

18:30/ 18:40 David tulee tenniskentällä baarista ja lähtee koputtelemaan Katen oveen

18:30/18:40 David palaa kertomaan, että Katella on homma hanskassa

18:32/18:42 David lähtee vaihtamaan päälleen tennisvaatteet.

19:00/19:10 David palaa tennisvaatteissaan (jos on uskominen Gerryä)

Sitten menee sekavaksi: David toteaa, että hän pelasi ainakin reiluun puoli kasiin tai kahdeksaan. Kun taas Diane Webster toteaa, että hän lähti seitsemältä tenniskentältä ja hänen vävynsä (David) tuli kymmenen minuutin päästä perässä. Eli Dianen mukaan David tuli 19:10 kieppeissä kylvettämään lapsiaan: hän ei ehtinyt siis pelaamaan tennistä kun korkeintaan kymmenen minuuttia. Tai sitten Diane erehtyi puolituntia tai kolme varttia ajasta.

Joten Davidilta pitäisi kysyä oliko hän tuona iltana kylvettämässä lapsiaan. Jos näin ja jos (muistaakseni) David tuli Tapas-baariin kahdeksalta, niin hänellä oli helkkarin moinen kiire, jos hän pelasi lähemmäs kasiin ja ehti sitten vielä kylvettää lapset ja laittautua itse valmiiksi. Jos taas Diane erehtyi ajasta, niin sitten on mielenkiintoista, että David todisti Gerryn lähteneen 19:20 kun hän itse oli lähtenyt jo kymmenen minuuttia aikaisemmin.
MissHolmes
Ben Matlock

^ :lol:

No jo on hoppuista.
Pitäisikö nyt analysoida kaikkien liikkeet tuolla Teleksin tyylillä?

Onko tämä kaikki juuri sitä mikä tekee portugalin poliisin mukaan sieppauksen hieman oudon tuntuiseksi?

Ensin koko alku illan aikataulu on kaikilta täysin selaisin, mutta lasten tarkistukset sitten kuitenkin olisi kaikilla mielessä minuutilleen?
mankeli
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja mankeli »

tuolla yhden tunnetun blogin :D kommenteissa oli ihmetelty, että sen jälkeen kun McCannien epäilty status on poistettu, heillä olisi ollut mahdollisuus kertoa julkisesti oma näkemyksensä asiasta. Mutta yhden yhtä haastattelua eivät ole enää sen jälkeen antaneet.

Muistaakseni käyttivät monta kuukautta syynä puhumattomuuteensa sitä, etteivät voi kertoa mitään koska tutkinta on kesken ja he itse epäiltyinä.

Tämähän ei tosiaan nyt enää voisi olla syynä.

Jossain oli myös muiden kadonneiden lasten vanhemmat ihmetelleet sitä, että McCannit ovat tyytyneet poliisin päätökseen etsinnän lopettamisesta. Heidän mielestään vanhempien olisi pitänyt vaatia poliisia jatkamaan etsintöjä. Muistaakseni, italialaisen Denisen äiti on nimenomaan tehnyt kaikkensa (oli jopa nälkälakossa), että poliisi jatkaa Denisen etsintöjä aktiivisesti.

McCannit eivät ole muuten olleet paljonkaan yhteydessä muihin vanhempiin joilta on lapsi kaapattu, ilmeisesti eivät sitten kaipaa mitään vertaistukea.
MissHolmes
Ben Matlock

^ jos sinä olet partiolainen, menetkö muuten vain pyhäkouluun?

Kyllä minä näe syyni siihen, ettei heillä ole muutenkaan ollut halua olla yhteistyössä tai tekemisissä muiden kadonneiden lasten vanhempien kanssa.

Pariskunta on maksimissaan käyttänyt muita kadonneita lapsia Madeleinen julkisuudessa pysymiseen: espanjalaisen romaani tytön kadotessa Madeleine uutisointi alkoi hiipua. Tytön vanhemmilta lupaa kysymättä McCann -tiimi käytti tuon Mary Luzin kuvaa omissa kampanjoissaan ja koittivat väen vängällä yhdistää jutut. Säälittävää.

http://www.typicallyspanish.com/news/pu ... 5143.shtml
mankeli
Hetty Wainthropp

MissHolmes kirjoitti:^

Kyllä minä näe syyni siihen, ettei heillä ole muutenkaan ollut halua olla yhteistyössä tai tekemisissä muiden kadonneiden lasten vanhempien kanssa.

Pariskunta on maksimissaan käyttänyt muita kadonneita lapsia Madeleinen julkisuudessa pysymiseen

kyllä näin on tehneet.

Muut kadonneiden vanhemmat ovat ainakin jollain tasolla pitäneet yhteyttä toisiinsa, ovat myös yrittäneet saada yhteyttä McCanneihin, ainakin Yeremin äiti taisi yrittää ottaa heihin yhteyttä, ja McCannit eivät olleet vastanneet yhteydenottopyyntöön.
Marsalkka
Horatio Caine

mankeli kirjoitti:Jossain oli myös muiden kadonneiden lasten vanhemmat ihmetelleet sitä, että McCannit ovat tyytyneet poliisin päätökseen etsinnän lopettamisesta. Heidän mielestään vanhempien olisi pitänyt vaatia poliisia jatkamaan etsintöjä. Muistaakseni, italialaisen Denisen äiti on nimenomaan tehnyt kaikkensa (oli jopa nälkälakossa), että poliisi jatkaa Denisen etsintöjä aktiivisesti.
Huomasivat ilmeisesti, ettei homma tomma:

Maddyn vanhemmat julistettiin virallisesti epäillyksi viime syyskuussa. McCannien tiedottaja Clarence Mitchell totesi BBC:lle, etteivät vanhemmat vielä tiedä, miten suhtautua lehtitietoihin. He kuitenkin toivovat, että heidän asemansa epäiltyinä poistettaisiin.
Sen sijaan he aikovat jatkaa tytön etsintää omin voimin, vaikka poliisi lopettaisi tutkinnan.

"Mitä tapahtuu kaikille johtolangoille, kaikille kontakteille? Poliisilla on hallussaan tuhansia tiedonjyviä. Nämä tiedot eivät saa jäädä makaamaan jollekin hyllylle keräämään pölyä", Mitchell sanoi BBC:lle.
McCannit eivät ole muuten olleet paljonkaan yhteydessä muihin vanhempiin joilta on lapsi kaapattu, ilmeisesti eivät sitten kaipaa mitään vertaistukea.
Ihmiset ovat erilaisia. Lienee täysin heidän oma asiansa.

Mutta mustamaalukseen tällaisia seikkoja voi tietysti käyttää, jos sattuu ilkeämielinen olemaan.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
mankeli
Hetty Wainthropp

Marsalkka kirjoitti:

Mutta mustamaalukseen tällaisia seikkoja voi tietysti käyttää, jos sattuu ilkeämielinen olemaan.
ei tarvitse olla ilkeämielinen, asioita voi katsoa myös muilta näkökohdilta, kuin sinun laillasi mustavalkoisesti.

Voisi vaikka ajatella, että vanhemmat eivät halua olla muiden kadonneiden lasten vanhempien kanssa tekemisissä, siksi kun ei ole pokkaa. McCann show pyörii hyvin Mitchellin ansiosta, ja vanhemmat itse hoitelevat ihan omia asioitaan.

Onko Metodo3 ja muut yksityiset etsivät onnistuneet muka jotenkin paremmin etsinnöissä kuin poliisi???

Mikä muka osoittaa sen, ettei poliisin etsinnöissä homma toimi, mutta muiden etsijöiden kohdalla toimii??

Siksikö, että poliisi taisi osua oikeaan arvailussaa, ja muut etsijät etsivät tätä olematonta kaappaajaa? Silloinhan on tietysti parempi vanhempien kannalta, että poliisi etsinnät lopettaakin.
MissHolmes
Ben Matlock

Niin ja jos nuo yksityiset tahot nyt sitten jotain vielä etsivät, niin ihmeen hiljaa sen tekevät verrattuna siihen alkuaikojen hälyyn ja lähes joka viikkoiseen lehdistön kautta raportointiin.

Mutta minä uskon, että myös tuo oli oma osansa tätä valtaisaa media kampanjaa, jonka merkityksenä en jaksa nähdä mitään muuta kuin oman mokan peittely ja pieni monumentti ja kunnianosoitus edesmenneelle tyttärelle.

Näin Madeleine jää kaikkien mileen, vaikka nukkuikin pois liian varhain.

Sairasta, mutta mahdollista.
Olihan suurissa kuvitelmissa itse Sir Elton Johnkin....niin mikä ettei...
Marsalkka
Horatio Caine

mankeli kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:

ei tarvitse olla ilkeämielinen, asioita voi katsoa myös muilta näkökohdilta, kuin sinun laillasi mustavalkoisesti.
Minä pidän kaikki mahdollisuudet avoimina. En keskity säälittävään reposteluun sellaisten ihmisten asioista, joita en tunne, enkä sellaisista asioista, joista minulla ei ole todellista tietoa.
MissHolmes
Ben Matlock

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1581041

Onko tämä sama Mari Olli kuin se joka teki varman näkö havainnon Madeleinestä?

Minusta tuo Madeleine Mari oli 45 v ja ''norjalainen''.

Onko Mari Olli joku internationaali nimi? Ja onko tuo nimi enne siihen, että päädyt otsikoihin?

ja vielä lisäys: onko tuo nimi tae sille, että nait britin?

Oliko tuosta ''alkuperäisestä'' Mari ollista missään kuvaa?
Tästä uudesta alla lisättynä.

Kuva
debbie

Viesti Kirjoittaja debbie »

Tuli mieleen tällainenkin, kun seurasin sitä Eurassa kadonneen kaksivuotiaan ja hänen isoäitinsä juttua. Tämä mummo makasi lumihangessa kuolleena lapsenlapsensa kanssa jossain Mestilän tienhaaran lähistöllä, siis lähellä kotiaan.
Heistä oli tehty tosin näköhavaintoja Kanariallakin.

Madeleinekin on nähty jopa Karibialla, jossain vaiheessa hänestä tuli arabi, jossain vaiheessa poika.. :shock:

Merta edemmäs kalaan ei tarvitsisi mennä tässäkään tapauksessa, uskon minä.
MissHolmes
Ben Matlock

Mikä Euran juttu? Lapsi ja isoäiti?
Koska?

Minä olen ihan pihalla. Kuin lumiukko.

Laitatko linkkiä.
Lukittu