Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
viivahattu
Javier Pena
Viestit: 1874
Liittynyt: Ti Touko 02, 2023 10:10 am

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

Jaahas, täällä on Ibi Loven katoamisen ja JohannaK:n sekoilujen veroinen draama näköjään kehitteillä. Ketju seurantaan ja popparit mikroon.
Tunteeton55
Jack Taylor
Viestit: 15
Liittynyt: Ke Marras 08, 2023 1:38 am

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja Tunteeton55 »

Tunteeton55 kirjoitti: Ke Marras 08, 2023 5:39 pm Oletteko te miettineet, että entä jos tuo Tonin kirjoittama juttu ei olekaan totta vaan onkin katkera ja pakkomielteinen hullu joka on saanut pakit ja toimii siksi näin?
Itse tunnen tämän kristan erittäin hyvin ja hän ei ole tuommoinen niinkun väitetään.
2017 krista oli muutenkin sinkku mutta hänellä oli erään basistin kanssa juttua. Kihloista hän erosi silloin 2016 keväällä, että ei todellakaan ollut pettänyt ketään vaikka niin täällä väitetään.
Krista oli kyllä pettänyt lapsenisää Tonin kanssa mutta sellaisten syitten takia mitä ei julkisuudessa olla tuotu esille.

Teki kristakin väärin ja varmasti katuu tekojaan.


Tuokin on jotenkin hullua miten jotkut täällä väittää että Krista olisi varastanut joltain rahaa.

Krista on empaattisin, hyvä sydämmisin ihminen kenet oon koskaan tuntenut.


Ps. Krista ei ole ollut koskaan naimisissa ja kerran vain kihloissa.

Minua oksettaa ihmiset ketkä nielevät kaiken paskan mitä näkevät lehdissä tai netissä ilman että tietävät oikeasti molemmat puolet.

Joten herätkää ihmiset ajattelemaan!! :roll:
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8310
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Nyt on jo kaikki kerma ketjussa.

*poistettu spekulaatiota nimimerkin takaisesta henkilöllisyydestä*tm

Mut hei, eipä tässä taida olla vielä oikein rikosta tapahtunut.
Eipä taida olla edes rikosilmoitustakaan.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin. :mrgreen:
Satunnaisohikulkija
Remington Steele
Viestit: 237
Liittynyt: Ti Touko 23, 2023 10:49 pm

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja Satunnaisohikulkija »

Herää mielikuva, että ekstrovertin tyypin asperger on kohdannut klassisen patologisen valehtelijan.

Ensin mainittu voi lopulta pärjätä hyvinkin elämässään, kunhan ottaa asioita huumorilla ja oppii kokemastaan. Jälkimmäisellä olisi luultavasti aihetta terapiaan, mutta nuo kyllä yleensä valehtelevat ummet ja lammet myös terapeuteilleen, koska tyydytystä tuo nimenomaan se, että pystyy sekoittamaan muidenkin ihmisten todellisuudet fiktiollaan.

Tämä on täysin spekulaatiota eikä esitä mitään diagnooseja.
JanitaSlim
Jessica Fletcher
Viestit: 3359
Liittynyt: Pe Syys 18, 2020 5:51 pm

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

John Kimble kirjoitti: Ti Marras 07, 2023 11:58 pm Tämä "Krista" kuulostaa aika tyypilliseltä pettäjältä, joka valehtelee ihan kaikesta. Kerran pettäjä, aina pettäjä. Tällaisiin ihmisiin ei kannata tuhlata minuuttiakaan aikaa. Tekstistä ei selvinnyt onko "Kristan" aviomies näyttänyt perävaloja vai katseleeko vielä tätä valehtelijaa.
Siinä on vaan sellanen ongelma, ettei ihmisistä päällepäin käy selville kuka on luotettava ja kuka ei. Ja osa osaa melko pitkäänkin esittää luotettavaa. Tietysti, jos asuu Posiolla, jossa ei ole muita ihmisiä kuin osa koulukavereista jäljellä niin tuollaista ongelmaa ei ole.
JanitaSlim
Jessica Fletcher
Viestit: 3359
Liittynyt: Pe Syys 18, 2020 5:51 pm

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Winterghost kirjoitti: Ke Marras 08, 2023 7:46 pm
Jannes kirjoitti: Ke Marras 08, 2023 7:20 pm
Tunteeton55 kirjoitti: Ke Marras 08, 2023 6:39 pm
Ja kristan kanssa juttelin tänään eikä hän ole varastanut keneltäkään mitään korttia tai rahaa tai mitään. Että kristahan voi sinusta nostaa kunnianloukkaus syytteen niinkun yhdestä toisestakin täällä kirjottaneesta.
Mä oon sen koira ja kysyin tänään niin on vieny saakeli kortit ja rahatkin, ja sano vielä että kaduttaa kuinka valehtelee päin naamaa parhaalle ystävälleenkin :(

Kertoo jo jotain ihmisestä jos noin epäonnisesti yrittää itseään puolustaa esittämällä ”ystävää”. Uhkailu rikosilmoituksella taas kielii siitä, että melkoinen epätoivon tunnelma vallitsee tällä ”kristalla” kun hänen tekojaan puidaan.

Ja ei mitään muuuuuuta. 😎
Tämän perusteella tämä Krista (sukunimi?) voisi olla narsisti? Narsisti, kun ei muuten vihaa mitään niin paljon kuin kasvojensa menetystä ja paljastumista. Narsisti on myös taitava manipuloimaan ja kusettamaan ihmisiä.

Touché
Joosua
Jessica Fletcher
Viestit: 3073
Liittynyt: Pe Helmi 15, 2019 11:35 pm

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja Joosua »

kakkosurpo kirjoitti: Ke Marras 08, 2023 8:56 pm Nyt on jo kaikki kerma ketjussa.

*poistettu spekulaatiota nimimerkin takaisesta henkilöllisyydestä*tm

Mut hei, eipä tässä taida olla vielä oikein rikosta tapahtunut.
Eipä taida olla edes rikosilmoitustakaan.
*poistettu turha vastaus henkilöllisyyden arvuutteluun*tm

On ollut emäntäasiat hyvin hoidossa jo jonkin aikaa ja näin näyttäisi jatkuvankin joten mihinkään Kristoihin tai muihinkaan ei ole tarvetta sekaantua. Ja toivotaan että muutkin löytäisivät parempaa seuraa kuin hän.
Ettämitenoli
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: Pe Marras 03, 2023 7:55 am

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja Ettämitenoli »

kakkosurpo kirjoitti: Ke Marras 08, 2023 8:56 pm Nyt on jo kaikki kerma ketjussa.

*poistettu spekulaatiota nimimerkin takaisesta henkilöllisyydestä*tm

Mut hei, eipä tässä taida olla vielä oikein rikosta tapahtunut.
Eipä taida olla edes rikosilmoitustakaan.
On tästä tutkinta meneillään Kuopion poliisilla, käsittääkseni Kristaa myös kuultu aiheesta jo kun viimeinen kuulustelu suoritettiin osaltani parisen viikkoa sitten.

*poistettu vihjailuja nimimerkin henkilöllisyydestä*tm
Tukulti-Ninurta I
Hetty Wainthropp
Viestit: 495
Liittynyt: Pe Touko 23, 2008 12:26 pm

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja Tukulti-Ninurta I »

multsi kirjoitti: Ke Marras 08, 2023 10:15 am Osaisiko joku psykologiaa tunteva sanoa tai spekuloida, että mikä tämän naisen diagnoosi/-sit voi olla? Kiinnostaa mielenkiinnosta, sillä jotainhan tuossa taustalla on.
Jos on toistuvaa käytöstä moinen ja valehtelee minkä kerkiää, niin lähtisin itse veikkaamaan jonkinlaista persoonallisuushäiriötä, vaikka sellaiseen diagnostikkaan en omaa päteevyyksiä. Mutta eikös spekuloininen ollut sallittua?
Mutta kait tuonlaisessa kuviossa henkilö saa nautintoa kaikesta siitä valheen perille syöttämisessä ja ihailuksi tulemisessa, voi olla että saa voimakaasti kiksejä rakkaushuumeesta, kun tapaa uusia ihastuksen kohteita ja heiltä huomiota.

Mistä tämän "tarinan Kristan" someprofiilin löytää, kiinnostais nähdä että onko ulkonäkö sellainen, mikä auttaa saamaan miehet satimeen ja pikkurillin ympärille, vai omaako vain niin hyvät jekutustaidot, että miehet syö kädestä kaiken, mitä hän tarjoaa?
" Silmä silmästä, Hammaskeiju hampaasta! "
etoleystävä
Alibin satunnaislukija
Viestit: 52
Liittynyt: Ti Elo 18, 2020 3:15 pm

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja etoleystävä »

Tunteeton55 kirjoitti: Ke Marras 08, 2023 6:39 pm
Ja kristan kanssa juttelin tänään eikä hän ole varastanut keneltäkään mitään korttia tai rahaa tai mitään. Että kristahan voi sinusta nostaa kunnianloukkaus syytteen niinkun yhdestä toisestakin täällä kirjottaneesta.
Jaa oletkos sinä *******joku yleinen syyttäjä, vai miten voit nostaa syytteen kunnianloukkauksesta? Minä minä minä en ole tehnyt mitään väärää tietysti niih. Kyllähän tuollainen käytös kertoo, että on jonkinlaisia häiriöitä tai häiriö, eikä ole rehellinen tai hyväntahtoinen kun voi systemaattisesti huijata toista noin ikävästi. Ainakin persoonallisuushäiriöisille tuollainen on tyypillistä käytöstä ja sitten aina syytetään muita ja itse ollaan puhtaita pulmusia mukamas.
Ettämitenoli
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: Pe Marras 03, 2023 7:55 am

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja Ettämitenoli »

Ei Krista mikään malli ole, aika perus muikkeli kyseessä mutta osaa puhua ja tietää miten pitää puhua jotta saa miehet puhuttua pyörälle päästään.
Yrjö Yrjönpoika
Christopher Lorenzo
Viestit: 1639
Liittynyt: Pe Elo 04, 2023 10:05 am

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

Ettämitenoli kirjoitti: To Marras 09, 2023 12:53 am Ei Krista mikään malli ole, aika perus muikkeli kyseessä mutta osaa puhua ja tietää miten pitää puhua jotta saa miehet puhuttua pyörälle päästään.

Ehkäpä juuri normi perusnainen onkin parempi vedättäjä kuin sellainen joka on viimeisen päälle bätäng, jollaisen kohdalla moni mies saattaa ehkä helposti alkaa miettiä ja jopa epäillä että mitenkäs nyt "tuollainen nainen" on kiinnostunut minusta, kun ei flaksi ole aiemmin ollut äärimmäisen huimaava.
Avatar
thonder_wavemastor
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: La Marras 11, 2023 12:36 am
Paikkakunta: Joensuu

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja thonder_wavemastor »

Ettämitenoli kirjoitti: Ti Marras 07, 2023 11:29 pm
SiriuksenSamurai kirjoitti: Ti Marras 07, 2023 11:12 pm Sukunimi alkaa P kirjaimella. Toinen etunimi A kirjaimella.
Otan osaa että olet kyseiseen naiseen törmännyt, itse menossa kyseisen naisen kanssa käräjille kun varasti mun pankkikortin ja ehti yön aikana nostaa sieltä reilu 1000€, tuli siinä seksille (vielä huonolle sellaiselle) hintaa koska rahoja tuskin saa koskaan takaisin 😰
Morjesta 👋, todella ikävä kuulla, että säkin oot joutunut Kristan kanssa tekemisiin 😕 Sopiiko, että kysyn muutaman tarkentavan kysymyksen?

1. Pystytkö todistamaan tuon, että Kuopion poliisi tutkii tätä juttua? Mulle on tullut monenlaisia yhteydenottoja Kristan uhreilta, mutta kukaan ei ole aiemmin syyttänyt Kristaa varkaaksi. Toki Krista on aiheuttanut taloudellistakin vahinkoa näillä sen sekoiluilla – mullekin tuli turpaan tuosta Kontioniemeen muutosta about 1500-3000 euroa (riippuen miten laskee), mutta tää sun case poikkeaa silti kaavasta.

2. Mitä kautta yhdistit minut tähän? Mehän emme tietääkseni ole olleet koskaan yhteyksissä… Mua ei sinäänsä haittaa, että linkitit tuon mun kesäkuisen Facebook-päivityksen: mä seison kyllä sanojeni (ja emojieni, kjeh) takana, mutta olen hieman hämmentynyt tästä “kunniasta”.

3. Milloin tämä väitetty pankkikorttivarkaus on tapahtunut?


Ystävällisin terveisin, Toni (nimi ei muutettu)
Avatar
thonder_wavemastor
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: La Marras 11, 2023 12:36 am
Paikkakunta: Joensuu

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja thonder_wavemastor »

multsi kirjoitti: Ke Marras 08, 2023 10:15 am Osaisiko joku psykologiaa tunteva sanoa tai spekuloida, että mikä tämän naisen diagnoosi/-sit voi olla? Kiinnostaa mielenkiinnosta, sillä jotainhan tuossa taustalla on.
Elokuussa muhun otti yhteyttä Karjalaisen toimittaja liittyen tuohon kesäkuiseen Facebook-päivitykseeni. Suostuin haastateltavaksi. Toimittaja haastatteli minun lisäksi myös asiantuntijaa. Mielestäni tämä asiantuntijan kommentti osuu naulan kantaan:

“Sosiaalipsykologin ja tietokirjailijan Janne Vilajamaan mukaan kyky esiintyä jonain toisena, empatiakyvyttömyys ja tunteilla leikkiminen voivat liittyä narsismiin ja psykopatiaan. Isommassa mittakaavassa valheellisuus kytkeytyy maksimaaliseen illuusion luomiseen ja muiden ihmisten hyväksikäyttöön. Hän on käsitellyt paljon näitä teemoja muun muassa tuoreessa Ilkeät ihmiset -kirjassaan.

Jotkut huijarit hakevat aivan uuden persoonallisuuden luomisella jännitystä elämäänsä mutta eivät kiinnostu siitä, millaista jälkeä se aiheuttaa huijatulle.”
Ettämitenoli
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: Pe Marras 03, 2023 7:55 am

Re: Kaksoiselämää elänyt tuore puoliso valehteli Toni Aaltolalle, 33, lähes kaikesta – Oli perhe toisaalla

Viesti Kirjoittaja Ettämitenoli »

thonder_wavemastor kirjoitti: La Marras 11, 2023 12:36 pm
Morjesta 👋, todella ikävä kuulla, että säkin oot joutunut Kristan kanssa tekemisiin 😕 Sopiiko, että kysyn muutaman tarkentavan kysymyksen?

1. Pystytkö todistamaan tuon, että Kuopion poliisi tutkii tätä juttua? Mulle on tullut monenlaisia yhteydenottoja Kristan uhreilta, mutta kukaan ei ole aiemmin syyttänyt Kristaa varkaaksi. Toki Krista on aiheuttanut taloudellistakin vahinkoa näillä sen sekoiluilla – mullekin tuli turpaan tuosta Kontioniemeen muutosta about 1500-3000 euroa (riippuen miten laskee), mutta tää sun case poikkeaa silti kaavasta.

2. Mitä kautta yhdistit minut tähän? Mehän emme tietääkseni ole olleet koskaan yhteyksissä… Mua ei sinäänsä haittaa, että linkitit tuon mun kesäkuisen Facebook-päivityksen: mä seison kyllä sanojeni (ja emojieni, kjeh) takana, mutta olen hieman hämmentynyt tästä “kunniasta”.

3. Milloin tämä väitetty pankkikorttivarkaus on tapahtunut?


Ystävällisin terveisin, Toni (nimi ei muutettu)
Tottahan toki vastailen sun kysymyksiin:

1. Miten haluat että sen todistan mutta luulin että Kuopion poliisi olisi ollut sinuun yhteydessä sillä tutkija kertoi puhuneensa jonkun toisen uhrin kanssa myös.

Luultavasti tässä tapauksessa tilaisuus teki varkaaksi ja ainakin sillon valitteli huonoa rahatilannetta.

2.Iltalehden juttu tuli vastaan jo muutama viikko sitten jolloin tein tänne tunnuksen mutta jostain syystä rekisteröinti ei mennyt läpi ja sitten aihe unohtui hetkeksi, kunnes Facebook tuttava oli jakanut sun fb postauksesta screenshotin seinälleen saatesanoilla että kaikenlaisia dorkia sitä onkin miehissä.

Iltalehdessä sun nimi oli kokonaisuudessaan.

3.Tämä tapahtunut ennen sun juttua jo, ei kauaa mutta jonkin verran aikaisemmin. Tietääkseni Krista tehnyt aikaisemminkin vastaavaa.


Se ettet ole joutunut varkauden tai kavallukseen uhriksi on varmaan sattumaa tai hyvää tuuria mutta kyllä tuo sun tapaus on aika surullinen.

Voisit kyllä kertoa miksi aikuinen mies menee noin nopeasti kihloihin ja muuttaa vielä ”yhteen” toiselle paikkakunnalle ilman kunnollista tuntemista?
Vastaa Viestiin