Mikä ärsyttää tänään?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Cotton kirjoitti:Kävin tänään kansallisarkistossa otattamassa kopioita erästä minfon ketjua silmälläpitäen ja merkitsin ihan tarkkaan sivut jotka halusin kopioitavan, mutta kuinkas kävikään! Kotona huomasin, että välistä puutui yksi sivu!!!
Voin aavistaa tunteesi. Minulla kävi tänään samantyyppinen juttu erään selvittämättömän kanssa. Ihan varmasti kuvasin tuon jutun, mutta ei sitä nyt enää ole missään :twisted: *diapamnappailio* Noh, kyllä se jostain löytyy joskus...
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Spider
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Spider »

Satuin avaamaan television samalla hetkellä kun sieltä tuli ohjelma nimeltä B-studio. :shock: Kattooko tommosta paskaakin joku?
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)
pekkaeric
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja pekkaeric »

Avovaimon hormoniepätasapaino vituttaa...
pekkaeric
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja pekkaeric »

...tarkennan, koska se huojuttaa minuakin.
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Voisin pieksää ihmiset, jotka ei tajua ettei kaikkea saa mitä haluaa. Ja ettei se ensiasunto voi olla se hienoin ja upein lukaali, jossa viettää loppuelämänsä. Ja että sekin paikka missä nyt sattuu hengaamaan, on jonkun (allekirjoittaneen) koti ja että siellä ASUU ihmisiä, eikä niistä ole kiva katsella kun vieras tulee ja sotkee ja jättää astioita minne sattuu ja sotkua ja vastaavaa kaikkialle. Ja suuttuu, jos sanoo hiemankin jotain mikä ei juuri sillä hetkellä satu olemaan arvon vieraan mieleen. Eikä yhtään kiitoksen sanaa mistään, vaikka asukas joutuu maksamaan vuokran että sillä arvon vieraalla olisi myös katto pään päällä, veden, että arvon vieras voi olla puhtaana ja sähkön, että arvon vieras voi jättää valot ja telkkarit päälle lähtiessään jonnekin.

Arvon vieras sai jopa uuden vaateparren että näyttäisi siistimmältä asunnonhaussa, eikä siitäkään yhtään ainoaa edes vahingossa kiitokseksi mieltävää ole kuulunut.

Heittäisin pihalle koko ihmisen, mutta kun tiedän ettei siitäkään mitään tulisi, saisin vain syytteen heitteillejätöstä tai jostain, kun arvon vieraalla ei ole muuta paikkaa minne mennä.

Vituttaa niin saatanasti, että harkitsen vuokranmaksun poisjättöä ja lähteväni lomailemaan silläkin rahalla, ettei tarvitsisi aikaansa täällä viettää.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

VoDKa-pupunen, paras neuvo ikinä: heitä se jo jumalauta sentään pihalle :shock: Tarjoan apuani ilmaiseksi, voin tulla verenhimoisten (tai makkaranhimoisten...) koirien kanssa häätöhommiin.

Tänään ilmeni - aivan odotetusti - että ihmiset ovat edelleen suurimmaksi osin idiootteja. Toisaalta sitä on yllättynyt, mutta toisaalta... niin.
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

joey, älä heitä toivoa vielä...kyllä sitä älykkyyttä jossakin vielä esiintyy :lol:

olen pettynyt siihen että kropassa ei ole mitään tuntemuksia eilisestä body compatista :? pilateksen jälkeen vatsassa tuntuu lujaa ja ihanasti...jään siis odottamaan että lihakset ovat kipeinä huomisaamuna...kaikkein eniten kuitenkin ottaa päähän että toi saamarin vatsanahka ei pienene samaan tahtiin muun kropan kanssa vaan höllyy tuossa edessä aika hyytelönä, onhan siitä synnytyksestä jo perhana vähän yli 4kk...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
combat18
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja combat18 »

Hiukan vituttaa nähdä noin paljon rahaa.
http://message.snopes.com/showthread.php?t=10159
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
Bleddyn
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Bleddyn »

Ihmiset, jotka kuvittelevat tietävänsä kaikesta kaiken. Ihmiset, jotka jakelevat neuvojaan pyytämättä. Ihmiset, jotka kokevat asiakseen kertoa joka välissä merkityksettömiä mielipiteitään.
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

combat18 kirjoitti:Hiukan vituttaa nähdä noin paljon rahaa.
http://message.snopes.com/showthread.php?t=10159
Liekköhän diileriä syljettänyt?

Nyt ärsyttää lähinnä PES.
Mata Hari
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Mata Hari »

Koripalloliiton naisten maajoukkuevalinnat aiheuttaa juuri nyt pientä närkästysmieltä, ei ihan ärsytä. mutta kun aikansa miettii, ni johan ärsyttää.
Lennox
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Lennox »

Idolsin "menneet vuosikymmenet". Niin mautonta ja huonosti tehtyä paskaa, että nään s-tana punaista, prkl! :evil:
Keep the city clean, keep the trash in jail.
Mia Wallace
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja Mia Wallace »

Auringonpaiste vähän ärsyttää, koska en oikeen tykkää siitä... :oops:
Ja mä kuolen näihin ihmisiin
jotka ei merkitse mulle mitään
kertoo mitä pitää tehdä
mitä täytyy yrittää
mä kuolen kun mun suuni huutaa
valkoisia valheita
ja jättää kertomatta
aina osan totuutta
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

huomasin jokunen aika sitten että puhelimeni on jäänyt autoonlastenvaunujen taskuun enkä siis tiedä mitä missäkin tapahtuu...isompien lasten pitäisi tänään tulla kotiin isänsä luota mutta mistä ihmeestä mä tiedän millä bussilla sydänkäpyset tulee kun ei oo puhelinta ja mies on autolla töissä...meenkö tuohon pysäkille venttaamaan näiden ahden alle 2vuotiaan kanssa :shock: siis mun elämässä tää on ihan just näitä juttuja joita sattuu ja tapahtuu hetki jos toinen...oonko kenties kertonut esim. siitä että matkustin noin pari vuotta sitten vanhentuneella passilla ympäri eurooppaa :oops: tai että viimeksi kävin hankkimassa isommille lapsille passit kaksi tuntia ennen koneen lähtöä kun pääs unohtumaan :oops: mua ärsyttää se että hyvästä tahdosta huolimatta mä olen aina kusessa tai toisessa....ja sitten mua läksyttää sekä eksä että nykyinen kun "miksen oo hoitanu ajoissa..." muuten oon tietty ihan täydellinen :roll:
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

Mua ärsyttää, että pisteet (...), ruumiintoiminnot ja lapset ovat tulleet takaisin.
Lukittu